Sabtu, 7 April 2012

EEEE TAKUTNYER.... pas kata umno takut... pasal bako suratkabar harukaka... hak hak.hak..


Koyak Harakah bukti ketakutan Umno.. - PAS Wilayah Persekutuan

PAS Wilayah Persekutuan (PAS WP) mengecam tindakan Umno Putrajaya kerana mengoyak akhbar Harakah di Putrajaya, semalam.

“PAS WP menganggap tindakan Umno Putrajaya biadap kerana merosakkan akhbar rasmi milik PAS yang telah menaikkan kemarahan ribuan pendukung dan penyokong PAS di seluruh negara,” kata Ketua Penerangannya, Mohamad Suhaimi Abdul Aziz.

Bagi PAS WP, ujarnya tindakan Umno Putrajaya sebagai ketinggalan zaman kerana menolak keterbukaan dalam sebuah negara demokrasi.

Katanya, kebebasan bersuara, cetakan, berhimpun adalah hak rakyat selama mana ianya dalam batasan undang-undang.

“PAS WP merasa kesal dengan tindakan tidak bertamadun ini lebih-lebih lagi ia berlaku di kawasan Putrajaya, pusat pentadbiran negara,” ujarnya kepada Harakahdaily.

Bagi Suhaimi, Umno Putrajaya seolah-olah mahu menyekat rakyat dari akses kepada maklumat alternatif yang disampaikan oleh Pakatan Rakyat.

Ini, kata beliau menandakan mereka sememangnya gerun jika rakyat mengetahui maklumat yang benar dan adil dan gentar jika rakyat bangkit menentang mereka.

Justeru, tambahnya PAS WP meminta Umno Putrajaya merasa insaf dan sedar kerana selama ini kerajaan milik Umno BN begitu kuat menindas Pakatan Rakyat (PR).

“Seluruh media milik rasmi negara dipergunakan buat menyekat akses kepada PR, malah pemimpin PR turut dibelasah sesuka hati hampir setiap hari.

“Media utama hanya berhak melaporkan segala kebaikan mengenai Barisan Nasional semata-mata, manakala selainnya adalah buruk belaka,” katanya lagi.

Dalam keadaan demikian, ujarnya PAS hanya memiliki akhbar Harakah sebagai medium menyampaikan maklumat berguna kepada rakyat.

PAS, jelasnya tidak ada televisyen, radio, akhbar harian untuk menyampaikan mesej parti.

“Tidak puas dengan itu, akhbar Harakah pula dimangsakan dengan mengoyakkannya,” ujarnya.

Justeru, tambahnya PAS WP mengingatkan Umno Putrajaya bahawa kebangkitan rakyat tidak mungkin dapat disekat.

“Usahkan koyak, bakar, sekat keluaran Harakah sekalipun tetap tidak mampu menyekat arus kebangkitan ini,” tambahnya.

Beliau berkata, rakyat semakin percaya bahawa hayat Umno sudah sampai ke penghujungnya.

“Bersedialah menerima kenyataan ini dan percayalah bahawa tidak ada kerajaan akan memerintah selama-lamanya, termasuk Umno!” katanya.

sumber klik

dah dijanji tol free pulok.. kekeke..

ps: hehe.. bukan kerajaan pas nak buat highway yang bertol ke.. kaka.. ades.. dah nak bagi tol free pulok.. habis siapa nak tanggung pekerja yang diberhenti kan tu.. siapa nak selenggara jalan.. nak harap yang beri janji.. keh keh... janji tersurat.. semua on... janji tersirat... pegi lantak la dengan nasib korang... aku pedulik hape.. hehe.. tak gitu pakate jibraun.. pui

DULU DOK KUTUK BUAT KONSERT.. TAPI SEKARANG ONN... SIAP BOLEH JAMMING SAMBIL PAKAI KOPIAH... ADES..

aje gile semua boleh sekarang ni kawan... dulu kemain di kutuk bagai... pui
ps: entohla labu... dulu lain sekarang lain... asal nak insaf, pas adalah platform untuk menunjukkan kepada umum kita ni insaf... ceh.. sepatutnya kerana Allah bukan kerana parti.. ada faham kalu... apalah nak jadi....

