Selasa, 4 Disember 2012

MAKIN TERKANTOI DAH SI PELIWATISME TU YE.. PUI

asyik-asyik kantoi, sana sini kantoi.. apa ni.. dah tak da keja lain ke beb.. dah takda cara lain ke nak lawan cara berhemah dengan pm ds najib beb.. anuar ibrahim, aku rasa hang ni memang dah sakit otak lah kot.. sebab gile beno nakkan diri tu jadi pm selepas pru13 nanti ye.. apa saja yang boleh menjatuhkan najib.. guna sebaik mungkin... tetapi Allah melindungi pm kita ... InsyaAllah.. aku percaya.. pru 13 nanti pakatan akan bungkus... bungkus sebungkusnya beb...

jangan pulak bila terkantoinya rakaman perbualan deepak ini.. si ketua penipu tu anggap ini konspirasi umno lak ye.. khak pui.. hehe..



sumber klik sini

ps: bila dah terdesak.. macam-macam dah si malaun tu buat.. yang peliknya ada juga kepala gurga dok jilat dan ikut setia dengan dia.. pelik dan pelik.. huh

1 ulasan:

  1. bila dh bungkus pakatun tu nanti, jgn lupa seal sekali seblum humban klaut....

    BalasPadam