Sabtu, 11 Februari 2012

USTAZ AZHAR IDRUS BUATKAN PAS TER TER..

“Tidak. Saya tidak akan bertanding sebagai calon Pas pada pilihan raya akan datang,” kata Ustaz Azhar Idrus.

“Saya akan terus buat kerja yang saya sedang buat sekarang (berdakwah) sampai mati,” katanya lagi, lebih menekan berbanding ayat yang terawal untuk menafikan desas-desus konon beliau akan bertanding pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).

Kini tersebar desas-desus di sini, pendakwah berusia 48 tahun itu dikatakan akan bertanding di kerusi Dewan Undangan Negeri (Dun) Ladang.


Lebih mengejutkan, Azhar kemudian memberitahu: “Saya bukan ahli Pas.”

“Memang, selama ini ramai orang ingat (anggap) saya ahli Pas. Kita berjemaah tapi saya tidak masuk mana-mana parti politik,” tegasnya.

Penulis pojok, Cik Kiah Kepok menerusi ruangan ‘Cuit-cuit Sikek’ Sinar Harian 12 Januari lalu mengaitkan Azhar disebut-sebut akan bertanding sebagai calon Pas pada pilihan raya akan datang.

Antara lain kata penulis itu, nama pendakwah yang mempunyai ratusan ribu peminat di seluruh negara itu turut hangat diperkatakan di kawasan Ladang, tempat asal Azhar sendiri.

Sosok yang cukup dikenali dengan imej berjanggut lebat itu antara penceramah agama masa kini yang paling popular di negara ini terutama sejak berpuluh-puluh video klip kuliahnya dimuat turun menerusi laman Youtube.

Namun kata Azhar, pembabitannya dalam kerja dakwah sama sekali tidak bersandarkan kepada mana-mana kelompok politik termasuk Pas meskipun ramai yang melihat aliran dibawanya agak selari dengan perjuangan parti itu.

Beliau bagaimanapun tidak menafikan sering kelihatan dalam program anjuran Pas.

“Dah orang jemput kita, kena pergilah. Tak kiralah Pas atau siapa. Umno pula kurang jemput saya ceramah,” katanya dengan nada bersahaja ketika ditemui selepas menyampaikan kuliah Maghrib di Surau Wan Esah, Seberang Baroh, di sini.

Dalam pada itu, Azhar turut menyuarakan rasa kecewannya apabila ada pihak tertentu termasuk parti politik yang menyalahgunakan namanya untuk menarik perhatian orang ramai supaya datang ke majlis mereka.

“Bukan Pas saja guna strategi seperti itu, parti pemerintah pun ada juga buat majlis yang saya tidak hadir tetapi disebut akan hadir. Memang ada yang hantar surat minta saya hadir tetapi belum sempat saya jawab, mereka sudah buat kain rentang tulis nama saya. Itu yang banyak berlaku sekarang,” katanya.

kesian paih.. tapi paih ni dia kata tak pa.. sambil nangis.. hehe

pelik.. dah memang pasti dan benar dap dan pkr semakin meminggirkan pas.. tetapi pas.. rasa dap memang memerlukan pas sebab pas masih power macam dulu... hehe.. tak taulah power dari sudut apa... mungkin dap rasa pas dah releven dah.. kesian kesian kalau aku jadi orang pas... dah la siap menjadi tentera hadapan untuk ke dua parti tu... tapi di layan macam anak tiri je... kesian pas.. tapi apa boleh buat... pas dah di takdirkan melukut di tepi gantang... pemimpin mereka semua pak hangguk yang hait saja dengan dap dan pkr demi kuasa ciput je... pengikut mereka punyalah bertungkus lumus melalak siang dan malam mengatakan pas adalah sebenarnya memperjuangkan Islam... tetapi lain pulak jadinya.. pas pas... apo lah nak jadi parti adat sosial ni... tu pasal hassan ali kata parasit pas ni ada dalam 72%.. jadi tak heranlah ramai juga yang dah chiaw dengan pas ni... so pas.. selamat tinggal parti angguk saja ni... sayonara... bye bye...

sampai begini pas dipinggirkan... aduihai..

kesian, dap dan pkr buat pas macam hamba ler.. sedih tau...keke

ps: kesedaran dah memuncak buat semua penyokong mereka dalam meninggalkan pas... kesian kesian...

