Ahad, 30 Disember 2012

KITA AMBIL IKTIBAR APA JADI KAT JEPUN!!!! JAHANAM NEGARA KERANA EKSPERIMEN ANAK MUDA!!!


jepun mengalami satu tutik hitam dalam sejarah politik mereka.. di sebabkan anak muda mereka nak ubah kononnya... dan sekarang apa jadi.. habis.. retak yang besar perlu dibetulkan untuk kembali bangkit... kerana ubah kononnya... tetapi apa jadi di jepun ini sekurang-kurangnya orang jepun juga ambil alih... kita kat Malaysia, kalau pakatan ambil alih bukan melayu yang 100% berkuasa mutlak.. tetapi kiasu dap yang paling berkuasa... jadi kita melayu jadi melukut ditepi gantang jer... malah lagi teruk dari jepun.. so kalaulah terjadi begitu... apakah kita patut buat... ?? redha.. sebab semua anak muda nak perubahan... kita terpaksa fikirkan plan b.. sebab kita dan hilang tanah pusaka... 

dalam hal ini aku akan salahkan pas.. kerana tidak mampu jadi dominan.. merekalah punca perpecahan yang terjadi.. jadi kalau sejarah ini terjadi.. laknatlah korang bangsa melayu terhadap pas dan koncu-koncu anuar ibrahim.. kita wajib memerangi mereka... AYUH TUMBANGKANG MEREKA BEB DI PRU 13 NANTI... AYUH!!!!

7 ulasan:

  1. aku tunggu saat itu...bila mana DAPigs berkuasa, yg pastinya PAS masa tu akan di campak ke longkang....sekarang pun standard PAS hanyalah tahap anjing suruhan DAPigs jer...tapi mereka tak sedar....tetap percaya DAPigs adalah rakan sejati yg boleh di percayai....lebih baik berkawan dgn DAPigs dari berkawan ngan UMNO....korang PAS tunggula saat itu...masa tu baru korang tahu siapa DAPigs tu yg sebenarnya.....nak menangis pun dah tak guna....masa tu islam di pijak pijak & di perlekeh, Melayu merempat di bumi sendiri....

    BalasPadam
  2. pas beruk dan babi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Umno.....pon sama, berok&babi

      Padam
  3. Perjuangan Fatamorgana

    Jumaat,28 Disember 2012 09:54

    Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Ahmad Maslan menyatakan di dalam satu ucapannya bahawa jentera penerangan Barisan Nasional (BN) perlu menanamkan dalam minda mereka tiga objektif utama bagi menghadapi Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) iaitu menang majoriti dua pertiga, menawan empat negeri di bawah pakatan pembangkang dan menambah undi popular. Katanya, “objektif itu penting kerana semua jentera perlu tahu tujuan dan strategi 'perang' agar kemenangan dapat diraih pada PRU-13.”Inilah budaya yang ditanamkan setiap kali musim pilihanraya hampir tiba. Suasana seolah-olah menjadi medan untuk menghamburkan segala kata-kata nista, fitnah, cerca-mencerca, kegiatan mengaibkan musuh masing-masing sudah tidak dapat dikawal oleh sesiapa manakala pelbagai ‘umpan’ di dalam pelbagai bentuk dihulurkan kepada rakyat. Kain pelekat, kain batik dan wang tunai serta macam-macam lagi turut  diberikan kepada rakyat dan ada yang diberikan sebelum musim pilihanraya pun (BRIM, TRIM, KRIM dsb). Ini semua dilakukan semata-mata untuk menarik undi rakyat dan mencapai kemenangan tanpa mengira samada ia haram atau tidak.BN adalah sebuah pakatan yang terdiri daripada gabungan parti-parti asshobiyyah dan yang berfahaman sekular. Kesemuanya mempunyai matlamat untuk memperjuangkan nasib bangsa masing-masing. Bahkan setiap parti komponen di dalam BN itu sendiri tidak menjadikan akidah Islam sebagai dasar perjuangannya. Mereka bermati-matian untuk mengekalkan sistem sekuler ciptaan barat. Padahal, sistem sekuler-Demokrasi yang selama ini diterapkan telah terbukti gagal dalam mensejahterakan hidup rakyat.Justeru, perjuangan melalui Sistem Demokrasi telah terlalu lama menghampakan rakyat khususnya umat Islam. Sudah tiba masanya untuk umat Islam mencari alternatif lain selain daripada menggunakan pilihanraya di dalam Sistem Demokrasi sebagai wadah perjuangan kerana tidak ada maknanya berjuang melalui pilihanraya dan menang tetapi Syariat Islam masih tidak atau gagal dilaksanakan secara menyeluruh.."Katakanlah (wahai Muhammad): 'Mahukah, kami khabarkan kepada kamu akan orang-orang yang rugi serugi-ruginya amal-amal jperbuatannya?'(Iaitu) orang-orang yang telah sia-sia amal usahanya dalam kehidupan dunia ini, sedang mereka menyangka bahawa mereka sentiasa betul dan baik pada apa sahaja yang mereka lakukan” (TMQ al-Kahfi [18] : 103-104).

    BalasPadam
  4. Jepon negara kafir....tak layak dijadikan contoh dalam menentukan siapa pemimpin.
    Dari segi teknologi,kebersihan.....boleh dijadikan sebagai contoh.

    BalasPadam
  5. erm ok la mereka terapkan kebersihan.. kat selangor ni sampah pun berselerak tak kutip.. ooo itu yang anon seko ni nak sembang ek.. hahaha... situasi dia lebih kurang je, tgk le nnti.. mmglah jepun negara kafir.. tetapi ubah yang dilakukan orang muda sana menjahanamkan ekonomi jepun.. tu yang bang non suka tu.. hehe..

    BalasPadam