Jumaat, 20 Januari 2012

gaduh bosar pr kat perak!!!.. haha..


kami semua samseng tau... awww

erm sama-sama mereka pun gaduh.. alahai.. macamana nak memimpin negara kalau dok 1 kapal pun lain-lain kaptennya.. ada da woi jibraun oii.. dap dengan kepala dia, pkr dengan kepala dia.. pas dengan balaci dia.. sian pas... kena lagikan... keh keh...

petikan dari sungai rapat online


Dalam mesyuarat dalaman parti yang berlangsung pagi tadi di pejabat Pas negeri Perak di Medan Istana memperlihatkan rasa tidakpuashati apabila PKR mendesak DAP mengisytiharkan siapakah yang akan menjadi Menteri Besar jika Nizar Jamaluddin jika UMNO memenangi DUN Pasir Panjang pada PRU13.


Pas pula mendesak dan menuntut supaya DUN Behrang dan DUN Changkat Jering dipulangkan kepada Pas.


Pas menyatakan kesukaran untuk menawan semula semua kerusi yang ditandingi apabila ADUN UMNO bekerja keras untuk membela rakyat sedangkan calon Pas hanya mampu menghasut rakyat sahaja.


DAP pula mahukan jawatan Timbalan Menteri Besar diumumkan lebih awal supaya calon dapat bekerja dengan lebih keras


Mesyuarat pakatan rakyat terus hangat sehingga memasuki waktu sembahyang jumaat barulah mesyuarat dapat hentikan.


ps: rakyat perak korang tengoklah dengan kata hati.. lihat lah dengan realiti sebenar.. apa nak jadi kalau mereka-mereka ni mentadbir semula beb... hancus berdencus negeri perak.. tak payah dok ikut ego kerana marahkan bn.. bn tak salah, dek kerana mulut puaka dari pakatan jibraun memfitnah macam-macam tu pasal semua dok angguk percaya... tapi habis punoh kerana mereka... so tempeleng pakatan jibraun pru13 nanti ye...

ceh patutlah kemain orang jadi baboon 901 hari tu...


ceh patutlah ramai yang nak datang berjemba-jemba demi pembebasan anuar... power tu sorang dapat rm200 tu beb.. wah lau... konyang 1 hari... haha... tapi tulah yang kelakonyer... cadangan nak dapatkan dalam 100,000 orang... tetapi hanya 5000 je.. adui...

KITA TENGOK SIAPA POPULAR... hehe..


kalau nak ikut logik.. popular nya pm kita najib razak kerana pm kita ni dia cool je..rajin sungguh buat kerja demi memajukan negara, menjaga hal ehwal rakyat... tapi yang seko ni.. dia macam tak tentu hala sekarang.. dok spin cerita lah kata kerajaan tak betul, najib tak betul.. dia ajer yang betul... haha... dok canang macam-macam cerita kat orang yang dia dianiayalah... ahh ada aku kesah.... dengar kata peguam negara dah buat rayuan untuk saiful bukhari,.. so makin poning lah kau wahai anuar brahim oii... kali ni 5 hakim kau kono berdepan... dna tak de de nak ngelat nak bagi k... harap faham.. hehe... apalah yang dia nak buat kali ni ek.. nak ajak rakyat berdemo lagi? adui... hahaha... ada aku kesah... puih...

ps: kadang gilakan kuasa buat orang jadi gila... aku ada terbaca kat paper tadi ni... orang gila di dunia rasanya... dianggarkan berjumlah 50juta orang kekeke... lebih dari penduduk malaysia beb... adui... apa yang aku megarut ni, apa kena mengena cite orang gila dengan anuar brahim ni wakaka... puih...

