Sabtu, 3 Mac 2012

penghina Nabi Muhammad S.A.W. telah menerima pembalasannya di dunia...!!!!!

Kurt Westergaard, lelaki yang melukis kartun Nabi Muhammad S.A.W dengan niat untuk menghina Islam suatu ketika dulu. Allah S.W.T telah bakar lelaki ini dalam api. Banyak cubaan untuk membunuh lelaki ini tetapi ramai yang mati ditembak oleh polis yang mengawal lelaki ini. Dengan kuasa Allah S.W.T, walaupun dijaga rapi oleh pihak polis. Api yang datang dari mana entah, membakar lelaki ini. AllahuAkbar!

PAS KELATE KATA.. BI BII BIII ARR BE BEE TOL!!!

kawe ore pah tak herea dengan gelombang merah..deh.. parti kawe kuak.. kuak gong... hehe tetapi dengan sambutan hangat rakyat kelate bila pm datang ke sana... jadi hati kecil berkata adakah ini satu petanda kerajaan pas hanya tinggal nama di pru 13 nanti.. tetapi bn tak leh terlampau over konfident beb.. sebab pas ni cara mereka menghasut orang... cukup terer.. walau ramai dah sedar.. tetapi jarum halus cara pas ni amat haram jade beb.. sampai orang lupa.. mana benar mana salah... ayuh bn kerja kuat lagi... boleh.. boleh...

ke sini

Jumaat, 2 Mac 2012

GEMPAR!! BADRUL AMIN TAK BERSALAH BERKHALWAT???

wah makin panas berapi ler kawan.. dah dah ekau dah nak kena saman dah dengan JAIP.. ades.. siapa suruh eaku monogakkan bonang yang basah.. haha.. kan dah kono.. siapo susah ha... lain kali nak buek jahat berpado-pado.. jang.. dah kantoi ekau nak tutup dengan malu dongan apo jang.. haha..



Terkini! Kesian Badrul Amin.. Bakal Disaman JAIP Pula!


Malang bertimpa-timpa bagi pemegang Kod 71, Badrol Amin. Semuanya seperti bala bencana kerana melarikan bini orang dan menyorokkan bini orang itu di dalam hotel untuk 'habuan' sendiri.


Sebelum ini, pemegang KOD 71 itu menuduh Jabatan Agama Islam Pahang, Timbalan Pengarah JAIP, polis, UMNO dan pemandunya berkonspirasi kononya untuk memfitnahnya . Dan untuk menutup mulut semua pelapor, Badrol Amin mengancam untuk menyaman semua orang termasuklah pengamal media baru.


Padan ler muka si Badrol Amin, pemegang KOD 71 yang dikatakan oleh propagandis PKR dan Pakatan yang pemegang KOD 71 adalah warga asing yang merupakan PENGUNDI HANTU dan mendapat anugerah kewarganegaraan semata-mata untuk mengundi dalam PRU.

ASIK ASIK UMNO.. PKR NI DAH TAKDA MODAL KE... PUIT..


dei sebenarnya rakyat dah naik menyampah dah beb dengan auta pkr... cakap je.. korang ni ajar rakyat jadi radikal.. suka buat ganas.. tapi bila keganasan kena balik dekat diri sendiri.. tak boleh terima kenyataan.. sebab mereka anggap mereka maksum... kepala bana mu... bila ceramah sam ketot di baling tulur oleh orang yang mungkin marah dengan pkr... dia tuduh lah umno.. sana sini umno.. sinun umno.. kadang-kadang fobianya pkr dengan umno macam orang sakit otak lak kan kekeke... dei pkr.. rakyat dah cerdik.... yang tak cerdik pengikut tabsub macam hang tu... ada faham.. ka.. hehe...

thewyamakahai lu cina dap... lu ingat ini vietnam ka..

mereka membuat kacau ketika pm berada di hulu langat.. perangai bangsat dap ni mengalahkan anjing lapar.. sialan.. ai mereka ni memang cibai masak asam.. tapi tulah ingat ramai yang nak buat kacau.. tapi 7-8 ekor anjing cibai je yang buat onar...

ni spisis kurang kasih sayang dan kurang nikmat seks ketika hidup... puih

MOH KESINI CERITANYA...HORAS

ps: dap dan pkr memang suka mencari pasal secara radikal... dan aku percaya masa pru13 nanti mereka akan buat lagi onar yang dashyat terlampau... jadi bersedialah kita dengan puak-puak radikal ini... sialan

Khamis, 1 Mac 2012

TERKINI !!! TOL AKAN DINAIKKAN... WAH INI SUDA LIBIH!!!!!

keke.. apa naik.. minta maap ye... ini berita daku amek dari rakan blogger putera merdeka habisla... ades.. so saya menghistiharkan semua tul tul akan naik harga... hahaha... ye ke hehe.. kasi baca ye...



