Sabtu, 25 Februari 2012

HEBAK MU BADRUL AMIN... FAMILY PROBLEM YE.. KEKEKE...


SMS DARI BADRUL AMIN YANG AKAN BUAT ORANG PKR KATA... YE BETUL ANA PERCAYA.. MALAH ORE PAIH PUN CAKAP INI KONSPIRASI... HEHEHE...

"Kes isteri orang lari dari suami dtg ke hotel di Kuantan tmpt retreat. Suami dtg dgn gangster tuduh ana bawak lari n sorok. Kes setel 'family problem'. Mak pompuan datang. Mmg dorang nak cerai. Isteri dh selalu nak lari. Ana nasihat pulang semula"

HEBAT KAN CARA COVERLINE DARI DIA... SENANG CAKAP LAH BRADER.. DUDUK BERDUA-DUAN DALAM BILIK SEJUK LAK TU... KEKE... TAKKAN LAH TAK DE PAPE... NAFSU BEB NAFSU... takkan tak da picit kot kekekekekekekekekekeke...


klik sini

ps: bangkai gajah nak sorok pakai suratkabo ye... kekeke.. berani buat berani lah tanggung... anuar memikirkan apa yang patut di buat supaya orang cakap yang kena tangkap tu bukan badrul amin kekekeke...

PANAS BERDENGUNG.. USTAZ BADRUL AMIN DI TANGKAP KHALWAT...

berita panas.. terhangat.. dikatakan ustaz badrul amin di tangkap khalwat.. wa wa wa wa... ini betul-betul dashyat giler haram beb... boleh membuatkan semua jadi jebon bila tau ni... hahaha... almaklumlah ustaz badrol ni kalau maki... mau tersembur semua isi dalam mulut der... hehe... lagi satu bukan ker dia ni yang tabalkan mr anuar ibrahim sebagai imam mahdi... ades... pkr pahang nak cover kes ni.. tetapi pocah lobang jega nampaknya... kekeke... benar ke palsu.. ke kang nanti keluarlah stament ini adalah konspirasi jahat umno... hehe..

dari sini den dapat ini sumber... klik

MAKA STRATEGI PUAK ANWARISME MENJADI LAGI...

betullah kata orang... pakatan rakyat ni semua jenis yang gila kuasa... pakailah lebai besar mana pun.. hal duniawi orait nohal, sangat penting untuk ana survive.. kaya dan hebat.. ala setakat cong rakyat dengan cerita sikit hal agama... cerita sikit buruknya kerajaan persekutuan... ramailah bagai nak rak sokong membuta tuli.. hah sekarang baru je 4 tahun berkuasa... apa jadi... dah dah orang dalam sendiri nak menerajang seorang Menteri Besar....azizan adalah mangsa seterusnya... apa ni... kuasa kuasa... nampak sangat pakatan rakyat ni merosakkan... gila kuasa... gila vavi... semua kerana anwarisme... parasit-parasit... jadi jebon semuanya... puih..

ps: bagi aku macam ni nak menjaga malaysia... HANCUS BERDEBUS... NANTI SIAP ADA GULING KUASA DENGAN KEKERASAN...

Jumaat, 24 Februari 2012

pelancaran ABU di baranang ramai nak mampus datang.. huh

punya hebak juak.. juak pakatan mekormersilkan kempen ABU.. asalkan bukan umno.. keke.. nampak gayanya kenalah tukar sebab dengar kabarnya sambutan amatlah dashyat yang sampai lupa anak bini mereka berkempen kekeke..

bila mereka sebut hancur hancur umno - sebenarnya yang nak hancur adalah pas.. hehe.. nak cover le tu.
bila mereka menjerit hancur-hancur umno -  sebenarnya yang bakal hancus dan lerai adalah pkr... sebab parti kencing rakyat ni wajib di talkinkan jer... hehe.. so kempen ABAI - asalkan bukan anuar ibrahim bakal populer.. haha.. gasak ko pakatan.. puih...