PAKATAN JIBRAUN PUNYA JANJI.. PERCAYA TAU!!!!


erm iyolah tu.. janji pilihanraya pru12 pun berapa yang dah tunaikan... hai manusia.. kalau kuasa di idamkan.. peduli apa semua berkaitan.. janji kuasa kuasa... nak tanya boleh percaya ker janji-janji pakatan lagi?

ps: rakyat majoritinya dah menyampah dah dengan mereka ni.... cuma dengar kata undi dari cina je takkan memihak kepada bn... erms.. sekarang mulakan "malay power" kembali... tuntut hak kita... nyahkan mereka pertualang agama dan bangsa ni campak jauh-jauh ke benua lain... perosak... puih

waraknya mb khalid gagapin... huiyooo!!!!!!

apalah khalid gagap buat tu ye

bagusnya mb khalid ini sebab dia memegang exco hal agama Islam tau... jangan main-main... liberalisme semakin menjadi makanan bagi puak-puak PR...jadi..tu pasal pas yang memperjuangkan Islam pun pkr 
dah tak percaya.. dan pas on jer.. apa punya tur da wei... hehe.. maksudnya mb khalid ni lebih alim dan terilmu dari ostad ostad pas dalam menjaga hal orang Islam... adui adui... adui..

puncanya jadi begitu sebab... pemimpin dan pentabsub pas itu sendiri beb... ni la puncanya....

tido tido tido ceramah. ceramah makan, seks, kumpul harta itu saja yang mampu pak jangoat buat... memalukan la beb... puih... malu malu.... huh!!!!!!

ps: rosak yang rosak... dan busuk yang membusuk... huh itulah pas... kesian dong!!!!!

Khamis, 19 Januari 2012

tak habis-habis.. asyik umno.. umno umno... ek ala..


no komen.. hehe.. skrip biasa.. yang biasa kita dengar... ala.. macam biasa... kalau dah takda jawapan nak huraikan... so skrip ini menjadi talian hayat mereka iaitu pas ngiok yang bodo tu... umno umno umno... sana sini umno... nak muntah gua dengar la bai.. betul gak kata bro gap.. kalau jadi pemerintah.. duta asing dok tanya berkenaan masalah dalaman negara... takkan nak jawab..erk erk erk.. ini keje umno... aik... itu macam ka... bebalisme tahap kronik... itulah pas... puih... 

ayat yang perlu diingat... wahai penganut pas... baca sebelum tido.. 100 x... InsyaAllah.. ada jalan keluar...

UMNO UMNO UMNO UMNO UMNO UMNO UMNO UMNO UMNO UMNO UMNO UMNO UMNO UMNO UMNO....................... sebut 100 kali... ok beres... selesai... fobia? ok kalau sebutan anda menjadi gagap pegi bawa berubat ye.. bahaya tu... mereka mungkin mengalami masalah otak... ada faham.. macam pemimpin mereka... LOW IQ... keh keh keh 

hi pas keldai...

ps: kalau bagi satu jawapan yang betul kick semua orang serius terngangga... ini skrip biasa.. pooodah pas... lembs...

giler dong rm100 juta tu kena saman.....

ada lembu nak jaga 
ada lembu nak jaga 
ada lembu nak jaga......
kuang kuang kuang

APAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA RM100 JUTA....... ini macam boleh luruh bulu ketiak dong wakakakaka.... tulah tabur fitnah menatang lagi... orang jahat macam rafizi dan zuraidah patut di ajar ini macam la...

so bila wanita besi umno korang slumber cucuk jarum.. dah dah fitnah tu menjadi makanan sebati buat juak-juak.. malah makin seronok mereka memainkan persepsi... inilah caranya mengajar jibraun-jibraun tersebut... mesti pening kepala... kan kan kan.... apa nak buat nasi sudah jadinya bubur dong....

papagomo

KUASA ISLAM SEMAKIN DIPIJAK... semua salah pas...


kuasa Islam semakin kalah.. kalah yang lunyai bila diberi kepada si angkuh yang katanya lebih Islam dari orang lain... mana maruah pas ek.. kalau dalam ceramah perghhh... mengalahkan jebon.. garangnyer.. tetapi lihatlah wei lihat di selangor cukup.. boleh membuatkan kita menangis kerana kejahatan tulah yang menguasai segalanya... kalau itu tak sedar-sedar lagi wahai melayu Islam.. harap buanglah maruah... ades..

