Selasa, 4 Disember 2012

EUROCOPTER EC725 - HELIKOPTER YANG KIPASNYA GUNA PLASTIK - kata pembangkang..

agaknya mereka nak cari le kot modal nak membelasah pembelian uerocopter ni kan.. ala biasalah beb.. pakatan ni mana nak senang hati kalau kerajaan nak tingkatkan pertahanan negara.. ada je tak kena... kadang-kadang minded pakatan ni macam orang gua dapat i pad beb.. haha... jadi malaun sememeh yang tak cerdik sepanjang zaman.. mereka anggap mereka je cerdik.. hehe..

klik sini untuk seterusnya cerita eurocopter ini

DAN PAKATUN AKA PEMBANGKANG SAMPAH OTAK KREMPENG MENCADANGKAN...
MEREKA KATA BELI HELIKOPTER INI LAGI BERBALOI.. SEBAB IA MURAH DAN JIMAT.. HEHE...

jangan risau ia siap ada remote control lagi.. tau kau hado haha..

ps: jangan mara aaa nanti kena jual da.. gurau-gurau hehehehe

5 ulasan:

  1. Tony Pua pasti memerah otak untuk cari segala rasuah dan salah guna kuasa pembelian helikopter tu..Jika tak ada, maka kena ikut stail anugay untuk CIPTA bukti macam kes altantuya yg.diceritakan Zul nordindulu.

    Setiap pembelian eset pertahanan yg.diperlekehkan dan di gembar gemburkan setiap teknologinya akan menguntungkan musuh paling dekat kita SINGAPORK..Dan aku yakin Singapork adalah tangan ghaib atas segala huru hara politik malaysia termasuk dana untuk berok anti Lynas, Anti Rapid dan Bersih.

    gen2felda

    BalasPadam
  2. Apa Kerajaan tak beli 'Roket' kan lagi laju dan kalau nak ke 'bulan' boleh cepat sampai dan terus ke alam barzah....kah..kah..kah??!!

    BalasPadam
  3. Dulu Scorpene tak boleh menyelam..

    Ha!.. Yang ni tak boleh terbang!

    Apa lagi Geng Pakatan? Kasi putarr!!

    BalasPadam
  4. apakata kita panggil mereka buat ujian...suruh letak kepala betul betul kat kipas helicopter tu kemudian kita start enjin dia...manatau mungkin betul dakwaan mereka?

    BalasPadam
  5. Sekarang kipas plastik EC725 nanti pembetung tandas buat Scorpene.Apa koman sangat ke Malaysia beli barang-barang begini?

    BalasPadam