Kadar tol bernilai RM1 di Batu 9 Cheras - Lebuhraya Kajang menuju ke Kuala Lumpur dan tol 90sen di Batu 11 menuju ke Kajang akan dimansuhkan mulai tengah malam ini (Khamis), umum Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak.
Beliau berkata, pemansuhan caj tol berkenaan akan mengurangkan separuh kadar tol bagi 120,000 pengguna lebuhraya Grand Saga Cheras-Kajang setiap hari.

ps: juak-juak akan hantukkan kepala mereka di dinding berhampiran.. haha.. stress.. ini maknanya najib mendengar keluhan rakyat.. tolong rakyat.. mereka hanya menabur fitnah... hidup pm.. terbaik

KERAJAAN PAS KELATE BAKAL TUMBANG PRU13?

INILAH PENANGAN CERAMAH DATUK HASSAN ALI...DI KELANTAN,  GARU TOLO LA KORANG PARASIT OI... ANUAR IBRAHIM PENING KEPALA... PUAK-PUAK ENDORGAN TIDURNYA TAK TENTERAM DONG HAHAHA.... KITA NANTIKAN KEBANGKITAN RAKYAT KELANTAN MENAJI PAS PRU 13 NANTI...



ps: ada pentabsub paih bila ambil baucer br1m siap salam peluk2 yb bn beb... hehehe apa maknanya tu...

KEPADA AHLI PAS SILA DATANG BERAMAI-RAMAI... WAJIB


JOM SEMUA KE CERAMAH DATUK HASSAN ALI... MAU TERBAKAR OTAK PARASIT PAS.. HAHAHA...

Rabu, 29 Februari 2012

PAS KATA INI SEMUA AUTA... PUIH.. PANAS!!! BUKTI MELAYU PERGI KE GEREJA...!!!

apa lagi nak cakap.. tekedu.. garu kepala.. sekarang hah .. memang bukti berkait melayu dah dimurtadkan... jadi kepada pak lobai pas yang bersekongkol dengan dap... bertaubatlah.. moga sinar keinsafan datang kepada anda.... huh.... bangkitlah wahai umat Islam...

seterusnya panas beb di  my massa... 

13 MEI BAKAL BERLAKU LAGI KALAU ADA CIBAI-CIBAI MACAM NI?


kalau anda Islam Melayu sejati adakah anda tak tercabar langsung kalau penghinaan ini mereka buat... kiasu ni berani dalam fb je... cilamakahai la... fuct.. simbah minyak dekat api nanti siapa susah beb... tak fikir punya kiasu.. melayu serius penyabar.. walau di hina macam ni.. semua ok je.. ni kalau dekat luar negara... huh.. malam esok.. spisis macam ni dah cabut lari. dek kerana ini malaysia kan... mereka rasa.. mereka tuan... lu fikirlah sendiri melayu...

ps: rakyat malaysia tak rasist tetapi parti kiasu yang gila menjadikan mereka jadi macam tu... berani di fb jer kan.. huh

APA USTAZ!!! DARI ROMPIN KE KUANTAN... SANGGUP DATANG... HEBAK...

semakin panas itu ustaz ma.. mau kover punya kover.. sekali aa menjadi tanda tanya aaa... itu isteli olang aa sanggup latang jauh.. lali rompin ke kuantan lor... apa bikin... hahahaha... lagi mau spin ka.. hehe.. persoalan.. adakah sesi kaunseling menjadi lebih afdal apabila dijalankan di dalam bilik sejuk.. dan waktunya paling sesuai dalam jam 2-3 pagi... hehe..ooo... hebak hebak... dan apabila kantoi... macam biasa... umno lah punya kerja... tak gitu.. hehe.. hebatkan pakatan jibraun.. asal buat onar... kantoi salahkan umno.. sana sini umno.. konspirasi.. ai chettt pooorahhhh... heh

ps: madu 3.. power kalau berstatus ustaz politik ni... hebat hebat...

