Sabtu, 28 April 2012

BARU AKU FAHAM... DUDUK DAN BANTAH MACAM NI... OHH.. I C.. OK OK..

erm kalau dah nama beruk tetap perangai macam beruk.. sebab bila beruk dapat bunga dia akan jadi gila iseng.. hehe.. so contoh terdekat macam puak-pauak pelampau yang kononnya hebat nak duduk dan bantah secara bersih katanya.. ek ala.. bagi aku dah la gagal menarik croud dari target 500,000 tu, dalam 50k-70k ada la.. so korang nilaikan sendiri ye.. mereka inginkan keganasan... cakap je.. radikal tetap radikal.. itu cara mereka dek kerana sekarang rakyat dah tau tembelang mereka.. so majoriti menolak bersih.. yang datang tu adalah totok-totok yang taksub je...

yang ni dikatakan baik baik belaka... dah dah pdrm pulak mereka tuduh.. akal low klass gila.. pui.. jom tengok mereka menjahamkan kereta polis... so apa lagi mereka akan salahkan ini semua umno punya keja.. hehe.. pui..

HALLO KAWAN, INI KER 500,000 LAMAI PUNYA OLANG???

oho ini dipanggil 500,000 ye kekekeke.. propaganda mereka mengatakan jumlah itu adalah fake.. kah kah kah... so anda masih majoriti ke manoriti ek boddo.. bukan nak cakap apalah.. kalau betul lah 500,000 dari malam tadi dah penuh sampai klcc la brader.. hehe.. lalalala cuba anda bandingkan gambar propaganda di bawah... siul siul oi.. lalalala...


ps: jadi biarkan mereka terjun dengan labu-labunya..

hehe propaganda si cybertrooper pembangkang yang angkuh...

korang tengok sikit gambar ni.. hehe.. mereka kata kl dah dilautkan dengan juak-jauk pejuang ambiga.. hehe.. kerana nak panaskan hati orang bn la kononnya... mereka membuat baik punya bebal dengan mengeshare ini gambar... hehe korang pikir logiklah... mana leh masuk dalam padang dataran tu.. hehe.. aje sengal... dan mereka tengah gelak besar sekarang... aku... erms lek beb... kalau dalam 50,000 ye kot... alah ceramah mereka pun leh mereka kumpul macam tu di kelantan.. kedah.. so kita rilek cool down..


dan korang tengok pulak pdrm punya video kat bawah ni.. masanya kul berapa.. mana boleh masuk dataran.. hahahahahahaah... adeh.. kamon juak-juak... agak-agak le nak sedapkan tetek ambiga tu kekeke.. pui



ps: ala.. ok la berkumpul macam tu.. kira demokrasi lah namanya... so lu pikirlah sendiri... hehe

APAKAH DRAMA AKAN BERLAKU PERHIMPUNAN ESOK?


adakah esok akan ada


orang mati-mati hidup balik..?


serangan jantung?


kena rogol


kena raba..


kena picit..


pengsan...


kecurian..


tercabut rambut palsu...


hilang anak...


terjatuh di sungai klang... 


tersangkut tiang letrik... hehe.. ahh lantak korang lah...

dan segala bentuk masalah yang jibraun juak-juak dok nak berdemo duduk bersih 3.0 nanti.. pui.. jalan jem sudah tentu...

ps: mesti juak-juak kata ... umno dah risau.. hehe.. sebenarnya kesian dekat peniaga melayu bodoh.. korang apa tau.. totok... yang korang tau jerit bantah.. maki carut.. dengan cara radikal.. ada betul... putrajaya dalam genggaman... ingatlah perancangan Allah lagi sempurna dari perancangan kafir ambiga dan anuar ibrahim...

Jumaat, 27 April 2012

PAPAYA TERSEMBUL DI BERSIH 3.0 DEK NON... HAHAHAHA

ps: hehe terbojol mata pak jangoat beb.. hahahaha... ni ramai-ramai ni ada yang nak amek kesempatan picit ni kakakakakaka... adeh baik balik rumah je lah adik seksi oi... pui

promo bersih di kota suci... mekah... ambiga senyum sokmo deh..!!