lagi di boikot, lagi ramai nak makan ayam kfc... betul?


bila isu panas terjadi di kfc i-city shah alam baru-baru ini... ada pro dan kontranya.. sebab apa.. bila ramai di blog-blog dan fb, twetter semua rasanya memihak kepada pekerja kfc yang berani membalun bangsat kiasu cakap pusing tu... ternyata kesatuan melayu bila bersatu menyokong cukup menjengkelkan kiasu-kiasu yang menganggap bila serangan begini akan melemahkan semangat orang melayu... wei kiasu bodo.. ramai di luar sana reti hormat satu sama lain la bodo.. bila dap rasa mereka boleh tiupkan isu ini menjadi semakin panas... aku rasa kalau tak di bendung... silap hari bulan lain jadinya... jadi kepada kiasu-kiasu.. ada otak lu fikir... apa lagi lu tak cukup dekat malaysia ni... kaya dah kaya dah... bisnes semua power-power... pelanggan lu nak oarnag melayu jadi pelanggan... tapi lu nak letak bom dalam keharmonian kita semua... yama ka fulat la...

jadi daplah batu apinya... dap adalah parti sialan dalam sejarah malaysia.. wajib tolak dap tu... dan paling haram jadah ada juga orang melayu dok jilat baik punya dekat dap tu.. memang bodoh tahap melantun seh.. tak de otak.. huh... so wajib tolak dap...

ps: lagi ramai je pergi ke kfc... ui ayam dia sampai menjilat jari...eleh kiasu-kiasu tu kalau tak mau pergi kfc.. berlambak orang kita support der...

Jumaat, 10 Februari 2012

berani dalam fb je kiasu-kiasu ni menghina kita... semua pasal ayam...

jadi.. penyatuan kita amatlah penting.. tak kisah anda dari parti mana.. isu ini dah menjadi perit dan sakit kerana kita pulak yang kena taji.. ek ala.. so dap memang gelak besar sebab mereka memang antara bangsa ultrakiasu yang dengki dan benci dengan orang melayu... ini semua pasal dendam sejarah dulu tu... 13 mei kan... siapa yang menjadi dalang... so mereka nak jadikan hal ayam ni menjadi perang besar diantara orang melayu dan cina... cukup cerdik orang dap ni... fuct up la... takkan nak rasa lagi kot apa terjadi 13 mei dulu... kiasu... hilang akal ka... kalau melayu bersatu dalam hal-hal macam ni.... susah beb... so harap janganlah mengeruhkan lagi... tapi itulah sebaliknya... bangsa kita di hina di keji di fb sekarang... jadi apa kita nak buat... biarkan jelah kan... sebab kita ni tahap sabar dia memang tertinggi... jadi bila sabar tu dah hilang.... sendiri mau ingat....

ramai lah orang cina kat luar sana reti hormat dan mereka tau dengan perpaduanlah boleh hidup harmoni... tapi dap ni tidak, mereka suka porak peranda... sakit hati sungguh dengan melayu... jibraun...
mai baca spisis kiasu ni menghina kita di fb disebabkan ayam lambat je.. puih...


ps: ni spisis anak dap la ni.. dalam fb jer berani.. depan-depan kulup

ISU FIGHT KFC.. MENJADI SEMAKIN PANAS PANAS.... HUH... DEMN

kalau ini cara haram jadah tukang uploder video ini nak nafikan apa pelanggan kiasu tu maki hamun... so nampak sangat taknak hal rasist yang dikeluarkan kiasu seko tu menjadi bahan bukti... nampak tak jahatnya kiasu cina bangsat dekat malaysia ni wei.. so sekarang ni mereka mengapikan hal ini memang melayu yang salah 100%.... dan mereka nak melayu melutut minta maaf kerana kejadian hari tu... apa ni... apa ni... si bodoh kiasu mulut longkang tu... apasal tak report polis... dan kenapa terus ke mengadu ke dap... nampak sangat nak bangkitkan isu ni lebih panas.. dan dap tepuk perut la kan... sial... sial...

so aku nak tanya kalau staff kfc semua keluar dan betul naik angin dengan kiasu tu, dan ramai di kalangan pelanggan sana pun boleh sabar je... ini membuktikan kiasu jahanam ni nak meletupkan isu rasist ni... melampau betul... !!!! dengar kata ada ngo melayu akan back up pekerja kfc tu.. baguslah... aku nak tengok mereka nak taji orang melayu... silap besarlah kalau sarang tebuan lu dah jolok... lepas tu lu nak semua minta maaf dengan lu... langsi... tuih.... bila melayu dah bersatu... mau komunih macam ni di haramkan terus duduk malaysia... mujurlah ini bukan indonesia... dengar kata di indonesia orang cina kalau kurang ajar... kena pelempang free je... sebab ini malaysia kan... mereka kaduk naik jungjung la beb... demn...