Selasa, 28 Februari 2012

hebak parasit paih.. hok rakyat habis...

anda fikirkan parasit-parasit ini duduk di dalam putrajaya... habis.. jahanam hauk berdencus... punoh.. dan kita semua jadi zomba... tak gitu.. huh

bila spisis make vavi jadi gila...


aku pun takfaham ape keheanya mamat cin ni jadi macam ni.. adakah kerana terpaksa.. atau kerana memang dia memang sakit kekeke.. ahh ni yang pembangkang suka... bangkang-bangkang sampai terkangkang jadi kongkang... sedangkan isu lynas bukan bahaya pun.. saja nak cari isu pilihanraya... bak kata mb pahang...  demo-tourism.. hahaha... puih...

ps: kalau awek ok g.. ni sekali................. hahaha

ape kehal the star ni.. huh.. macam nak sejukkan isu badrul amin je..


walau macamana pun.. ulama dan ilmuan agama sepatutnya bersuara dan tunjukkan kepada kiasu di dalam the star ni mohon maaf secara terbuka bukan minta maaf pakai link je guna website... ini sudah melampau beb.. macam nak galakkan isu hak sama rata agama je.. tak kisah umno, pas.. kita kena bersatu berkenaan dengan niat jahat musuh islam.. the star ni dah berkali-kali juga cari pasal ni dengan umat Islam.. agak-agaknya editornya orang dap ker? huh... marah ni... ahh sama je dah nama kapior... huh.. THE STAR MOHON MAAF SECARA TERBUKA.. INI MELAMPAU OI.. DAH JADI ISU BEST NI KAT PAKATAN NAK HENTAM KERAJAAN.. SEDANGKAN ISU KHALWAT BADRUL AMIN BARU NAK NAIK KLIMAKS AURANYA... DAH DAH... TETIBA JE.. KELUAR LAK GAMBAR PENGHINAAN INI... APAKAH MAKSUDNYA INI... ADA MUSANG BERBULU AYAM KER KAT DALAM THE STAR TU... HUH...

Isnin, 27 Februari 2012

INI SEMUA KERJA UMNO - kata ustaz badrul amin..

apa semua kita patut kaitkan umno... sebab ini adalah kospirasi umno untuk menjatuhkan saya... mana mungkin saya sebagai ustaz.. boleh buat perkara tak elok macam tu... mana boleh... ini semua salah umno.. kepada penyokong pkr anda patut percaya ini adalah permainan umno... ingat umno...



Tiga Hari Watiwani Bermalam Di Bilik Ostaz Badrulamin - Saksi.


Menurut seorang saksi mengatakan sudah tiga hari Watiwani bermalam dibilik Badrulamin kenapa malam ketiga baru nak bagi tazkirah.


Kata saksi itu lagi dakwaan Badrulamin kononnya dia dipukul oleh 20 orang samseng upahan suami Zatiwani adalah satu pembohongan. Setahu saya, saya dan suami Zati sahaja yang datang berjumpa dengan Badrulamin meminta dia melepaskan isteri Fazli Pungut tetapi Badrulamin enggan berbuat demikian sehingga menaikkan kemarahan suami Zatiwani.


Sebagai suami kepada Zati yang tidak mahu dianggap dayus, beliau terpaksa melaporkan kepada Jabatan Agama Islam Pahang untuk membuat tindakan lanjut setelah berapa rundingan dengan Badrulamin gagal.


Menurut penguatkuasa JAIP semasa tangkapan dibuat Zati sedang menyorok didalam almari. Penguatkuasa mendapati ada satu lagi tuala basah berada di atas katil dan satu lagi sedang digunakan oleh Badrulamin, ini menunjukkan ada seorang lagi yang tinggal bersama Badrulamin di dalam bilik hotel itu. -Sungai Rapat Online

komplot menjatuhkan ustaz badrul amin di dedahkan...

nampaknya memang ustaz badru amin tak boleh kata apa lah ye... hehe.. memberi kaunseling jam 2-3 pagi di bilik sejuk.. dan agak menghairankan dah tau itu boleh mendatangkan fitnah.. apasal tak suruh isteri ko meneman bersama-sama untuk ke lobi ke.. mana-mana lah supaya tidak mendatangkan syak la bodo... hehe.. nama je ustaz.. tapi otak taruk dekat kepala lutut... nak spin macamana lagi.. bila entea sudah kantoi ma.. hehe.. sendiri mau ingat... la.. hehe



Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP) menafikan dakwaan Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi Parti Keadilan Rakyat (PKR), Dr. Badrulamin Bahron yang ditangkap khalwat semalam bahawa tangkapan itu adalah 'komplot terancang' daripada pejabat agama itu.