Jumaat, 6 April 2012

MINYAK PETROL KITA PALING MAHAL... TU YANG GUA HANGIN...

kepada juak-juak.. gua salute kerana lu orang buka cerita ini.. dan gua salute sebab lu orang bukakan modal cerita ini... dan kalau boleh lu orang cananglah sekali apa yang sebenarnya ya.. lahanet.. hahaha... agak-agak juak terkedu ke terkentut nak jawab .... kekeke... pui...
ps: tu pasal gua cakap anuar ibrahim ni penipu besar.. yang lu percaya bulat-bulat kejadahnya.. ceh.. asik kena kencing melompat-lompat je.. pui..

TADAH AIR LIUR LEPAS TU BUAT MANDI YE...

ps: semua tau tapi ada dikalangan mereka buat-buat taktau pulok pakatan jibraun ni hanya pandai cakap saja... kan kan... pui

SAYA SETUJU BENOR PTPN DIMANSUHKAN... CAYALAH PAKATAN... TAPI...

bercakap semua terer beb.. bercakap semua boleh.. berjanji semua boleh.. bak kata dari rakan aku.. kalau aku jadi yb dan nak menang pilihanraya... aku akan janji tersurat yang gempak-gempak... kalau orang dengar boleh pitam sebab teruja beb.. haha.. ini pasal isu yang anuar ibrahim nak mansuhkan PTPN.. yang tuli mesti berpinau mata dengar.. dan paling best si student yang dulu dok dapat pinjaman beli hp lah, laptop lah, sportrim lah.. kejadahnya.. bila dah kantoi nak bayar balik... merabanlah sure suka punya dengan apa anuarr janji tu beb.. haha..


TERKINI - Anwar Ibrahim Umumkan Biasiswa Kerajaan Negeri Kelantan, Kedah, Selangor, Pulau Pinang Dimansuhkan Serta Merta


terbaik dari papagomo

Khamis, 5 April 2012

AIR DI KELANTAN KUNING!! itu salah umno- nik ajiz..


dari fb Aminuddin Mohamad


RM600 JUTA PINJAMAN NAIK TARAF BEKALAN AIR ...... DUIT HABIS BEKALAN AIR MASIH DUK TARAF LAMA ..... AIR KUNING .....

DS Najib luluskan peruntukan RM4 juta untuk naik taraf bekalan air di Ulu Jempul, Maran, Pahang. Peruntukan tersebut dapat menaiktaraf loji air tersebut mampu membekalkan air bersih sebanyak 500,000 liter air sehari kepada 10,000 penduduk.

Bermakna kalau RM600 juta sudah tentu 150 buah loji dapat dinaiktaraf dan mampu membekalkan kepada lebih 1.5 juta penduduk. Penduduk kelantan ada sampai 1.5 juta ke ........

Tapi mengapa dengan duit sebanyak itu bekalan air masih ditahap seperti 22 tahun dahulu. Apa yang mereka buat dengan duit RM600 juta tu ???? Tak cukup ke?? Berapa billion baru nak cukup.

>>>>>>>>>>>>>

Kerja Naik Taraf Loji Ulu Jempul Tangani Masalah Air Di Maran

MARAN, 16 Ogos (Bernama) -- Lebih 10,000 penduduk kampung Ulu Jempul dan kampung sekitarnya yang menghadapi masalah bekalan air sejak lima tahun lepas, kini menarik nafas lega.

Ini kerana sejak seminggu lepas mereka mendapat bekalan air paip 24 jam secara berteruan setelah kerja menaik taraf loji air Ulu Jempul siap 70 peratus.

Pengerusi Jawatankuasa Pertanian, Industri Asas Tani dan Hal Ehwal Felda Pahang Datuk Tan Aminuddin Ishak berkata kerja menaik taraf loji itu dijangka siap sepenuhnya sebelum akhir tahun ini.

"Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak sebelum ini telah meluluskan peruntukan RM4 juta bagi menaik taraf loji itu yang menjadi bekalan air utama kepada penduduk di kampung Ulu Jempul, Sungai Jerik, Kuala Sentul, Felda Jengka Dua dan beberapa kampung sekitarnya," katanya kepada Bernama di sini.

Beliau berkata loji itu kini berupaya membekal lebih 1 juta liter air sehari kepada penduduk berbanding sebelum ini yang kurang dari 500,000 liter sehari.

Kerja menaik taraf beberapa loji lain sekitar Jengka juga akan dilakukan Jabatan Bekalan Air (JBA) Pahang selain menggantikan batang paip lama kepada yang baru dan tahan karat, katanya.

Beliau berkata sebahagian besar batang paip yang menyalurkan air ke kampung dan rancangan Felda sekitar gugusan Felda Jengka itu berusia lebih 25 tahun dan perlu diganti baru.