Permulaan kempen Asal Bukan UMNO (ABU) nampaknya bermula dengan agak perlahan. Sambutan yang diadakan semasa perlancaran di Cheras hanya dihadiri kurang daripada 500 orang. Malam tadi, di Beranang (gambar di atas), cuma dihadiri kurang daripada 200 orang. Mana perginya semangat untuk menyingkirkan UMNO oleh juak-juak Pakatan Haram. 


Kehadiran MP Shah Alam, YB Khalid Samad gagal menarik sokongan juak-juak Pakatan Haram untuk sama-sama bersemangat untuk menumbangkan UMNO. Lebih ramai orang menghadiri ceramah-ceramah Dato Dr Hassan Ali dari menghadiri program ABU. ABU nampaknya bakal tinggal abu. Apa kata juak Pakatan Haram cuba pula dengan program Asal Bukan Anwar Ibrahim (ABAI)

Khamis, 23 Februari 2012

MANA SATU BETUL NI... HEHE..


bila kuat muhung, alamatnya semua hal mereka nak buhung beb.. asal ada je cerita syiok.. maka berbuhung tu wajib.. rasanya mereka ni dah ilang akal dah... janji ada modal cerita sensasi maka itu wajib dijadikan cerita hebat.. perangai jamban dari portal pas... kalau dah spisis mangkuk jamban ceritanya pun jamban la... podah...

NAK TAU PEHAL MAI SINI gap

kak wan jijah.. sebenarnya anuar ibrahim tu yang rosak tau...

kalau diikutkan siapa yang paling banyak memfitnah ds najib dan keluarganya... dan siapa yang banyak fitnah terhadap kerajaan tanpa bukti yang kukuh... alah kak wea jijah ni.. suami akak tu gilakan kuasa je.. tapi hebaknya suami kak wea jijah ni dia pandai cakap pusing-pusing.. dan pusing sampai pening kak oiii...

KITA BACA LUAHAN HATI KAK WAN JIJAH... KESIAN ANUAR BRAHIM...UWEKKK...

power abe nuaq ni

Presiden KEADILAN, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail menyelar dan melahirkan kekesalan
terhadap kepimpinan Umno-BN yang berterusan menyerang Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Malah katanya, media arus perdana termasuk stesen televisyen RTM dan TV3 terus melakukan fitnah terhadap ketua Umum KEADILAN itu setiap hari.

“Sedangkan rakyat Malaysia dibelenggu dengan pelbagai isu besar. Antaranya kenaikan harga barang, penyalahgunaan kuasa, penyelewengan dan macam-macam skandal lagi.

“Apakah tidak ada isu lain selain dari memaki dan menfitnah suami saya Anwar Ibrahim?,” soal beliau di hadapan lebih 1,500 peneroka dalam kunjungannya ke Felda Palong 6, malam tadi.

Anwar kebelakangan ini diserang oleh Umno -Barisan Nasional yang memutar belitkan kenyatannya dalam Asian Wall Street Journal berhubung isu Palestin-Israel.

Bagaimanapun, ketua pembangkang itu tegas menyatakan pandangannya selari dengan pendirian Hamas dan Fatah.

Ia antara lain meletakkan syarat tentera Israel perlu berundur dari tanah Arab, keganasan dihentikan, aspirasi rakyat Palestin dihormati dan negara Palestin ditubuhkan.

Wan Azizah dalam pada itu berkata, beliau bersyukur terhadap keputusan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur yang membebaskan suaminya itu dari tuduhan Fitnah II pada 9 Januari lalu.

Menurutnya, beliau kesal kerana terdapat pihak yang masih tidak berpuas hati terhadap keputusan itu, termasuk menghantar kiriman pesanan ringkas mencaci beliau dan keluarganya.

“Ada yang menghantar sms dan twitter berkata kalau dia jadi Datin, lama dah cerai! Ini lah dia antara manusia yang hari-hari hina dan maki Anwar,’ kata Wan Azizah.

Rabu, 22 Februari 2012

pas membuat hukum... ahh.. celako celako celako...


erm.. pas yang dulu ye.. Islamik.. sekarang rasanya tidak kot.. bertopeng dengan nama politik Islam kononnya..  kalau benar-benar menjalankan cara dan amalan Islam sebenar.. tidak sama sekali mengiyakan perpecahan sesama Islam... tidak sama sekali menghina dan mengeji pemimpin... dan tidak sama sekali membuat fatwa sesuka hati... kata demi Islam... tetapi islam tak ajar umatnya mencarut.. mencaci sesama Islam.. malah menutup rapat siraturrahim.. ini semua demi politing... yang hanya bertuankan kuasa... pakailah serban besar mana pun... tapi hati kalau dah terang-terang nak meruntuhkan kuasa Islam.. baik tak payahlah... cakap sahaja... macamana dengan amanah? jujur.. jaga kebajikan orang Islam.. tak de.. cakap saja.. apa jadi di selangor cukup... orang yang nak memperjuangkan Islam sebenar di tolak bak sampah.... ape cer pas... ahh malasla gua nak cakap apa dengan pas ni... makin syok sendiri dengan amanat mereka cipta sendiri... podah..

AL-KISAH... PENCACAI ANGKAT NAJIS PAKATAN FITNAH TAK MENJADI...

dek kerana nak mengkover tuan mereka yang ngoi tu... maka keluarlah macam-macam fitnah jahat nak mengaitkan kerajaan malaysia ini ada kaitan dengan israel.. memang bodo bebal yang orang kata.. walau si ketua penipu tu taknak pun nak saman WSJ akhbar yang mengantoikan dia berkenaan sokongan berbelah bagi terhadap israel... jadi nak cover lah kononnya.. maka bahan panas kenalah cari... walau itu bukan betul pun.. tulah keje pencacai beb...kalau ikutkan kita balun je cerita-cerita busuk yang melantun-lantun dekat mereka lagi banyak lagi bagus dan kita patut sebarkan... mainan spikulasi mereka ni buatkan mereka yang ngok ngek percaya bulat-bulat, tak ke bodo nama tu.... fuct... u pakatan...

mai kita tengok kebodohan serangan fitnah bhagal mereka... huh..


blogger upahan mereka memang tiada integriti... hanya jilat jilat fitnah kulum, hisap... luah... anuar oh anuar ibrahim kenapalah ko ni tak insaf-insaf... apalah nak jadi dengan perangai jahanam perosak agama, bangsa dan negara ni... moga satu pembalasan teruk akan kau alami suatu hari nanti atas perbuatan jahat ko anuar... puih...

sumber..klik

ABAI BUAT PENCACAI NANGIS TAU.. HEK HEK..


keke.. bak kata worang.. kalau entea memalu perang.. dan entea serang membuta tuli... dah dah entea pulak kena serang bukan buta tuli lagi tapi bertalu-talu.. lalu entea tak leh terima dan entea akan kata aahh mana boleh orang anti anuar.... anuar kan power keh keh... inilah jadinya pentabsub... tak leh terima yang ABAI -  asalkan bukan anuar ibarahim menjadi buah mulut orang sekarang... mestila nak lawan ABU -  asalkan bukan umno... rasanya kempen ABU tak menjadi sebab rakyat dah tau dah mana susu mana tuba... hehe... jadi kempen ABAI MENJADI HEBAT SEBAB MEMBUATKAN PENTABSUB PENJILAT ANUAR RASA KECIL HATI SANGAT-SANGAT TAU... AWW... hehehe...

ps: buat orang boleh bila kena kat batang hidung sendiri.. kecil hati.. tak leh terima kata ini semua jahat.. buat orang tak jahat... yamakafulat la pencacai...

Selasa, 21 Februari 2012

paih kata logo jati logo setan...

keh keh.. paih paih... apa boto ekau orang kato ni ker... apo boto logo jati macam logo setan... ce ce ce.. logo pkr tak pulak ekau orang dok kritik yo... kopalo bana boto paih ni... hehe...

mai sini klik
ps: asal pkr semuo boto.. podah cit....

nik aziz di pukau anuar ibrahim... hehehe...