kalau kena jual pun... apa nak buat.. pas mana boleh harap beb...

masalahnya mereka ini tidak langsung melihat perkara sebenar... realiti sebenar.. apa terjadi kepada umat Islam secara amnya.. mengapa ada manusia macam tu ek.. bodo giler pemimpin yang ada dalam pas... bodoh yang aku anggap paling atas mengalahkan bodo... dek kerana ada jawatan cukup...janji poket masyuk.. pakai lebai sikit eleh orang percaya kita ni kan perjuangkan Islam... tetapi mereka inilah yang memijak Islam sebenarnya... ini yang terjadi di selangor... pas bodo.. serius bodo yang bodo... moga Allah melaknat pemimpin kamu yang dayus... bodo...

ps: aku rasa elok lah semua bangkitlah wahai umat Islam... apa nak jadi ni... kafir yang kontrol hal ehwal Islam.. apa nak jadi...

PAS SEMAKIN KUAT ? ades...


pas semakin hari semakin sesak dengan masalah... adakah ini satu petunjuk kepada semua, parti yang angkuh kedahak ini akan mengalami satu tahap kejatuhan yang sangat sadis bila pru 13 nanti.. kita tunggu dan lihat... adakah gabungan anwarisme dan kafirun dap menjadi satu batalion yang berjaya mempengaruhi rakyat... kita lihat di selangor sudah.. isu sampah.. membangkitkan kemarahan rakyat.. aku tengok mb banggang gagap ni langsung tak ambil tau.. yb-yb mereka yang menjaga kawasan masing-masing dok sibuk dengan ceramah tipu je aku rasa... hal rakyat... dah dah bn juga yang settle.. oi tak malu ker.. setan..

kalau ini yang diagungkan rakyat dengan pemimpin cakap saja.. buat onar banyak.. baik pi duk gurun je lah.. yang nyata tahap emosi rakyat dah tak tertanggung aku rasa... tunggu je masa tiba di tendang mb dan sekutunya keluar dari selangor ni... jahat gila tadbir.. sial.. setakat air free dok canang satu dunia pegi mampos la beb... isu rumah urut, pusat pelacuran... yb-yb pas cibai ni depa tak nampak ke... yang dok serang minda dengan masalah sosial adalah pusat-pusat maksiat macam ni... bercambah macam cendawan... kenapa tak de suara ker nak sound.. pundek... dah dah bn yang kena kata peninggalan kerajaan dahulu katanya... kita tengoklah lesen yang diluluskan berapa banyak... bezakan dari kerajaan dahulu dengan sekarang...

wajiblah der tolak pas mentah-mentah.. pas bukan agama pun... Islam bukan hak pas... kalau ada segerombolan pak jangoat yang dok sembang lebih pasal powernya pas... bagi sepai sikit kepala depa dengan ayat ni... awat pas tak jaga hal ehwal agama kat selangor... adakah pkr lagi Islam dari pas... silalah jawab setan... sampai bila nak jadi balaci dap.. sila lah jawab... jangan memperbodohkan diri sendiri kelak satu hari nanti anak cucu kencing kat kubur kamu wahai pak jangoat... memalukan.....

ps: bila bodo mengaku pandai.. maka bertambah bodolah si polan itu.. bodo...

