Khamis, 6 Disember 2012

ERMA MENGKRATE TENGKOK ARTIS YANG BONGKAK.. mau abby terasa ni.. hehe..



ps: terasa i tau, kata abby, jaga-jaga kak erma, ada yang abby meroyan kang, aflin dah kena dah.. kang kak erma lak kang kena tarbi.. mau dia kata tak dapat hidayah dari pas kang.. aaaa jangan main-main dengan penganut parti hebat tu.. dia bukan taksub dah tapi dah jadi totok.. gasak-gasak.. haha..

5 ulasan:

  1. Abby tu janda yang kuat meroyan, mane le bekas laki tak cari yang lain. Memang patut pun...

    BalasPadam
    Balasan
    1. takde ke tok sedara ke sesape ke yang dah lama menduda bleh rekemenkan kat dia ni? (aku tak nak! Balaaaaa!!!!!)hehehehe

      Padam
  2. KEHKEHKEH ABBY DAH PANAS BROO...DIA MASUK KELUAR KAMPUNG SAJE NAK JUAL MINYAK..DIA KN OSTAZAH MEE SEGERA!..NAMPAK DARI LUAR BEBALUT MACAM NANGKA BUSUK TAPI KAT DLM TIN KOSONG JEK..JENIS PAS HULUR DIA SEBAT!...JANJI MASYUUUKKK HUHUHUHU

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ada yang tin kosong tapi berbungkus. Ada yang dah berulat baru nak bungkus camne? hehehe

      GEMPAR!: Hari Jumaat akan jadi cuti hujung minggu seluruh negara di TENDANG TERAJANG

      Padam
  3. X dia sudah pasang lain,dia siapa pun tak mau.Buat pulak perangai meroyan.GILA TALAQ namanya tu..!

    BalasPadam