Selasa, 18 Disember 2012

BILA MODAL MEREKA DAH BASI.. MEREKA NAK LAGA-LAGAKAN PM DAN TPM PULAK.. pui

perangai tak sudah-sudah setan-setan yang dah kehabisan modal pilihanraya. so mereka nak laga-lagakan lah pulak pm dan tpm kita... alah kalau taktik komunis camni siapa lagi mastermind dia beb... takkan korang tak faham... dia dah kronik idea dah tu nak tawan putrajaya... otak dah tepu pikirkan macamana lah nak pekena bn pru13 nanti ni... hehe.. jadi kawan-kawan.. inilah masanya kita tolak PAKATAN RAKYAT...

ps: bila musuh dah kekurangan peluru.. inilah masanya kita semua membelasah tanpa belas kasihan dan tanpa peduli kalau mereka merayu... sebab ibarat melepaskan anjing tersepit... KITA LUNYAI CUKUP-CUKUP PAKATAN, SEBAR-SEBARKAN KAT SEMUA....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan