Rabu, 12 Disember 2012

KAN GUA DAH CAKAP... SIAPA ABANG BESAR SEKARANG??? hahaha

ceh, akhirnya pas memang nyata menjadi kuli batak dap selamanya.. kerana undi dan kerana kuasa, putrajaya x 18, semua boleh diubah kerana harbi dap yang ku sayang.. aje gile nak lawan abang besar dap.. kang kena sound lebih-lebih kang aaa tak ke haru kemimpinan pas nanti... ades... ades... macam ni korang nak pas ganti umno.. keh keh keh... mimpi basah le bro.. semua boleh jual bai.. semua boleh.. asalkan umno kena dikalahkan walau terpaksa jilat tahi yang diberak oleh dap... tak ke bebelisme.. tu.. kalaulah umno ada kes macam ni.. pak tepet dan pak jibraunlah yang berdemo dan membantah siap ugut-ugut.. tetapi bila pas sendiri yang terang-terang buat begini kerana kuasa... seko pak kulup pas tak de de nak komen.. korang tengoklah.. weh.. hahaha.. pui.. munafiq..

JOM KITA TENGOK SIAPA ABANG BESAR.....






ps: kih kih kih.. cakap umno macam-macam, dap berdehem je muka terus pucat.. baik bos dap... hehe

10 ulasan:

  1. Dari penganut tegar hingga ke pemimpin yg dah berkarat dlm PAS semuanya TAK ADE TELOR..kalo ada pon telor dah di ramas dan di pegang oleh DAP...

    BalasPadam
  2. Bukan telor je batang pun dah kecut macam pintal tali kapal.... ha ha

    BalasPadam
  3. Inilah antara contoh pemimpin PAS yg tak ada karisma dan kaliber dlm menjalankan tanggungjawab. Sepatutnya dibuat kajian dahulu baru dilaksanakan, tapi apa yg berlaku adalah sebaliknya. Nampak sgt utk memancing undi atau raih sokongan. Yg menyokong pula adalah golongan yg tak membaca, mendengar atau boleh berfikir dgn waras kerana dilanda sifat taksub yg teramat. Tak mengapa, nnt jawab di hadapan ALLAH YG MAHA ESA ape kebaikan yg pemimpin PAS dah laksanakan. Dari tahap paling atas TGNA, Hadi Awang, Tuan Ibrahim, Harun Taib, Mustafa Ali semunya mangkuk hayaun tak bole harap sbg pemimpin yg berkebolehan dan bertanggungjawab. Yg ade kedengaran adalah fatwa sesat dan menyesatkan.

    BalasPadam
  4. sebab ramasan telo tersebutlah mereka longlai dan sedap dibuai mimpi wakakaka

    BalasPadam
  5. PAS ( Parti Angguk Saja) itulah kononnya nak buat peraturan HUDUD tapi bila ditegur rakan sekutunya KAFIR KEPARAT habis kecut telur masuk kedalam. Kalau nak buat HUDUD mesti tegas kepada semua jangan kira penganut mana pun baru ada keadilan.

    BalasPadam
  6. Mana dia Ustazah Abby merangkap Ustazah Mee Segera. Boleh lah tolong buat kajian terperinci dahulu sebelum laksanakan hukum tersebut. Sebelum ni mereka semua tak cekap lagi nak buat undang-undang tersebut. Mungkin Ustazah Mee Segera dapat bantu dengan segera. Hahaha...

    BalasPadam
  7. Lain cakap mulut lain ada dalam hati, apa bising2 lu takut itu ini, Kita kasi berlakon maa, sini belakon sana berlakon, tunjuk sama orang kita semua ok maa, tapi belakang macam2 cakap maa, tengok sama Penang, bila sudah takut melayu tarak undi pasai cerita aniaya melayu sudah tersebar, tiba2 satu cina berlakon, dia punya rumah sama tanah sudah 60 tawun duduk dirampas rumah diroboh sama MPPP , itu apa? itu berlakon laa kasi itu ati melayu sejuk sikit, supaya melayu ada fikir , ooooDAP bukan buat sama melayu saja , bangsa dia pun dia aniaya jugak…itu kira adilah, DAP bukan perkauman maaa, lu jangan melayu bodoh macam melayu kat selatan dulu, sekarang melayu sudah pandai maa……tarak boleh kelentong lagi…

    BalasPadam
  8. Kalau dah bodoh jangan berlagak cerdik wei! Lain kali sila rujuk pada Sheikh Karpal Singh sebelum laksana pebendu pun.
    SAH PAS KELDAI ANGKAT DAP. KAH KAH KAH.

    BalasPadam
  9. len kali undi lah lagi PAS 2,, dia kan mnegakkan islam,, hahaha,, tp bla jmpa DAP , tak0t ! itu ke pjuangan islam yg sbenar ?? haha,, lu pkir lah sendiri !

    BalasPadam
  10. Coklat hacks tu OKU je,pn kecut...

    BalasPadam