Ahad, 30 Disember 2012

AI BERANI KER HADI AWANG TU?? ceciter???

BERANI KER TAK BERANI, BERANI KE TAK BERANI?? HEHE...


ps: kes ni senang, hadi perlu jawab dengan hati terbuka dan tarik balik apa yang dia katakan dulu tu... berpecah belah umat beb.. siap ada yang sembahyang 2 imam, sanggup tak mau ambil tau pasal saudara sendiri, walau sama akidah... dan paling teruk tak mau kebumikan orang yang diketahui dia ahli umno.. sampai macam tu ek.. punya la teruk.. huh... 

18 ulasan:

  1. Nnt Hadi bg alasan CN AFGAN cume cikgu sekolah rendah Melayu saje...xlayak nak berdebat dgn dia!!!!!!!!...sbb DIA KAN LULUSAN MADINAH (kate n ajis)....

    BalasPadam
  2. Jika benar ia berlangsung....maka satu malapetaka bagi BN.

    BalasPadam
  3. kita tgk dlu sapa yg meroyan oii anon 5.44..

    BalasPadam
  4. malapetaka kepala hotak kau lah anon 5.44..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kepala hotak....aku ada dan orang lain pon ada, maka apa masalah nya?

      Padam
    2. masalahnya kepala otak kau letak kt kepala lutut!

      Padam
    3. Kepala hotak kau kat mana?

      Padam
    4. kepala hotak anon 5:44 dan 9:26 letak kat lubang taik.

      Padam
    5. Kepala hotak kau, di mana letak nya?

      Padam
  5. Jika BN membenarkan hadi awang bercakap selama 60 minit di television....mak pada esok hari nya akan berlaku kiamat.....


    Tak percaya??? Cuba bagi sekali dia bercakap....


    BalasPadam
  6. Salam tuan, Mohon jasa baik tuan untuk pautkan Bloh Hamba yang kecil ini di blog tuan. http://penadaritanahmelayu.blogspot.com/. Terima Kasih

    BalasPadam
  7. Hadi Minta "LIVE", Rais Bagi "RAKAMAN"

    RTM tiada masalah siar penjelasan Hadi jika sesuai KUALA LUMPUR - Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Dr Rais Yatim berkata, pihaknya tiada masalah untuk menyiarkan penjelasan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkenaan isu Amanat Haji Hadi.Bagaimanapun kata beliau, ia boleh dibuat secara rakaman dan bergantung kepada pertimbangan RTM sama ada ia sesuai dijadikan bahan berita atau sebaliknya."Kita minta Datuk Seri Hadi beritahu lokasi penjelasan itu hendak dibuat rakaman."RTM boleh buat liputan dan sekiranya kandungan berita itu sesuai, kita akan tayangkan di TV," kata beliau kepada pemberita ketika menyaksikan persiapan dan raptai Majlis Rumah Terbuka Krismas 2012 dan sambutan Tahun Baharu 2013 di Dataran Merdeka di sini, hari ini.Pagi tadi di Marang, Hadi berkata, beliau sedia menjelaskan isu amanatnya pada 1981 sekiranya beliau diberi peluang untuk berbuat demikian menerusi siaran langsung di stesen televisyen tempatan.Pemimpin tertinggi Pas itu berkata, jika diberi peluang itu, beliau akan menjelaskan segalanya berkaitan amanat beliau mengkafirkan Umno supaya masyarakat dapat menilainya.Pada masa sama, Hadi berkata, beliau juga bersedia memberi penjelasan secara bertulis mengenai pendiriannya itu berkaitan amanat yang dicetuskan sejak lebih 30 tahun lepas.Mengulas lanjut hasrat Hadi itu, Rais berpandangan kenyataan yang dibuat pemimpin Pas itu pada 1981 perlu mendapat penilaian daripada pihak lain memandangkan isu akidah itu telah menyentuh sensitiviti umat Islam di negara ini."Pandangan mufti lain pun harus dipertimbangkan di samping penilaian pihak Jakim dan pihak berkuasa lain dalam soal akidah," jelasnya.Meskipun Rais dilihat secara terbuka menerima hasrat Hadi itu, namun penyiarannya mungkin dihadkan bagi menjaga kepentingan kerajaan."Saya kira itu tidak jadi masalah tetapi hanya panjang pendeknya terpaksa dilihat dari sudut praktikaliti penyiaran di RTM," katanya.

