Selasa, 11 Disember 2012

KAH KAH KAH!!! INI MEREKA PERCAYA SEBAGAI FAKTA..!!!!! KAH KAH KAH KAH KAH

beb.. jangan le cepat benar ekau percayo dengan berita dalam internet.. keke.. betul ke.. alah sedangkan editing macam gini apa lah sangat beb untuk modal pilihanraya.. wakaka...masalahnya ayat best siap kata ini adalah fakta dan bukan dipolitikkan hahaha... adui adui.. isunya apa nama suratkhabar yang keluarkan stament berita ini? dari mana sumbernya.. kekeke.. senang gile kena kencing... kekekeke....

KORANG NILAIKAN JE LAH KONONNYA INI ADALAH FAKTA BENAR.. JANGAN GELAK TAU.. SEBAB PENCHACAI PERCAYA GILER... HAHAHA..

PS: APA KATA KITA PERCAYA  JE LAH APA YANG DI KOBARKAN STAMENT BERITA INI NAK... JOM JE.. KEKEKE... kang kecik ati lak penchacai.. almaklumlah dah takde modal dah... hahahahahahahaha..

7 ulasan:

  1. Idea banggang...

    BalasPadam
  2. uhuhuhu...xsangka ye rupe2nyer penganut Pakatan haram mmg makhlok yg bijak di Malaysia neh....sbb tuh la bakal Presiden depa Prof Mad Saboo..pakar sakit puan Normah al Bau al Buriti..naib Presiden depa mmg ahli akedemik tersohor di donia...Prof. Dr Mampoz Omak..bijak ..bijak...

    nnt kalo Prof Dr Mampoz jadi menteri luar bole la ajak menteri luar negra g 'LAUNCH' dgn dia ye???

    BalasPadam
  3. Muahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...cerita lucu tahap gaban.....

    BalasPadam
  4. petikan dari halaman sains harakah ke ni? dah dptkan pengesahan kerajaan perancis ke penemuan ni? klu kerajaan perancis tak sahkan nnt org tak percaya pulak! baik PR hantar rombongan utk menyakinkan mereka!

    BalasPadam
  5. Yang aku tau antara mereka yang memiliki indeks HVS rendah ni penganut-penganut hamPAS yang pernah belajar di tadika PASTI.... nak cari pelakon yang kongkek bersama chinadoll pun tak jumpa-jumpa sampai la ni....

    BalasPadam
  6. cukuplh berita bodoh macam ni......

    Hanya menujukkan kebodohan penyokong pakatan rakyat!!!

    Buatlah byk byk....Rakyat tengah melihat kebodohan kamu!!!

    hehehehee..

    BalasPadam
  7. hahahah PAS ni bukak jer mulut nampak sangat bangang...hahaha

    BalasPadam