Tan Aminuddin yang juga Anggota Dewan Undangan Negeri kawasan Chenur berkata kekerapan bekalan air terputus di kawasan itu sebelum ini adalah kerana paip-paip itu sering pecah akibat tekanan air kuat.

-- BERNAMA

ps: kesian kan orang kelantan.. MB sana tu kejanya buat ape selama 20 tahun berkuasa dong? sepatutnya entea kesiankan diri anda sendiri dari kesiankan dia kerana dia dah tua.. itu jelah... TUKAR!!!!

HIDUP YB.... HIDUP YB..

saya berjanji sekiranya saya menang pilihanraya saya akan bina jambatan di kampung ini dengan serta merta... dan saya akan marmarkan jalan kampung ini... dan tak lupa saya akan sediakan kolam renang kepada semua warga kampung ini, jadi sokonglah saya untuk kemenangan saya....

HIDUP YB
HIDUP YB... kekeke..

ramainya... penyokong...
ps: dah dekat pilihanraya...
ayat balun best baik punya dari kawan gua tuk pakatan jibraun....

bab janji nih memang seronok, bulan dan bintang leh kasik. kalau aku dicalonkan pun aku akan janji memacam, contohnye, janji tersurat aku
1. Minyak petrol RM1 seliter
2. Pinjaman perumahan, tanpa faedah
3. Belajar Free
4. Tak keje, bleh claim elaun
5. Tiada toll

janji tersirat plak
"janji aku menang, pedulik hape aku ngan nasib korang!"

EDISI BONGKAR... Siapa 10 Orang Pemimpin PKR Yang Kini Berkrusus Dengan Konard-Adenauer Jerman.

TERKUJAT GUA.. ADA MATLAMAT APE SEBENARNYA SAMPAI MENGHANTAR 10 PEMIMPIN PKR BERKRUSUS... lain macam punya cara sampai begitu... buatlah jahat macamana pun kawan.. kejahatan parti kongkek romen ni.. akan jatuh terjelepuk juga nanti... pui...
bongkar... jom baca seterusnya... panas ni... klik

Rabu, 4 April 2012

TOKEY PRINT BAJU BERSIH SENYUM LEBAR.. 500K TURUN BERSIH 3.0

kaya kaya.. bayangkan kalau 500,000 datang dan pakai baju t shirt bersih ini dengan harga rm20 hengget... dah kumpul rm10 juta.. kaya kaya...kaya.. siapa supplier ini baju mesti ada senyum... tapiiiiii jangan dok ghairah sangat... yang datang hanya 5k je nanti.. kekeke... rugi rugi... rugi.. jangan lupa jual loceng kaki, lampu lip lap lip lap... dan paling best topeng atromen sekali ye.. masyuk tu.. tak lupa juga belon upin ipin yang terapung tu... keke... aje giler pakatan ni nak ajak rakyat berdemo... pui.. apa kata ajak terus 5 juta rakyat berkumpul untuk bersih 3.0.. baru trill..

ps: yang datang nanti tu nak buat kecoh je beb.. biasalah.. pakatan dah takda isu.. so inilah talian hayat terakhir mereka sebelum pilihanraya... mesti ada kes mati hidup balik sampai  kali nanti kan wakakaka...

EMEL HOT DARI PEMBACA... SEBARKAN....

terima kasih kepada sahabat yang mengemel kepadaku tentang badigol sooutnya pakatan rakyat... jadi kepada rakan-rakan blogger boleh je sebarkan.. kita kasi panas sama pakatan... biar depa ni bernanah buntut.. huh


BN-UMNO eksploitasi duit tol lebuhraya untuk rakyat !!!


Rakyat Malaysia semua, Pakatan Rakyat (PR) berjanji akan menghapuskan bayaran tol lebuhraya seperti mana janji 100 hari Buku Jingga dan jika menawan Putrajaya.
Janji tinggal janji. Janji 100 hari PR dan kerajaan DAP di Pulau Pinang untuk hapuskan Tol Sg Nyiur dan Tol Jambatan Pulau Pinang sejak Mac 2008 sampai sekarang gagal ditunaikan. Sedangkan kerajaan Barisan Nasional (BN) yang banyak berjasa membina lebuhraya bertol pun sanggup menghapuskan Tol Sg Besi dan Tol Batu 9 Cheras-Kajang kerana prihatinkan rakyat. PAS pulak tak kisah jilat kahak sendiri bila bercadang bina lebuhraya bertol 4 lorong bernilai RM1.9 bilion dari Kota Bharu ke Kuala Kerai!

