Sabtu, 4 Februari 2012

ALERT!! ALERT!! LAWAK HARAM.. CIT..


Potong zaka!!!..

Dua orang sahabat seorang berbagsa Cina (Hokkien) dan seorang berbangsa Melayu sedang berbual...

Apek : Lu potong zaka ada bagut ka?

Ali : Manyak bagus.Bila lu potong haa,lu punya barang manyak bersih loo..

Apek : err..saya kawan ala cakap..potong zaka ahh.. manyak problem..

Ali : Apa problem?

Apek : Manyak buang lui,lagi aah..dia punya performance tadak bagut...manyak sinang simputloh..

Ali : Cehh..apek,lu apa cerita..saya sula lama potong,tada apa problem..bini saya manyak puas woo..

Apek : Lu mini puas sama itu potong zaka ka?

Ali : Ya laa.Bila lu potong aahh..lagi sedap main woo..lu lagi lambat pancut..

Apek : err..lu punya 1.3 atau 1.5 ???

Ali : Woi apek cakap baik-baik sikit haa..saya punya 6 inci laa..

Apek : lu cakap biak betoi..mana ada potong zaka 6 inci...

Ali : Cilaka apek..nah tengok (buka seluar)

Apek : Chee sin ..gua tanya baik-baik..lu tunjuk lu punya lanchiau...

Ali : Habis lu tada percaya..daya tunjuk laa..

Apek : Saya tadak tany lu punya lanchiau..Saya tanya u punya nasional car...potong zaka..bolo punya olang..

Ali : Aiya apek..lain kali lu sebut betul-betul la..kasi susa saja..bukan potong zaka..Proton Saga..lah

sumber-borakkosong.com

ps: duk malaysia punya lama tapi bahasa melayu habuk cakap berteraboo.. adui...

lawak petang... dari nyanyuk ke punoh ranoh


ps: pok nik sesedap rasa jer kata.. hehe... haram, semua haram, haram jadah sungguh.. kawan dengan dap tak haram ye.. hehe..

TERKINI TERKINI.. PILIHANRAYA KE 13 AKAN DIADAKAN BILA-BILA MASA...


TERKINI: PRU13 Pada Bila Bila Masa Kata Dato' Seri Najib

Perdana Menteri Malaysia, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, pilihan raya umum ke-13 akan datang boleh diadakan pada bila-bila masa asalkan tidak lewat daripada April tahun depan.


kekekeke...

Jumaat, 3 Februari 2012

kesilapan teknik hadi awang..

mungkin kekecewaan memecat pejuang Islam sebenar di dalam pas.. maka hadi awang dah merajuk dan mengaku kalah dengan kesilapan beliau itu... jadi juak-juak pas di dalam pas semakin keliru... pemimpin ulama dah semakin pupus.. dan semakin di hapuskan.. yang ada dalam pas hanyalah pengagung si pengikut anwarisme dan dap laknatullah... jadi keputusan hassan ali menyerang parasit pas sememangnya kena dengan tempatnya... hehe... berkeladak seko-seko dalam pas apa nak buat kan... poning poning der...

dari blog politik harian

Presiden parti PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang tetap dengan pendirian beliau tidak mahu dicalonkan dalam Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) sama ada di peringkat Dewan Undangan Negeri atau Parlimen.


Tindakan Hadi tersebut di percayai ada kaitan dengan tindakan pemecatan Dato’ Dr Hasan Mohd Ali, keputusan mutamat pemecatan Hasan Ali adalah dari meja ahli-ahli jawatankuasa PAS Pusat dalam mesyuarat yang diadakan dulu.


Parti PAS menyingkirkan Dato' Dr. Hasan Ali sebagai ahlinya hanya selepas sehari Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali mengeluarkan 'gesaan berupa arahan' supaya parti pimpinan Abdul Hadi Awang itu mengambil tindakan terhadap bekas Pesuruhjaya PAS Selangor itu.


Mungkin berat untuk Hadi melepaskan Hasan Ali namun beliau terpaksa melakukannya kerana keputusan tersebut adalah dari desakan AJK PAS Pusat (kebanyakan AJK PAS pusat adalah puak Anwaris). 


Yang bertambah pedasnya apabila Hasan Ali membongkarkan Khalid Samad sebagai "parasit" dalam PAS mungkin membuatkan Hadi berasa bersalah kepada Hasan dan tawar hati untuk menjadi calon pada PRU akan datang.