Rabu, 18 Januari 2012

kesian... kesian... sama pas.. adui

kroih kroih... yum yum.. kawe ni hok tido tak ngapo.. dap ado weh...!!!

apalah nak buat dah nasib badan.. dulu terlalu angkuh, mengatakan umno parti melayu... dan dikalangan ore paih tak mengaku jadi melayu... last-last Allah nak tunjuk... fuhh serius memalukan... pas hanya menjaga Adat Resam Melayu, Belia dan Sukan negeri.. disandang oleh Dewan Undangan Negeri (ADUN) Sijangkang yang juga Yang Dipertua Pas Kawasan Kuala Langat, Dr. Ahmad Yunus Hairi. adui adui.. hal ehwal Islam... pas kan memperjuangkan Islam.. adui adui.. apa ni apa ni... dah kena jaga hal ehwal melayu sahaja.. waduh-waduh.. makin rosak pas kan. kan...


yang lawoknyer... portfolio Hal Ehwal Islam, Infrastruktur dan Kemudahan Awam diambil alih oleh Menteri Besar Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim. perghhh power ilmu Islam khalid ye nak menjaga hal ehwal orang Islam... hancus berdencus... boleh cayer ker beb...

jadi inilah realiti pas yang semakin di kitai oleh rakan pakatannya sendiri akibat keangkuhan pemimpin mereka yang terlampau menjilat kafir laknatullah... hah yang lawaknya juga nik ajiz bersyukur dengan perlantikan tersebut.... adu adu du du du... lagi jahanem... puih....

oh azmin ali kembalilah ke pangkal jalan...

serius betapa hebatnya tun dr mahathir.. ayat-ayat ini diambil dari cerita ummi hafilda.. tun dr mahathir sayangkan semua beb.. tak kisah dia musuh ke ape ke.. aku harap insaflah kau wahai azmin ali.. moga Allah memberi petunjuk kepadamu... dan tinggalkanlah perjuangan songsang anuar ibrahim tu...

dari kata ummi.. cukup menyentuh perasaan...

masa si Azmin dimasukkan ke Hospital Tawakal "“Walaupun dia (Dr Mahathir) sibuk sebagai PM. Aku dan mak cukup terharu, satu insiden di mana di depan mata mata kami Dr Mahathir sanggupkan lapkan badan kau dengan tuala suam di seluruh badan kau selepas pembedahan.
“Bergenang air mata kami, sifat mulia seorang doktor yang begitu terserlah sehingga terlupa bahawa dia (Dr Mahathir) adalah seorang Perdana Menteri yang dikagumi di seluruh dunia”....


BACA SETERUSNYA srikandi 7

TAK JADI DEMO KAT SOGO MEREKA KE PERKARANGAN PEJABAT AGUNG PAS.. WAKAKAKA.. ADUI




tu la paih.. so sekarang apa pulak kata pentabsub pas, bila cinabeng adam adli n the geng buat onar di kawasan korang pulak.. keke.. ni lagila otai... siap gantung mayat hantu pucung lagi... hehe.. ades.. apalah mau kata lagi beb.. perangai anak didik anuar ni semakin hebat beb.. so kepada juak-juak pas... tak ketab gigi ker beb.. eleh.. kata puji bebenor adam adli ni kekeke... so ayat satu je nak bagi... baru vadan muka la.. sanjung sangat si mangkuk adam tu.. pyih...

ps: adakah pas akan kata skrip sama... INI ADALAH SALAH UMNO.... hahaha.. demn

kalau baca boleh kena sawan kongkang.. hati-hati.. hanya untuk warga pakatan jibraun sahaja..

pakatan jibraun mereka suka klimaks cepat sangat!!

walau simple memang senang faham.. diambil dari rakan fb.. yang namanya den rahsialah ye.. terbaiklah.. walau ayat-ayat tak panjang mana.. tapi bagi senang sesiapa sahaja faham.. malah pakatan jibraun baca pun eleh.. memang pun perangai semua juak-juak macam tu da... betul kan keke..

*BILA ADUN BN lompat parti ke PR, halal. Bila ADUN PR lompat parti ke BN, haram (di Perak)


*Bila Mufti Perak sokong PAS, dia ulama terbilang. Bila Mufti Perak tegur PAS, habis dimaki hamun.


*Bila menang pilihan raya, puji SPRM. Bila kalah, maki hamun SPRM.