Mana PAS sanggup nak bagi free!

Kerajaan BN berjaya menasihatkan pengendali-pengendali lebuhraya antaranya PLUS Expressway, Pro-Lintas, Kesas, Sprint dan Litrak untuk memberikan diskaun-diskaun kepada pengguna lebuhraya setiap kali musim perayaan sebagai bukti tanggungjawab sosial korporat (CSR) mereka kepada rakyat! Malah banyak kemudahan disediakan pihak lebuhraya yang tidak terdapat pada jalan biasa
Penghapusan tol-tol di 29 buah lebuhraya akan mengakibatkan kerajaan terpaksa menanggung kos yang tinggi untuk penyelenggaraan kebersihan dan keselamatan di lebuhraya termasuk jalan bertar, lampu-lampu dan kawasan R n R. Jadi mana kerajaan nak korek duit? Nak pakai semua duit pembayar cukai baiki jalan-jalan berlubang dan lampu rosak? Itu kerja bodoh, tak ekonomik memang bengap PR ni!
Selama ini duit-duit kutipan tol itulah yang digunakan untuk menanggung kos penyelenggaraan termasuk membayar gaji pekerja-pekerja lebuhraya, kontraktor-kontraktor penyelenggara serta membayar dividen tahunan kepada para pemegang saham konsesi. Siapa nak tanggung sara hidup dan bayar pampasan jika mereka ini semua hilang pendapatan akibat penutupan tol ? Adakah PR boleh menjamin kerja alternatif kepada mereka semua?  Berapa bilion ringgit pulak duit rakyat yang PR nak perabiskan untuk bayar pampasan pengambilan tol?

Kerajaan Malaysia setiap tahun pasti mengutip cukai dari pengendali-pengendali lebuhraya bertol. Hasil kutipan cukai ini digunakan membangunkan pelbagai kemudahan seperti jalanraya, sekolah, rumah ibadat, subsidi petrol, bahan makanan dan biasiswa. PR hanya janji kosong, hasilnya tak pernah ada langsung, tapi bab mentekedarah hasil orang lain merekalah paling gelojoh!
PR akan menggunakan dana-dana kerajaan dalam Khazanah Nasional, KWSP, Petronas atau rezab Bank Negara untuk membayar pampasan kepada pemegang konsesi, penyelenggara dan pekerja-pekerja lebuhraya bertol.

Memang idea bengap lagi bangang! Bab nak pelahap duit negara memang PR pakar konon nak jaga kebajikan rakyat, tapi bab nak jana duit PR memang hampeh. Bayangkan kalau rezab dana-dana kerajaan ini habis atau semakin susut, datang pulak masalah kemelesetan ekonomi habis semuanya akan lingkup. Terpaksalah kerajaan pinjam duit dari luar negeri macam dari Bank Dunia dan IMF. Nak pinjam mesti cagar dan gadai janji itu dan ini pada peminjam asing. Ekonomi negara akan terikat, tidak bebas sebaliknya dikawal asing. Kerajaan serata dunia berlumba nak tingkatkan rezab negara, puak fuckatan pulak pelahap nak perabis duit negara!
 
Tak heran bila fuckatan marah sangat jika BN menggunakan dana KWSP dan Khazanah Nasional memberi pinjaman kepada FELDA atau mana-mana GLC untuk tujuan  pembangunan. GLC’s menolak berhutang dana asing kerana mereka tidak mahu dikawal oleh mereka kerana mengenakan faedah yang tinggi. Memang patut pun Fuckatan takut bila dana KWSP dan Khazanah habis, susahlah mereka nak balun duit negara jika berjaya perintah Malaysia nanti. Diorang ingat duit negara ni duit mak bapak mereka!  Baru bayar cukai sikit dah nak berlagak macam puak mereka saja yang bayar cukai!

Kerajaan BN sungguh zalim, tetap mengutip tol sepatutnya semuanya free!
Kepala hotak punya PR, zalim apa kejadahnya? Mana ada benda free kat dunia ni. Nak masuk syurga pun kena belanjakan duit! Tu yang kita bayar zakat, pergi haji, sedekah sana sini tu semuanya pakai duit bukan air liur je. Jangan ingat bagi tol free dah jamin masuk syurga. Bayangkan beribu-ribu rakyat Malaysia terpaksa dibuang kerja gara-gara penutupan tol! Mereka yang tertindas ini akan berdemonstrasi ganas menentang PR pula!.  
 
