Isnin, 26 November 2012

SERIUS RAMAI TAHAP GILA ISENG ORANG DATANG..... PERGHHHH...

dashyat tu, korang tengoklah.. betapa ramai gila haram, haram pun tak macam ni punya ramai beb manusia datang ke sambutan deepavali anjuran pkr di shah alam... tu korang tengok sampai manusia penuh setiap pelusuk, hah korang tengok la.. aaa kan kan... hehe

ps: gurau-gurau di petang hari, kalau tak mampu tarik croud berbelas or berpuluh riban.. maksudnya apa.. 1, makanannya tak sedap, 2. tarikh tak sesuai.. 3. orang dah naik menyampah dah dengan pakatan... hehe..

seterusnya klik sini

2 ulasan:

  1. ni semue salah UMNO.....hehe

    BalasPadam
  2. Tu la...nampaknya PKR kena panggil adik n ajis utk berdoala...sapa yg xdatang ceramah tu akan K.O....

    mesti ramai yg datang sbb takot K.O

    BalasPadam