Jadi tidak hairanlah mengapa Hadi tidak mahu menjadi Presiden PAS lagi dan tidak hairanlah jika seramai 10,000 ahli PAS akan bertindak keluar dari parti itu sebagai tanda bantahan terhadap keputusan pucuk pimpinannya memecat Dr. Hasan.

ps: bila dah semakin kusut.. silap hari bulan pas dibubarkan... kesian... kesian... hehe

berbulu kerinting nampak.. poyo oo lah khalid samad.. keke

apa semua dok keluar dari mulut dia semua salah umno.. bodoh yang paling atas.. puih... so dah genter ke apa beb.. tulah jadi benggong lagi wahai khalid samad oi...



Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Abdul Samad menganggap bekas Pesuruhjaya Pas Selangor, Dr. Hasan Ali tidak memahami maksud parasit sebenar apabila secara terang-terangan menamakan beliau sebagai pemimpin Pas yang dianggap 'parasit' dalam parti itu.


Sebaliknya kata beliau, pihak yang berada di luar Pas dan hanya boleh hidup dengan menumpang isu membabitkan parti itu sebenarnya adalah parasit.


"Tidak seperti orang yang hidup dengan isu Pas tetapi dia adalah orang asing yang mana jika tidak ada isu Pas, dia tidak boleh hidup, dia menjadi popular atas isu Pas," katanya


Hasan sebenarnya sudah menjadi alat UMNO apabila membuat kenyataan supaya para pengundi di Parlimen Shah Alam agar tidak mengundinya lagi pada pilihan raya umum akan datang.


"Kalau tidak beri undi kepada Khalid Samad, kepada siapa lagi? Sudah tentu kepada UMNO. Ini bukti Hasan sudah menjadi budak suruhan UMNO," katanya.


Malah katanya, dakwaan itu jugalah yang menjadi punca mengapa Hasan tidak dilantik menjadi Pesuruhjaya Pas negeri dan terpaksa dikeluarkan daripada parti meskipun sebenarnya beliau tidak mempunyai harapan dalam UMNO.


Dalam pada itu beliau menjelaskan, isu penjualan arak yang dibangkitkan oleh Hasan sebenarnya merupakan cadangan anggota Pas Shah Alam sendiri yang merupakan Ahli Majlis Bandaraya Shah Alam (MBA).


"Ahli kita yang bawa usul supaya kedai-kedai serbaneka yang beroperasi di kawasan majoriti orang Melayu tidak menjual arak. Kita gunakan kaedah lembut, pujuk rayu, adakan penerangan secara 'bil hikmah' dan bukannya buat cara samseng dengan merampas arak berkenaan.


"Bukannya buat dengan sesuka hati kerana ada peraturannya mengikut akta dari Pusat bahawa kedai-kedai seumpama itu tidak perlu memohon lesen khas," katanya. 


ps: skrip biasa dari ahlul paih bila tertekan.. umno sini umno sana.. podahh...

Khamis, 2 Februari 2012

macamana parasit paih tak berbulu.. hehe..


camne pun.. si parasit-parasit dah tak tentu hala dah dengan serangan demi serangan dari hassan ali.. dan serangan tersusun makin membuatkan parasit dok panas pungkoq der.. haha.. mana taknya di parlimen kota raja saja ramai tak hengat yang datang... hehe.. so apa lagi alasan parasit semua... hek hek... demn

jom lihat gambar ramai giler yang hadir... di kota raja GAP

ADUI.. DAH TERTEKAN BENOR PAIH NI

islam bukan hak mutlak paih.. paih hanya pandai menggunakan Islam untuk menarik undi saja... tapi hakikatnya pas cukup gentar kalau dap bersuara dan geng-geng anwarisme berdehem... poyo oo jer kan.. keh keh... tak guna dengan berpakaian Islamik tetapi hakikatnya menjadi balaci sepenuh masa kepada musuh Islam... huh


sumber klik
ps: parasit-parasit didalam paih semakin tak keruan dengan serangan gerila dari hassan ali... heh.. ghasokanla hea... keh keh...

kepala babi di masjid.. permainan siapa?

yup aku rasakan tangan ghaib nakkan orang Islam menjadi marah dan menjadi mangsa adalah orang bukan Islam.. so berhati-hati dengan tangan ghaib ini.. permainan ini cukup licik, minda mainan yahudi... beratus tahun mereka nakkan tanah bertuah ini.. dan balaci-balaci mereka dah menjalankan kerja termasuk orang yang beragama Islam.. so beware..

apa itu game of shadow.. mai pakat tengok ini filem da...

dah 2 kepala babi diletakkan di masjid.. so anda faham permainan ini... 

ps: parasit pas, anwarisme serta dap yang ditentang oleh hassan ali .. adakah itu tentera tangan ghaib yang nakkan malaysia mengikut kepala yahudi? siapa tahu...

