Sabtu, 10 Mac 2012

adam adli membuat rekod hebat..!!! ribuan hadir pidato anjurannya.....


power seh adam adli.. maka aku istiharkan dialah paling power dari segi kehenseman dia (macam jebon hensem konon)... nak tau aku kata macam tu sebab... sebab sebab.... ahh korang tengoklah sendiri lah ye... huh
klik

ps: amacam ramai tak brader... keh keh... camne nak kutip derma kalau macam ni yang datang... keh keh keh

yb zul nordin-pakatan jibraun akan menganiaya kakitangan awam yeop...

Pakatan BiaDAP-PKR-PAS adalah anti kakitangan awam. Pimpinan parasit jelas menegaskan bahawa jika pakatan pembangkang menjadi kerajaan (na'uzubillah), mereka berazam akan mengurangkan kakitangan awam sebanyak 50%. Maknanya jika mereka memerintah, lebih 700,000 ribu kakitangan awam akan dibuang!
dari yb zul nordin...

ps: aku nak tanya dengan keadaan celaru pakatan jibraun dengan masalah keliling pinggang.. adakah korang betul-betul nak mereka ni diberi kepercayaan memerintah negara beb... ades..???

Jumaat, 9 Mac 2012

ANUAR IBRAHIM KATA NAK TURUNKAN HARGA MINYAK.... CE CE CE.. HEBAK ILMU EKONOMI DIA YE... KEH KEH...

AL-KISAH... DIA KATA HARGA MINYAK AKAN DITURUNKAN RM1, KALAU DIA JADI PM... WAHHHH..... AKU PERCAYA RAMAI YANG NGOK NGEK KEPALA KEMEK GERENTI AKAN PERCAYA PUNYA.... DAN AKAN KATA INI ADALAH PM IMPIAN SEMUA ORANG.... CIT.. IMPIAN SANGAT DER... HAHA... PUNAH SIHAT EKONOMI SELANGOR APA CITER...RM1 GAJI DIA... TENGOK JELAH APA JADI SELANGOR WAHAI PENCINTA ANUAQ IBRAHIM SEKALIAN... TAKKANLAH TAK BOLEH NAK TAU MANA KACA MANA PERMATA... PUIH...
DEI.. HATGA MINYAK DI DUNIA NI BERAPA USD SETONG KAWAN.... DAN AYAT BIASA MEREKA SPIN... MALAYSIA ADA MINYAK SENDIRI... DEI... MALAYSIA ADA KE KILANG MEMPROSES MINYAK PETROL DER... HAHAHA... MINYAK YANG MALAYSIA JUAL... MINYAK APA... TAU KE TIDAK... JANGAN LE NAK SAMAKAN DENGAN ARAB SANA... ADES... SENANG GILER BEB KENA KINCING PENTABSUB NUAQ NI ALAHAI.... ALAHAI... KESIAN... JADI ANDA PERCAYA CAKAP DIA???????? SILAKAN...?????


Dalam ceramahnya sempena lawatan ke Little India di sini, Anwar berkata, pembangkang akan menurunkan harga minyak sebanyak RM1 jika mereka berjaya merampas Putrajaya.


“Semasa saya menjadi Menteri Kewangan dulu, keuntungan hasil jualan minyak adalah sebanyak RM30 bilion setahun tetapi pada hari ini keuntungannya mencecah RM90 bilion setahun.


