Sabtu, 21 April 2012

aku senang je.. kurang ajo dan tak hormat Islam- CINA DAP.. pui..

aku ambil dari blog horas.. ades beb.. ni baru selangor mereka kongker.. belum malaysia.. silap haribulan.. kat restoran mana-mana pun mereka leh bawa.. katanya hak asasi... pundek la cina dap.. kami orang Islam serius bagi muka banyak sangat.. dah dah kita pulak kena hormati apa yang mereka buat.. ni negara china ke tanah melayu.. sial.. sok sok nanti babi pun selamber je bawa jalan-jalan di taman awam.. yang aku tensen, pas.. kenapa kepala bana sungguh pas ek.. sial lah.. nak cakap perjuangkan Islam.. tapi korang biarkan dap tak menghormati Islam.. pui.. la...

baca selanjutnya di HORAS... panas panas...

TU DIA AIH..RAMAI JUGA DATANG CERAMAH ANUAR IBRAHIM... ADEH!!!

aku serius tergelak dek terbaca di dalam blog otaimer GPB  yang mengatakan baca bawah ni... hehehe...

Anwar cakap bukan sahaja PTPTN dimahsuhkan ( pendidikan percuma )  di bawah  kerajaan baru Pakatan , segala makan minum & rumah sewa pelajar ditanggung sepenuhnya oleh kerajaan !!


ps: apa kata korang semua kasi percaya la... keh keh.. gile betul dah takda idea ke hape ni.. atau memang saja cakap ikut suka suki.. hehe.. ai meroyan dah mr anuar ibrahim ni... mengarut pun.. ada... hahaha...

Jumaat, 20 April 2012

APA HEBATNYA PAKATAN JIBRAUN? HEBAT DER.. HEBAT.. PUI

ps: ada otak kasi cuci la wahai juak-juak kedahak ketepet gila vavi oi.. perosak malaysia pakatan ni aa faham.. pui..

habisla bn bile rupa anuar ibrahim macam ni... suci.. hehe..!!!

klik untuk besarkan..

ps: orangnya power, spin hebat, kantoi video toit-toit pun rilek je.. no hal.. dan paling penting ini orang nak jadi perdana menteri.. ada faham.. dia janji macam-macam.. tapi orang peduli apa kalau dia menipu.. sebab mereka menganggap dia ni makhluk Tuhan paling hebat dalam era ini... yang orang bawahan dia je sanggup mampuih dan ke barisan hadapan demi dia... yang sangat pelik rakan-rakan seperjuangan dia dulu makin ramai dok tinggalkan dia.. malah semua nak lawan balik dengan dia.. sebab orang yang rapat dengan dia je faham... hebat ilmu dia memukau orang kan hehe... petuih... 

"occupy dataran" opah hang!!

inilah yang dibanggakan puak-puak jibraun.. nak kata lelaki ada tetek, nak kata perempuan kepala botak.. hehe.. konon-konon cara pemberontakan ini bagusla untuk menunjukkan kehebatan mahasewel.. belum kena panah petir lagi.. keke.. konon-konon malam hari tu kena serang dengan samseng tai minyak, lepas tu nama umno naik.. ek ala.. politik murahan tul.. kesian muda-muda dah jadi bebal.. dah tua tengok balik gambar-gambar si bodoh piang berkhemah di dataran ni anak cucu muka biru menahan malu.. hehe.. tapi mahasewel apa peduli.. janji aku hebat.. aku di sanjung.. ko ingat majoriti ke nak sokong ko.. keh keh.. pui... bodoh piang punya spisis jibraun..

ps: camni bolehlah siapa yang ada kad kredit, loan bank, malas bayar dipersilakan berkhemah macam diorang ni supaya pinjaman tu di hapuskan keh keh keh...

APA YANG PENTING KERJASAMA...!!!! TERBAIK

ps: terbaik dong... berbulu aje dap melihatinnya... hehehe

Khamis, 19 April 2012

pakatan jibraun kata mb n9 ni belakon yo..

hehe, terbaik mb nisimlan.. lek je.. tapi gambar-gambar macam ni yang membuatkan hati berkeluak busuk kalau dilihat oleh juak-juak ketepet pakatan.. hehe.. berkeladak jiwa kalau tengok lama-lama.. tak gitu juak-juak hehehe.. pui

ps: berjiwa rakyat... jangan berjiwa dap sudah.. hehe..

ADEH!! SEMALAM BERPULUH RIBU SERBU CERAMAH ANJURAN PAS... FUH!!!

giler ahhh... ini macam kalu nik ajiz leh senyum.. hehe..
ps: ramainyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr... hehehe

kan gua dah koba.. serangan ke atas yb-yb bn dah bermula... skandal shafie afdal? ...

ps: serangan peribadi ke atas yb bn memang dah bermula... kalau semua mengkura senyap.. hehe.. tumbang kerajaan beb.. sebab inilah cara paling berkesan nak malukan bn, peribadi.. tak salah ada lagi yb-yb bn akan kena pedajal dengan virus ini... hati-hati la ye.. kalau tak betul kasi saman je.. biar kasi ajar sikit... nasihat aku dengan pak menteri yang suka tambah cawangan.. kalau betul korang berterus terang jelah.. ape hal nak senyap-senyap... kalau pemimpin pas boleh tambah cawangan, orang tak marah pun, so kalau pak menteri dari bn nak tambah.. tak salah.. cuma jangan sorok nanti ha kan dah kena macam pak menteri sorang ni... ades.. kesian giler dekat ds najib.. dia punyalah keje siang malam nak kembalikan kepercayaan rakyat... dah dah.. isu ini pulak keluar.. demn man... pui...