 

MALANGNYA MENJADI MELAYU... nukilan kes kfc

malangnya menjadi melayu asal perkara yang nak perjuangkan hak dikatakan rasist...

malangnya umat melayu berpecah belah demi kuasa yang bakal diberi kafir (kiasu)

malangnya melayu bila dihina dikeji, kena minta maaf pula dengan orang yang membuat kejian dan cacian itu.....

malangnya melayu bila bangsa sendiri memperlekehkan perjuangan...

malangnya melayu bila bersuara lebih dikatakan rasist ya amat, tapi kiasu boleh saja bermain api...

malangnya melayu tergadai di bumi sendiri kerana ada pertualang menjadi anjing kafir (kiasu)...

malangnya melayu dahlah ekonomi longlai, mereka (kiasu) dah kaya raya dan sekarang kiasu-kiasu nak kuasa lebih pulak....

tok nenek memperjuangkan tanah bertuah ini... tergadai segalanya demi kemerdekaan orang melayu.... tetapi apakan daya sekarang inilah masa musuh-musuh Islam merosakkan semuanya.... asal jadi melayu wajib Islam....
WAJIB TOLAK DAP... DAPLAH PEROSAK SEGALANYA... RASIST  TAHAP MELAMPAU

fikir-fikirkan wahai melayu, inilah masanya kita bersatu, dan bersama-sama kuatkan barisan, kuatkan semangat kita, kuatkan ekonomi kita, kuatkan perpaduan kita... demi kelangsungan anak cucu cicit kita di tanah bertuah ini.....ISLAM MEGAH DI BUMI MELAYU.... LAWAN DAN PUPUSKAN KOMUNIS KIASU YANG ADA DALAM BUMI BERTUAH INI, DARI MEROSAKKAN SATU KENIKMATAN KEHIDUPAN DI BUMI BERTUAH INI...... ALLAH HUAKBAR... !!!

Khamis, 9 Februari 2012

DAP DAH SIMBAH MINYAK NAMPAK.... ISU FIGHT DI KFC...

erm nampak sangat ada saja yang menguntungkan kaum dia... dia simbah la lagi minyak... thiew yamaka chiow hai la... bagi aku kalau diikutkan kalau lu tak reti sabar kiasu lu censel la order... dan lu pergi kedai yang jual babi panggang... ramai saksi katakan lu dah keluarkan perkataan melayu babi dan kata-kata hinaan yang membuatkan pekerja kfc tu naik angin... asal mereka caci maki orang melayu... dah dah orang melayu pulak yang kena beralah... dan kena pulak minta maaf... dan si kiasu ni mana nak mengaku... ai aku la... kalau lu simbah api dan jolok sarang tebuan tak da de jadi macam ni....

kenyataan Tempewarrior juga dikuatkan dengan seorang lagi saksi, cynerji, yang menyatakan bahawa pelanggan itu mencaci pekerja KFC itu dengan kata-kata ‘Melayu babi’ sehingga menyebabkannya dipukul.


sumber klik

ala la la la.. khalid samad meluahkan isi hatinya.. keh keh..

baca sekali pun nak terkeluar semua apa aku makan tadi.. hehe.. ni pulak kalau baca berkali-kali.... dah dah baca pulak di portal paling poyo oo di abad ini... harukakayu daily... hehe.. wah takkanlah hassan ali tibai sikit je dah nak nangis... tak power lah abe khalid... tak rock aaa.. parasit pun ok la dalam pas tu... sebab dap akan menyundal tak tentu pasal nanti sekiranya parasit macam engko tak de da khalid... hehe...

ps: ada jiwa sentimental juga ye keh keh keh...

