Selasa, 25 Disember 2012

DI MANA PENDEKAR PAS??? ADAKAH SEKO TAK MAU BERSUARA???

WA LIM GUAN ENG LA..WA DAN TEAM DAP ADALAH ABANG BESAR MA DALAM PAKATAN, APA MA PAS BOLEH BUAT.. APA PAS BOLEH BUAT.. TARA APA YANG PAS BOLEH BUAT... SEBAB DAP ADALAH DOMINAN... ADA FAHAM KA MELAYU....

mudah dan senang nak faham.. apa kita ingat kiasu ni nak heran ke kita sound dia... walau dia berani keluarkan kenyataan yang agak luar batasan... berani dia kan... bukan nak mengapi-apikan.. tapi bro, si chirakak penchacai pas tak de seko ada telo, semua dah digenggam dan dikemam erat oleh dap.. TAHNIAH!!!! ADAKAH ANDA NAK PERCAYA PAS BOLEH GANTI UMNO??? JAWAPAN AKU... KASI MENGETUIH LA... PUI..

ps: ada juga penchacai pas kata apa beb... korang baca komen mengetuih dari penchacai yang tak sedar dan konon kalimah Allah memang boleh digunakan oleh semua... wah wah...

komen dari penchacai hebat ini... pui

nampak sangat kejahilan melayu2 umno dlm nie Allah tu tuhan sekelian alam termasuk la kristian ker budha ker hindu ker kerana setiap apa yg berada dibumi nie ciptaan Allah...
patut la ramai Ustaz2 x bersetuju sbb depa tau melayu2 umno masih ramai yg jahil agama sendiri dan takut melayu2 umno tersesat jalan dgn memilih agama selain dari Islam...
UMNO for dummies...

AKU TAK SETUJU.... KALIMAH ALLAH PATUT KITA PELIHARA.. BUKAN SEWENANG-WENANGNYA NAK SETUJU WALAU IA BOLEH... KERANA POLITIK.. KERANA NAK IKUT NEGARA LAIN.. INI MALAYSIA KITA BERBEZA...

7 ulasan:

  1. PDDHaron Din-“Orang Islam sepatutnya tidak ada keraguan dalam dirinya, inilah Allah yang kita sembah dan tidak boleh kita benarkan atau kita katakan boleh digunakan oleh mana-mana agama untuk menggunakan perkataan Allah.

    “Soalan yang saya nak tujukan kepada orang yang merasakan bebas berfikir, bebas bersuara, bebas menyokong apa sahaja..kalau kita sokong..sokong maknanya bersetuju, sokong juga maknanya menolong..,”katanya.

    Menurutnya, Islam mempunyai kaedah dalam konsep tolong menolong, iaitu tolong menolong ke rah perkara yang mendatangkan kebajikan dan ketakwaan kepada Allah swt serta menghindari perbuatan dosa.

    “Kalau kita sokong Allah ini untuk orang-orang Kristian, Katolik, mereka nak buat apa dengan Allah Taala ini ? Nak Mengesakan Allah atau nak mensyirikkan Allah swt ?

    “Saya kata syirik dan syirik ini, satu kezaliman yang cukup besar, “katanya.

    Menurutnya lagi, jika seseorang itu terjatuh dalam amalan syirik, semua kebaikan yang pernah dilakukan sebelum ini sebelum ini, semuanya terhapus.

    “Mahukah perkara syirik seperti ini, kita terlibat ? Nauzubillah. Jadi saya tak nampak kalau orang Islam yang faham ini, dia nak buat perkara syirik,”tegasnya.

    rupa2nya ILMU cai PAS tu hebat....hahaha

    BalasPadam
  2. Maksud Pas dalam bahasa orang asli Isketambatu ialah 'seseorang atau sekumpulan manusia di Malaysia yang memiliki sikap bodoh bercampur sombong serta terlalu asyik untuk dilihat kehebatan beragama melebihi Nabi Muhammad S.A.W.'

    BalasPadam
  3. Biasa la nak alihkan isu pemimpin DAP dgn balak kelantan..takkan tk dpt baca lg taktik pakatan haram ni

    BalasPadam
  4. penchachai tu rasa dia dah bijak...org kristian anggap tuhan mereka ada anak,kalau dibenarkan guna kalimah allah pada tuhan mereka maka allah ada anak le...jadi para penchachai ni sokonglah allah ada anak....kenapa bengap sangat penyokong pr ni...

    BalasPadam
  5. "ALLAH" mempunyai sifat-sifat asmaul husna sebanyak 99 nama. Yang wajib di ketahui dan di yakini adalah sifat 20. Adakah sama ALLAH bagi pegangan orang-orang Islam dengan Tuhan yang di anuti oleh orang-orang Kristian. Tapi sudah sememangnya ia tidak ada atau tidak lengkap, dan sudah semestinya ia tidak layak mengunakan Kalimah ALLAH ini. ALLAH tidak beranak dan tidak pula di peranakan. Justeru itu, kita harus tentang sebarang pengunaan ALLAH kepada agama lain. Tiada alasan lagi bagi mereka.

    BalasPadam
  6. para pendekar PAS sedang sibuk bertanya sesama sendiri sekarang ni.."err..ko ada telor tak?..telor aku dah kena pulas ngan DAPigs la....."

    BalasPadam
  7. Aku melihat perancangan Anuar di sebalik semua isu2..ini utk mengelakan HAdi dari terus menerus di serang ..cipta satu isu baru...maka kita lupa isu Amanat hadi yg sesatnya...

    BalasPadam