Rabu, 18 April 2012

anda pandai-pandailah membuat dialoq dengan gambar ni ye... hehehe..

hehe.. kena samak le ini jalan... najis najis...

sepatutnya kita kena bina perumahan di sini.. - kata mat sabu dan nizar

erm bagusla kedua-dua pak dongkoi yang setia kepada tuan mereka tu (dap le).. alah.. hehe.. mahasewel dok buat khemah di dataran merdeka... mat sabu dan nizar mencadangkan agar buat rumah terus di sini.. hehe.. anda setuju atau tidak... hak hak hak... bila pemimpinnya zero iq... maka penganutnya pun lagilah zero iq... tak gitu..
ps: isu ptpn tak menjadi batu loncatan yang bagus untuk modal piliharaya... lain please...!!!!

KEDAI BABI PUN TARA HAL DI BUKA DI SHAH ALAM!!! PAS TAK MAU BERDEMO KER?

ape giler, kedai babi di Shah Alam, beb dulu masa pemerintahan bn mana ada kedai-kedai makanan ruji orang kafir ni beb... majoriti duduk di Shah Alam tu orang melayu kan... tu nak harapkan pas ke beb.. korang tonggeng bontotla.. depa ni jenis malaun cibek yang pakaian nya sahaja melambangkan Islam, tetapi dalaman berjuang demi kadir dap..mentikus je keje orang pas kat selangor ni weh... moga insaflah wahai penganut pas.. kenapalah korang melacurkan agama sebegini rupa.. adeh... pui..

baca seterusnya sel13

ps: kalau masa pemerintahan bn ni.. malaun pas la akan berdemo sampai tertanggal serban demi memprotes kedai begini.. tapi apa nak buat.. dek kerana berkawan dengan dap.. senyap mentikus.. jangan kata demo.. nak berdehem pasal isu ni korang ingat pas berani ker.. keh keh keh ...

Selasa, 17 April 2012

GILER HARAM BERLAGAK SIAL PAKATAN...

hehehe.. kita tengok jelah siapa gelakkan siapa nanti ye pakatan jibraun.. hehe.. kemain korang ye berlagak giler.. macam korang tentukan segalanya ye.. keh keh.. hebat ye... erm.. selalu orang angkuh akan jatuh terselingkuh.. lambat ke cepat.. ke.. hukum karma mesti ada.. dengan cara korang berlagak giler... aku cuma mampu tersenyum...

ps: biarkan mereka dengan berlagaknya... pui..

TU PASAL MEREKA SAKIT HATI DENGAN DS NAJIB....

ps: najib ni serius to say dia memang berjiwa rakyat.. rendah diri, cool, tu sebab pakatan jibraun memang berbulu dengan keperibadian beliau... terutama mr anuar ibrahim...

SANTAI-SANTAI...

ps: tak terjawab beb... hehe.. maianan isu untuk sedapkan hati je.. keh keh... poyo gile palatan.. mati akal tak da isu besar nak kenakan bn.. demn..

ini tandanya mereka sudah takut.. kakakaka... main bako-bako pulak ye...

sanggup buat apa saja,, walau nyawa penduduk di pertaruhkan.. bayangkan kalau api tu merebak sampai rumah penduduk hangus, tu takpe lagi kalau ada yang terkorban dek kerana sikap bacul membakar 500 bendera bn di Blok 54 Flat Nilam Sari, Jalan Plumbum, Seksyen 7, Shah Alam.

mereka mesti akan cakap orang bn sendiri yang membakar.. sebab bn dah ketakutan dengan gelombang kebangkitan rakyat yang ingin menolak bn kata juak-juak ketepet.. otak bebalisme tu.. heh.. selalunyala.. cara mereka nak melepaskan batuk di tangga... kentut didalam lif... macam tu la pakatan beb... setan beso.. depa ni.. pui...

lagi sumber bergambar... kgc

ps: selalunya cara macamni komunih je suka.. sabotaj-sabotaj.. eleh ni belajar dari abang beso le dalam pakatan... siapa lagi dap.. pui...

Ahad, 15 April 2012

DAPAT LAH SEKO RM50 SORANG.. BERKHEMAH SAMPAI TUA YE..!!

aku tak tau nak komen... cuma nak cakap kesian....... orang tanya.. kenapa budak-budak tu tidur dekat dataran ni geng... aku jawab kesian... kenapa mereka sanggup buat macam ni geng.... aku jawab kesian.... ape dah tak de cara lain ke diorang ni nak berdemo... aku jawab kesian... haha... kesian.... kesian... terus terus diperkudakan oleh pemimpin pakatan yang tengah sedap tido dekat tilam empuk... hehe... ape ke boduh la hai.. kesian.... kesian...

lagi gambar sadis... klik

ps: apa nak kisah jadi gila.. jadi gila diperkuda.. kuda boleh.. balaci pun boleh... hehe.. bagus juga ada manusia macam ni.. bukan ape.. lagi lah orang naik menyampah tahap baboon dah dengan pakatan dek kerana perangai macam jebon seko-seko mahasewel ni... terutama adam adli kena yang kena penumbuk tu keh keh... pui...