*Bila ADUN BN buat perbuatan tidak bermoral, kutuk habis-habisan. Bila ADUN PR yang buat disuruh berehat saja (Elizabeth Wong).


*Masa perintah Perak, cakap Sultan Perak paling adil. Tapi bila dah hilang kuasa, tuduh Sultan Perak macam-macam.


*Sebelum berkuasa, beria-ia hendak laksana hudud. Lepas dapat kuasa, cakap hudud tak wajib.
*Bila UMNO kata hudud sukar dilaksana, caci-maki kafirkan habis-habisan. Bila DAP kata langkah mayat saya dahulu, Pas kata baiklah “Kami Dengar dan Taat”.


*Bila orang luar hina Nabi berarak satu KL, bila Raja Petra Kamarudin (RPK) hina Nabi, senyap membisu.


*Bila kerajaan naikkan harga minyak, marah menggila, bila kerajaan turunkan harga minyak, cakap itu hanya muslihat politik.


*Bila Pak Lah kata nak teruskan jambatan bengkok, kutuk Pak Lah sebab jadi patung Mahathir. Bila Pak Lah batalkan, pun kutuk Pak Lah sebab tidak dengar cakap Mahathir.


*Masa Pak Lah PM, desak Pak Lah undur. Bila Pak Lah nak undur ganti Najib, Hadi kata Pak Lah tak payah undur pulak.


*Bila PR buat demonstrasi, itu demokrasi. Bila BN buat demonstrasi, gesa polis ambil tindakan.


*Bila menang pilihan raya, itu namanya demokrasi. Bila kalah, ada pengundi hantu.


*Bila Kelantan mundur, salahkan Kerajaan Pusat. Bila negara maju, itu hasil sumbangan Anwar ke luar negara cari pelaburan tak langsung.


*Bila mulakan ceramah, baca bismillah puji Nabi. Masa tengah ceramah, habis semua yang berbeza pandangan di maki-hamun.
*Bila orang UMNO baca al-Quran dituduh hipokrit, bila orang DAP baca al-Quran (di DUN Perak) dipuji melangit.


*Bila UMNO (parti orang Islam) ajak berdamai kata pergi jahanam, bila DAP ajak bersatu kata setuju (biarpun terpaksa gadai prinsip).


*Bila Beng Hock mati tuduh kerajaan zalim, bila kerajaan tubuh inkues pula kata kerajaan ada konspirasi.


*Kalau Anwar bersumpah dengan nama Allah, benarlah Anwar, tapi kalau Saiful Bukhari bersumpah, dustalah kata-katanya dan boleh dimaki hamun secukup-cukupnya. Bahkan akuan bersumpah Raja Petra lebih dipercayai daripada sumpah laknat Saiful Bukhari.


*Kalau Anwar tak berani bersumpah, itu pun satu kebenaran tapi bayangkan kalau Saiful yang tak berani bersumpah, confirm dimaki habis-habisan.


*Bila UMNO tak laksana hudud disebabkan faktor ketidaksesuaian, PAS maki ramai-ramai. Tapi bila Azizan Razak kata hudud bukan keutamaan di Kedah, PAS kata itu ijtihad murni.

badigol and the gay gang nak buat onar di sogo...


dari info yang boleh dipercayai segerombolan mahasewel akan berdemo di sogo kl pada 1.30 petang ini.. yang di kepalai samseng taik minyak mereka adam adli... sila berikan sepakan kepada beliau yaa yaa.. sepak sepak.. tak habis-habis anak didik lubang kunyit ni nak buat onar ye... kita tengok jelah.. kot-kot ada yang bagi penampor siam dekat dia.. mana tau.. rakyat malaysia kan cerdik... mana lah tau jugakan.. ada makcik-makcik kat sana kasi maki hamun depan-depan kat mangkuk seko tu kan... mana la tau... ops lupa.. si ehsan yang giler brutal tapi macam gay tu mesti ada kan jadi bodyguard adam adli tu... power tu... hhehe...