PERANG GERILA HASSAN ALI SEMAKIN TERSUSUN...

cara serangan ke atas parasit pas semakin tersusun.. dan makin pening kepala lah parasit tegar di dalam pas dengan sadisnya hassan ali membantai mereka.. keh keh.. itu baru fasa awal beb.. tunggulah fasa berikutnya.. dan mau nik ajiz letak jawatan kot lepas ni.. dan pas dibubarkan dan dilahirkan semula selepas pru13.. sebab kekalahan teruk.. dan fasa baru pas untuk ulama kembali dan paling best kerajaan perpaduan bersama-sama parti Islam melayu lain terjadi nanti.. InsyaAllah setelah parasit pas dah kojol... hehe..



KUALA LUMPUR 1 Feb. – Meskipun berdepan dengan pelbagai kepayahan termasuk semua kain rentang diturunkan Majlis Perbandaran Kajang (MPKj), siri jelajah dan pendedahan Datuk Dr. Hasan Ali mengenai ‘parasit’ dalam Pas terus mendapat sambutan daripada orang ramai.


Ia terbukti apabila malam tadi lebih 1,000 pengunjung hadir memenuhi padang di Dataran Pahlawan, Seksyen 2, Bandar Baru Bangi, sekali gus menyerlahkan aura Hasan yang kini lantang memperjuangkan syiar Islam, Melayu dan institusi diraja selepas dipecat Pas.


Hasan yang memulakan ceramah pada pukul 10.50 malam mula menggamit perhatian pengunjung apabila beliau mendakwa Pas yang kini dikuasai lebih 70 peratus kumpulan pro-Datuk Seri Anwar Ibrahim, sudah tersasar daripada perjuangan asal semata-mata demi kuasa politik.


Sebagai buktinya, dedah beliau, beberapa hari sebelum dipecat, seorang wakil Pas Pusat datang menemuinya dan meminta agar segala penguatkuasaan bagi mencegah kemungkaran di Selangor, dikurangkan kerana khuatir ia menjejas sokongan terhadap pembangkang.


“Datanglah wakil Pas Pusat bertemu dengan saya, suruh saya kurangkan operasi dan penguatkuasaan (cegah maksiat). Apa dia kata, dia kata yang penting Dr. Hasan, kita kena tawan Putrajaya dulu. Ini orang Pas yang bercakap, masya-Allah... lillahitaala, itulah bahasanya.


“Di Selangor ini yang Menteri Besar orang Islam, Exco kerajaan negeri (terdiri) lima orang Islam dan Exco agama juga orang Islam pun tak boleh nak dilaksanakan tindakan mencegah kemungkaran, apa yang kita (Pas) boleh buat kalau kita tawan Putrajaya?


“Saya tidak kata Putrajaya itu tidak penting tetapi jangan sampai gadai agama. Perintah Allah kita junjung, keinginan manusia kita kelek (usung) bukan sebaliknya seperti Pas hari ini. Keinginan siapa? Keinginan seorang rakyat Malaysia yang terlalu nak jadi Perdana Menteri,” katanya.


Hasan yang juga bekas Pengerusi Hal Ehwal Agama Islam, Adat-Adat Melayu, Infrastruktur dan Kemudahan Awam itu juga mendedahkan seorang personaliti Pas Selangor telah menasihatkan bekas Ketua Penerangan Pas Selangor, Hasan Basri Mohd. supaya jangan bercakap soal gerakan Kristian.


Katanya, nasihat tersebut dibuat ketika Hasan Basri dan personaliti berkenaan berceramah di pentas yang sama beberapa bulan lalu dan bekas Ketua Penerangan Pas Selangor itu dikehendaki bercakap mengenai demonstrasi Bersih 3 serta perlu memuji Datuk S. Ambiga.


