Sabtu, 15 Disember 2012

DAP NAK LAGI 13 KERUSI... PEMIMPIN PAS DAN PKR TERKEDU..

adakah pas memang nak teruskan menjadi

KUDA KUDA KUDA KUDA........ apabila dap nak lebih kerusi... tu dia... gasak le... pkr mesti kata... oh.. ok.. janji putrajaya.... pas pula kata... erm.. jap.. kang hadi awang camne pulak nak jadi pm.. uish.. jap tanya tuan guru... tuan guru hok kate.. tak ngape kita serah kan saje hok kerusi  dap nok tu.. janji kita g putrajaya... ingak mu kena fahe.. kita hok jadi kuda ke hok jadi keldai ke... bla bla bla... hehe...

uis takkan dalam hati tak terasa kat dap ni melampau pulak... lebih-lebih pulak nak kerusi... sudah bergasak sudah pakatan.. masing-masing nak berebut lebih kerusi dah... WAKAKAKAKA... SEMUA INI KERANA APA BEB.....

PUTRAJAYA PUTRAJAYA PUTRAJAYA PUTRAJAYA PUTRAJAYA PUTRAJAYA PUTRAJAYA PUTRAJAYA PUTRAJAYA PUTRAJAYA PUTRAJAYA PUTRAJAYA PUTRAJAYA PUTRAJAYA PUTRAJAYA PUTRAJAYAPUTRAJAYA

ps: konvensyen dap di pulau pinang ibarat abang besar nak tunjuk kat adik-adik.. kena ikut tau cakap dari kami dap... hehe..

2 ulasan:

  1. Hahaha...PAS Parti Pak Turut Tegar..mana ada batu pelir. Sembang jer lebih. Pemimpin Baghral..

    Bila dah terkepit mcm ni, mmg dah tak bertepis dah, nak buat org jadi bodoh, tapi diri sendiri lagi bodoh. Pemimpin kalau jenis tak ada perancangan maka macam ni ler jadinya. Pengikut x usah cakap ler, mmg dari kategori bingai, lahir dari generasi pemimpin bangang.

    Apa yg tahu Islam..islam..islam...hudud..hudud..hudud..haram..haram..haram...bila DAP berdehem sikit, mula ketar kepala lutut..ISLAM jadi I-Selam don't worry DAP, Hudud jadi Who Don't Worry DAP...Haram jadi Islam jah..bukan islam Halal...

    ULAMAK PUKIMAK...korang mmg ditakdirkan untuk mengendalikan Parti PAS dari Azali lagi dah..PARTI yang sentiasa diKENCING..baik kena kencing ngan Pemimpin sendiri mahu pun kena kencing dengan parti yang korang kata Rakan Pakatan....

    Pakatan KENCING

    BalasPadam
  2. Dap akan perkudakan pas pok nik macam anuwar perkudakan china doll.

    BalasPadam