Terkini, dimaklumkan bahawa Puak Mahasewel SMM akan mengadakan demostrasi sebagai membantah langkah mengantung Adam Adli selama 3 Semester di UPSI...


Lokasi: Depan SOGO, KL
Masa: 1.30pm

MUKA GARANG TAPI GAY...


adakah realiti seks songsang ini menjadi barah yang susah nak diubati... rasanya inilah masalah yang diharap semua umat Islam ambil lah tahu, jangan anggap golongan ini sedikit.. dikatakan hampir 30-40k gay ada di malaysia ni..mungkin bertambah sekiranya ramai nak mencuba... demn  majoritinya adalah melayu Islam... jadi penyakit songsang ni patut di tentang habis habisan... takkan nak tunggu bala dari Allah sampai semua baru nak sedar...

ada dikatakan penyakit songsang licik berlakon macam lelaki biasa.. memang dia lelaki pun kan hehe... cakap macho.. kalau warak, cukup warak... baik... tapi dia punya syaitan akan wujud bila malam hari... ada kes.. walaupun dah kahwin, ada anak.. spisis gay ni tetap ketagih bau kunyett beb.. inilah bahayanya... memang bangsat seks songsang ni.. ayat tak leh blah.. "buat acara bulatan lah best!! fuct of!!!

Allah jadikan perempuan tu untuk apa..untuk menjadi pasangan bagi lelaki.. tetapi... ades.. golongan ni terlebih advance... so wujudlah stament geli muntah yang pernah dengar... *ini lucah sikit.....perempuan dia tak kemam.. kalau lelakinyer dia kemam semua... lancauhai punya manusia... puhh memang patutlah ditentang habis-habisan golongan ni wei... rosak umat Islam...

Selasa, 17 Januari 2012

inilah perbezaan BN dan Pakatan.. bila nak dekat pru

inilah realiti yang semua tau, dalam pembangkang pun tahu.. tapi mereka buat-buat tak tahu sebab peduli apa janji bn harus ditumbangkan itu je dalam kepala hotak depa beb... demn.. inilah mentaliti paling busuk diajar oleh pembangkang hanya di Malaysia... tidak di tempat lain.. bila di ajar mentaliti low iq.. jadilah pemikiran asik nak bangkang je walau mende yang dibangkang tu pun mereka tak faham pun..bodo... bodo piang... huh..


Ada banyak perbezaan yang dilakukan oleh pihak kerajaan (UMNO/BN) dengan pihak pembangkang pada setiap kali menjelang pilihan raya umum. Begitu juga dengan keadaan dekat-dekat PRU-13 ni. Meh kita tengok perbezaannya yang aku kaji sedikit-sebanyak.

Dekat-dekat pilihan raya....


KERAJAAN: Beri bantuan kepada rakyat untuk ringan beban mereka
PEMBANGKANG: Minta derma dari rakyat untuk dana pilihan raya mereka


KERAJAAN: Baik pulih kemudahan asas
PEMBANGKANG: Rosakkan kemudahan asas (demonsrasi sana-sini)


KERAJAAN: Pemimpinnya bertemu rakyat dan dengar kesusahan rakyat
PEMBANGKANG: Pemimpinnya ceramah kepada rakyat dan luah kesusahan mereka kepada rakyat


KERAJAAN: Kempen satu-padukan rakyat
PEMBANGKANG: Kempen pecah-belahkan rakyat


KERAJAAN: Galak mahasiswa belajar bersungguh-sungguh
PEMBANGKANG: Galak mahasiswa berpolitik bersungguh-sungguh


KERAJAAN: Pembangunan diutamakan
PEMBANGKANG: Penjahanam diutamakan


KERAJAAN: Duk tepis fitnah
PEMBANGKANG: Duk tabur fitnah
sumber mesin taip buruk

azwan ali sudah digam...