Dalam pada itu, Hasan memberitahu, pemecatan beliau daripada Pas disebabkan ‘dosanya’ menyekat penjualan arak menyekat orang berjudi di Selangor serta tegas menyatakan yang benar itu benar, yang batil itu batil, adalah sesuatu dibenci oleh DAP dan Parti Keadilan Rakyat (PKR).


“Saya dipecat tanpa ada pertuduhan bertulis sedangkan mengikut perlembagaan parti ia wajib. Saya juga tidak diberi ruang walau seminit untuk membela diri dan inilah kali pertama dalam sejarah Pas, parti ini begitu drastik mahu memecat saya hanya kerana tekanan DAP dan PKR.


“Kesalahan saya bukan mencuri; bukan merompak; bukan menggugat kepimpinan parti dan bukan isu moral. Saya tak meliwat orang, kesalahan saya bukan kerana gila kuasa, kesalahan saya kerana melaksanakan Enakmen Jenayah Syariah di Selangor.


“Salah saya kerana membuat ulasan bukan mengenai Pas tapi mengenai Anwar hanya kerana tidak setuju demonstrasi 9 Januari. Isu mahkamah itu masalah peribadi, kenapa harus dibabit dengan rakyat dan mahasiswa yang ketika itu peperiksaan sedang berlangsung,” katanya.-UTUSAN MALAYSIA


ps: pedih hati seko-seko parasit pas beb.. hahaha...

Rabu, 1 Februari 2012

punya hebat.. vavi pun vavilah.. adui


tengah hot dengan kebodohan ahlul pas yang sangguh bau bauan hanyir daging vavi demi menarik undi orang cina.. kepala bana punya perangai.. siapa lah ajo.. teruk-teruk umno tak delah macam ni.. kalaulah orang umno buat macam ni... pentabsub pas siang malam dok taji beb.. sampai kena sawan vavilah dok kutuk dan caci... tapi oleh kerana ini spisis pas.. so pentabsub dia akan kata takpe dap kata ok... no hal.. keke.. apelah nak jadi pas sekarang demi undi... adui... jangan peniaga vavi tu bagi free sekilo daging soh dibawa balik cukup... hehe haru beb... takkan lah dalam hati.. kata ai sedap ni masak daging kicap... heh..

ps: pelik giler ek... ai macam-macam... demn

GOMO LANCAR SERANGAN KE ATAS......UMNO REFORM

bila papagomo lancarkan perang ke atas geng-geng cyber jibraun... aku rasa ayat ni dah bagi terhiris kalbu kepada musuh-musuh cyber umno reform....

"U Fuck With Me, U Fuck With The Best"


papagomo

dan aku tetap rasakan pas dah ada parasit... umno pun sama ada juga.. jadi parasit ini perlu di kitai supaya bn sentiasa hebat... adios...

RAKSASA BERBUNYI DI SARAWAK

teringat aku dengan ada satu filem barat tahun 80-an rasanya tajuk filem tu aku tak ingat.. tapi jalan ceritanya aku ingatla sikit-sikit... dalam cerita tu ada seorang budak hebohkan tasik dierea kampung mereka ada raksasa besar.. ramai percaya sebab raksasa tu hanya muncul sebelah malam jer.. dan ramai percaya itu raksasa dengan hanya melihat bayang sebijik macam raksasa... dah cerita itu heboh sampai ke bandar... dan pihak berkuasa ambil keputusan akan pam air dari tasik tu dan buktikan mungkin ada raksasa didalamnya.... nak tau apa yang mereka jumpa... hehe... hanya buldozer era zaman bijih timah... yang membuatkan orang kata macam raksasa sebab mereka nampak gigi.. keke.. so tauladan cerita ini lebih kurang je macam yang heboh satu dunia tu... pendapat aku ler... heh..



‘Bunyi dari langit’ cuma ujian tekanan dandang

KUCHING: Penemuan awal hasil siasatan bunyi ‘ngauman dari langit’ di Kota Samarahan pada 11 dan 12 Januari lalu, mendapati kemungkinan ia berpunca daripada aktiviti kilang sawit milik FELCRA di Kampung Endap, dekat situ.

