Ahad, 9 Disember 2012

PERTAHANAN DAP DI PULAU PINANG DAH GOYAH DENGAN GAMBAR INI..

sokongan orang cina semakin menaik dengan bn, kita kena faham satu je bro.. orang cina yang dibawa mca, mereka ini menghormati orang lain, dan mereka tahu dengan hidup harmonilah mereka akan banyak untung bila berniaga.. tapi dap.. orang cina cara dap.. mereka ini ada minda kiasu tahap gaban beb.. mereka ni merendah-rendahkan orang miskin.. jaga orang kaya je.. tu pasal di pulau pinang tak da satu pun rumah mampu milik untuk orang susah.. so ape dehal.. ketua menteri lim guan eng dengar kata dia kecik ati.. hahahaha..

YANG TAHU APA ITU PERPADUAN DAN KERJASAMA SESAMA KAUM, ITULAH KEKUATAN BN...

kekuatan pakatun korang nak tau apa? nak kuasa je.. korang ingat mereka ni nak jaga ke beb rakyat..? tak de de bro.. banyak dah kes beb.. mereka ni tak buat kerja.. jaga perut kroni mereka je.. pui.. AYUH TUMBANGKAN PAKATAN DI PRU 13 NANTI...

ps: jangan pulak pakatan cakap mereka ni semua dipaksa pakai baju ni cukup.. senang je kalau mereka ini benci dengan najib nak pakai baju pun mereka tak mau beb.. tapi apakan daya.. aura pm kita memang dashyat.. bayangkan kalau pm buat roadshow tiap2 minggu.. mau kena kejang lutut mr anuar ibrahim bai haha..

sumber gambar klik sini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan