Sabtu, 14 April 2012

APE KEHEANYER SIKIT BENO DATANG MENYAMBUT DS NAJIB DI JALAN KEBUN??? ADEH!!!

adui adui.. camne ni kawan.. makin gelak bosalah pakatan wei.. hehe.. tapi kasi tarik nafas dulu ye.. keh keh sikit? aje giler kalau mengkome kata camtu.. haha.. serius meriah der, anak muda semakin menyokong datuk sri najib bn amnya... pm kita disenangi ramai... tu yang nuaq jeles tahap gaban bukit tu.. keh keh.. juak-juak makin pening lalat sekarang ni..



ps: mesti cai cai pakatan kata mereka ni semua dibayar oleh bn.. keh keh... dan ternyata bn ada harapan nak lenjunkan pakatan jibraun di pru13 nanti... InsyaAllah... BN boleh...

lagi sumber bergambar darul ehsan today

ADUH, TIME-TIME CAMNI MEREKA KELUAR UMNO LAK!!!! di sabak bernam..

apelah nak daku cakapkan lagi wahai rakan-rakan semua... apekah ini..kenapa boleh terjadi macam ni.. kenapa.. entea ucapkan tahniah kepada paih kerana spisis kamu makin ramai nak jadi parasit.... keh keh keh.. kamon beb.. sebenarnya... yang keluar parti, adalah pas dan join umno di sabak bernam.. hehehe... maknanya.. dah ramai naik menyampah baboon dah dengan pas.. keh keh.. so apa nak buat... terimalah kenyataan pas.. pui



22 orang bekas ahli PAS Cawangan Seri Aman, Sabak Bernam hari ini telah mengisytiharkan keluar parti dan menyertai UMNO Sabak Bernam. Mengikut kata ketua yang menghantar borang keahlian kepada UMNO Bahagian Sabak Bernam, PAS hari ini dilihat sudah jauh terpesong dari matlamat asal penubuhan semenjak bergabung dengan PKR dan DAP.

Ahli PAS sudah mulai sedar dan akan berjuang bersama UMNO untuk menjaga Islam, Melayu, dan Raja.

sumber thankz KPS..

JANGAN BAGI WALAU 1 UNDI KEPADA PAKATAN JIBRUAN..!!!

sememangnya kita tahu pas sekarang dah jauh menyimpang dek kerana jilatannya kepada dap.. so kita sebagai umat Islam.. ada benarnya datuk hassan ali mengatakan setiap undi untuk pakatan adalah untuk menjahanamkan Islam itu sendiri... kenapa tak percaya ker... bekas otaimer pas yang kata bukan den yang kata ye... heh.. so fikirkanlah generasi umat Islam, melayu secara amnya.. jadi.. punahkan pakatan di pru13 nanti.. adios..
orang pas sekarang menjadi tali barut dap untuk menjahanamkan umat Islam di Malaysia.. tahniah pas.. pui

Pengerusi Jalur Tiga (Jati), Datuk Dr Hasan Mohamed Ali meneruskan program jelajahnya ke utara Semenanjung sambil menggesa pengundi Kedah tidak memberi sebarang undi kepada Pakatan Rakyat (PR) – yang dianggotai DAP, PKR dan Pas – pada Pilihan Raya Umum kr-13 (PRU13) atas alasan tidak boleh bergantung harapan pada perikatan itu.

Hasan berkatam tiada apa yang boleh diharapkan daripada DAP dalam memperjuang dan memartabatkan agama Islam dan Melayu dan mendaulatkan institusi raja.

Begitu juga PKR apabila ketua umumnya sendiri tidak menyokong pelaksanaan negara Islam dan undang-undang hudud.

"Pilihan Raya Umum ke-13 dijangka diadakan dalam tempoh beberapa bulan sahaja lagi. Justeru jangan beri walau satu undi pun kepada DAP, jangan beri walau satu undi pun kepada PKR dan jangan beri walau satu undi pun kepada Pas.

"Kedua-dua parti ini (DAP dan PKR) yang mengeluarkan Pas dari landasan, memesongkan perjuangan Pas serta membolak-balikkan aspirasi penyokong Pas," kata beliau sewaktu mengakhiri ceramah umum di Taman Uda, malam tadi.

Hasan yakin bekas Presiden Pas, Datuk Fadzil Mohd Noor dan pemimpin Pas terdahulu tidak akan merelakan apa yang terjadi dalam Pas sekarang ini, sekiranya mereka masih ada.

"Kalau mereka masih hidup, saya yakin mereka tidak akan izinkan Pas bergabung (dengan DAP dan PKR)," kata bekas Exco Kerajaan Negeri Selangor dan bekas Pesuruhjaya Pas Selangor.