Penemuan awal itu diperoleh hasil siasatan Jawatankuasa Siasatan Ngauman Langit yang diwujudkan di bawah Agensi Angkasa Negara (ANGKASA) dan Jabatan Meteorologi Malaysia (JMM), Kementerian Sains, Teknologi dan Inovasi (MOSTI).
Timbalan Menteri Sains, Teknologi dan Inovasi, Datuk Fadillah Yusof, berkata kilang berkenaan menjalankan ujian tekanan dandang secara automatik, yang mengakibatkan pelepasan wap akibat lebihan tekanan dandang secara berkala dan ia disahkan Penolong Pengurusnya, Yusmizan Desa.
“Proses berkenaan menghasilkan bunyi yang didakwa sebagai ‘ngauman langit’ oleh penduduk setempat. Pelepasan tekanan dandang adalah bagi tujuan mengekalkan tekanan pada nilai yang ditetapkan semasa aktiviti pemprosesan kelapa sawit.

“Corong lepasan wap juga didapati menghala ke arah kampung yang mana saksi mendengar bunyi berkenaan,” katanya dalam satu kenyataan, semalam.

Demonstrasi semula penghasilan bunyi pelepasan wap dandang oleh pihak kilang disaksikan sendiri jawatankuasa siasatan dan saksi berkaitan, yang berpuas hati berhubung persamaan bunyi proses terbabit dengan rakaman ngauman seperti dilaporkan sebelum ini.

Fadillah bagaimanapun berkata, analisis saintifik dan pencirian frekuensi yang sedang dilakukan pakar tempatan masih diteruskan bagi pengesahan secara saintifik.
Sebelum ini, antara andaian mengaitkan bunyi itu dengan kejadian gempa bumi di Sumatera dan High Frequancy Active Auroral Research Programme (HAARP) yang dijalankan kerajaan Amerika Syarikat, namun siasatan mendapati kedua-dua andaian tiada asas dan kaitan langsung dengan bunyi berkenaan.

“Jawatankuasa Siasatan menggunakan beberapa metodologi seperti menemubual saksi kejadian, mengenal pasti sumber potensi punca bunyi dan siasatan berkaitan, mendapatkan khidmat pakar tempatan untuk menganalisis audio bunyi berkenaan dan analisis maklum balas yang diterima daripada orang ramai,” katanya.

erk erk.. mr anuar ibrahim pening nak jawab kekeke




Wartawan: Kenapa Dato Seri saman Utusan Malaysia?
Anwar: Sebab akhbar itu memutar belitkan cakap saya dan berniat jahat!

Wartawan: Kenapa Dato Seri menyokong keselamatan dan hak negara Israel?
Anwar: Itu satu pembohongan dan memutar belitkan kenyataan saya... berniat jahat!

Wartawan: Adakah Dato Seri akan saman juga akhbar Wall Street Journal?
Anwar: Ada soalan lain ...

ps: kekeke.. saya fenin la fenin la keke.. demn

Selasa, 31 Januari 2012

peribadi unggul Baginda Rasulullah SAW...


perkara yg patut kita ambil iktibar adalah dari kisah2 Baginda Rasulullah SAW..

Islam agama suci tidak pernah mengalakkan pembunuhan sewenang-wenangnya seperti yang dilakukan adolf hitler...

Malah ada kisah Baginda Rasulullah SAW setiap hari akan pergi ke rumah seorang Yahudi buta yang tua untuk menyuapkan makanan kepadanya dan apabila Rasulullah SAW menyuapkan makanan kepada Yahudi ini, pasti Yahudi ini akan berkata " Kau jangan ikut ajaran Muhammad Bin Abdullah itu, dia seorang penipu dan kata-katanya tidak boleh langsung dipercayai"..

Rasulullah SAW tidak berkata apa-apa setiap kali Yahudi ini berkata begitu dan baginda tetap mengunjungi Yahudi ini setiap hari dan meyuap yahudi itu makan.

Setelah wafatnya baginda digantikan pula oleh Saidina Abu Bakar As- Siddiq R.A yang ingin mencontohi sifat dan perbuatan Baginda... Beliau juga pergi menyuapkan makan pada orang yahudi tua buta tersebut.. sehingga lelaki yahudi tua itu perasan dan menyatakan soalan...

"Cara kau amat berbeza dengan orang yang biasa menyuapkan ku makan..Lelaki yang selalu menyuapkan makanan kepadaku itu amat lemah lembut dan akan hanya menyuapkan makanan setelah aku habis menelan kunyahan aku.... dimanakah orang itu?