KUALA LUMPUR - Datuk Seri Anwar Ibrahim yang mengadakan pertemuan kira-kira sejam dengan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat di sini pahgi ini berkata, Mursyidul Am Pas menerima penjelasan beliau berkenaan pendiriannya mengenai kedudukan Israel, yang disiarkan oleh akhbar Wall Street Journal, bulan lalu.
Ketua Pembangkang itu tiba di apartmen PNB Darby Park di sini kira-kira jam 9.15 pagi dan keluar sejam kemudian.
Turut hadir pada pertemuan itu ialah Ketua Penerangan Pas Pusat, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man.
Sejurus selepas pertemuan itu, Anwar menuju ke Mahkamah Tinggi Syariah Kuala Lumpur. - SINARHARIAN

ps: eleh ini drama swasta sudah tau punya ma... israel pun israel lah.. janji putrajaya lagi penting dari segalanya.... ambo nak ghaso duk sane.. hehe... tak gitu.. paih...

erk.. pemuda paih ni tertelan kasut ker.. erk.. erk..

nak kata bodoh.. mereka memang melantun-lantun punya buduh rasanya.. baguslah.. makin ramai dah kot golongan di dalam paih menjadi buduh berganda-ganda.. kalau anda tersenyum.. ramai lagi di luar sana mungkin tahan gelak je sebab perangai paih sekarang cukup menjelekkan... keke... orang cakap lain terus perasan tan... hehe.. macam orang tak hensem mengaku lebih hensem dari brad pit... saya memang setaraf brad pit... tau... walau tau siamang lagi hensem dari dia.. keh keh... thah la wei... pi lantakkan la ko paih oi... bodoh betul huh...


nak tau pehal kesini ek... KPS

Isnin, 20 Februari 2012

pentabsub akan kata.. ahhh biarlah.. anuar power ma..

Mufti Perak, Tan Sri Harussani Zakaria menegur Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim bahawa kehadiran dan penyertaan beliau pada Hari Ponggal boleh membawa kepada tindakan haram di sisi agama.

Beliau mengulas laporan bergambar blog dan media arus perdana yang menyiarkan gambar Anwar dicalit dengan "kum-kum" di dahi ketika hadir di majlis sambutan Hari Ponggal di sebuah kuil di Batu Gajah, Perak Januari lepas.

"Kum-kum itu istiadat keagamaan dan kepercayaan dia (Hindu), tak boleh kita pakai. Apa benda yang dia bubuh di dahi itu (Anwar Ibrahim)? Abu apa? Boleh jadi abu mayat.

Sambutan ni ada dua. Satu adat, satu agama. Yang bentuk agama kita tak boleh hadir sama sekali. Walau apa kapisiti pun. Kita nak rasmikan pun tak boleh, Masalah akidah tidak ada tolak ansur," katanya kepada Antarapos.com, hari ini.

"Tetapi jika adat dan kita dijemput untuk makan dan sebagainya, kita hadirlah. Kalau adat tidak bertentangan dengan hukum syarak, kalau agama dan ibadat itu langgar hukum syarak," ujarnya lagi.

Beliau menegaskan perbuatan Anwar Ibrahim ini merupakan tindakan yang jauh berbeza dengan penyertaan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak semasa menghadiri sambutan Thaipusam di Batu Caves baru-baru ini.

"Najib telah menjelaskan kepada saya, dia (Najib) pergi ke dewan untuk bertemu dengan masyarakat India. Dia tidak pergi ke tokong. Itu penjelasan dia," katanya lagi

Tegas beliau lagi, Anwar Ibrahim harus membezakan antara upacara agama dan adat.

Sebuah blog, ruangbicarafaisal.blogspot.com awal minggu ini membuat laporan bergambar Anwar menyertai sambutan Ponggal yang dipetik daripada blog Exco Selangor, Xavier Jeyakumar.

Sebagai reaksi, Setiausaha agung PKR, Saifuddin Nasution Ismail berkata, sebelum sebarang persepsi dibuat berhubung isu Anwar dan Pesta Ponggal, perbezaan haruslah dibuat diantara upacara agama dan adat.

Bagaimanapun Tan Sri Harussani menegaskan tindakan Anwar adalah mengambil bahagian dalam upacara agama.