“Baru-baru ini saya ada bertemu seorang menteri di Turki dan India. Mereka bimbang kerana semakin banyak minyak yang terpaksa diimport tetapi negara kita pula sebaliknya mengeksport minyak.UM 


“Jadi jika menang, saya akan umumkan harga minyak dikurangkan sebanyak RM1,” katanya ketika berucap di depan kira-kira 200 penyokongnya.

ramai gilos datang ceramah anuar di perak beb..!!!

huh kemain abe baju biru tu.. keke.. huh.. 

erm walau terbukti dia ni adalah penyokong kuat israel.. dan pas pun membisu jer hal berkaitan israel ni.. jadi.. apa lagi kita sebagai insan yang waras.. nak nasihatkan orang lain tentang dia ni. jadi biarkan.. dah jadi negara ini macam iraq, syria, mesir, sampai nak keluar cari rezeki pun naik takut, barulah masing-masing kata.. menyesal dulu aku ini aku itu... baik aku biarkan bn saja yang berkuasa... hah.. nak menyesal pada masa tu... lupakanlah brader... sebab.. negara hancus, ni puak-puak hebat beri ceramah-ceramah ni... agak-agak mereka kemana kalau negara bergolak.. sekarang ni pun hal-hal kebajikan rakyat pun mereka tak jaga... ceramah.. ceramah.. itu saja yang mereka boleh buat... salahkan kerajaan bn.. kata kejam... tapi rakyat dapat subsidi berbillion-lion... tapi si malun ni apa dia buat... takda.. hanya cakap saja... itupun ramai gilos yang dok hangguk... apa nak jadi... terutama pas boddo tu... huh..

klik

LAWAN!!!! PAKATAN DAH LEMAH!!!!! AYUH


KUATKAN BARISAN... AYUH RAKAN-RAKAN... GANYANG MEREKA...

Khamis, 8 Mac 2012

bila kuasa Islam di jatuhkan.. ambil iktibar di turki pada 1922..



RASA SEDIH DAN INGIN MENANGIS BILA MELIHAT GAMBAR INI..
Gambar ini adalah Gambar Khalifah terakhir kita Sultan Abdul Hamed II meninggalkan istana atas arahan Presiden Turki pertama Mustafa Kamal Atartuk pada 3 Mac 1922.

Memperingati 90 tahun sejarah hitam SISTEM PEMERINTAHAN ISLAM.
KEMBALIKAN PEMERINTAHAN KHALIFAH!!!!!

Khalifah terakhir Sultan Abdul Hamed II meninggalkan istana atas arahan Presiden Turki pertama Mustafa Kamal Atartuk pada 3 Mac 1922.

Hari ini 3hb Mac 2012 adalah bertepatan dengan 90 tahun sejarah hitam bagi umat Islam di seluruh dunia.

Dengan sokongan dan kekuatan dari British dan Zionis, Mustafa Kamal Atarturk telah mengumumkan penghapusan Khilafah dan pemisahan agama Islam daripada negara tepat pada pagi 3 Mac 1924.

Kamal telah memerintah supaya Khalifah terakhir, Sultan Abdul Majid II supaya meninggalkan Turki sebelum subuh pada hari yang sama. Polis dan tentera dikerah berhimpun di istana Khalifah dan memaksa Khalifah memasuki kereta dan seterusnya membawanya ke Switzerland.

Atartuk kemudiannya telah mengumpulkan semua waris Khalifah dan mengusir mereka keluar daripada Turki. Kesemua aktiviti keagamaan dimansuhkan, semua sekolah agama ditukar kepada sekolah sekular, mahkamah Islam dimansuhkan, azan diluangkan dalam bahasa Turki dan undang-undang sekular dilaksanakan sepenuhnya.

Akhirnya impian British dan Zionis untuk meruntuhkan Khilafah Uthmaniyah sebagai Daulah Islam yang terakhir telah tercapai, melalui tangan anak didik mereka iaitu Mustafa Kamal laknatullah.

Setelah jatuhnya khilafah, maka satu demi satu wilayah umat Islam jatuh ke tangan musuh termasuklah bumi Palestin yang diidam-idamkan oleh Zionis dan pihak barat.

Kini, telah 90 tahun umat Islam kehilangan tempat berpaut untuk naungan dan pimpinan khalifah.

Bagaimana keadaan umat Islam kini di Palestin, Iraq, Libya, Syria, Kashmir, Pattani, Selatan Filipina dan negara-negara yang lain di seluruh dunia termasuk di negara tercinta Malaysia.

Rata-rata umat Islam hidup terkontang-kanting tanpa pimpinan dan hala-tuju perjuangan walau pun jumlah meraka kini telah melebihi seperempat daripada penduduk dunia (1.7 bilion daripada total 7 bilion).

ps: kuasa islam di malaysia ini nak di jatuhkan oleh puak-puak kiasu.. tapi pas buat derk ajer.. bersatulah wahai umat Islam...

MEROSAKKAN NAMA IMAM..



Mahkamah Persekutuan hari ini menjatuhkan hukuman penjara setahun ke atas seorang penjawat awam, Hoslan Hussin atas kesalahan menghina mahkamah ekoran tindakan lelaki itu membaling selipar ke arah panel hakim.

Hakim Tan Sri Zulkefli Ahmad Makinuddin (kanan) ketika menyampaikan hukuman berkenaan berkata, hukuman setimpal bagi kes berkenaan adalah penjara setahun.

Beliau sebelum itu berkata, tindakan membaling alas kaki itu boleh menggugat kuasa mahkamah dan menjatuhkan maruah mahkamah sekiranya tiada tindakan dilakukan untuk kesalahan seperti itu.

"Kesalahan yang dilakukan kamu adalah serius di sisi undang-undang," katanya yang menambah bahawa tindakan seperti itu tidak boleh dibiarkan tanpa dibendung.

SYURGA MILIK PAS... !!! GILA DAH..!!!


giler ahh.."MENDENGAR CD CERAMAH PAS SAHAJA AKAN MENJAMIN TUAN MASUK SYURGA..." memang gila.. pas dah macam jadi satu agama... agama pas...patutlah pentabsub tegar mereka ni tahap fanatik yang paling kronik... sebab syurga dijamin 100%...gila sudah dunia akhir zaman.. dek kerana duniawi.. kuasa.. sanggup membuat hukum.. kalau siapa tak ikut alamatnya akan ke neraka... pas yang kata.. heh.. ades.. tapi kawan dengan kafir dap yang terang-terang nak menjahanamkan kuasa Islam.. ok boleh.. tak salah.. pas.. rosak teruk.. huh!!!

Rabu, 7 Mac 2012

syria.. kenapa kekejaman ini terjadi di dunia Islam...

menjadi pelik ada juga kebinatangan di dalam sesetengah orang yang mengaku Islam.. aku lagi pelik sama-sama bangsa berperang kerana berlainan ideologi... memang syaitan dan iblis bertepuk tangan bila terjadi hal ini di dunia Islam.. MOGA ALLAH MELINDUNGI KITA UMAT ISLAM DARI PENJAJAHAN IBLIS... jauhkan.. jauhkan..
Lebih sebulan lalu, kanak-kanak wanita ini memegang poster yang tertulis "Mohon Kalian Membantu Kanak-Kanak Homs" sambil menangis. Tangisannya kerana dia melihat bagaimana kawan-kawannya, ayah dan ibunya disembelih.


Pihak admin telah menyiarkan berita kematian seorang kanak-kanak perempuan yang terbunuh dalam satu letupan bom pada 4 Mac 2012. Kanak-kanak perempuan ini sebenarnya telah menemui syahid (gambar kecil). Kini dia berbahagia di dalam syurga Allah.

ps: di malaysia sendiri dah ada spisis yang nak huru hara sama-sama berperang dan mencari pasal dengan orang melayu... kiasu lah.. sialanz...

KEHEBATAN ABE BADROL AMIN.. KANTOI MAKSIAT.. LAGI RAMAI ORANG DOK SOKONG...


INILAH KEHEBATAN ORANG PAKATAN... KEHEBATAN MEREKA NI SYAITAN DAN IBLIS CUKUP SUKA....LAGI RAMAI TERPENGARUH.... LAGI RAMAILAH YANG JADI TONGGONG...DAN BEBAL SEPANJANG HAYAT... TAHNIAH BADROL AMIN.. SPIN KASI HEBAT SIKIT.... JANGAN TENGAH SYOK BERCERAMAH, PETIR MENYAMBAR ANDA... HEHE... HAIRAN.. ASAL KANTOI FITNAH.. KERJA UMNO.. SEDANGKAN SALAH SENDIRI.. YANG DOK BERI KAUNSELING PUKUL 2 PAGI DI BILIK SEJUK KEJADAHNYA... INILAH DIA DAJJAL AKHIR ZAMAN... PUIH...

pentanda ore paih mati akal dengan hassan ali..



elok le tu pokcik abu bakar.. pas apa ada.. cakap cakap jilat-jilat dap.. betul? jadi tamatka riwayat pas.. di pru 13 nanti.. pas is death.. bye bye...

Selasa, 6 Mac 2012

BILA KIASU SEPET MENGIDAMKAN 13 MEI BERLAKU LAGI..!!!.. APA KATA ANDA?



beruntunglah di kau wahai kiasu cilahanet.. nampak gayanya di fb anda kalian suka benar mencaci orang melayu ye.. erms.. tak ngaper... anda memang berani di dalam cyber je.. depan-depan anda pijak semut pun tak mampus... tunggu juga kalau kiasu-kiasu sepet ni slumber caci depan-depan orang melayu... ada berani ka kiasu..? setakat dalam fb.. punai tak basuh apa ada heran... pergi tanya balik dengan atok nenek moyang korangla apa jadi masa 13 mei dulu.. siapa punya penyebab jadi macam tu... mereka nak ajar kalian jadi langsi tapi bila langsi salah tempat... kena gelak jelah bro... puih... kiasu sepet.. teruskan teruskan.. aku percaya ramai lagi orang cina diluar sana berani menghormati orang lain... sama juga orang melayu... tetap menjaga perpaduan.. walau diserang segenap penjuru... ALLAH BERSAMA ISLAM MELAYU... amin...

klik MPP Online

Isnin, 5 Mac 2012

ades mat put mat put... haha...

kadang-kadang lagi dia bukan mulut.. lagi benak orang dok tengok kan.. keke.. udah-udah le bagi stament lawak spastik ye.. haha... main tuduh sedap mulut mu ajer ye.. lagi banyak buka mulut lagi banyak kebodohan berlipat kali ganda ada didalam diri anda mat put... huh...



"Hasan Ali hari ini berkata akan mengambil tindakan undang-undang terhadap Naib Presiden PAS,Mahfuz Omar, kerana memfitnah beliau menerima tajaan kementerian belia dan sukan.Sambil menafikan dakwaan Mahfuz, Hasan memberitahu saman tersebut akan difailkan dalam waktu terdekat dan peguamnya sedang meneliti perkara itu kerana menjejaskan kredibilitinya sebagai pemimpin politik, NGO serta pakar motivasi.

Mahfuz sebelum ini dalam satu sidang media menuduh NGO Melayu Jalur Tiga (JATI) yang diterajui Hasan Ali menerima tajaan RM30 juta dari kementerian belia dan sukan untuk membiayai 2,000 program latihan.

Dakwaan itu turut dikecam oleh Menteri Belia dan Sukan Datuk Ahmad Shabery yang menganggap Mahfuz berbohong dan kebudak-budakan.Suatu yang menarik bila Hasan Ali menyifatkan Mahfuz adalah "kuda tunggangan kumpulan parasit dalam PAS". Perkara tersebut seolah dibuktikan sendiri oleh Mahfuz berdasarkan beberapa kenyataan sebelum ini."

Kenyataan Matput selepas mahu di saman oleh Dr Hasan Ali

“Ikut dialah nak saman saya, saya bukan tuduh dia pun.” Demikian kata Naib Presiden Pas, Datuk Mahfuz Omar ketika mengulas kenyataan Datuk Dr Hasan Mohamed Ali semalam, mengumumkan mahu menyaman beliau berhubung dakwaan ditaja oleh Kementerian Belia dan Sukan.