nampaknya permainan yahudi dah semakin berjaya.. mereka dah berjaya mentotokkan pak lebai pas yang hanya mata mereka umnolah kafir.. ambiga tu bersih dari dosa.. wak lu.. dan dulu ketika kes lina joi.. pak lebai-pak lebai jangoat nilah yang menentang si ambiga.. tetapi dek kerana syiah dah meresap kedalam hati pak lebai pas.. maka.. dengan hebatnya mereka mempromo bersih 3.0 di tanah suci mekah.. tapi kita nak cakap apa lagi.. selagi anuar tak jadi perdana menteri dan Islam dah jadi semua boleh dek permainan si yahudi laknatullah.. kita terima lah akibatnya.. aku seru.. kalau pak lebai-pak lebai ni lah punya negara kita jahanam... ingat sejarah akan datang akan ada satu hari.. buatkan acara kencing di kubur-kubur.. mereka dengan tunjukkan kepada anak cucu pada masa itu inilah jibraun yang merosakkan negara... menggunakan Islam demi kuasa... dan paling penting kuasa tu bukan maksimum untuk mereka tetapi untuk kafir dap... anuar tersenyum riang... dalam hati kata... ada chanla aku jadi pm.. hadi kata ada chanla aku jadi tpm.. lim kit siang kata.. langkah mayat saya dulu kalau lu berdua mau jadi ketua atas.. ada faham pak lebai.. keldai dap...


Khamis, 26 April 2012

zahid hamidi dah macam artis lah.. hehe.. terbaik!!!!


Zahid Hamidi menurunkan tandatangannya pada baju seorang Wanita Cina di sebuah kampung Nelayan ketika beliau mengadakan Lawatan Seharian di Bagan Datoh, Perak pada 14 April lalu. - Utusan Online

tanda positif untuk bn di perak.. masyarakat cina sebenarnya sayangkan bn... tetapi tsunami pru12 dulu kesilapan yang tak sepatutnya dilakukan oleh paklah... walau macamanapun... dengan pm ds najib aku percaya akan ada kembalinya kepercayaan rakyat kepada bn... pakatan? erm cakap je lah labu... makin teruk aku tengok cara diorang nakkan kuasa... dah macam komunih... pui.. so undi bn rakyat bahagia... ayuh.. kerja kuat lagi rakan-rakan...

DEBAT AMBIGA-KJ, buatkan pencacai jibraun garu tolo...

Pencacai mesti kata, "ambiga ni kencing aku rupanya.. ahhh tapi aku apa peduli.. kencing ke.. berak ke. memang dah tugas aku sebagai pencacai jibraun jilat dan makan taik dan kencing tu.. ko hade"

debat malam tadi memberi impak maksima kepada khairi jamaludiin membalun kaw-kaw terhadap ambaviga.. baru ko tau ambiga... niat ko nak rosakkan negara ni jer.. kan.. fakta-fakta tak kuat ko cakap la ambabi... pui..
sepatutnya ambiga ni dilucutkan kerakyatan dan sila balik ke negara asal kamu.. dan mungkin sana ko boleh buat bersih 4 sampai seratus pun tak pe.. ada faham pui.. nate mu pakate...

Rabu, 25 April 2012

wah, boleh duduk sekali dalam khemah.. syiok.. takkan tak picit kot..

hehe.. alasan saya terpaksa duduk dalam khemah sekali kerana dia ni menjerit takutkan hantu... so saya dengan tak segan silu saya tidur sekali dengan dia.. kesian dia en.. kami tak buat apa-apa pun.. sebab keadaan tak mengizinkan hehehe.. inilah yang dibanggakan oleh mahasewel ye.. seks bebas... pas kenapa senyap kalu.. hehe.. ooo.. kerana 1 kapal korang tak leh tegor ke.. kalaulah dari umno... juak-juak ketepet pas lah yang menjadi balaci tentera atasan mencaci siang malam kan... pui... pondan punya pas...



ps: jadi masih relevankah si jibraun punya budak-budak ni berkhemah lagi di dataran..???? puii

SKANDAL TERBARU!!! GILE HARAM PANAS... SKANDAL VIDEO SEKS TERBARU.. abis!!!

hehe.. skandal ni melibatkan pembangkang di indonesia da.. hehe.. dekat sana pun dasat dia punya penangan skandal-skandal ni.. apa kurangnya di malaysia.. kan.. cuma kalau yang kantoi di dalam video tu belajarlah dengan ada orang tu.. dia walau kantoi video dengan china doll pun boleh rilek je.. hehe.. tak da hal.. dan kata kan je video tu fake.. lalala..

sumber ultra news

JAKARTA: Rakaman video seks yang didakwa membabitkan dua ahli politik parti pembangkang Indonesia, Parti Demokratik Indonesia Perjuangan (PDI-P) sudah disebarkan dalam online, kata laporan semalam.

Ia didakwa membabitkan dua ahli politik termasuk seorang ahli politik kanan lelaki dan seorang rakan sekerja wanita muda yang masing-masing sudah berkahwin.

Laman web itu yang dihoskan kilikitik.net sudah disekat, kemungkinan besar oleh kerajaan. Wanita dalam video grafik itu dilaporkan mempunyai hubungan politik yang kuat.

Pasangan lelaki yang dikenali sebagai AB oleh akhbar Jakarta Globe dilapor menafikan pertuduhan dan memberitahu media tempatan yang dakwaan itu tidak benar.

Ahli politik lain dari parti yang turut dikenali sebagai PDI-P, enggan memberikan komen terhadap tuduhan itu. – Agensi

Selasa, 24 April 2012

GAMBAR ANUAR-SAMSIDAR DI EDIT-TAK SAMPAI 24 JAM, LAWAK TUL...

ps: kah kah kah kah.. puak-puak ni dah sakit jiwa dah wei.. hahaha.. telo kena jentik macamanapun kena cover baik punya tuan depa wei hahaha.. aje giler.. hahaha.. lawak tui..

sudah keluar.. panas.. gambar anuar dengan samsidar..

erk. erm.. nak kata kak wan jijah uis.. bukan tu.. nak kata anak dia nului ijah ai lagi la bukan.. nak kata bini si azmin.. ai.. biar betik.. hehe.. makin panas hati lah si azmin oi... haha. adeh.. pui...
ps: bernanah juak-juak penjilat tegar.. haha.. panas ker.. kui kui kui...

hampir 100 ribu lautan manusia serbu ceramah pra-bersih di kuala langat.. perghh!!!!

abang ni cakap bertuah badan dia datang.. sebab terharu dengan lautan manusia yang ramai nak mampus datang beb.. !! korang lihatlah sendiri kehebatan caramah ini roll ke bawah.. beb!!
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
pakcik ni pun kata, akulah insan paling bertuah kerana hadir malam ni.. ramai nya orang sehingga tak terkata apa-apa.. jadi lain kali buat di rumah tok ketua kampung aku lagi lah ramai rasanya.. 

abang dan kakak ini pun kata.. inilah ceramah paling ramai yang pernah dia hadiri.. bertuah badan.. dan kerana mat sabu dia kata aku sanggup buat apa saja.. hehehe..

Walaupun hujan turun dengan agak lebat semalam di tapak ceramah Pra-Bersih 3.0 di Kuala Langat, ia jelas tak menghalang kehadiran ratusan ribu penduduk sekitar untuk mendengar amanat yang disampaikan oleh pemimpin-pemimpin utama Pakatan.

Antara yang memberi ceramah semalam ialah Pesuruhjaya PAS Selangor, Dr Rani dan juga pemimpin kanan PAS, Mohamad Sabu.

Menurut makluman yang disampaikan, Nurul Izzah pada mulanya dijadualkan berceramah, tetapi dibatalkan pada saat akhir kerana beliau dikatakan 'gerun' dengan kehadiran penduduk yang mencecah hampir 300 ribu orang.

Kehadiran yang 'amat menggalakkan' ini menunjukkan bahawa perhimpunan Bersih 3.0 yang dijadualkan pada 28hb ini akan berlangsung dengan meriah.

Walau bagaimanapun, Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu berkata jumlah yang menghadiri perhimpunan tersebut nanti bukan menjadi satu persoalan besar kerana yang utama bagi beliau adalah maksud perhimpunan tersebut.

"Ramai atau tak bukan ukuran, tapi yang penting mesej kita sampaikan pada pemerintah yang zalim.." katanya Mohamad Sabu didalam ceramahnya.

pakate selangor kena balun.. haha.. terbaik.. ds mohd zin



KENYATAAN MEDIA BERHUBUNG JANJI  MENGURANGKAN CUKAI PINTU RUMAH KEDIAMAN SEBANYAK 20% DAN CUKAI PREMIS KOMERSIAL SEBANYAK 10%

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA
 SALAM 1MALAYSIA

Pemimpin Pakatan Rakyat memang terkenal dengan janji-janji manis sehingga sanggup menjanjikan apa sahaja asalkan mendapat undi daripada Rakyat.