Kalau macam tu, pemimpin PR janji kosong dan kuat menipu lah?
Memang pun, dasar Penipu Rakyat. Janji kosong yang mereka sendiri mustahil melaksanakannya tapi kerana geletik nak undi dan kemaruk kuasa, sanggup menipu!!!  

AJER GILE PAS SEKARANG DER!!!

bukan ke mereka ni dulu pejuang barisan hadapan siap berdemo sampai kesubuh bila hal akidah diusik... tapi sekarang dek kerana di dakwahkan oleh dap... inilah jadinya.. poknik senyap je hal ni kan... kalau hal umno orang tua tu kemain... tapi soal akidah berkait rapat dengan kerja jahat dap... senyap mentikus... aje gile pas kan.. pui

DARI FREE DAN SEKARANG KENA BAYAR LEBIH 300%!!! rakyat selangor suke..nak buat macamana...!!!



jadi pilihan ditangan anda untuk menumbangkan syaitan kejahatan yang ada diselangor ni... bala untuk rakyat selangor... dapat mb selangor jibraun macam ni... yang kelakar... pas mentikus je... pui.. sebarkan kepada semua kalian rakyat... kalau diberi mandat lagi.. mereka ini memerintah selangor.. kelebur..

GUA ANTI PAS, PAS DAH BIOL SEKARANG... PAS SEKARANG DAH JADI SESAT... SESAT DEK KERANA NAKKAN KUASA... MOGA ALLAH MELAKNAT KAMU WAHAI PARTI PAS... TUNGGULAH MASANYA... PARTI ANDA INI AKAN JATUH BAGAI NANGKA BUSUK.... !!!! TUNGGU.... PUI...

PKR TAK USAH CAKAPLAH DEPA NI PARTI YAHUDI...

DAP LAGILAH PARTI NAKKAN ORANG CINA BERKUASA DI BUMI BERTUAH INI....

LU FIKIRLAH SENDIRI DER...!!!!!

Selasa, 3 April 2012

esok akan ada demo besar-besaran kerana minyak ron97 naik 10sen.. gasak.. gasak!!!

juak jauk akan mengadakan demo besar-besaran dek kerana ron97 akan dinaikan 10 sen.. erk hehe.. kasi tonggeng la, keke.. mesti depa tensen punya sebab yang naik tu minyak ron97 yang mahal... ron95 tak naik wakakaka....

dan anuar kata dia nak turunkan rm0.50 sen kalau jadi PM, bangkrup Malaysia 2 tahun lepas tu.. hehe.. apa pun tak boleh!!!!

dipicit dan dihisap.. hehe.. wah.. ini taressa cocky nak balun PDRM lagi ye..

ni ape kejadahnya si cilakak ah so ni nak libatkan kes wanita yang dikatakan di picit payudaranya yang kendur tu oleh polis.. ek ala.. biarkan jelah peguam dia settlekan.. yang ko nak bangkitkan kemarahan orang kejadahnya... yang agak kelako gak lah kebodohan wanita ini... di raba oleh anggota polis wanita... aku ingat yang picit lelaki... keh keh... bodoh tul... inilah dia dah takda isu nak main.. maka strategi membenci polis memang satu yang di sukai oleh dap cibai ni... pui...
jom kita baca pendedahan RBF online dengan cocky ni... jahatla beb dia ni..

ps: asal tak cakap kena ramas, hisap nyonyot... huh marah pulak gua... pui..

agak-agak kalau yb umno buat macam ni...? apa akan jadi?

bukanlah niat nak menjadikan ini isu agama ke ape ke.. tapi kalau di lihat cara pas sekarang nak tarik undi..dah macam orang terdesak lah... entahlah labu... cuma persoalan.. kalau lah pelaku ini dari yb umno... rasanya....
ps: sumber dari sungai rapat online sepatutnya bila pas bersama pakatan, mereka dah berdakwah terhadap rakan-rakan bukan Islam yang lain, tapi lain jadinya.. pas yang kena dakwah dengan orang bukan Islam... huh.. apalah nak jadi pas oi... entohle..

adam adli dicabul di lembah pantai.. kekeke.. kono balun...

so merasa juga dia penumbuk orang ye... hehe... jadi apa mau kata lagi... sok nanti kena pijak pulok.. udah-udah le tu adam adli oi.. ko belajarlah jadi orang berguna dari menjadi balaci anuar ibrahim tu... pui..

