Sabtu, 31 Mac 2012

dap yang berjaya mengkristiankan pas..? what the hell yo

aku tak taulah nak cakap apa dengan pas sekarang geng... kenapa kenapa sejak berkawan dengan dap ini jadinya Ya Allah.. tapi dah berbakul dok taji pas.. dan diberikan bukti yang pas semakin sekular dan aku rasa memang pas dah jauh terpesong.... masalahnya ramai tak reti nak insaf-insaf... asik-asik umno.. salah sikit umno... situ umno sana umno... rosak-rosak... puih..
sumber dari my massa

ps: makin teruk makin teruk... nilah bahana berkawan dengan kafirun..

sana sini umno bn salah.. kepala fundek lu la fuckatan

aku tak pasti penyakit mereka tu disebabkan virus umnobn yang merebak dekat kepala yb-yb mereka.. pui.. pedajal jamban la asik-asik tak tau nak selesaikan masalah semuanya salah umno... kepala bana punya pakatan jibraun... agaknya mereka ni semua gila gila dengan masalah sendiri... TERBARU... BANJIR DI KLANG.... SALAH BN.. pui pui...
dari FB.. aku amek.. hehe
baca betul ye.. jadahnya kepala otak pakatan jibraun.. skrip sama je..

Sambungan kisah wartawan dan Datuk Seri tadi...

Wartawan : Siapakah sebenarnya dalang video seks Cinadoll tu ye Datuk Seri?

Datuk Seri : Ini semua salah UMNO.

Wartawan : Datuk Seri kenal Datuk Eskay?

Datuk Seri : Ini semua salah UMNO.

Wartawan : Berapa round ye Datuk Seri melakukan aksi dengan Cinadoll tu?

Datuk Seri : Ini semua salah UMNO.

Wartawan : Datuk Seri ni gila ke?

Datuk Seri : Ini semua salah UMNO

Jumaat, 30 Mac 2012

SALAH UMNO LAGI... EK ALA.. BODOH.. PIANG.. SKRIP SAMA..PUI



Pakatan Rakyat mengutuk dakwaan terbaru untuk menyemai rasa takut terhadap ancaman Kristian di negara ini, dan mendakwa ia adalah taktik Umno untuk “menakut-nakutkan” majoriti umat Melayu Islam.

Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, yang berkuasa di Malaysia adalah Umno yang bertanggungjawab menjaga agama, menjaga kewangan – jadi seandainya dakwaan tersebut benar, tambahnya, maka ia bermakna Umno gagal untuk memperkukuhkan iman umat Islam.

Sehubungan itu, tegas Anwar, dakwaan tersebut adalah tidak lain daripada usaha jijik politik untuk menggunakan agama bagi menakut-nakutkan rakyat, lapor Malaysiakini.

Bercakap dalam sidang akhbar di Parlimen hari ini, Anwar menegaskan bahawa seandainya gerakan itu wujud untuk mengancam akidah umat Islam, maka terdapat tindakan undang-undang yang mencukupi yang boleh diambil.

Beliau mengulaskan surat mengenai seminar yang dianjurkan Jabatan Pelajaran Johor Sabtu ini yang bertajuk ‘Pemantapan Aqidah, Bahaya Liberalisme dan Pluralisme Serta Ancaman Kristianisasi Terhadap Umat Islam. Apa Peranan Guru? ‘

Surat yang ditujukan kepada pengetua dan guru besar sekolah rendah dan menengah di daerah Johor Bahru itu, memerlukan dua guru agama dari 55 sekolah di daerah untuk menghadiri seminar tersebut.

Seperti dakwaan memurtadkan umat Islam sebelum ini, Anwar berkata, pihak berkuasa berkenaan gagal untuk mengemukakan buktinya.

Tahun lepas, Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) menyerbu sebuah majlis yang dianjurkan Komuniti Harapan di premis Gereja Methodist Damansara Utama (DUMC) berdasarkan maklumat yang mendakwa berlakunya perbuatan murtad.

JAIS mendapati 12 orang Islam di kalangan hadirin di situ tetapi pihak penganjur menafikan sebarang dakwaan cuba memurtadkan umat Islam, dan menegaskan bahawa ia adalah majlis makan malam untuk mengumpul dana bagi kumpulan sokongan HIV.
Sebelum kontroversi itu tercetus beberapa pemimpin DAP dituduh berkomplot dengan pastor untuk menjadi Kristian sebagai agama rasmi negara.
sumber ultra news

ps: asal nak spin nama umno naik... bodo..

Khamis, 29 Mac 2012

erms.. bagus solat berjemaah ni.. tapi

moga diberi pentunjuk kepada insan yang lemah sepertiku ya Allah...
ps: Islam bukan hak mutlak pas... itu je..

BN BAKAL KALAH DI PRU 13

KALAU KALAH TIDAK BERMAKNA KITA AKAN KALAH SELAMANYA.. DAN PALING BEST.. KEKALAHAN BN DI PRU13 NANTI AKAN MEMBUATKAN UMAT MELAYU HAUK DI BUAT OLEH KAFIR-KAFIR... HARAP UMNO DAN BN BEKERJALAH SEBAIK MUNGKIN KERANA DAJAL-DAJAL AKAN BUAT APA SAJA DEMI CITA-CITA MEREKA KE PUTRAJAYA... PAS.. KALAU ANDA DAH MENJADI PARTI YANG MENDAPAT SOKONGAN MAJORITI MELAYU... JAGALAH ISLAM DAN MELAYU SEBAIK MUNGKIN...

ADAKAH KITA DIAMBANG KEKALAHAN DI PRU13 NANTI... ADAKAH BENAR....KALAU BENAR... TERIMALAH HAKIKAT YANG RAKYAT KINI DAH DIRACUNI MINDANYA SUPAYA MEMBENCI UMNO DAN BN... PARA SYAITAN-SYAITAN DAH BERJAYA MELAKUKANNYA...

WALAU KITA MEMBERI BUKTI DAN KEPINCANGAN JAHAT MEREKA... TETAPI MAJORITI RAKYAT NAKKAN JUGA PAKATAN BERKUASA... APA KITA NAK BUAT... MEREKA SUKAKAN KEROSAKAN DI BUMI MALAYSIA INI... BAGI AKU BIARKAN.. BIARKAN.... AKU NAK TENGOK TERGADAINYA SEMUA DAN HANYA TINGGAL NAMA SAHAJA... DAN MASA TU BARU AKU NAK TENGOK PENYESALAH TAK SUDAH SEKO-SEKO YANG DULU KEMAIN NAKKAN PAKATAN BERKUASA... TERUSKAN UMAT MELAYU... ANDA BAKAL DIJUAL DEK KERANA NAFSU BODOH KAMU MEMPERCAYAI SYAITAN TERSEBUT....

jadi... kerjalah kuat wahai umno dan bn... belasahlah sebaik mungkin MUSUH KAMU.. buatlah terbaik untuk rakyat walau mereka membenci kamu...

inilah masanya kita bangun dan bangkit.... 

Rabu, 28 Mac 2012

INI DINAMAKAN BARU BETUL PUNYA CIBEK..

ps: inilah yang dikatakan kehebatan.. mb selangor... pui... sendirilah pikior.. pemimpin menate ape ni.. pui..

KALAULAH INI DARI UMNO... MEMANG TERTANGGAL SPENDER MEREKA CACI... BETUL?

tapi apa nak buat ini semua parti pas yang dah semakin sekularisme... betul... mengata orang semua tak betul.. habis yang betul siapa mereka ke... wah lau.. hebat... anda nilaikanlah ye... ada otak... pui

erm..tin hijau tu air ape tu ek.. hehe..

sumber gambar dari taiping mali

gile haram ramai datang berdemo untuk si pembaling seliapar beb.. abis..

rami tak? ramai tak? ramai kan.. sampai i jadi takut tau.. hahahahahahha... kejadah apa orang macam tu korang nak angkat sebagai hero yeop... pui...

sumber
AAKJ

Selasa, 27 Mac 2012

GILE RADIKAL PUAK-PUAK KUNYIT MEMBELASAH UMNO...

cara radikal macam ni yang pas suka... panglima umno ni sorang mereka bedal macam belasah budak.. podah.. sorang korang beranilah... cilakak punya pas babi.. pkr sial.. melayu parasit jilat kote dap.. jilat pungkoq nuaq ibrahim... kalau ditakdirkan perang begini... aku sanggup ke depan mempertahankan bumi bertuah ini dari kejahatan sialan macam mereka... apa nak kisah... puih..
VIDEO BUDAK UMNO KENA BANTAI DISINI...klik

GEMPAR!! BAKAL KELUAR UMNO.. GASAK.. di permatang pasir...


