Sabtu, 17 November 2012

PAS MESTI NAK LEBIH.. HAHA.. NAK GANTI UMNO.. OK OK.. BAGI MEREKA NAIK KLIMAKS DULU..

erm, ya betul, memang ramai.. setakat satu stadium kumpul.. alah dah tentu ahli-ahli pas berapa pulak.. kumpul sekaton berapa lak yang dapatnya kan... tapi kualiti mana.. erm. aku lihat dari zaman aku remaja dulu taun 1998 dulu pun orang leh dikumpulkan ramai macamni tak heran.. itupun para penchacai bongkak gila kata dengan ramai macam ni kompem kita boleh ganti umno... ok, ok.. faham.. sudah tentu kita faham matlamat para pemimpin pas... putrajaya, sebelum nik ajiz bersara... dapatkan putrajaya sekali cukuplah.. lepas kita sakau duit dan meranakan rakyat.. macam kat kelate ni... sampai air pun tak leh nak urus.. jangan risau... umno je kita kambing hitamkan... sebab... ramai akan percaya.. sebab pas memang hebat dalam membohongi orang... cecuba korang tengok kalau satu stadium leh kena sailang... nak satu malaysia kena sailang? hehe.. ai dunia-dunia.. politik kerana kuasa... duniawi.. duniawi... yang gelak besar para pemimpin kristian dap.. mereka memang menantikan kejatuhan kuasa melayu...haha... walau pas kononnya nak ganti umno... tetapi dalam pakatan mereka ibarat kerbau dicucuk hidung beb... biarkan... biarkan si luncai terjun dengan labu-labunya... kita tengok je...

ingat umno gentar ke.. kekeke... ohh konon gegar lutut la konon.. kekeke..

berkumpul di stadium sempena muktamar pas, sekali kumpul.. bagus-bagus.. dap tengok good one.. tapi kalau pas jadi dominan aku sendiri akan cakap tak pe haruslah kau boleh ganti umno.. tapi... dah bertahun camtu je.. jadi keldai.. kejadahnya.. jadi keldai kapior... pui.. apa semua dilakukan memang nampak terang pkr dan dap memperjuangkan negara sekular/liberal..hak orang melayu jadi sampah... pas kemain ikut.. aje gile beb.. hahaha

4 ulasan:

  1. Sekutunya support all effort to protect state israel
    wtf

    BalasPadam
  2. fuuyyoo...ramainya..klu mcm ni abis la umno! ape la yg dikencing oleh ular dalam semak pd ahlul2 pas agaknye?

    BalasPadam
  3. bertanding kerusi parlimen cuma 66 kerusi dari 200lebih kerusi...lepas tu jadi minoriti pulak dalam PR...pun ada hati nak ganti Umno...tak lulus matematik ke puak-puak ni..

    BalasPadam
  4. puak2 hati busuk camtu lah, aura benci cukup kuat kat dalam stadium tu.. Islam tak ajar camtu.. kalau betul2 teraniaya itu lain cerita.. tapi mereka yang tak amanah jaga rakyat kelantan dgn air berkeladak.. jalan raya tak terurus.. mcm mereka tau pulak segala2nya... ceh..

    BalasPadam