sakit juge kene tumbuk taw... mana body guard debab aku yang pakai speck hari tu.. tak selamatkan aku ke.. hehe

ps: kejadian berlaku di pangsapuri PKNS kerinchi..lembah pantai.. 

bila membenarkan kafir masuk ke dalam masjid... adakah ini bala dari Allah

penyiasatan terbaik dari otaimer blog mik, tak pastilah kalau puak-puak pas akan kata ini konspirasi dari umno... buat orang pas insafilah apa yang kamu lakukan...janganlah lacurkan agama suci ini demi politik sempit kamu pas...

ps: juak-juak akan kata... yang pernah aku dengar, orang-orang umno hanya pergi masjid masa sembahyang jumaat dan sembahyang raya sahaja... erm.... erm hebat betul puak-puak pas ni... pui...

Isnin, 2 April 2012

hampir 20,000 ORANG DATANG KHAS UNTUK MAT SABU DI PASIR PUTEH!!!

dasat.. ini maca kawe leh keno penyakit terkujut beruk tau... mana taknya beribu ribu ribu yang datang, mat sabu tu beb.. power dia.. hehehe
mat sabu yang semakin encem.. 
ramai der orang yang datang tak caya tengoklah kat bawah nun...
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/

wahhhhhh ramainyer........ power ni... lagi sumber bergambar klik

nak hapuskan PTPN, hapuskan TOL, bagi lagi 1000 janji pilihanraya... ape celop PR..

Menabur janji semua orang pun boleh!!! Lihat sahaja kerajaan negeri Selangor di bawah Pakatan, dahulu dalam PRU 12 mereka telah berjanji akan memberikan RM 1000 bagi setiap pelajar yang dapat masuk ke IPT!!! Apa jadi dengan janji2 tersebut???

apa kata janji macam ni, SEKIRANYA KAMI PAKATAN RAKYAT MEMENANGI PILIHANRAYA KALI INI KAMI AKAN HADIAHKAN SETIAP ISI RUMAH RM5000 DAN DISERTAKAN 1-PAD DAN PALING HEBAT KAMI AKAN BAGI FREE LETRIK DAN AIR KEPADA SETIAP ISI RUMAH, JANGAN RISAU BAKAL PM KITA TERER DALAM MENGURUSKAN EKONOMI... tak ke terngangga menitik air liur orang mendengarnya... kekeke... siap boleh tadah air liur tu buat mandi tau.. berkat.. dek kerana asyiknya janji pilihanraya dari PR tersebut..... kekeke.. pui

hapus ptpn klik

minyak ron95 naik esok... gempar!!!

hehehe... yang paling suka dengar minyak naik mestilah pembangkang.... isu minyak boleh di buat tangkal azimat menumbangkang bn di pilhanraya nanti... anuar siap dah janji dia akan turunkan harga minyak rm0.50 sen kalau dia jadi pm... keke.. walau harga minyak dunia dalam usd200, dia kata petronas banyak duit...!! korokmu nuaq.. ingat minyak macam ayor ke yeop... nak samakan malaysia dengan brunei.. malaysia beso mana yeop... terngangga orang kampung bila anuar buat janji macam tu... pentabsub lagi la tahap kepercayaan dia memang di tahap tertinggi... siap tidur dengan botol minyak petrol.. wakakaka... aje giler senang betul orang kita ni kena kincing berlapis-lapis... pui...
ps: harga minyak angin naik kot... apa lagi juak-juak jadikan ini isu.. minyak angin dah naik rm0.20 sen wakaka

Ahad, 1 April 2012

NYATANYA KELANTAN PAS PUNYA.. ITU REALITI...

sebab apa aku kata macam tu, berikan je lah 1000 bukti dan fakta yang pakatan ni jibraun sungguh, tapi dah rakyat dah tak nak berubah.. dan senang kena kincing, kalau kincing sampai 7 keturunan kena kincing, jadi apa kalian nak kata... kerja lah keras macamana pun... yang nyata rakyat kelantan memang takkan nak berubah, mereka sayangkan tok guru mereka dan mereka lebih percaya ketua penipu, buatlah 1 juta kebaikan pun... korang ingat mereka nak dengar ke... aku rasa dunia ni dah nak kiamat... sebab kebaikan dah mereka pandang kat tapak kasut... pui...
dari politik harian

ps: Allah tak kejam pada hambanya... dia lagi mengatahui segalanya...