Rabu, 19 Disember 2012

BAKAL PERDANA MENTERI MALAYSIA.... TAHNIAH PAKATAN JIBRAUN... hehe

AGAK-AGAK SIAPA YANG LAYAK JADI PERDANA MENTERI MALAYSIA KALAU PAKATAN MENANG... KALAULAH..... SEBAB SAMPAI SEKARANG MEREKA TAK TAU NAK BERI KEPUTUSAN SIAPA LAH LAYAK AGAKNYA... YE...

MARI KITA TENGOK BAKAL-BAKAL PERDANA MENTERI KITA YANG HENSEM NI....

 saya paling layak sebab saya dulu menteri kewangan tau.. jadi saya paling layak...dan sayalah paling teragung dan terhebat.. ada faham..

 saya paling layak sebab semua akar umbi pas nakkan saya jadi pm.!! anuar ibrahim, mereka tak mau sebab banyak skandal.. ada faham.. jadi saya paling layak... takbir...

wa pun mampu ma.. sebab lalam pakatan aa dap paling kuat... haiiya.. lu berdua senyap.. jangan bising-bising.. kita kasi menang dulu putlajaya lulu ma... thewww.... 

ps: masing-masing mengidamkan jawatan paling penting tu... alah sebab apa.. sebab kemaruk kuasa jer... pui.. jadi pilihan ditangan anda.. cuba tengok muka mereka ni... adakah betul mereka ni layak nak naikkan Malaysia menjadi negara maju? atau kita bangsa melayu kena jual... anda decite....

1 ulasan:

  1. Ya Allah, jauhilah negara tercinta ini dari keruntuhan oleh pengkhianat2 negara ini. Tengok mukapun tahu hati budi masing-masing, masyallah

    BalasPadam