Selasa, 18 Disember 2012

MEREKA KATA BN AKAN KALAH TERUK PRU13 NANTI... INI KAJIAN MEREKA.. JOM TENGOK!!!!!

ok la bagi chan la mereka syok kejap kan.. hehe.. pakatan jibraun punya ramalan.. katanya mereka akan menang 2/3 bila pru13 nanti.. erm ok.. mereka kaji guna sinar harian kot.. hehe tak pun guna harukaka.. so nak sedapkan kedahak kepala bana mereka so mereka updatekan carta hits ini untuk penchacai penjilat air liur ketua-ketua mereka.... hahaha...

OHHHH TAKUTTTNYER I.....

ohh ramalan dari page FB Kami Boikot Buletin Utama TV3' rupanya wakakaka...

TAPI YANG BUAT RAMALAN INI DIA DAH LUPA REALITI YANG TERJADI.. MEH KITA TENGOK GAMBAR DIBAWAH... HIHIHI







sebahagian gambar diseluruh malaysia apabila pakatan rakyat anjurkan ceramah dan wacana dan macam-macam lagilah.. anda nilaikan???

ps: ada berpuluh-puluh lagi gambar apa yang pakatan anjurkan dah semakin kurang orang amek tau.. yang ramai hanya penchacai tegar penjilat sup selipar je yang sanggup lakukan apa sahaja... hehe.. jadi kesimpulannya anda boleh fikir dan anggap kajian dari page fb tu karut dan syok sendiri je bai.. hehe... 

sebelum tu kita baca apa kata penchacai paling tegar dan totok
lasid ameden - woi umnongok, korang tak faham-faham ke, pakatan adalah yang terkuat dan paling terhebat.. biarlah apa pun kajian dari mana-mana pihak.. pihak kami je yang betul.. orang lain tak leh pakai.. tau ka.. so korang kena faham pakatan akan menang pru 13 nanti.. bye-bye umnongok.. 

jawapan aku
penyakit angkuh... pui

12 ulasan:

  1. Kita tengok siapa yang bakal terlungkup pada PRU-13 nanti. Aku rasa lepas PRU-13, punaisihat PKR akan lari tak cukup tanah ke US/ Israel mintak bantuan je nanti.....

    BalasPadam
  2. Punaisihat akan jd penuhmuslihat sebelum PRU dan lepas PRU jd pulak penuhmusibat.....halau aje ke USA.

    BalasPadam
  3. Logik saya senang saja:Kalau berdasarkan pilihanraya kecil terakhir di Selangor iaitu pilihanraya Parlimen Hulu Selangor di mana kerusi Parlimen PKR berjaya di rampas oleh BN YB Kalamanathan dari MIC.Kemudain kita bayangkan sejauhman penambahbaikan yg sudah di buat ole BN sejak pilihanraya tersebutdan apa pula kebaikan PR yg boleh menaikan semula sokongan rakyat selepas kemerosotan di Hulu Selangor tersebut.Jawapannya pelajar lepasan SPM pun boleh menjawab.

    BalasPadam
  4. sebelum bertarung masing-masing akan kata akulan yg paling gagah,handal,kuat serta perkasa,setelah bertanding yg kalah akan mencari beribu alasan utk menutup kelemahanya,

    BalasPadam
  5. depa sebenarnya masih tak mahu terima hakikat bahawa dulu depa menang banyak kerusi atas faktor undi protes penyokong2 BN sendiri.

    kini dijangkakan undi protes oleh penyokong2 BN hampir tiada lagi. bahkan undi protes terhadap PR yang dijangka akan terjadi.

    biarkan depa syok sendiri. dah bagi peluang dah..tapi tiada yang boelh dibanggakan terhadap depa.

    BalasPadam
  6. Kerusi2 yg kosong di ceramah2 pakatan mmbuktikan smmgnya wujud PENGUNDI HANTU..ramai yg datang tuh ialah HANTU2 ..sbb tuh la manusia xnampak..

    BalasPadam
  7. Rakyat Msia skrg xmcm dulu lg dh.. dgn maklumat di hujung jari skrg mrk dh nmpk jelas mana betul mana salah.. fitnah maki hamun & bohong x akn diterima lg.. Saya bekas ahli Pas yg baru keluar dr parti itu. Kini saya dah sedar akan penipuan yg dilakukan oleh Pas selama ini.. terimakasih sahabat2 yg telah menyedarkan saya.

    BalasPadam
  8. PR=PAKATAN RAKYAT?bukan!!!PR=PENIPU RAKYAT...YA!!!!......lalala

    BalasPadam
  9. KALAU PR menang SEKALIPUN pun, aku akan mengamuk macam Hishamudin RAIS!

    BalasPadam
  10. Puak Puak Pembangkang kan suka UNDI HANTU...jadi kita je tak nampak ramai orang kat ceramah maki hamun mereka nak jahanamkan negera...mereka boleh nampak ramai sebab mereka kira geng mereka hantu syaitan dan jinn jinn sekali...

    BalasPadam
  11. Apa punye kelas dok maki hamun org kat sini. Bagi la fakta baru la nampak cerdik. Aku sanggup tak balik Malaysia dah lepas ni kalau BN menang lagi PRU-13. Baik bayar cukai kat negara luar ada gak pekdah drp diperabihkan puak2 BN.

    BalasPadam
  12. ambil pic time blm strt or da hbis..mmg la tak de org..hahahaha..

    BalasPadam