BUKU UNTUK KANAK-KANAK.. BILA TENGOK LAIN MACAM... HUH


ps: pencabulan hak asasi kanak-kanak... ewwww... demn.. jangan le mak bapa di luar sana beli buku kat tepi-tepi jalan... baca dulu sebelum beli ye... geli lak aku tengok illustrasi tu... pihak berkuasa sila rampas buku-buku semacam ini di pasaran...

gambar ini yang buatkan parasit dan anwarisme gila panas hati..


mesra mb azizan dengan tun dr Mahathir.. patut le ramai spisis dalam pakatan atau parasit cukup sakit jiwa bila tau azizan memang mesra dengan Tun M... hehe.. anda boleh mengagak kan parasit ni yang dok taji azizan supaya letak jawatan secara sukarela...

ps: asal ada menda yang berkaitan perpaduan dan kekuatan ummah, mulalah parasit yahudi laknat ni buat dajal... haram zade.. tuuih...

Rabu, 8 Februari 2012

ANAK MELAYU



* jangan lupa mana asalmu, kita ini anak melayu...........

PEKERJA KFC BELASAH KIASU... PADAN MUKA LU LA KIASU.. BIADAB SANGAT!!!

aku tak tau apa yang kiasu dua eko tu dok hinakan pekerja tu.. mungkin dah tak tertahan dah dengan cacian kiasu tu.. maka makan penerajang dan buku lima la gamaknya... kiasu haram jadah ni memang berani belakang je.. depan-depan kuntaw kemana apa ke mana... orang lain boleh sabar dia tak leh sabar siap maki hamun pulak... yamaka chow hai.... ramai lagi orang cina kat luar sana berbudi bahasa saling hormat... ni spisis dap yang ajar ni.. sebab mereka kan kepala samseng... samseng apa... samseng tai minyak... belum tau panglima-panglima melayu berkumpul... hahahaha.... masa tu baru tau ini tanah siapa... chow hai...



ps: orang berbudi kita berbahasa, orang kurang ajar kita bagi penerajang... hehehe

TAHNIAH MR ANUAR TELAH MEMPOPULARKAN DIRINYA DI JEPUN..

cayoklah anuar ibrahim.. power seh.. siap dapat masuk dalam majalah paling popular di jepun nun... wah... hebat.. ini yang juak-juak semua gembira tepuk tangan siap menitik air mata dengan kehebatan beliau... yelah popularnya dia bukan calang-calang beb... majalah ni hanya untuk golongan dewasa je... adui hehe... majalah apa? hehe  nak tau...

majalah porno paling laris di jepun... tak caya... suka hati ler.. aku lagi la percaya... haha..
mai tengok sini GAP

tun m cukup popular dikalangan rakyat jepun.
dia dianggap sebagai bapa pemodenan malaysia.
hari ini kita juga ada bapa.
bapa porno negara, itulah anwar ibrahim.

ps : kasi tepuk tangan la pentabsub.. giler bukan senang beb nak masuk majalah popular tu.. haha.. kasi order 10... boleh... hehehe

POTONG KEK TU BOLEH YE.. MAULIDUR RASUL DIA KATA TAK BOLEH...

erm pok nik oh pok nik... kadang-kadang melihat perilaku mu itu membuatkan orang naik menyampah la pulok...!! adui... ni siapa nak jawab ni pok nik... apa kiasan ayat dari mulut poknik nak nafikan... adui adui.. ape pun tak bleh la..

ps: pok nik buat boleh je, halal, kalau ada orang umno buat semua haram...

Selasa, 7 Februari 2012

SYAITAN PEMBANGKANG MEMANG MACAM TU... PECAH LEPAS TU BLAH..

itulah kerja hebat mereka.. sebab apa mereka buat macam tu sebab menarik undi.. je.. jahat giler.. dah dah
dap.. lagilah rasist tahap lipan cara diorang mainkan isu kaum... lan chiaw hai... la dap... sekarang isu panas banyak terjadi dekat pakatan sekarang... so kenalah cari isu... yang baik punya untuk modal piliharaya ni... jadi permainan panas isu perkauman memang menjadi makanan dap la sekarang... dap memang rasist tahap cipan.. puih...


dari pisau

kesian, inilah bahana FACEBOOK.. adui

waduh.. waduh... 

