Isnin, 24 Disember 2012

DAH PERTIKAI AIR MINERAL ADA LOGO BN PULAK... CHAIT!!!

hehe, pkr ni dia buat lawak spastik kot, dah mungkin tak da isu dah nak buat.. so air mineral pun leh jadi isu negara.. wakaka... kenapa tak boleh ke.. tapi botol air mineral yang ada gambar atuk nik aziz kenapa tak pertikai? boleh pulak.. ai macam-macam.. nampak semua tak betul kat bn ye.. cit..


ps: air mineral gambar anuar ibrahim, karpal sink, lim guan eng dan mahfut omar buat le.. kami bn takkan pertikai punya... hehe.. kalau boleh sila buat sekali air mineral yang ada gambar china doll, gerenti laku lor.. hahaha..

7 ulasan:

  1. Air mineral gambar ANUwar dgn 'belalai'nye..gerenti laris di pasaran...

    haktuhiiiiiiiii.....tarak malu punyer makhlok..

    BalasPadam
  2. setahu aku..air/makanan yg dibotol/dibuat bukan utk dijual.hanya utk edaran percuma/cenderahati.tak kisah xde maklumat pd botol..xperlu kebenaran pun. Mcm buku cenderahati yg kita cetak utk diedarkan secara percuma utk sesuatu majlis tk perlu pun kebenaran utk penerbitan..tp buku utk dijual di pasaran kena kelulusan bru blh terbit/cetak/jual.So..apa salah BN..dia buat utk bg percuma.Psl tu nk jadikan isu. Cetek akal PKR

    BalasPadam
  3. sejak bila orang PR panjang akal?

    BalasPadam
    Balasan
    1. SEJAK BILA PR PANJANG AKAL ATAU PKR CETEK.....MEREKA SEBENARNYA TIADA AKAL OTAK TARAAAK.

      Padam
    2. Panjang akal??? Kah kah kah kah... panjang punai ade la..... dalam jamban pun boleh buat aiskrim....

      Padam
  4. kuang! kuang! kuang! apalah bongok bangang pencacai pkr yahya sahri ni. dh bn yg bagi, suka ati bn lah nk taruk gambar apa. lgpun apa kena mengenanya dgn akta perihal dagangan 2011. benda tu bn bg FREE je! bn tak jual la bahalol!!! ko tak suka, ko tak payah ambik. dh takde isu kot. hoi bahalol, karipap yg nuar suka makan tu ada label yg mamatuhi akta perihal dagangan 2011 ke? konon pandai la tu, rupa2nya tunjuk bodoh tak tentu hala. k, carik la isu lain yg nampak cerdik sikit. ko tu ada jawatan tinggi dlm pkr, malu kalau nampak bodoh!!!

    BalasPadam
  5. Yang bestnya siap letak muka tengah berdoa... alim sangat la tuuuu... gambaq munajat dan berdoa pada Allah pun dijaja dan dipromosikan utk dapatkan undi. sbb tu pas berani buat 'jualan murah' agama... atau kalau dah terdesak sgt utk menang pru13, pas akan buat 'jualan gudang' agama!!!

    BalasPadam