Rabu, 5 Disember 2012

STADIUM YANG PAS JANJIKAN DAH SIAP LAH WEI...

siapa kata tak siap.. pandai-pandai je korang ek.. aku salute lah dengan cadangan mereka kata nak buat stadium baru, gile hebat pas bro.. ternganga penchacai bro.. haha..


ini janji-janji power giler berkenaan dengan stadium ini.. hehe baca baik-baik tau..

"Saya ingin membuat pengumuman pada hari ini satu berita gembira buat rakyat Kelantan khususnya peminat-peminat sukan tanahair di mana Kerajaan Kelantan telah bersetuju untuk membina sebuah kompleks sukan bersekali dengan Bandar baru untuk kegunaan aktiviti sukan di negeri ini.

"Kompleks tersebut yang antaranya akan menempatkan sebuah stadium utama dengan kapasiti 40,000 tempat duduk bertempat di atas tanah milik kerajaan di Bukit Merbau, Pasir Puteh," kata beliau.

ni pun kira stament hebat lah berkenaan stadium tu
KLIK SINI

DENGAR KATA DAH SIAP... 
ROLL KE BAWAH YE.. 
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
woooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!!! dasatnya...cantik seh stadium ni.. betul ke dah siap.. hebak puak-puak ni dok janji kan wakaka..

ps: senangnya berjanji dan menunaikan haprak.. itu lah pesen parti hebat sokmo tu.. pas..huh

23 ulasan:

  1. hahaha...pecah perut aku ketawa..siot la admin ni..

    BalasPadam
  2. pecah perut? doa poknik makbul dah

    BalasPadam
  3. Stadium ni sesuai buat Kejohanan Antarabangsa Main Sorok2 sebab pokok2 tu boleh digunakan untuk buat sorok 'Cinadoll'....tak pun buat sorok2 'Siamdoll'....

    BalasPadam
  4. Salam Bro,kalau iapun nak kutuk,agak-agaklah.Kesian aku tengok Pok Nik.Hari-hari makan kutukan.Untuk Pok Nik,kalau nak berjanji tu,biarlah berpada-pada.Hidup UMNO......Hidup UMNO.....Hidup UMNO

    BalasPadam
  5. Husam akan rasmikan stadium ni sebab nik aziz kena g rasmi lebuhraya rakyat.

    BalasPadam
  6. Ore negeri lain jangan dengki la weiiiiii.Klantan banyak projek MEGA.

    BalasPadam
  7. gila la..mesti tiket grandstand mahal ni..dh macam stadium olg trafford pun ade..ekekekek.. hidup poknik! hidup husam! bluwerrkkk!

    BalasPadam
  8. Rasanya muat 200k penonton nii.Dalam hujan lebat pu boleh main ni gerenti air tak lekat atas padang.Hahaahah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha... x letih sgt main bola kt setadium nih, kite x perlu kejar bola, bola yg akan jehar kite. hahahahaa

      Padam
  9. perancangan tu patutnya disambut baik, jgn ler kutuk awal2...kalo xjln baru tuntut. ish3...walau pembangkang, xsemua niat dorg kelaut bro...think positive, baru politik sihat lahir. kalo manjang kutuk je, xberkesudahan ler. Aku sendiri sokong BN pun xgemar kalo org BN manjang pikir negative je. Kate nk perpaduan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ALAMAK PENYOKONG KELABU...........

      Padam
  10. gurau geng apa salahnya.. saja ngusik2.. mana tau dengan ngusik2 begini terbuka minda diaorang supaya tak de de nak menipu lagi.. betul tak..

    BalasPadam
  11. perancangan pe nya kerajaan kelantan sendiri pun dh tahap nyawa2 ikan, negeri yg bankrupt dr segi kewangan...nk jana kewangan negeri sendiri pun dh lalok ada hati nk wat perancangan projek mega selesaikan permasalahan rakyat negeri kelantan dulu lpas tu cr dana untuk pembangunan negeri n then br la ada point nk wat planning projek2 mega ka..mmg munafik gila kerajaan negeri kelantan nih...

    BalasPadam
  12. memang ah lah perancangan tu bagus, tapi kalau dah memanjang menipu, sampai orang cakap kalau setakat pecah tanah tu buat wayang je..BUAT APA. BANYAK PROJEK di kelantan patutnya dapat membantu meningkatkan kehidupan rakyat kelantan dengan izin tuhan...tapi setiap di rancang tu tak menjadi dengan izin tuhan, APA PENGAJARAN YANG PAS KELANTAN AMIK???TINGGAL KAN YANG SEMAK, POTONG PLAK BUKIT LAIN BUAT PERANCANGAN BARU!!!!! ABIS YANG LAMA TU APA STATUS???? PATUTNYA DARI BUAT PERANCANGAN BARU MEREKA PATUT BUAT PERANCANGAN KENAPA RANCANGAN LAMA MEREKA TAK MENJADI DAN MACAM MANA UNTUK JADI KAN DIA.....ini tidak tak jadi lantak lah,duit dah dah bagi/dapat pun kita buat perancangan yang lain pulak lah...lepas salah bn salah umno salah kafir harbi, yang tak salah semua ahli pas, pkr(walaupun dah ada bukti tetap cakap besi) dap(walaupun kafir tapi sokong pas jadi dihalalkan)

    cuba kalau dah salah tu cakap, "mengikut kajian kita kegagalan ini adalah sekian2, kita akan mengambil langkah untuk memastikan ianya diperbaiki" ini tidak pantang buat PR je salah bn salah umno salah kafir salah murtad

    kepimpinan ulama katanya..astagfirullah...

    BalasPadam
  13. Ngutuk apanya kalu tak mampu janganla janji yg bukan2 dgn rakyat.Buat penat letak batu asas sana sini.Mcm projek Lebuhraya Rakyat letak batu asas pahtu naikkan singboard besar disetiap simpang,kutip derma plk.Logik ko weiiii...

    BalasPadam
  14. cepat terasa cai2 ni geng haha

    BalasPadam
  15. Selain dari stadium lain2 kejayaan yg tak harus dilupakan...
    Koridor DEPU,LadangRakyat,Jamnapari,dinar emas,pajak @ jual.. dan..lagi dann..lagi...

    Last2 tuntut ROYALTI ....Tlg la pakat2 fikir...kesian pok nik.

    BalasPadam
  16. alah nak buat komplek sukan konon,,nak buat surau pun tak mampu...bila BN buat bukan dia buat rempat beribadat tapi mereka gunakan untuk mencaci dan memfitnah pemimpin BN.

    BalasPadam
  17. Jom ajak Husam golek2 nyanyi lagu Hindustan dengan gewe2.. Pok Nik berlakun jadi bapak duk perati dari puncak stadium..

    BalasPadam
  18. ala admin jgn la buat lawak camni.... dah kering air mata aku dok gelakkan PAS kelantan.

    BalasPadam
  19. Alaaa..,kita jgn lah dok suka sangat..nanti pecah perut susah pulak jadinya...duit yg kutip utk buat lebuhraya..masih ada lagi??..insyaALLAH...jika ada pasti pemerintah Kelantan akan usahakan..yg penting niat 'lurus' dan ikhlas..sure ALLAH bantu.Maju Kelantan..,senang anak2 nak sekolah dan mencari nafkah..sama2 kita doakan mereka...bantu dgn doa yang baik2 itu bagus..aman negara kita.

    BalasPadam