ps: dunia cyber oh dunia cyber... hati-hati...

sinar harian buat elly wong berbulu beb!!! keke...


ps: kekasih golapnya di tahan pihak berkuasa Indonesia.. jadi.. makin peninglah pkr selangor... sebab sebelum ni khalid ibrahim menafikan lelaki tersebut adalah Hilmi Hilmi Hazimin Abdul Malek. jeng jeng jeng jeng jeng.. hehehe

dinosaurs will die- pakatan will die

Isnin, 6 Februari 2012

realiti rakyat dah memang menolak pakatan di selangor...

apa bezanya, bukan niat nak taji-taji... tapi realitinya pas..adui.. erm kita yang pandai menilai nilaikan jelah yer.. mana baik dan mana buruk... dan kalau benar orang dah tak percaya dengan pas lagi.. apa kata join je umno. sebab dengan umnolah agama Islam terpelihara di bumi Malaysia ini...


ps: batu dan permata semua dah dapat bezakan.. Alhamdulillah....

ni kurang ajar tak bertempat ke. apa ni..


aku rasa editor suratkabar ni saja nak bagi modal kat pembangkang menghentam kerajaan... benggong piang... dan aku leh tau ni mesti editornya bukan Islam.. kan... chirakak punya kafir... puih

ps: diharap ambil tindakan kepada editor yang mengapproved headline ini... siut tui...

giler haram ramai datang ceramah cikgu bard beb.. adui



rami tak ramai tak hehe... keke... ini maknanya apa kawan-kawan... itu pakatan sudah tidak diterima oleh rakyat da... tapi dengan nada angkuh dari pemimpin pakatan... kedatangan semalam membuktikan pakatan rakyat diterima oleh semua rakyat... ye ke ye ke ... betul ke.. keke...

sumber tauke ikan

Ahad, 5 Februari 2012

BILA BUDAYA MEREKA KENA BALIK BATANG IDUNG.. POODAH PAS..

kadang-kadang pas ni tahap nyanyuk nak menyalahkan orang cukup tahap tertinggi.. dan bebalisme mereka menuduh orang amatlah bodo.. tak pasti mereka ni spisis apa thah... angkuh, barua, ai semualah kan.. payah nak habaq mai... perangai dah macam tu.. apa lagi nak buat... cit..


ini apa cerita ni pas.. keke.. my massa

ANUAR IBRAHIM JELES DENGAN DS NAJIB...

nak lawan populer ds najib.. dek kerana jeles dengan ds najib, tu pasal dia kerahkan tentera cyber dan anak didik mulut longkang paling setia untuk menyerang peribadi isteri ds najib... rosmah mansur.... almaklumlah jeles dia tu disebabkan dia dah semakin di tolak oleh rakyat... orang suka masa dia ceramah jer... sebab dia terer mengadun tonasi suara dalam berceramah buatkan orang dengar jadi menggong... hehe...

dan di alam cyber cukuplah beb belum di luar sana, betapa popularnya ds najib nak dibandingkan dengan anaur ibrahim tu kan....

tu yang anuar jeles melantun-lantun... hehe.. podah nuaq..

ps: anuar ibrahim mesti kata ahh ada aku kesah kekekeke....

ku li akan gunakan kehebatannya... jaga kau paih..!!!

inilah masanya menumbangkan parti cakap saja pandai.. tapi apa pun tak boleh harap.. pas.. so dengan itu taktik dan strategi kita perlukan orang otaimer macam  Ku Li... dia lebih arif bagaimana nak taji cukup-cukup keparat pas dan konco-konconya... yearghh... this time is war..... war is never end... pas is death...


Ku Li akan pastikan BN merampas semula Kelantan PRU-13 ini.


Kali terakhir UMNO meminta kepakaran dan kebijaksanaan KU LI memimpin kempen parti tersebut menentang fuckatan adalah ketika PRK Galas beberapa tahun lalu. Hasilnya, UMNO bukan sahaja berjaya merampas kembali DUN Galas, malahan majoriti juga meningkat hampir tiga kali ganda.


Dan ramai juga rakyat Malaysia yang tidak akan lupa bagaimana Ku LI memastikan PAS merampas kuasa daripada UMNO pada PRU 1990 dengan kemenangan 100%!