Dengan perasaan sebak Abu Bakar R.A menjawab " Lelaki itu telah tiada di dunia ini.... wahai saudara. Lelaki yang kau kata:

"jangan ikut ajaran Muhammad Bin Abdullah itu, dia seorang penipu dan kata-katanya tidak boleh langsung dipercayai"

sebenarnya adalah Rasulullah SAW dan lelaki inilah yang menyuapkan sdra dengan makanan setiap hari..

Yahudi itu terkejut serta sukar untuk mempercayainya. Lalu Yahudi ini pun menangis sambil berkata " Sungguh mulia hati lelaki ini, walau aku mengutuknya setiap hari dia tetap datang untuk memberi makanan kepada aku yang tua buta ini".

dari kisah ini kita dapat lihat Baginda Rasulullah SAW sentiasa menunjukkan Islam itu penuh dengan sifat2 terpuji dan kasih sayang serta tidak sekali-kali melakukan keganasan apantah lagi dengan pembunuhan sewenang-wenangnya atau tanpa sebab...

ISLAM ITU INDAH, SUCI DAN PENUH DENGAN KASIH SAYANG

ni yang buat khalid samad jadi tak tentu hala.. keh keh

hassan ali dah mulakan berperingkat dalam memerangi parasit pas yang dok sokong dap laknatullah tu.. kadang-kadang pemahaman pentabsub pas... Islam adalah hak mutlak pas.. kan ke benggong namanya.. poodah... bila hassan ali menaji cukup-cukup parasit bodoh tu.. ada yang tak senang duduk..

dan satu komen dari pentabsub tegar pas kot di blog otaimer darulehsantoday


komen pentabsub parasit...

SATU SOALAN NAK TANYA HAMPA SEMUA...


SAPA MEMERINTAH TANAH MELAYU SELAMA LEBIH 50 TAHUN?


DAP ATAU PKR ATAU PAS KA?


KALAU BUKAN MEREKA, SAPA?


KENAPA MEREKA YANG BERKUASA SEKIAN LAMA INI, HANGPA SEMUA TAK PERSOALKAN TINDAKAN DAN TANGGUNGJAWAB MEREKA UNTUK MENTARBIYAHKAN ANAK2 MELAYU SEJAK BERDEKAD LAMANYA?


KENAPA HANGPA MENUDUH PARTI YANG TIADA KUASA INI BERTANGGUNGJAWAB KE ATAS KEMURTADAN UMAT ISLAM. APA MEREKA BOLEH BUAT UNTUK GUBAL UNDANG2


MANA PERGINYA PEMIMPIN MELAYU UMNO YANG MENGANGKAT KERIS MEMPERJUANGKAN ISLAM? ANGKAT KERIS PERJUANG ISLAM??? SILAP.. MEMPERJUANGKAN MELAYU?


KENAPA HANGPA YANG NAMPAK 'CERDIK' INI TAK BERHIMPUN DEPAN RUMAH NAJIB MENGANGKAT KAIN, MEMIKUL CANGKUL MENDESAK NAJIB YANG BERKUASA INI MELAKUKAN TRANSFORMASU TERHADAP SISTEM PEMERINTAHAN YANG ADA SEKARANG KPD LEBIH ISLAMIC?


MALANG HANGPA SEMUA INI..... BERTINDAK TANPA BERFIKIR?


ps: dah jadi tak betul dah penjilat dan paraist pakatan cek oi... kekeke.. serangan gerila hassan ali serius hebat...!!!!

Isnin, 30 Januari 2012

terus check mate beb!! hahaha

adui.. berdesing pentabsub anuar nak cari idea macamana nak spin pasal video baru yang dia kaitkan dengan ketua power rangers mereka.. hihi.. ui pening.. siap kata ini fake.. lat lah.. satu lagi konspirasi jahatlah.. apa-apa sajalah... keke.. tapi otaimer dr novandi.. meng check matekan bala tentera anuar.. serius mati kutu beb nak buktikan... ambek ubat....


ps: pening pening... tapi itu ketua penipu lagi la pening...

