Khamis, 27 Disember 2012

LAIN KALI BERLAKONLAH REAL SIKIT BANG!!!!

hihihi, kan dah kantoi, lainkali berlakon tu biarlah nampak real dan sadis.. ini tak sampai lama mana pun dah terkantoi... keke.. buatlah lakonan kena jerut leher ke... kena ikat kaki dan badan terbalik ker... tak pun kena ikat kaki dan tangan lepas tu diletak dalam guni ker.. baru lah trill dan percayalah akan ada ramai yang akan terbeliak mata... tau ka... keh keh keh.. nak lagi sadis berlakonlah letak sirap satu badan.. lumurkan kat baju nampak macam darah sikit.. barulah ramai jadi histeria tau... so penchacai cuba lagi ye.. HAHAHAHA..

ala kesiannya pechacai ni... kuci-kuci.. kena ikat ye... aloh aloh...

TEMERLOH: PAS Kawasan Maran hari ini tampil menafikan sebuah berita yang dilaporkan akhbar Sinar Harian berkaitan keganasan terhadap seorang peserta Kembara Oren Selamatkan Felda di Felda Kampung Awah baru-baru ini.

Timbalan Yang Dipetua PAS Kawasan Maran, Hasnan Harun, yang merujuk laporan akhbar Sinar Harian Edisi Pahang 25 Disember lalu di bawah tajuk “PAS Berang Noraza diikat”, berkata insiden berkenaan sebenarnya tiada kaitan dengan Kembara Oren.

“Sehubungan dengan itu pihak kami menafikan sumber berita tersebut datang daripada PAS Maran dan tiada sebarang kejadian tangkapan yang berlaku ketika konvoi sampai di Felda Kg Awah sepertimana yang dilaporkan oleh akhbar berkenaan.

“PAS Kawasan Maran juga menafikan sumber-sumber berita lain yang turut menyiarkan insiden seorang peserta konvoi di tangkap dan diikat  pada hari tersebut di Felda Kg Awah,” katanya dalam sidang media bersama AJK PAS Maran dan penduduk Felda Kampung Awah.

ps: bila idea-idea nak mengenakan kerajaan bn dah tumpo kata orang perak... inilah jadinya.. hehe.. ai macam-macam pesen pakatan jinraun kan.. haha

10 ulasan:

  1. keh!keh!keh!. apasal modus operandi tak ditaklimatkan awal2 pd pas maran. tu sampai pas maran tak tau? lain kali bgtau awal2 modus operandi kt mana2 bahagian pas yg terlibat supaya senang kerja menipu ni. tak pasal2 kena 'backfire' pemimpin sendiri. tak malu ke cam tu...

    BalasPadam
  2. kalau tak menipu bukan pakatan namanya geng haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. BN mane penah menipu kan kan kan.....

      Padam
  3. Lakonan tahap tadika PASTI pu laaaaaaaa........hny yg bodoh bangang lagi baghal jer yg caye mitos yg babun neh buat!!!!!

    BalasPadam
  4. bila dah kantoi menipu dan membuat fitnah , terus je takde kena mengena ngan dorang hahahaha lawa sungguh puak totok PAS ni

    BalasPadam
  5. Ingat lagi aku masa pilihanraya kecil teluk kemang. Ada sorang mamat dari partai hamPas mendakwa dia ditetak parang sampai koyak baju. Tapi kulit dia langsung tak ada kesan kena tetak. Orang dah bosan dan lali dengan penipuan korang ler hamPAS. Korang ni selamanya memang hampeh.

    BalasPadam
  6. ingat di Perak siapa tidur atas jalan, Bersih 2.0 mati hidup balik, macam2 lagi terbaru kena ikat nampak sangat temberang puak ni. Budak2 Tadika tengok pun tergelak sakan.Apa kata blogger Hampeh terutama PASPB, THDKB,GB dan.....

    BalasPadam
  7. Hai murid2, pernah murid2 mendengar cerita kisah seorang gembala dengan serigala.Apakah pengajaran daripada cerita itu murid- murid.Pengajaran nya ialah sekali menipu orang akan percaya, dua kali menipu orang akan percaya lagi tp kalau dah berkali2 orang tak akan percaya lagi.Ini akan merugikan kita sendiri dan membuatkan orang menyampah. ( Dulu rasa2 nak sokong juga PAS tp kini sory lah .........

    BalasPadam
  8. Parti Anak Setan

    BalasPadam