Isnin, 17 Disember 2012

ALKISAH, AHLI KERAJAAN YANG GAMBARNYA DI PHOTOSHOPKAN..

berlaku di negara china dimana ahli kerajaan yang sepatutnya melihat keadaan jalan raya... nak kerja mudah sebab malas nak pergi banyak tempat kot.. tu pasal arah supaya gambar mereka tu diedit supaya nampak mereka buat kerja la.. hehe... sekali kantoi da... apa punya designer da... keh keh..

ini gambar asli...

yang ni gambar edit konon lawat tempat jalan baru nak buat.. haha..

yang ni pulak gambar edit untul troll 3 orang ni hahaha..





yang ni tak leh blah hahaha

ps: ala kat malaysia pun ada apa... kasi edit gambar dan masalahnya gambar tu yang mereka jaja ibarat gambar betul...kemain para penchacai suka kata gambar tu betul keh keh.. (gambar anuar ibrahim mengerjakan haji yang diedit tu.. ala.. perasankan.. hehe)

3 ulasan:

  1. real laa mamat-mamat mata sepekni kerja..sampai kat tanah tumpah nik ajiz dibulan , mereka pergi check..tu belum lagi bilang berapa ekor dinasour nak bagi kat org kampung bela belakang rumah. Yg akhir tu mesti atas arahan Nurul bilang brapa orang anggota keselamatan nak kena ambik kalau PR menang nanti. kerja, jgn tak kerja..PRU dah dekat ni.

    BalasPadam
  2. Visit Freemalaysiakini2.com No subscription needed.

    BalasPadam
  3. terbaeeek hasil kerjanya

    BalasPadam