Isnin, 10 Disember 2012

ABBY MELALAK LAGI, KALI INI TUN MAHATHIR JADI MANGSA...

sakit otak dah kot.. ye lah ko je yang Islam.. ko je kompem masuk syurga.. ko lupa masa ko jadi artis dulu ko macamana.. tetek tersembul.. ko lupa perangai ko yang maki hamun bekas suami depan-depan orang ramai.. ape gile ke ko ni pompuan... huh..

ps: makin teruk penangan sup selipar buatan pas kan.. perghhhhhhhhhhh... mulut tak jaga langsung pui

7 ulasan:

  1. Kalo nak beri anak2 makan rezeki tuh biarla dari sumber yg halal dan dari jalan yg betol bkn dgn meraih rezeki dgn cara mmfitnah, mnghina dan dgn cara yg mnyakitkn hati dan prasaan org len..

    Sok kalo anak2 melawan engko balik atau melakukn apa2 yg memalukn engko jgn salahkn kjaan pimpinan UMNO pulak sbb itula cara ko mndapat rezeki yg di suapkn ke mulut anak2..

    Mulut banyak pon xguna kalo xreti jaga...

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  3. abby ababi yg gila batang meroyan

    BalasPadam
  4. abis tu mak bapak abby ni pun tak tau le tugas diorng sebab si ostazah tak siap ni pun baru nak belajar tutup aurat sekarang?

    BalasPadam
  5. Ini lah Akibat terlallu byk isap pelir...otak penuh air taik

    BalasPadam
  6. Bagus juga dia ni merapu yang bukan-bukan. Lagi banyak pemimpin parti ajaran sesat ni merapu lagi bagus. Inilah senjata yang akan meruntuhkan pakatan pada PRU 13 nanti. Aku memang tertunggu-tunggu puak-puak bodoh bin bangang ini buat kenyataan. Simpan baik-baik kenyataan mereka itu, kempen PRU nanti kita edarkan di seluruh pelusuk kampong. Aku ada gambar ebby tengah berahi dengan mamat mana entah selepas menjanda. Masa kempen nanti siaplah. Dengan Pas pas sekali malu punya ahli macam tu.

    BalasPadam
  7. BAPAK DIA SOKONG UMNO,MESTI MENYESAL ANAK DIA JADI MACAM NI,DASAR X KENANG BUDI KALAU TUN M XDE DAH LAMA MALAYSIA NI LINGKUP..

    BalasPadam