Rabu, 28 November 2012

PUAK-PUAK MALAS NI MACAM NI LA PESENNYA BRO.. TAK GUNA OTAK SEBENARNYA...

buat kacau majlis orang, ok boleh kata mereka sebab mereka hebat kononnya... bro kita orang melayu ada adab beb.. bukan membuta tuli dalam menjadi pak turut parti kamu tu.. ya betul kamu nakkan keadilan royalti kononnya.. erm yo lah bro.. pakatan je la yang betul.. orang lain salah.. tapi perangai macam ni nak kita tunjukkan kat orang ramai.. ek ala.. loser bro loser.. hehe..

ai ce ce.. kemain suka puak pakatan kata video ni banyak dislike... kekekeke... biasalah mentaliti jibraun ramai macam tu.. suka kacau hal orang.. hehe.. pui

4 ulasan:

  1. Umpama haiwan mana reti adab tertib...dah biasa bergaul dalam kandang sesama sendiri...haiwan mana ada undang2...

    Sesekali terlepas ke alam manusia , 'haiwan2' tu pon terus meluru...g2 la puak R yg mnyerbu majlis UMNO...

    BalasPadam
  2. Dulu kini dan selamanya hamPAS

    BalasPadam