    BalasPadam
  8. Presiden MCA Kecam Blogger UMNO Sebagai Tidak Beretika & Suka Spin

    Soi Lek kecewa dengan blogger Umno, dakwa tidak beretikaKUALA LUMPUR, 29 Dis — Datuk Seri Chua Soi Lek hari ini mengecam tindakan blogger Umno memutar belit kenyataannya ketika pertemuan dengan mereka Rabu lalu, dan menuduh blogger pro Umno itu tidak beretika.Presiden MCA itu menegaskan, beliau kecewa dengan tindakan segelintir blogger tersebut yang mendedahkan butiran perjumpaan mereka malah menegaskan beliau tidak akan berjumpa dengan mereka lagi kerana dakwanya ingin menghancurkan MCA.“Saya sangat kecewa dengan blogger pro Umno ... mereka tidak ikhlas tentang apa yang telah dibincangkan.“Ia perjumpaan tertutup dan saya ada bercakap tentang persiapan MCA hadapi pilihan raya umum .... Ada sesetengahnya hanya gurauan dan tidak patut didedahkan,” jelasnya menyuarakan rasa kecewa dengan tindakan blogger Umno tersebut.“Mereka tiada etika melaporkan dan kefahaman dalam apa yang dibincangkan .... mereka melanggar janji itu,” tegasnya kepada pemberita ketika sidang media selepas majlis makan malam bersama NGO dari Bandar Tun Razak di sini.Soi Lek bagaimanapun turut menegaskan beliau tidak akan mengambil sebarang tindakan terhadap mereka serta tidak lagi akan melayan sebarang permintaan daripada blogger tersebut selepas ini.“Jangan datang dan kacau saya lagi, mereka lebih suka 'spin' daripada membantu MCA.“Saya telah dimainkan oleh blogger pro Umno,” katanya lagi, dan menambah, akan lebih berhati-hati dengan blogger Umno.“Saya akan lebih berhati-hati, saya mempertikaikan tujuan mereka .... adakah mereka mahu bantu MCA atau hancurkan MCA,” tegasnya.Ketika pertemuan dengan blogger pro Umno Rabu lalu, Dr Chua dilaporkan berkata Ong menggunakan “faktornya” untuk mendapatkan sokongan di Melaka bagi mensabotaj beliau.Menurut Syed Akbar Ali, blogger pro-Umno yang menghadiri pertemuan itu, presiden MCA itu turut menjangkakan Ong akan meninggalkan parti jika berlaku penggantungan Parlimen.“Melihat kembali isu kurangnya sokongan dan beliau berbicara tentang Ong Tee Keat cuba mensabotajnya di Melaka. Dr Chua merasakan jika berlakunya penggantungan Parlimen selepas pilihan raya, Ong Tee Keat mungkin akan mengemas begnya dan pergi. Seperti Chua Jui Ming,” kata Syed Akbar dalam blognya. -TMI

    BalasPadam
  9. hadi tak berani debat, telor dia dah hilang, dia jenis cakap tak serupa bikin.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hadi tak berani, RTM pon penakut, sama saja dan tiada berbeza.

      Padam
  10. tu dia panjangnya copy paste.. lebih panjang ayat dari daku post kat blog.. thankz.. penchacai dap i lap u hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cuma nak cari kelemahan kita dan segera perbaiki.
      Orang putih pon ada kata "nobody perfect"...

      Padam