Sabtu, 22 Disember 2012

KELAB MALAMI DI SHAH ALAM... WAHHH!!!!

alasan penchacai.. dalam the star mengatakan tempat ini hanya lesen kafe sahaja yang dikeluarkan pihak berkuasa.. dan maksudnya kelab malami ini dibuka secara haram katanya.. kemain berterabo air liur pak dongkoi penchacai nak kover pakatan.. haha.. kemain.. kalaulah dulu masa bn yang memerintah.isu ini terkeluar, aku rasa, paling teruk mencaci dan menibai adalah penchacai toghut pas la bai.. merekalah paling lantang membantah mengatakan kerajaan umno kerajaan sekular lah.. tak Islam lah.. tapi selama umno memerintah.. di shah alam terpelihara dengan menda-menda ni bai.. tapi kelakarnya bila kena batang idung sendiri.. aaaa apa ko nak cakap... pui.. manusia tak sedo diri.. pak-pak penchacai.. silalah berdemo di pejabat mb selangor.. tuntut penjelasan dari dia.. khak pui..

ps: mengata orang lebih, tetapi hakikatnya di selangor lesen rumah urut berlambak giler.. masalahnya rumah urut tu ada yang memberi pakej urut sampai terpancut.. sediakan pelacur.. seko pak penchacai yang asik tuding jari kat umno, sikit-sikit umno tak tengok langsung, tak tegur langsung... ceh.. double standard la cai cai ni.. pui.

2 ulasan:

  1. Tahniah Khalid Gagap... You are the best khadam Piaraan Anwar Ibrahim... Makin sayanglah Anwar Ibrahim sama ko... Ko betul-betul paham dan prihatin dengan citarasa bos kau... Kalau Mukmin sedekah AlQuran pahalanya tidak akan putus selagi Alquran tu dimanfaatkan seafdalnya. walaupun mukmin tu telah tiada.. Tapi buat Khalid Gagap dan kekandanya ANwar Ibrahim.... Rasalah azab dan bala selama mana kelab malam tu beroperasi...

    BalasPadam
  2. tunjukkan alamat tempat ini tuan.........

    BalasPadam