"Tak bolehlah. Kalau tak boleh, haramlah...Kalau dia buat istiadat keagamaan tak boleh kita buat...Kalau bentuk adat, kita dapat jemputan itu tak salah, tak bertentangan"
sumber klik

ps: memang terbukti beb anuar di calit nandek kat dahi dia... ades.. tapi pentabsub jebon kata ahh ini semua superimpose... superimpose kepalabana mu...

itulah realiti.. rakyat tertindas dengan pakatan... kata yusmadi...

kalau yb pkr sendiri dah sakit jiwa dengan dap.. apatah lagi rakyat.. tapi yang pelik pas yang nak kata memperjuangkan agama, buat bodo je bila rakyat di tindas... mungkin sinar keinsafan dah terpancar kot di dalam diri yb pkr ni... ingat dap ingat dajjal, ingat anuar ibrahim ingat israel...


yusmadi mengentam polisi dap rasist di penang... klik

Ahad, 19 Februari 2012

orang melayu kedah betul-betul panas dah dengan pas... huh..


adakah berita ini betul.. atau sensasi.. atau memang rakyat kedah dah hilang sabar dah dengan kerajaan pimpinan pas... erms.. pas sememangnya balaci yang hebat untuk dap... dengar kabarnya orang melayu yang betul-betul panas hati dah dengan pas.... aper cer ni... ape cer... so apa kata

mai ke sini klik

ps: gasak la ko pas.. angkuh memanjang ye.. bila rakyat dah mula panas dah dengan kedayusan pemimpin kamu... sendiri mau ingat ye... pas is death

ERM NEXT TIME DEBAT DALAM BAHASA MELAYU/INGGERIS YE.. INI MALAYSIA..



Debat antara Presiden MCA, Chua Soi Lek dan Setiausaha Agung DAP menerusi siaran langsung petang semalam, Awang dengan mudah boleh membuat rumusan.

Penampilan dan hujah-hujah Soi Lek jauh lebih menyakinkan. Awang teruja apabila beliau dapat menyanggah hampir kesemua persoalan yang dibangkitkan oleh Guan Eng.

Antara lain katanya, MCA bersama BN telah 63 tahun memerintah. Walaupun banyak kebaikan dilakukan, sudah tentu ada kelemahan dan kepincangan. Tetapi pakatan pembangkang yang baru tiga tahun mentadbir beberapa negeri, telah menyaksikan penyelewengan dan rasuah yang berleluasa. “Jika kita beri 60 tahun lagi kepada mereka memerintah, rakyat akan jadi sangat susah dan menderita,’’ tegas beliau.

Ekspresi wajah dan bahasa badan Soi Lek cukup tenang berbanding Ketua Menteri Pulau Pinang. Karisma Soi Lek menyerlah. Pada masa yang sama, Guan Eng tidak dapat menyembunyikan elemen rasis ketika mengupas pandangannya dalam beberapa isu. Beliau juga gagal menjawab banyak persoalan ketika sesi soal-jawab bersama hadirin.

Apa pun Awang gembira kerana kedua-dua pemimpin sanggup tampil dalam upacara debat seperti itu. Ia budaya yang sihat sebagaimana amalan politik di Barat. Kepada Soi Lek dan Guan Eng, jika mahu sambung berdebat, silakan. Awang masih teruja. - Awang Selamat

kehebatan penyokong israel...


hebat.. sampai terngangga orang kan.. habis di cong cing nya.. tapi apa kita nak buat.. dah bagi tau dah.. tapi orang kampung nak juga caya.. lantakkan lah.. dah kena jual semua sok... hehehe... akan datang..anak cucu kencing kat kubur baru tau... jadi pertualang bangsa... perosak negara... tapi tulah terer la dia tarik croud... hehe... ahh lantak ko lah anuar ibrahim... ada aku kesah!!!!!

ps: kira ok la orang datang ramai-ramai tu.. sebab nak dengar hiburan kan.. bukan senang nak dapat hiburan macam ni.. hehe.. cuba tengok pak lobai depan tu kemain dia ek.. kekekeke...