Timbalan Pengarahnya, Datuk Mohd. Ghazali Abd. Aziz menegaskan, tindakan tersebut dibuat atas aduan daripada suami wanita terbabit yang menghubungi penguat kuasa JAIP supaya datang ke hotel itu kerana didapati isterinya bersama dengan lelaki lain.

"JAIP tidak pernah merancang atau berkomplot untuk membuat tangkapan terhadap kedua-dua individu terbabit.

"Lagipun sebarang tangkapan dibuat atas aduan orang ramai. Perkara seperti merancang atau komplot tidak pernah terjadi dalam tangkapan sebelum ini kerana JAIP mempunyai prosedur yang ditetapkan," katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.

Mingguan Malaysia hari ini melaporkan, seorang pemimpin PKR Selangor ditangkap khalwat bersama seorang wanita berstatus isteri di sebuah hotel di Balok semalam.

Beliau ditangkap bersama pasangannya oleh suami kepada wanita tersebut yang bekerja sebagai juruteknik di sebuah institut kemahiran di negeri ini.

Suami kepada wanita itu kemudiannya menghubungi penguatkuasa JAIP yang datang ke bilik hotel itu kira-kira pukul 3 pagi.

Mohd. Ghazali berkata, panggilan yang dibuat oleh orang ramai diibaratkan seperti menghubungi bomba jika berlaku kebakaran atau kecemasan.

"Begitu juga dengan JAIP jika dihubungi orang ramai sekiranya terdapat kes khalwat, kami akan bertindak atas aduan itu," katanya.

Dalam pada itu, katanya, JAIP akan memanggil semula Badrulamin yang didakwa berkhalwat dengan seorang wanita berstatus isteri di sebuah hotel di sini semalam.

Katanya, pemimpin dan wanita itu dijangka hadir ke pejabat JAIP kira-kira pukul 9 pagi esok bagi melengkapkan siasatan berhubung kes tersebut.

"Ia adalah prosedur biasa bagi memudahkan kelancaran pihak kami menjalankan siasatan kes tersebut," katanya.

Mohd. Ghazali berkata, kes tersebut disiasat mengikut Seksyen 145 Enakmen Pentadbiran Ugama Islam dan Adat Resam Melayu Pahang 1982.

Ahad, 26 Februari 2012

alert alert.. al-juboori sebenar ada di arab da...

hehehehe.. aku ambil dari rakan fb.. kekeke.. terlawok spastiklah tengok signboard ni hahaha... fikir-fikirkan dan selamat beramal hehehe..

ps: macam harem da.. kekeke.

HIJAU 2.0 + BADRUL AMIN... HEBAK HEBAK... KEKEKE...

kita tengk berapa puluh juta lautan manusia yang datang dek kerana perhimpunan hijau 2.0 tu.. wah gerunnya.. betapa powernya perlaksaan perhimpunan hijau tersebut kerana ada yang sanggup berbeskal dari kl ke kuantan demi hijau taik 2.0 tu... hehe.. kalau diikutkan berbillion lagi manusia nak join tetapi dek kerana bae badrul amin kita di tangkap basah... ramai ore paih dah rasa kita dah kena tipu dengan ostat ni... puih.. hehe..maka.. para pentabsub akan ikut cara ketua mereka menyepin demi menyelamatkan abe badrul amin tersebut... hehe..
apa kata ramai-ramai kita jerit... waaaaaa ramainya..... terkedu i... hehehe... 

dan kemuncaknya anugerah pemimpin hebak dan power bila mencaci orang... jatuh kepada.......

ya ustaz badrul amin... eleh jangan risau ustaz.. line clear punya... semua coverline berjalan lancer... jangan risau ye... alah abe nuar ibrahim kantoi pun leh rilek je.. mat sabu pun leh tersenyum lebar je... jangan lupa ye.. kita tuduh je umno.. hehe.. ini konspirasi mereka tau... huh..