Beliau menegaskan, kenyataannya bukan tuduhan melulu, tetapi cuma mahu Kementerian Belia dan Sukan memberi penjelasan tentang isu tajaan lebih 2,000 program ceramah Hasan.

“Saya bukan tuduh dia (Hasan), saya hanya minta KBS beri penjelasan dan mahu kes ini disiasat dan diaudit, kenapa dia pula yang nak melatah. Kalau yang nak saman pun bukan dia, dia tak ada hak nak saman sebab bukan saya cakap dia terima duit, tetapi program dia ditaja.

"Jika terniat nak saman pun KBS, bukan dia,” kata beliau ketika dihubungi Sinar Harian Online.

Semalam, Hasan mengeluarkan kenyataan mahu menyaman Mahfuz berikutan tuduhan bahawa Kementerian Belia dan Sukan akan menaja lebih 2,000 program ceramahnya.Mahfuz berkata, Hasan hanya salah faham dan oleh itu, diminta jangan berperangai seperti orang yang mengalami histeria.“Orang bukan tuduh dia ambil duit atau apa, kami minta penjelasan Kementerian Belia dan Sukan saja, kenapa perlu dia melatah sampai nak saman,” katanya.

5 jam tak selesa-selesai.. ades.. camno ni paih?

RUNDINGAN GAGAL? ASIK GAGAL SAJA NO.... AWATNYA KETEGAG SANGAT NAK BAGI JADI BAIK NI... AWAT DOK PIKIAQ SEMUA PENTING KAN DIRI SENDIRI NI.. PAIH MENATANG APA NI... PARTI KA... APA KA.. KATA MEMPERJUANGKAN ISLAM.. AWAT DOK KALOT JADI LAGU NI... BUAT MALU PAKATAN SAJA... HEHE...

Ahad, 4 Mac 2012

dulu.. pas mencaci umno parti rosak.. sekarang.. apa jadi..?


bila terjadi pergolakan teruk nak mampos di kedah sana.. aku melihat pas dah semakin hancus berdencus.. bertitik tolak dengan pemecatan hassan ali... dan hassan ali memalu perang gerila serta menaji pas dan pakatan amnya.. semakin teruk dah aku tengok.. mereka berkelahi sesama sendiri... adakah layak pakatan jibraun ni nak mentadbir malaysia...? semua berebut kuasa.. semua nak tunjuk langsi.. bila ceramah mereka kata merekalah paling power dari power segala power... mereka kata kerajaan bn/umno tak layak memerintah malaysia.. tetapi apa jadi dekat kedah? apa jadi beb.. boleh tengok lah... cakap saja.. semua boleh cerita yang mereka islamik giler.. tetapi kenyataan mereka ni nak kejar duniawi seadaanya.. podah.. boleh sebat harta berkoyan-koyan... tak gitu... rakyat? bila ada permasalahan... kerajaan bn jer yang selesaikan... apa nak jadi pas... sayonaralah kau di pru13 nanti.... puih...!!!!

DIA TERINGIN JADI PM... POWER TU.. HEHE..

wah mesti mr anuar ibrahim angin ni... dia pun teringin la.. jangan main.. lepas ni ada la yang nak jadi juga.. jadi pm malaysia beramai-ramai.. lim kit siang nak letak tang mana gak... hadi awang? mat sabu? lalala.... nik ajiz..? ai mengidam yang penuh nafsu pakatan ni keh keh keh...

ps: wa no komen.... lalalalalala

PAS AKAN KALAH TERUK PRU 13 NANTI - DATUK HASSAN ALI

hassan ali akan melondehkan spender para parasit pas lagi.. hambek.. datang beramai-ramai.. moga pas akan kalah teruk di pru 13 nanti.. bukan meramal.. tetapi mengundi pas ibarat menyokong israel... dap dan pkr memang nyata ke israelan dia.. puih