ui nok. dapat cerita dari astro ria dah digamnyer azwan ali... wah bertambah tahap meroyan yang maksimun la nanti ye azwan.. hehe... bagusla digam si mulut puaka ni... nak glamour cara tak betul.. yang tak leh blah dia hina Tun Mahathir... dia siapa nak hina orang macam tu... benggong punya manusia.. meroyan kalau dibiar teruk sangat akan jadikan otak weng selamanya.. hehe.. tu pasal apa dia buat bagi orang jadi menyampah nok... aww tak kuasa i..

ps: ada ke orang suka dia jadi yb kekeke

ambiga nak buat onar lagi...

erm.. onar bershitty 3.0 dikatakan dalam perancangan.. oi ambiga setan... apa ko ingat negara ni takda undang-undang ke.. ek ala.. kalau penganjuran tu dilaksanakan, yang ramai adalah totok-totok pas yang sanggup mati demi ambiga tersayang beb... yang kita tahu.. pas sememangnya akan berjuang demi kafir... puih... rakyat malaysia melihat, dan tahu mana madu atau racun...


NGO bagi Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil mungkin sekali lagi akan turun ke jalanan bagi menuntut pilihan raya yang bersih dan adil di negara ini jika cadangan mereka mengenai reformasi pilihan raya gagal dilaksanakan oleh pihak berkuasa.


Bercakap kepada media selepas melancarkan kempen pendidikan kepada pengundi di Kuala Lumpur hari ini, pengerusi BERSIH 2.0 Datuk Ambiga Sreenevasan berkata beliau khuatir kerajaan tidak akan mempertimbangkan syor dan cadangan yang dikemukakan oleh Jawatankuasa Pilihan Khas Parlimen (PSC) bagi pembaharuan pilihan raya di negara ini.


"PSC boleh tampil dengan syor dan cadangan mereka, tetapi kerajaan tidak akan melaksanakannya.


"Jika mereka tidak penuhi syarat dan cadangan yang dikemukakan, saya tidak tolak kemungkinan kita anjurkan satu lagi perhimpunan BERSIH sebelum pilihan raya," katanya.

Isnin, 16 Januari 2012

hassan ali dah mulakan fasa pertama perang gerila..!!!!!

PARASIT-PARASIT KEROSAKAN MEMANG DAH MENJADI BARAH YANG TERUK DIDALAM PAS... SO NAK KATA APA LAGI... HANYA DALAM PAS MENGAGAHKAN DIRI SAJA DEMI SURVIVAL KUASA MEREKA DENGAN KAPIOR... alasan mereka bila tengok video ini... ahh hassan ali meluahkan kekecewaannya... erm.. sebenarnya siapa yang kecewa tahap gaban ek.. kebanyakan orang dalam pas atau hassan ali... entea pikirlah sendiri... hehe...


sidang media datuk hassan ali di kediamannya pagi tadi...

ps: hadi awang pening-pening lalat, nik ajiz jadi berserabut hehehe... anuar aljuburi senyum lebar, lim kit siang ketawa riang...

giler lahanet kawan adam adli ni gay?

patutla jadi samseng tai minyak mamat ni.. wakaka.. rupanya spisis alkunyiti suntuti sedapi... keke.. adui...
apalah nak herankan pejuang-pejuang gay semuanya giler semuanya bermati-matian demi mr anuar kan... fuct up man...
ini boleh membuatkan ramai orang muntah beb kalau tengok cara dia daring dengan lelaki... what the fuct...serius aku kata gila, gila.... jadi apa nak heran... gay dan lesbian nak hak juga kat malaysia.. woi golongan songsang... kepala bana lu... puih... eeiiwwwwwww geli sial....

sumber garamanis

Ahad, 15 Januari 2012

HASSAN ALI BUATKAN NIK AJIZ MAKIN FENIN..



