Rabu, 12 Disember 2012

LAGI DAN LAGI SAMBUTAN GILE HEBAT CERAMAH PAKATAN... KENAPA TAK PERCAYA KA???

habis habis... getar lutiit bn wei.. camni leh kena darah tinggi kepimpinan atasan bn ni... mana taknya.. mereka dah berjaya menarik orang ramai datang ke ceramah mereka bukan sedikit.. malah berjela-jela. malah berhimpit-himpit orang datang.. siap ada yang pengsan sebab berasak-asak... jangan main-main beb.. hehe..

waiceh-waiceh.. cuba korang tengok brader yang kat belakang tu.. boring bebenor sampai kaki naik atas kerusi ye.. hahaha


gambar diatas di 2 tempat yang berbeza.. tapi yang nyata.. mereka betul-betul nakkan putrajaya.. jadi adakah mereka lupa mereka dah tak releven di selangor.. adakah mereka lupa mereka ni dah menjadi masalah kepada rakyat selangor... jadi kesimpulannya SAY NO TO PAKATAN RAKYAT...

sumber gambar klik sini

6 ulasan:

  1. Woit ramainya kerusi...Ala nanti puak fuckatan akan kata ini gambar masa majlis baru bermula, nanti bila dah lama tentu ramai yang datang...ya ramainya setan-setan bergentayangan.

    BalasPadam
  2. N Ajis pernah kata Nabi Muahammad S.A.W brhijrah krn nakkan kerusi mmrintah(Apa punyer sesat org tuah neh)...so skrg puak pakatan haramJADAH dah dpt baaaaaaaaaanyaaaakkkkkkkk KERUSI...hah..amek ko...mcm2 kaler kerusi...amek ..amek..BN sikit pon xhadap nak kerusi2 kosong tuh....

    muahhahahahahahhahahahhahahahahah

    BalasPadam
  3. Omakk aihh!! Konpem UMNO dah edit gambo ni..ni baru nak stat ke baru nak habis..haahahahaha Tanjatt boboi!!

    BalasPadam
  4. Nampaknya doa yang di sampaikan oleh bekas MB Perak di suatu perhimpunan di Kedah kini semakin terserlah kemakbulannya. Doa beliau adalah seperti berikut:
    “Selamatkan negara kita, selamatkan akidah kita, selamatkan negara dan masyarakat kita…perhimpunan di Kedah tanda kejatuhan PAS di semua peringkat bersama-sama dengan rakan-rakan kita Pakatan Rakyat”
    Nampaknya ia lebih berkat daripada doa adik Pok Nik. Amin.

    BalasPadam
    Balasan
    1. “Selamatkan negara kita, selamatkan akidah kita, selamatkan negara dan masyarakat kita…perhimpunan di Kedah tanda kejatuhan PAS di semua peringkat bersama-sama dengan rakan-rakan kita Pakatan Rakyat”

      Tambah satu lagi doa... K.O Fuckatan, Fuckatan K.O, K.O PAS, PAS K.O, K.O PKR, PKR K.O, K.O DAP, DAP K.O..... amin.. amin...

      Padam
  5. Duit poket tak beri macam mane nak datang da.... kurang-kurang bagi la dua tiga tin tiger beer.... baru la boleh yam seng ramai-ramai.... kah kah kah kah kah kah

    BalasPadam