Isnin, 10 Disember 2012

HEHEHE... KANTOI LAGI.. WAKAKAKA..

keke.. dah tak de keja dah malaun pakatun kan.. asik mengedit saja.. menipu, mengencing.. haha.. dan sekarang terbukti sudah perangai mereka ini tak leh dipercayai bro hahahaha...


ps: mereka kata ada bendera pas bila penyokong hamas berkumpul menyokong palestin.. hehe.. lu pikior le seindiri yop hahaha

3 ulasan:

  1. Bendera hamPAS memang ade masa perhimpunan tu (memang gambar asli). Cuma bendera hamPAS tu ade satu berbanding bendera Malaysia yang lagi banyak dan lagi menyerlah dimerata-rata bahagian semasa perhimpunan. Itupun malaun hamPAS keluarkan sebab bendera lain (barangkali bendera Hamas) berwarna hijau, saje nak ambil kesempatan....

    Yang menariknya, pemimpin Hamas mengucapkan terima kasih pada negara Malaysia kerana menyokong perjuangan pergerakan Hamas dan rakyat Palestin secara amnya. Takde pulak disebut nama pemimpin hamPAS ataupun parti hamPAS dalam perhimpunan itu.

    Tapi biasa perangai penganut-penganut hamPAS ni, perasan je lebih. Kononnya mereka la yang banyak berjuang kat bumi Palestin tu....

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul.....bendera PAS mmg sampai sana & ada SATU je berbanding bendera Malaysia.....aku dah tgk VIDEO dia....tapi tak tahulah kalau rupa je mcm bendera PAS tapi Hamas salah cetak...maklumlah videokan BESI....hehe

      apa yg penting Malaysia hantar bantuan berupa makanan, perubatan, pakaian etc ke sana & boleh dimanfaatkan oleh rakyat Palestine.....hantar SEKETOL bendera PAS ble buat apa???

      tapi mungkin Zionis akan menggeletar & PBB akan akur dgn kehendak PAS lepas tengok bendera sesat berkenaan...mana tau??...hehehe

      Padam
  2. PAS memang sengal pun.

    BalasPadam