Khamis, 27 Disember 2012

DAH INI PULAK MAINAN PENCHACAI KAT FACEBOOK DAN BLOG, ADES!!!!

almaklumlah modal untuk pilihanraya dah semakin kongsoi, malah lagi pening dengan isu tanah yang digadai untuk cina dap tu... wah wah.. kemain penchacai, atuk nik ajiz pun tak kata apa.. depa pulak yang lebih, katanya... nik aziz lagi zuhud sebab melawat kawasan banjir dengan menggunakan bot je.. nak dibandingkan dengan najib yang guna kapal terbang.... ai ce ce... tak perlulah membezakan.. sampai nak ajak orang kutuk mutuk... musibah melanda kita sama-sama bantu orang yang dalam kesusahan kerana banjir... ini tidak, siang malam semua nak dipolitikkan... agak-agaknya penchacai jebon dah tak de modal sangat ke... ek ek.. haha... ai macam-macam politik malaysia ni... huh

ps: ye la atuk je la power, atuk je le yang buat kerja, zuhud kompom masuk syurga, orang lain semua masuk neraka sebab sokong umno... ye la.. ye la...

19 ulasan:

  1. PM naik kapal terbang lagi nampak segala hutan-hutan yang telah digondolkan puak-puak parti hamPAS kerana kebulur duit balak.

    Jentera kerajaan dan BN dah ramai di lapangan membantu pemindahan mangsa-mangsa banjir. N.ajis cuma action naik sampan, lepas tu ramai para pencacai ambik gambar nak tunjuk kununnya si tua nyanyuk ni prihatin dan zuhud. Pirahlah main wayang kulit jer N.ajis ni.

    BalasPadam
  2. ini bukan soal zuhud tapi soal dekat dengan jauh, poknik duduk di kelantan memang patutlah naik bot, najib duduk di putrajaya takanlah nak naik bot dari putajaya pergi kelantan.

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama27 Disember 2012 12:21 PTG - hehe, betul tu.. gelak kecil daku membaca komen simple tapi pedas dari anda hahahaha....

    BalasPadam
  4. Balasan
    1. Hehehhe... ini salah satu contoh komen dari cai yg kehabisan modal/isu. Nak jwb takde isi, nak tulis takder idea.. tapi amarah dlm hati meronta2 nak keluar, last2 post jelah komen kosong pakai huruf besar.
      Betul la org ckp, bendera hijau+bulat putih kat tengah tu maksudnya otak kosong. LOL!

      Padam
    2. Apa nak buat, dah tahap pemikiran cai2 pakatan setakat tu sahaja. Eja pun tak betul.

      anakbochek.

      Padam
  5. Nik Ajis Piranha..Patutlah ALLAH SWT turun bala kat Kelantan tiap tiap tahu dah berpuluh tahun sejak Nik ajis Piranha ni jadi Tok Ketua ahahahah, mmg sah bukit bukau digondolkan oleh puak Nik Ajis Piranha tu pasai air teh semua keluar melalui paip paip sampai berkarat otak org Kelantan tak boleh nak fikir buruk baik, bila tua tua nanti semua org kelantan bakal sakit tulang reput dan sejuk no 1 dalam Msia tolak Kencing Manis jatuh no 2.

    BalasPadam
  6. contoh terbaik 12.29 sbb terlalu pandai!

    BalasPadam
  7. nik ajis mmg standard naik sampan jer, samalah pemikirannya yang sempit, cara memerintah pun mcm katak bawah tempurung, terpinggir, tak luas pandangan.

    Najib mmg standardnya yang mempunyai pandangan yang luas, global, cara mmerintah pun berdasarkan prtimbangan yang meliputi aspek yang luas.

    Skarang ni tahun berapa? Janganlah nak memerintah negara ikut cara 2000 tahun dulu. Zaman nabi dan sahabat2nya pun tahu nak meluaskan dan memajukan tanah jajahan. Ini dok kelantan, masih dgn konsep pondok..zuhud konon. Zuhud apa kebendanya...

    BalasPadam
  8. Nik ajis sebenarnya kecik hati dgn najib pasal tak ajak naik kapal terbang lihat mangsa banjir......
    Dah mmg std ko naik sampan nik ajis
    Ni gambar nik ajis amik sungai golok ker
    Mcm nak pegi siamjer
    Siam dolls satuuuuuuu.....

    BalasPadam
  9. Najib = PM
    Pork Nick = MB jer.
    Apa ke bangang cai2 PR nak samakan PM dgn MB.

    BalasPadam
  10. Dia pakai kain gombang melawat penduduk..tak praktikal langsung....kalu tejulor ... macamana nak berenang pakai kain pelikat?...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mmg dari umah niat nak DUDUK2 sambil amek gambar je... takde rasa nak tolong pun apa lagi berenang (nak masak2 mcm TM Pahang tu jauh sekali)

      Padam
  11. PM naik kapalterbang nak tengok rakyat dlm kesusahan.
    Anwar pulak naik kapalterbang nak berfoya2 dgn tian chua lattew.
    Ahh.. tak kuasa mak!!

    BalasPadam
  12. nik ajiz takdak duit nak naik kapal terbang!

    BalasPadam
    Balasan
    1. hang jangan main-mian duit dia banyak ooo , orang kelntan menangis nak dapat geran tanah kat ladang rakyat tu , tapoi orang PAS dan DAPigs juga dapat malah bini nik ajis juga tak ketinggalan .. kayaa ooo kalau chek org tua ni , smeua tu berlakon je

      Padam
  13. Pemimpin umno tidak cinta dunia dan tidak takut mati.
    Mereka menolak dunia, kerana ia melalaikan.
    Lihat lah kehidupan mereka, mereka lebih zuhud dari seorang sufi

    BalasPadam
  14. Dok tmpt selesa tengok kat tingkap kapal terbang je.baek tengok kat tv goyang kaki.sama selesa cam dlm kapal tu..xde langsung nk mmahami ksusahan rakyat..

    BalasPadam