erm sesudah di pecat.. ingatan juak-juak dalam pas, mungkin hassan ali akan membuat rayuan.. rayuan tu ada masa selama 30 hari... tapi sebaliknya yang berlaku, hassan ali tidak sama sekali akan merayu.. maka inilah masanya menelanjangkan pas... pas walau diberitakan hebat bila menarik croud ketika ceramah.... tetapi realitinya lagi ramai yang bakal meninggalkan parti sesat tu... sayonara paih...

ps: pas semakin pening.. jaguh dalam pas yang akan menempeleng sekor-sekor didalam jemaah pas... tulah pas  bila kawan dengan kafir.. jadi macam benggong tahap gaban..

ui ramainya orang Islam kene cong beb!!!


ramai kan wahh... boleh pening lalat ni sebab penganut paih susah nak insaf... tapi itulah dia dunia akhir zaman...di puja seseorang tu kalau dia pakaiannya warak, terer berceramah.. tetapi realitinya dia mentadbir negeri sendiri ayor pun keruh beb... dah dah salahkan orang sajer ye... tapi kita nak buat apa kalau orang lebih suka cerita cong dari cerita benar... betul? jadi kalau kita nak cakap apa pun mereka berhak mendengar kecongan pemimpin mereka... punya senyum sampai ke telingga beb pentabsub sebab ramai giler orang yang datang... hehe...

selanjutnya apa cer flying kick

WOI SUKA HATI KAU JE HINA TUN M YE PONDS.... shiyal lu

aku rasa mamat ponds ni dah lama tak dapat lubang kunyeet rasanya... atau lubang kunyitnya dah lama tak dirasai oleh ikan-ikan konyeet wakakaka... mulut dah jamban mangkuk... busuk bau taik cili pedas... puih... bodoh.. kurang ajaq.. biadap.. ko siapa nak menghina tun m ponds... nok nok makin teruk aku tengok meroyan ko ni... nak publisiti murahan ke... almaklumlah dah tak popular... eh nokk ko popular ke.. keke.. dah macam loji taik je gua tengok... demn...


awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww fuct up lu

SYOK WEI JADI NIK AJIZ NI....

kiki.. ai dah dashyat sungguh nik ajiz ni.. pentabsub mereka dah gelar macam-macam dekat dia... power doo.. ustaz budak kata dia nabi.. heh... lani dah digelar keramat hidup pulok!!!!... best kan jadi nik ajiz.. orang anggap dia teragung beb.. baik kononnya tapi kuat caci orang, ceh.. umur semakin lanjut.. mungkin dia nak orang sanjung dia kaw-kaw sebelum kubur memanggil... baguslah... setelah banyak perpecahan umat Islam yang parti dia buat... dan paling pelik apa kafir buat parti dia ikut saja demi membalas dendam dengan umno... poyo kan.. hehe.. so nik ajiz rumah kata pergi kubur kata mari.. mari...

gambar ni orang pas siap frame der... hehe.. adui

Ahli parlimen Kota Bharu, Datuk Wan Abdul Rahim Wan Abdullah ketika menjemput "keramat hidup" itu untuk berucap, turut menceritakan semula saat genting ketika Nik Abdul Aziz dibawa untuk menerima rawatan di hospital sebelum ini.


Nik Abdul Aziz, 81, telah menceritakan semula pengalaman ketika jantung beliau berhenti berdegup untuk beberapa ketika, kata Wan Abdul Rahim.


"Mungkin itulah apa yang digambarkan oleh Yuri Gagarin, manusia pertama ke angkasa lepas... Beliau kemudian ditarik turun dan jantung beliau berdenyut semula.


"Saya kata Allah turunkan dan amanahkan kepada Nik Aziz untuk lakukan sesuatu yang besar kepada rakyat.


"Beliau perlu bersama untuk bawa kita ke Putrajaya," kata Wan Abdul Rahim lagi yang mengetuai laungan takbir beberapa kali.

ps: ahli parlimen kb tu keluarkan stament tu kira nak collect point mengampu ke atau ada nada sinis memperli secara halus kat nik ajiz ek..ye lah lamo bonar dok pegang kuasa.. keke...