Benarkah Pesuruhjaya PAS negeri, Ustaz Salleh Man akan keluar parti dalam waktu terdekat? Adun Permatang Pasir itu juga dikatakan akan membuat kejutan pada ceramah Hassan Ali di Permatang Pasir pada 7 April nanti.
Menurut laporan sebuah blog, kamisedia.blogspot.com, Ustaz Salleh Man berasa tertekan kerana PAS dalam kerajaan Pulau Pinang seumpama melukut ditepi gantang apabila selalu disisihkan dalam membuat sebarang keputusan berkenaan dengan hal ehwal Agama Islam.

Salleh juga didakwa kurang selesa dengan pelbagai tohmahan yang dilemparkan oleh ahli PAS sendiri yang mahukan wakil mereka menjawat jawatan penting didalam kepimpinan negeri.

Selain itu, blog terbabit juga mendedahkan bahawa pemimpin utama PAS negeri tersebut tidak dapat menerima jika DAP mahu menjadikan Kristian sebagai agama rasmi negara ini.

Blog terbabit juga mendedahkan gambar pertemuan Salleh Man bersama dengan penyelaras BN Dun Permatang Pasir, Tuan Haji Rahim Man dan juga Ketua Pemuda Umno Permatang Pauh, Saudara Zaidi.

Tahun lepas, negara dikejutkan dengan pendedahan bekas Pengarah Strategik pilihanraya DAP yang membongkarkan usaha parti tersebut yang didakwa mahu kristian dijadikan agama rasmi negara.

Berikutan pendedahan tersebut, beliau mendapat pelbagai ugutan dari bekas partinya.

sumber ultra news

NAJIB JUGA MEREKA TAJI.. YA ALLAH...

ini yang gua kata kita dah takda modal.. jadi dah takda modal.. kepala hotak pun macam siamang puak-puak ni.. amat memalukan sebab dek kerana nak puaskan hati... nak tunjukkan bahawa anuar ibrahim tu lagi baik dari najib kononnya... di buat satu gambar yang boleh buatkan hati juak-juak tenang dengan gambar ini... Ya Allah.. low klass nya minda... huh.. macam budak sekolah tadika giler. main ejek-ejek.. pui...
ps: brader jeffry kita buat gambar anuar lagi terbaik tak gitu bro hahaha...

Isnin, 26 Mac 2012

serangan terhadap noh omar... yahudi style.. pas suka..

menyerang peribadi adalah satu cara paling best dalam dunia politik.. so untuk mengekalkan selangor di tangan cilaka pakatan... gambar noh omar dengan isterinya sendiri bakal di cetak ke seluruh kawasan kuat noh omar... jadi cyber cyber semua.. serangan mereka terhadap yb bn dah semakin hebat... jadi inilah masanya membalas balik dan serangan gerila yang tahap atas ke atas mereka.... ayuh...


gelagat anuar

ps: serangan licik di lakukan oleh pentabsub yang gile babi nakkkan anuar jadi pm.. so kita ni takkan nak diamkan ajer... we fight.. back this mother fucker bastard beb... pilihanraya nak dekat... cara fitnah ini akan menjadikan rakyat tertipu.. dan bila mereka tertipu syaitan pakatan akan berkuasa dan jahanamlah bumi bertuah ini....

DAH DEKAT PILIHANRAYA.. MACAM BIASA MODAL MEREKA BEB..!!! UMNO UMNO.. DITAJI HABIS-HABISAN...

sana sini semua salah umno... sana sini semua cari isu sampai gambar pemimpin bn menari bersama isteri yang sah pun mereka dok kutuk bagai... apelah mentaliti bodoh piang yang melanda mereka ni ek... low klass gile sial.. dah modal tak da nak bantai bn.. so fitnah mengadu domba.. mencari cerita sensasi.. dan aku percaya gambar yb bn salam orang pun mereka akan jadikan isu... poodah.. bacul.. pui..
jeles tahap cipan dah pakatan dengan bn.. tupasal haram perangai seko-seko pemimpin dia tu pui


KUALA LUMPUR, 26 Mac – Keghairahan pembangkang menabur pelbagai janji dan membuat fitnah serta serangan kepada UMMO dan Barisan Nasional kebelakangan ini membuktikan mereka dalam keadaan terdesak sehingga terpaksa melakukan perbuatan sebegitu.

Exco Wanita UMNO, Suraya Yaacob berkata dalam suasana menghadapi pilihan raya umum ke 13 ini, pembangkang nampaknya cuba mengulakan rakyat dengan janji-janji palsu seperti apa yang dilakukan pada pilihan raya 2008.

“Pembangkang kini sudah terdesak, episod lama diulang semula untuk menagih undi, mereka kini membuat pelbagai janji yang tidak masuk akal, tetapi hakikatnya semua itu tidak  mampu dilaksanakan.

“Pembangkang masih banyak terhutang dengan rakyat, janji 2008 masih tidak tertunai, kini mereka buat janji baru, malah ada yang nak tengok balik janji dulu sedangkan ketika itu mereka berjanji untuk tunaikan janji apabila berkuasa nanti.

“Kini mereka sudah punyai kuasa, namun tiada apa yang ditunaikan, malah menyalahkan kerajaan pusat yang menyebabkan mereka tidak boleh laksanakan janji-janji palsu itu,” katanya kepada UMNO-Online.

Suraya berkata demikian apabila diminta mengulas kenyataan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak mengenai pembangkang yang mula rancak membuat pelbagai janji kebelakangan ini.

Beliau yang juga Adun Sungai Tiang menyifatkan pembangkang sebagai tidak bertanggungjawab, bukan sekadar janji malah fitnah dan pembohongan sudah menjadi mainan mulut mereka.

“Fitnah tanpa sempadan sudah dihalalkan mereka, ini perbuatan paling keji dilakukan pembangkang hanya untuk berkuasa, mereka kemaruk hendak kuasa tanpa memikirkan benda lain, yang penting dapat sokongan untuk berkuasa,” katanya.

Menurutnya, kesedaran perlu ada di kalangan rakyat supaya tidak terus diperdaya oleh pembangkang, segala salah laku serta pembohongan mereka perlu dibongkarkan supaya rakyat tidak terus tertipu dengan permainan politik kotor untuk berkuasa. -MediaUMNO

BAYANGKAN DAP MEMERINTAH NEGARA INI... MAPUH...

jadi kepada ostat-ostat pas.. kenapa tak ko bantai yb dap yang dok sedap mulut cakap macam ni...takut aaa.. tak da telo aaa... dengan umno macam cilakahanat lu orang ek.. dengan dap bila mereka kacau hal ehwal Islam.. seko dari pas diam... ape kebende pas ni.. pui...!!!

ps: parasit spende hijau punya spisis.. asal kuasa je Islam lu orang jual kati.. pui..

Ahad, 25 Mac 2012

WALAU KENA CONG... SAYA TETAP SOKONG ANUAT IBLAHIM.. kata cina itu.. hehe

kalau saya jadi pm, saya akan hadiahkan seorang rakyat malaysia ipad3 macam adik sorang tu.. hah.. percaya atau tidak.... hehe... pot pet pot pet pot pet.. kekeke... ai kesian rakyat malaysia kena kincin hidup-hidup dengan biawak seko ni... ades ades...
ps: hebat ilmu dia kan kasi orang ngangga dongar dia punya ceramah merapu.. kekeke...

INI DIPANGGIL DEMOKRASI CARA PAKATANISME...



BUKIT MERTAJAM 24 Mac - Menteri Belia dan Sukan, Datuk Seri Ahmad Shabery Chik terkejut kerana tidak menyangka akan dihalang kira-kira 100 penyokong parti pembangkang daripada menghadiri majlis pelancaran Gelombang Biru di kawasan Parlimen Permatang Pauh hari ini.

Ahmad Shabery yang juga bapa angkat kepada UMNO bahagian Permatang Pauh berkata, insiden itu menggambarkan bahawa ketua pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim mula rasa terancam.

"Ramai yang ditahan dan dihalang daripada hadir ke majlis ini. Kenderaan yang saya naiki juga ditahan dan dihalang untuk ke sini, tetapi mujur dengan bantuan pihak polis keadaan dapat dikawal," katanya kepada pemberita selepas majlis pelancaran Gelombang Biru itu di sini.

Ahmad Shabery berkata, insiden itu tidak sepatutnya berlaku kerana tindakan penyokong parti pembangkang itu bertentangan dengan perjuangan kebebasan bersuara dan demokrasi yang digembar-gemburkan pembangkang dan sering menuduh anggota BN sebagai gengster. - BERNAMA