DEK KERANA BADRUL AMIN.. HIJAU 2.0 GILA HARAM RAMAI ORANG DATANG..!!!

RAMAI? RAMAI? hehehehe.. siapa lah nak percaya pakatan penipu ni.. membohong sahaja.. rakyat dah mula sedar.. hehe perhimpunan HIJAU 2.0..GAGAL.. kakakaka... padan nan muka la wei.. perosak masyarakat punya pakatan... apa lagi nak spin bila perhimpunan ini tiada sambutan... cecite cecite... konspirasi umno lagi...


mai ke sini lor klik

JELAS? FAHAM? SO BUAT-BUAT FAHAM YE... AYAT CLOSING NI...



Penjelasan Tuduhan Berniat Jahat Terhadap Dr Badrulamin Baharon


Saya menafikan dengan sekeras-kerasnya dakwaan media bahawa saya ditangkap khalwat oleh pegawai Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP) di Kuantan.


Saya ke Kuantan untuk menghadiri Temurapat Pemimpin Parti Keadilan Rakyat pada 24 Februari sehingga 26 Februari 2012. Saya mengambil peranan aktif di dalam Temurapat ini.


Pada petang 24 Februari 2012, wanita tersebut telah menghubungi saya dengan nada cemas dan menyatakan hasrat beliau untuk melarikan diri daripada rumah kerana bimbangkan keselamatan diri beliau. Saya dengan tegas menasihatkan beliau untuk tidak berbuat demikian.


Walau bagaimanapun pada jam 2.00 pagi 25 Februari 2012, beliau telah menghubungi saya memaklumkan bahawa beliau sudah tiba di lokasi Temurapat Pemimpin Keadilan.


Saya telah mengenali pasangan suami isteri ini sejak lebih setahun lalu semasa wanita itu bersama keluarganya mengikuti rombongan umrah saya. Pasangan suami isteri ini sering berhubung dengan saya bagi mendapatkan nasihat mengenai masalah keluarga yang mereka hadapi termasuk kes keganasan rumah tangga. Di dalam usaha membantu pasangan ini, saya dan isteri pernah menziarahi keluarga ini di Rompin.


Di atas rasa tanggungjawab melihat wanita tersebut bersama anaknya di awal pagi, saya membantu beliau mendapatkan bilik penginapan. Pada jam 2.30 pagi suami wanita tersebut bersama lebih kurang 20 orang yang tidak dikenali menyerbu dan menyerang saya. Suami wanita tersebut kemudiannya telah membawa isteri dan anaknya pergi secara paksa.


Lelaki-lelaki bersikap ala samseng ini berhenti memukul saya apabila pihak keselamatan tiba dan menghalang mereka. Namun mereka masih tidak membenarkan saya keluar dari bilik. Hanya setelah 20 minit dikurung oleh samseng tersebut, pegawai Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP) tiba dan menahan saya yang berseorangan di dalam bilik.


Kenyataan Timbalan Pengarah JAIP bahawa saya ditahan oleh pegawai JAIP ketika berkhalwat adalah tidak benar sama sekali. Saya beranggapan bahawa kejadian ini merupakan satu tindakan terancang untuk memerangkap dan mengaibkan saya. Saya hanya dipanggil untuk membantu siasatan JAIP pada 27 Februari 2012. Saya akan hadir bersama peguam untuk memberi kerjasama penuh kepada siasatan ini.


Dengan penjelasan ini, saya berharap semua pihak menghentikan tohmahan dan fitnah terhadap saya. Saya tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap mana-mana pihak yang membuat tuduhan dan fitnah terhadap saya.


Dr. Badrulamin Bahron


ps: so boleh pakai ke penafian macam ni... sila lah pikior ye... hehehe... kang cakap lebih-lebih.. lain pulak jadinya... jadi... siapa suruh buat masalah dong... kan dah susah.. dah dah orang lain juga yang salah... tapi takkanlah penguatkuasa nak dajal lak... dah orang mengadu.. so mereka jalankan jelah tugas... isteri anda mana pulak... lu pikirlah sendiri ye...