Khamis, 22 November 2012

WAH!!! BERPUSU-PUSU MANUSIA KE CERAMAH JELAJAH MERDEKA... HIDUP NUAQ BRAHIM. X 18

ramai seh.. boleh buat bn goyang dan goyang x 3... haha.. erm.. ada unsur tersirat didalam gambar ini... kalau di shah ale pun pakatan tak mampu tarik croud sampai puluh ribu untuk percaya apa kata mr anuar ibrahim... ini pula di seluruh negara bai.. tapi macam biasalah.. penchacai yang angkuh akan bagi alasan.. hari ini hari bekerja..semua busy. dan paling best majlis ini disabotaj umno.. keh keh keh dan 1000 alasan lah mereka akan bagi demi nak cover yang pakatan semakin diterima rakyat, kata mereka lah... podahh... kah kah kah

lagi gambar... kecuit perut bro... hahaha.. klik sini

3 ulasan:

  1. Lepas PRU13 ni, Nuar akan melalak dan bercakap sorang2 lah nampaknya.

    BalasPadam
  2. HANCUR PAKATAN HANCUR!!
    Tumbangkan PAS PKR DAP Laknatullah!!

    BalasPadam
  3. kat belakang rumah aku jer tu semalam. tapi aku kena jaga bini kat spital. Kalau tidak, nak juga aku pergi makan malam kat UPTOWN Shah Alam. hehehehe

    Analisis bingai kalau PR menang PRU13 di
    Tendang Terajang

    BalasPadam