penchacai koma lihat puluhan ribu serbu pm di pulau pinang!!!!

8:59:00 PTG headbomb 2 Comments

hehe, adakah pemikiran penchacai akan cakap... alah tak heran, sebab semua yang datang tu kena paksa... atau mereka akan anggap yang datang tu bukan anak jati dari pulau pinang... hahahaha.. amacam penchacai.. ada eksyen lagi ka.. ada pikir rakyat dah semakin menyokong kamu ka pakatan.. beb.. aku nak bagi satu ayat je kat penchacai... kita kalau dah diamanahkan jaga negeri yang dimenangi, jaga rakyat susah, jaga rakyat yang memerlukan pertolongan bai.. ni tidak.. lu orang dengan pemimpin longkang cari salah orang macam perfect gilos bro.. berlagak siang malam konon mereka je hebat... tapi kebajikan rakyat.. ada jaga ke.. melayu pun korang buli... pui.. anak haram punya pakatan.. memang patut kita marah dengan dap.. tapi kita kena faham dap kuat sebab bhagal punya penyokong tegar pas menjilat tuan dap mereka...

SO KITA KENA FAHAM KEBANGKITAN RAKYAT ADALAH UNTUK MENGTONGSAMPAHKAN PAKATAN DI PRU13 NANTI.. AKU PERCAYA TU SEMUA...
TAHNIAH RAKYAT PULAU PINANG.. ANDA LAH PENENTUNYA....

ps: jangan mereka kata gambar ini edit sudah ye.. pui klik sini

2 ulasan:

  1. ni gambar edit ni.....kalau betulpun yg datang ni semua dibayar...modus operandi biasa UMNGOK!!!....hehe

    BalasPadam
  2. Bodoh piang otak pencacai pakatan haram,kalau orang lain semua edit,dibayar kalau hangpa hak tuiii semua betul..haram jadah nooo heheh

    BalasPadam