TAK RAMAI PUN YANG DATANG?

perancangan Allah lagi hebat dari perancangan hambanya... dan sekiranya hambanya angkuh dan bongkak dengan kuasa.. nescaya dengan sekelip mata Allah tunjukkan dengan segera.... bagi aku ini yang terjadi kepada parti paih... bayangkan Allah memberi nikmat sehebatnya kepada pemimpin mereka untuk memegang amanah menjaga rakyat... tetapi lain jadinya... maksiat dibiarkan... gejala murtad mereka kata tak perlu ambil tahu.. rasuah dalam pakatan berluasa... dan paling hebat kuasa Islam dalam pakatan hanya pakaian sahaja.. rosak rosak.. apa nak jadi...

itu yang hassan ali terangkan kepada semua... parti pas dan pkr serta dap memang tak mampu nak menjaga rakyat sebenarnya... malah pas yang di sanjung kononnya memperjuangkan Islam lari dari perjuangan sebenar kerana mengikut telunjuk dap dan pkr... 

lebih 10,000 orang di kawasan bukit gantang datang ke ceramah hassan ali... ditibai cukup-cukup pas. ambek.. ko!!.. panas telingga.. tu yang hadi awang rasa lemah semangat dah hehehe... anuar kata adus... dap kata haiiya.. parasit dalam pas termencarut... dan paling best pentabsub berani mati.. dah kembali sedar...

jadi inilah yang dikatakan.. bila diberi nikmat jangan bongkak.. bila perpaduan nik ajiz tolak dan sepak terajang.. Allah balas dengan krisis di dalam pas sendiri... LU PIKIOR LE SENDIRI YE.. hehehe...







ps: ada juga pentabsub tegar kata tak heran pun...

Ahad, 29 Januari 2012

JAHANAMNYA KUASA ISLAM, MELAYU AKAN TERGADAI!!!!

tangan-tangan halus akan buat apa saja.. memang kita di canangkan dengan katanya parti memperjuangkan Islam.. dapat menarik croud sampai ramai penuh stadium.. itu je yang dibanggakan puak-puak ni... tapi hakikatnya kuasa ditangan di terajang slumber saja dengan kafir harbi... memalukan sungguh... puih... itulah terjadi masa zaman kejatuhan kerajaan Islam melayu melaka pada 1511... pertualang bangsa dan kaum mata sepet pada masa tu yang menolong pihak musuh dalam menawan kerajaan Islam melayu melaka.... renungkan...!!!!!.. jadi pada masa tu hanya tinggal nama saja... kuasa... lupakan saja... jangan nak berlagak kalau kata dapat kumpul pengikut penuh stadium pun tapi bacul dengan kafir....


derma tau.. sebab pilihanraya nak dekat ni..

bukan anuar brahim banyak duit ker.. bertrillion-trillion, juta-juta... ambil dekat dia jerlah.. dari zaman 90-an sampai la ni dok kutip derma dari semua orang... agak-agak kalau kira audit berapa kutipan agaknya... masyuk... itu yang puak-puak ni suka tu... dok buat ceramah satu malaya... erm.. yang herannya yang datang berduyun-duyun tu.. dok dengar penceramah dok kutuk orang... baguslala kan... poodahh..!!!!


ps: berguni-guni kutip kan... masyuk la...

sikitnyer yang datang!!! bior betul!!!


dekat mana ni... boleh ke sini ye klik 

BAYANGKANLAH INI DARI MULUT PEMIMPIN UMNO..!!!

kalau terkeluar ayat macam ni dari pemimpin umno.. korang tengoklah mereka menjadi tak tentu hala sampai ada yang jadi gila, baring atas jalan, berdemo cara ganas dan sebagainya... ramai naik shiekh terutamanya pak jangoat yang lupa anak bini membuat ceramah satu malaya tentang ayat tu sahaja... sebab dari pemimpin umno... tapi ini dari mulut anugerah Tuhan yang orang pas cukup sanjung... siap frame gambar letak dalam bilik... boddo... so tak mengapalah.. sebab orang pas kata ahh dia mungkin saja je kot cakap macam tu... oi... pentabsub.. kenapa korang semua tak keluarkan stament mengutuk mr anuar tentang ayat dia tentang israel...kenapa? kenapa?

ayat manis dari mr anuar untuk israelnya

"I support all efforts to protect the security of the state of Israel," said Mr. Anwar 




ps: anuar kata stament dia tu dimanupulasi dan macam biasa le dia akan kata ini umno punya pasal... demn...