Rabu, 26 Disember 2012

SYIAH,DAP DAN PUOK LGBT KITA BOLEH BERKAWAN BAIK, UMNO TAK BOLEH MEREKA KAFIR...

kemain atuk, malu-malu kucin pulak dengan ulama syiah sorang ni.. huh

mereka ni tak sedar ke syiah bila dah dapat kuasa, habis ahli sunnah dibuli cukup-cukup.. apa mereka tak lihat langsung ke apa terjadi di syria, orang sunnah dibunuh macam bunuh semut!!! pas ni bila perpaduan sesama umat di malaysia ini umno hulur tangan, mereka ludah... sebab mereka anggap umno adalah salah satu parti politik yang jahat... itu kata pemimpin otak kuning pas lah... entahlah.. sampai bila umat Islam akan berpecah belah selagi dia ni nak jadi menteri besar... tinggi cita-citanya nakkan putrajaya walau habis digadai.... itu tak mengapa janji putrajaya... syiah ker.. dap lagi banyak kerusi ke.. yang penting dendam kesumat kawe harus dilunaskan...

jom kita tengok banyak lagi bukti-bukti yang pas sekarang memang dah diresapi syiah KLIK SINI patutlah pemimpin ulama yang dulu memperjuangkan pas dah semakin pupus... apalah nak jadi.. harap malaysia tak di jajah oleh manusia macam ni.. pui...


husam musa ni memang gang la dengan mat sabun, mahfut omar.. geng-geng otak letak kat kasut!!!!

PS: SECARA JUJUR.. ORANG ISLAM MELAYU PATUT TOLAK PAS... KERANA MEREKA DAH JAUH DAH MENYIMPANG... MEREKA DAH TAK PEDULI DAH, JANJI KUASA... JANJI KERUSI EMPUK KAT PUTRAJAYA.... 

2 ulasan:

  1. Ramalan cuaca hari ini : Kalau lah tumpas PAS pada PRU13 nih, aku rasa Pok Nik tak sempat dah nak bertanding di PRU14. Mati celek dio. Ketua Umum PKR pula melalak doh sorang2 kat tepi2 jalan. Kapal pun dah tenggelam gak nanti. HH dah tak larat doh nak bangun bab di bebani dosa2 pengikut2nya.

    BalasPadam
  2. PasTikan Nik Akis TumPAS..bior dia mati tercelik...

    BalasPadam