Sabtu, 15 Disember 2012

HUISH.. TAKKAN LA SIKIT SANGAT... SELALU PENUH????

komen dari penchacai tegar yang namanya lasid ameden, pembantu perubatan.
- gambar ini diketika majlis belum pun start la, umnongok pandai je buat spikulasi.. dan pandai buat cerita tak betul.. pada pendapat saya, pakatan memang kuat, kuat gile, tau tak!!! (sambil ketap gigi dan terjegil biji mata)...

komen aku, ada aku kisah... hahahahaha.... meroyan memanjang mamat tu ye... keh keh... kesimpulannya rakyat memang tau dah perangai jibraun pakatan ma.. pakatan sekarang mengamalkan syok sendiri.. mereka seboleh-boleh nak bagi tau rakyat sebenarnya bersama mereka... dan mengatakan mereka memang mampu mengantikan bn... so korang layan kan je lah ek.. kadang-kadang gambar memang memberi 1000 makna hal sebenar... cuma yang pekak, bisu, tuli dan buta je saja buat-buat bodo piang... hehe..

Ceramah anjuran PKR dan perasmian Pejabat Adun Bakar Arang yang dihadiri orang-orang kuat PKR termasuk Foziah, Zuraida, Exco Kedah, ADUN Sidam dan Dayangku Intan, tapi yang datang hanya ciput jo hehe.. aje giler.. hehe...


ps: makin hari makin banyak bukti yang pakatan dah semakin di tolak rakyat... jadi kesimpulannya kawan-kawan.. TOLAK PAKATAN RAKYAT YANG RAKUS DI PRU13 NANTI... ITU WAJIB!!!!!

tq jawa bernam

2 ulasan:

  1. Kalau Pakatan raayat dapat kuasa lagi terokkkk beb!mana ada orang yang berusaha dapatkan kuasa,ceramah sini sana,top2bila berkuasa nak buat keje?pasti diaorang nak buat kekayaan pulak.Lagi terok dariUMNO/BN.Lebeh baik perbaik yang ada.Tengok macam Fauziah ada dia kesah orang KUANTAN!cuma muncul kejap konon nak selamatkan nyawa orang Kuantan dari rediasi,ITU PUN TIPU,sebab nak jadi MP sepenggal lagi.HIDUPPPPPPP UMNOOOO/BNNNNNN

    BalasPadam
  2. Nampaknya doa yang di sampaikan oleh bekas MB Perak di suatu perhimpunan di Kedah kini semakin terserlah kemakbulannya. Doa beliau adalah seperti berikut:
    “Selamatkan negara kita, selamatkan akidah kita, selamatkan negara dan masyarakat kita…perhimpunan di Kedah tanda kejatuhan PAS di semua peringkat bersama-sama dengan rakan-rakan kita Pakatan Rakyat”
    Nampaknya ia lebih berkat daripada doa adik Pok Nik. Amin.

    BalasPadam