Dalam pada itu, Hasan turut memaklumkan akan menubuhkan Jati di Kedah dan negeri lain termasuk Pulau Pinang

Jumaat, 13 April 2012

mendewatarayakan nik ajiz.. sampai macam tu sekali.. huk aloh!!!

ades.. Mudah-mudahan Allah memberi petunjuk kepada ahli-ahli pas yang taksub yang melampau sebegini... mudahan juga mereka di beri hidayah dan kerahmatan darimu Ya Allah... amin..

sumber dari gelombang kick

PAPAGOMO - INILAH "ART OF WAR" DARI ANUAR IBRAHIM!!!


terkedu lak aku baca apa yang gomo terangkan dengan strategi yang mungkin akan anuar ibrahim akan buat demi untuk menarik simpati rakyat malaysia.. itulah yang aku anggap strategi "art of war" yang begitu licik supaya orang semua akan anggap umno/bn yang patut dipersalahkan... demn cerdik.. pui.. tapi bila pakatan membuat strategi licik sebegitu... umno/bn juga ada strategi perang gerila yang hebat... tak gitu.. pangkalan-pangkalan mereka diserang hingga semua cabut lari, yang tinggal cuma headquarter mereka je... kenyataannya pakatan dah ketandusan modal untuk di jaja demi kemenangan mereka pru13 nanti.. tu pasal masing-masing dalam pakatan kena memikirkan satu idea yang cukup bernas.... dah terbongkar.. haha..

jom baca panas beb papagomo

BOLEH KIRA DENGAN JARI BILA BN BUAT KONVESYEN DI KUALA TERENGGANU... ADEH!!

mungkin macai-macai pr tengah gelak disebabkan... beberapa kerat je orang datang di konvesyen media sosial 1malaysia... di kuala terengganu... gelak lah macai.. gelak.. hehe.. tau la korang power giler.. hebat.. terbaik.. dan maksum.. hehe.. tapi apa nak buat... pr bila buat macam-macam di dewan ke ape ke semua ramai datang siap ada yang pengsan dek kerana kemaruk nak datang ceramah or konvensyen pr.. kan kan.. keh keh...  tak caya korang tengoklah.. berapa kerat je orang yang datang... sila lah roll ke bawah ye.... hehe..
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
hehe.. kira la dengan jari.. ada berani.. keh keh... kalau nak dibandingkan di bawah ini masa pr buat di stadium melawati.. hehe..

ramai kan hehe...

Khamis, 12 April 2012

wak lu.. banjir pun nak salahkan umno.. gila..



"Yang terkini, maklumat baru yang kita terima, sepatutnya pilihan raya kecil Tenang kita menang”

"Umno main kotor dengan lepas air di empangan menyebabkan banjir berlaku dengan segera dan menghalang pengundi”

"Mereka pula membuat persiapan awal untuk mengangkut pengundi-pengundi mereka. Ini satu penipuan yang sangat kotor dan tidak demokratik," – Hadi Awang

ps: ni ayat nak sedapkan tuan dap, atau nak perli anuar blahim ni... sampai banjir pun umno yang salah.. keh keh.. dah sawan lepat pisang ke abe hadi awang ni... asal tak cakap yang banjir di tenang di sebabkan hujan lebat yang di kontrol umno... budduhin.. pui...

sumber hhalem

KEPALA B**** PUNYA LGE!!!! lu ingat ni negara apa?

"You orang semua tahu tak apa perkara yang paling saya benci dalam hidup saya"

"Perkara itu ialah semasa saya angkat sumpah jadi Ketua menteri PP!".

"Kenapa bos?"

"Pasal saya terpaksa Angkat Sumpah dan Tunduk sama orang Melayu, TYT tu orang Melayu,orang Islam, orang UMNO pula, saya paling benci peristiwa itu"

seterusnya ke MY MASSA
ps: aku senang je..dah melayu bodoh dok jadi balaci seumur hidup demi dia.. nak buat macamana.. kobagilah 100 bukti dia ni memang rasist tahap gila babi punya.. ada ingat melayu pakatan nak sedar ke.. jahanam brader.. pui.. pui..

Rabu, 11 April 2012

PUAK PAKATAN NI MEMANG JENIS ANTI RAJA MELAYU... BANGSAT!!!

keparat kau pakatan.. tanah berdaulat ni.. bila ada satu masa orang-orang derhaka dan kurang ajar...akan jatuh terjelepuk juga... tunggu.. bangsat piang punya manusia... pui.. mereka mengajar rakyat supaya ahhh persetankan raja-raja melayu... mereka anggap malaysia ini bapak mereka yang punya.. kepada rakyat malaysia buka lah mata... kalau spisis ini memerintah negara.. jangan kata raja, korang pun mereka ludah je.. tau tak pui...!!!

BACA DI SINI AIDC... memang serius korang akan menggigil rasa nak berperang je dengan mereka ni... haram jadah.. pui...

APA NAK JADI DENGAN ANAK JIJAH SORANG NI ADUHAI!!!

wah power ni si nului izah ni siap leh tunjuk skill main fulsal la... sedangkan orang dok penat pindah barang... ape celop... pui!!

ni ayat kasi terajang kepada nurul ijah anak nya jijah dan bapaknya anuar blahim, dari blogger apa kecoh-kecoh


Ucapan terakhir ni aku sampaikan kat Nurul Izzah bagi pihak SEMUA penduduk Flat 4 Tingkat Kerinchi:

TERIMA KASIH BANYAK NURUL IZZAH!! TOLONG JANGAN GANGGU KAMI SELEPAS INI. PILIHAN RAYA NANTI KAMI AKAN BER’TERIMA KASIH’ LAGI KEPADA KAMU!!

PTUIHHHH!!!!

APEKEHEANYA JADI MACAMNI... MACAM ADA TANGAN GHAIB JER... MINYAK PETROL/DIESEL HABIS!!

siapa leh jawab ni.. adeh, ini macam nak bagi rakyat marah kan gomen lagikan.. jadi adakah ada tangan-tangan ghaib yang memang nakkan nama kerajaan buruk.. yelah minyak negara-negara jiran semua dok naik... tapi negara kita dok maintain je dengan harga rm1.90.. ron95...

STRATEGI SURUH MELAYU BERAMBUS DARI PULAU PENANG!!!!


Orang Melayu yang memiliki tanah di kawasan ini kini dihujani tawaran supaya mereka menjualnya kepada sebuah syarikat pemaju swasta untuk dibangunkan.

Perkara itu didedahkan oleh Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Pulau Betong, Muhammad Farid Saad yang mendakwa beliau turut menerima tawaran sama.

"Saya juga mendapat panggilan telefon daripada penduduk yang memaklumkan tentang perkara ini dan setelah menyiasat, ramai lagi yang mendapat tawaran serupa.

"Oleh itu, saya telah pergi ke masjid-masjid di sekitar kawasan ini dan meminta penduduk yang menerima surat supaya menyerahkan kepada saya," katanya pada sidang akhbar di sini hari ini.

Menurutnya, sehingga kini sebanyak 13 pemilik tanah di kawasan itu yang menerima surat tawaran telah menyerahkan dokumen itu kepadanya.

Muhammad Farid berkata, apa yang menjadi persoalan ialah bagaimana syarikat pemaju dari Seberang Jaya itu berjaya mendapatkan maklumat sulit pemilik tanah terbabit.

"Surat tawaran dihantar kepada penduduk melalui nama yang tertera pada geran tanah mereka, jadi saya rasa Pejabat Tanah Daerah perlu tampil memberi penjelasan.

"Apakah maklumat sulit ini dibocorkan? Jika benar, orang awam pasti tidak yakin lagi jika terpaksa memberi maklumat peribadi mereka kepada agensi kerajaan negeri," katanya.

Menurut Muhammad Farid, jika penduduk kampung terpengaruh dengan tawaran berkenaan, ia dikhuatiri akan mengubah landskap Balik Pulau.

"Kawasan ini merupakan antara penempatan orang Melayu terbesar di bahagian pulau. Bayangkan, jika pemaju berjaya memujuk 100 orang pemilik tanah dan setiap seorang daripada mereka menjual sebahagian, apa yang akan berlaku di sini?

"Sudah pasti pemandangan yang ada pada hari ini iaitu dipenuhi dengan rumah tradisional Melayu akan lenyap dan ketika ini pun sudah ada kawasan perumahan mewah yang dibangunkan dengan harga rumah mencecah RM1 juta dan tidak mampu dibeli penduduk setempat," ujarnya.

Pada masa sama, Muhammad Farid turut menyeru penduduk kampung supaya tidak gelap mata dengan tawaran tersebut.

"Duit akan habis tetapi perlu diingat tanah adalah amanah daripada nenek moyang kita untuk diwariskan kepada generasi akan datang dan perlu dipertahankan," katanya.

ps: strategi licik ini memang mereka tau sebab orang melayu memang akan terpukau dengan $$$$, dan dengan cara itu tanah dan segala isi perut orang melayu punya di penang mereka nak rampas... jadi melayu pakatan cibai apa nak cakap... pui... gelak besar pas!!!

Selasa, 10 April 2012

baka komunih yang dibanggakan melayu pakatan.. pui


SIBANGSAT KETURUNAN KOMUNIS MENDERHAKA DAN KURANG AJAR LAGI ........

Keturunan komunis bangsat inikah yang nak diangkat menjadi pemimpin orang Melayu. Tadak tahu adap dan tidak tahu hormat. Sikap kurang ajarnya itu menunjukkan itu sifat2 komunis.

Tapi pemimpin seperti inilah yang menjadi kebanggaan ulama, pemimpin dan ostad2 PAS mahu pun PKR. Sebab itu bila puak2 komunis ini menyebut ayat Al-Quran mereka akan bertakbir.

Jangan mimpilah kalau mereka ini berkuasa nak membela orang Melayu Islam. Lihat saja Melayu Islam di Singapura. Apatah lagi yang baru setahun jagung memerintah Pulau Pinang. Tapak masjid pun dijualnya.

Wahai orang2 Melayu yang beragama Islam berfikirlah anda dengan fikiran yang waras. Siapa pemimpin yang lebih baik dikalangan manusia2 kurang ajar seperti itu. Datuk nenek kita memang melarang anak cucunya bersikap kurang ajar walau dalam apa juga keadaan .........

Wallahua'lam ........
sumber rakan fb

ps: inilah yang dibanggakan spisis melayu bodoh dalam pakatan.. ini semua mereka tak nampak.. tapi yang mereka nampak kepala gurga mereka umno umno umno dan umno.. ek ala.. ape celop bodoh manjang melayu pakatan.. pui..

kalau jadi pm, orang nak dekat pun takut... hehe..

ps: kelebihan - hebat memutar alam dengan cerita-cerita propa... tapi walau nampak ganas dengan wajahnya.. pentabsubnya mengagungkan dia... jangan cerita la kawan... dashyat... adeh.. bayangkan dia jadi pm? aman malaysia... erk pui..

Isnin, 9 April 2012

dah dok jual gambar najib pakai rantai pulak... adeh.. serius modal dah takde dah ni...

ape benda yang najib dari makan, jalan, bersenam dan semualah, mesti ada salah bagi puak-puak jenglot ni.. berkenaan pakai rantai.. aku tak pasti.. mungkin tag ke.. atau... nanti najib bagi tau lah kot.. tapi juak-juak ni punyalah hebat pusing dan buat cerita tak betul... almaklumlah modal dah zero.. jadi semua peribadi pemimpin umno terutamanya, mereka dok canang sekarang.... bodos punya jibraun pakatan... pui

bila shahnon ahmad "shitkan pas"


sumber dari pisau.net
Baru baru ini Veteran PAS, Prof Emeritus Datuk Dr Shahnon Ahmad menyifatkan kerjasama PAS dengan DAP dalam gabungan pembangkang bercanggah amalan politik Islam yang diajar Rasulullah SAW.

Agak menarik sekali apabila seorang veteran PAS mempertikaikan tindakan partinya terutamanya tindakan Nik Aziz dan Hj Hadi yang keterlaluan menyokong DAP.

Katanya banyak tindakan PAS sekarang ini tidak melambangkan apa yang diperjuangkan oleh Rasullulah SAW. Rasulullah SAW tidak pernah bekerjasama dengan kaum bukan Musyrikin Madinah seperti dilakukan PAS ketika ini sebaliknya hanya mengikat kata sepakat melalui Perjanjian Hudaibiyah.

Apa yang menarik kenyataan beliau memperlekehkan tindakan Hj Hadi dan Nik Aziz yang menggunakan alasan yang meremehkan minda penyokong dan ahli PAS kerana kerjasama antara PAS dan DAP kerana ia tidak sama dengan pendekatan diambil Rasulullah SAW.

“Dasar politik PAS sekarang ini langsung tak sama dengan amalan politik Rasulullah SAW bersama sahabatnya ketika membentuk Madinah,” katanya

Shahnon turut membidas Dewan Ulama PAS yang semakin hilang taringnya dalam menyuarakan dakwah politik Islam kerana hendak menjaga hubungan dengan DAP.

Katanya, hampir semua ulama PAS termasuk Mursyidul Amnya, Datuk Nik Aziz Nik Mat gagal memainkan peranan mempertahankan Islam dan pengaruh mereka mula dibayangi golongan profesional PAS. “Malah, saya sendiri sebenarnya tidak berapa faham dengan perjuangan dan latar belakang golongan profesional PAS ini.

Ahli PAS sendiri pun dah tak faham dengan perjuangan parti mereka,apatah lagi rakyat yang berada diluar sana. Masakan tidak PAS sekarang ini tak lebih kepada pemudah cara buat DAP untuk melaksanakan agenda mereka.

Ironinya Shahnon yang pernah menulis buku "Shit" sekarang sudah membullshitkan perjuangan parti beliau sendiri.

rakyat kapar berduyun-duyun turun ke ceramah anuar.. abes beb!!!

makin gelak besar juak-juak kerana sokongan rakyat semakin hebat diberikan kepada ketua penipu tu.. keh keh.. tapi hakikatnya realitinya ada di dalam blog GT hehe.. ramainyer... sepatutnya sampai sesak tahap gaban orang datang tapi.... nyatanya memang orang dah malas nak layan dah dengan pakatan rakyat ni... kencing hancing beb.. busuk.. so siapa yang sudi di kencing sampai hanceng dipersilakan undi mereka di pru13 nanti... aje giler 7 keturunan beb susah nak insaf bila kena tipu keh keh... ok adios kompres...

Ahad, 8 April 2012

HASSAN ALI MENGKRATE TENGKOK TUAN IBRAHIM... !!!

dalam pas hanya dipenuhi parasit gilo.. yang idamannya hanya kuasa... kuasa... pui.. dengan itu hassan ali terus menerus membogelkan parasit pas... sekarang giliran tuan ibrahim pulok kena... hehe.. kuar asap le telingga parasit dengar... keh keh..


Sebuah cerita yang mungkin tidak ramai mengetahuinya. Ceritanya bermula semasa kedatangan Tuan Ibrahim ke rumah Hasan Ali semasa  hendak dipecat. Sebagai mewakili PAS pusat, Tuan Ibrahim memuji-muji segala usaha yang bersungguh-sungguh Hasan Ali memerangi gejala murtad, maksiat, arak dan memperjuangkan hudud demi menegakan Malaysia sebagai sebuah negara islam. Tertapi pada akhir ayat bukan sekarang untuk diperjuangkan. Anda boleh turuti apa yang diceritakan YouTube Hasan Ali.

Persoalannya adakah ini kerana perjuangan Pakatan Haram lebih utama dari prinsip menegakan perjuangan syiar islam. Inilah bukti yang terang-terang tampa siapa sangka Tuan Ibrahim mengkhianat dalam diam dan bukan setakat itu. Ini juga membuktikan bertapa PAS sanggup mengkhinati pengikut setianya dengan janji-janji palsu. PAS mendustai prinsip perjuangan asal mereka.

Ini juga bukti kenapa Hasan Ali di pecat, ianya bukan kerana salah laku tertapi kerana menghalang gerakan Pakatan Haram yang diterajui siapa? Kalau bukan Ambiga, Kalau bukan Guan Eng, Kalau bukan Anwar dan ramai lagi kafir harbi yang tidak penah akan membenarkan perjuangan negara Islam yang digembar-gembur PAS selama ini. Inilah rentak permainan halus mengkhianti umat islam dengan kata mereka pembena masyarakat melalui jalan islam. Sepatutnya berkatakanlah kepada yang benar, yang mereka rela menurut Ambiga, Anwar dan Guan Eng kerana mereka ini lebih menjanjikan Putrajaya dari memikirkan Qada dan Qadar Allah dan janji-janjinya Allah.

Persoalannya dimana letaknya Majlis Ulama Pas dalam hal ini dan tontonilah apa di perkatakan Hasan Ali

sumber klik

mak aih.. ramai giler datang demi pakatan beb di stadium melawati...

adu adu.. apalah yang nak ku katakan lagi.. ramainya manusia berasak-asak datang ke stadium melawati.. ceramah munajat perdana anjuran pas... memang klass la beb.. ramai giler haram... aku tengok pun genter dong... tahniahlah juak-juak anda memang di sukai  rakyat selangor secara amnya... pui.. hehe..
suasana di luar stadium.. keh keh keh.. sori ni gambar lain.. gambar sebenar di bawah ye.. jangan terkejut.. ramai giler haram...beb
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
ramainyer... kalau nak lihat lagi gambo.. entea semua kasi klik sini... hak hak hak

ps: pas kata, tak ramai datang sebab hujan katenyer.. kikiki... dan mereka kata lagi sebab malam tadi ada bola..hihihi.. dan senang je cerita lah pas oi.. rakyat selangor dah menyampah dengan kalian.. ada faham.. hehe..