Itulah apa yang hebatnya tentang Ku Li ini. Nampak sahaja senyap di ulu banat, tetapi pengaruhnya bukan sahaja terbatas di gelanggang politik, malahan beliau juga masih lagi dihormati dalam hal ehwal dalaman Istana Kelantan.


Kalau tidak percaya, cuba-cubalah tanya kepada rakyat Kelantan berkenaan kontroversi bagaimana Sultan Muhammad Ke-5 naik ke takhta. Kami tidak mahu mengulas lanjut atas kerana Daulat Raja-raja Melayu. Biarkanlah ia terus menjadi ceritera rakyat.


Dan ini jugalah bukti kebijaksanaan Tok PA dalam melaksanakan tanggungjawabnya memastikan BN merampas semula Kelantan. Beliau tidak sombong dan sanggup memohon pertolongan daripada sesiapa jua yang mahu membantu. Inillah satu tokoh pemimpin UMNO negeri yang boleh bersaing dengan Nik Aziz yang tidak mahu melepaskan kuasa.


PRU 2004 telah menjadi bukti bagaimana Tok PA menguruskan jentera BN negeri sehinggakan PAS hampir tumbang dan bergantung hayat dengan hanya satu kerusi sahaja. Tetapi kesilapan strategi mengumumkan pengganti MB yang tidak digemari rakyat pada 2008 telah mengakibatkan BN mengalami kekalahan yang lebih teruk!


Insya Allah, kalau BN Kelantan terus ikhlas berjuang untuk membela nasib rakyat Kelantan yang telah lama tertindas di bawah PAS, PRU-13 Kelantan akan kembali kepada kita!

ps: pas mesti kata ala tak takut tak takut... hehe..

BERITA PANAS DI UTARA.. KALAU TAK MAU BUAT APA PI APPLY BODO..!!

aku baca pun rasa nak tempeleng somasso je dengan pentabsub pasisrael yg gila babi babi pun tak gila macam tu.. kalau tak nak buat apa pi apply.. bodo.. serius spisis pas macam ni lah yang orang kata otak dah rosak teruk sangat..

apa yang gila babi tu... ni la dia.. pentabsub paih


Terkejut juga bila Mc dapat berita ni.. Seorang Pas tegar telah hilang akal dan mengoyakkan wang bantuan rakyat 1Malaysia yang diberikan oleh kerajaan pusat.

MKT membawa berita gempar dari Langkawi. Ini bukannya spekulasi atau andaian tetapi ianya benar-benar kejadian yang telah berlaku sejurus penyampaian Bantuan Rakyat 1 Malaysia (BR1M) di Mukim Kedawang baru-baru ini.


Beritanya adalah adalah seorang hamba Allah ini yang sebenarnya layak menerima bantuan kewangan dari Kerajaan tetapi oleh kerana terlalu taksub kepada perjuangan salah sebuah parti Islam (kononnya), telah mengoyaknya 10 keping not RM50.00 atas alasan duit haram.


Mangkuk tu lakukannya didepan orang-orang yang hadir. Salah seorang yang hadir itu telah menceritakan peristiwa itu kepada MKT. Sayangnya tiada bukti bergambar tetapi ambillah ia sebagai teladan kepada yang masih belum dapat BR1M.


Pemberian itu bukanlah datangnya dari duit haram seperti yang digembar gemburkan. Ianya adalah dari sumber yang halal. Ingat Perdana Menteri nak bagi rakyatnya makan duit haram ker seperti kisah seorang Ketua Menteri tu? Gamak ambil duit judi lumba kuda bagi kepada golongan orang-orang tua di negerinya.


Kalau kita yang beri, duit tu jadi haramm. Kalau depa pulak bagi, yang haram pun jadi halal. Kalau pun takmau duit bantuan tu. Janganlah pergi ambil, kalau boleh tak payah apply pun. Buat apa apply kalau setakat nak koyakkan saja. Banyak lagi rakyat Malaysia yang betul-betul susah perlukan wang bantuan tu.


Ini jenis manusia, buta perut takdak akai. Terlalu taksub sampai otak pun tak boleh pakai.


Kata pandai belajar agama, tapi songsang lebih teruk dari yang jahil. Betullah kata Dr Hasan Ali.. Pas ni dah makin menyimpang dari perjuangannya yang sebenar. Islam ka selam?

sumber kedah ke kl