Perkara ini terbukti bukan sahaja sekarang ini malah sejak dahulu lagi. Bukti paling nyata adalah manifesto Pakatan Rakyat Negeri Selangor pada PRU 2008 sebelum ini. Jika janji yang termaktub dalam manifesto pun boleh dimungkiri, inikan pula janji mulut manis pemimpin Pakatan Rakyat yang tidak pernah jujur.

Pada Pilihanraya Umum 2008, Pihak PKR dan PAS telah berjanji akan mengurangkan cukai pintu rumah kediaman sebanyak 20% dan cukai premis komersial sebanyak 10%. Perkara ini bukan hanya dijaja di ceramah-ceramah mereka malah dicetak sebagai salah satu manifesto janji mereka jika berjaya mentadbir Negeri Selangor. Hasil dari penipuan dan janji palsu ini, mereka berjaya memerintah negeri Selangor.

Alhamdulillah, rakyat Selangor tidak perlukan masa yang lama untuk melihat penipuan pemimpin Pakatan Rakyat satu demi satu. Pelbagai kepincangan berlaku dan pemimpin ketiga-tiga parti ini mengaku bersama dalam semua hal, hakikatnya, mereka ini seperti tidur sebantal tetapi mimpi lain-lain.

Seawal sebulan selepas Pakatan Rakyat memerintah Selangor, MB Kahlid Ibrahim membuat pengumuman bahawa janji untuk menurunkan cukai pintu kediaman dan cukai premis komersial tidak dapat dilaksanakan. Belum pun sampai sebulan memerintah, janji manifesto terpaksa ditarik balik. Inilah namanya pemimpin yang hanya berjanji untuk meraih undi tanpa mengira hakikat sebenar ekonomi.

Sehingga sekarang, janji pakatan untuk menurunkan cukai pintu kediaman dan premis komersial masih belum terlaksana. Jikapun ada nada pengumuman yang dibuat menjelang Pilihanraya nanti, sedarlah rakyat Selangor, ini hanyalah janji-janji palsu untuk meraih undi rakyat Selangor semata-mata.

Bukan sahaja cukai tidak diturunkan, malah kita juga difahamkan bahawa cukai dan premium tanah turut dinaikkan. Saya sendiri menerima banyak aduan dari rakyat Selangor berbilang kaum mengenai isu cukai dan premium tanah yang semakin meningkat. Selain itu, kami juga menerima maklumat dari rakyat Selangor bahawa cukai yang perlu dibayar sekarang ini meningkat sehingga lebih 100% dan mengikut harga pasaran.

Ramai rakyat Selangor yang tidak berpuas hati dan berasa tertipu dengan janji manifesto Pakatan Rakyat. Soalnya, adakah kita akan sekali lagi tertipu dan mempercayai setiap apa yang dijanjikan oleh mereka? Hakikatnya, kemenangan mereka di Selangor merupakan pengajaran paling berguna kepada seluruh Rakyat Selangor.

 Rakyat Selangor tanpa mengira kaum berasa tertipu akibat isu melibatkan cukai pintu kediaman dan premis komersial sehingga ada yang terpaksa disita akibat beban cukai yang terlaku tinggi. Saya difahamkan, ketika zaman Barisan Nasional memerintah, kerajaan Barisan NAsional masih lagi menerima rayuan dan memberikan diskaun untuk kes-kes tertentu. Apa yang dikesalkan, sehingga hari ini, pemimpin Pakatan Rakyat masih lagi menaburkan janji-janji manis yang tidak mampu mereka laksanakan.

Saya percaya, Rakyat Selangor sememangnya lebih bijak untuk menilai janji-janji yang ditaburkan oleh pihak Pakatan Rakyat. Di pihak Barisan Nasional, kami mengakui terdapat kelemahan sebelum ini, namun kami sedia mengakui kelemahan itu dan memohon maaf serta memperbaikinya sebaik mungkin.

 Kerajaan Barisan Nasional sebelum ini tidak pernah menyusahkan rakyat walaupun dituduh dengan pelbagai tomahan. Tetapi tohmahan yang dilemparkan tidak melibatkan kesusahan hidup rakyat. Namun kerajaan Pakatan Rakyat secara langsung memberi bencana kepada rakyat contohnya dalam isu melibatkan pengurusan sampah dan pengurusan saliran sehingga menyebabkan berlakunya banjir.

Pada Pilihanraya Umum akan datang, saya berharap agar Rakyat Selangor menggunakan pertimbangan yang paling wajar untuk membuat keputusan. Cukuplah sudah lebih empat tahun (1,460 hari) kita berada dalam kesusahan. Berjanji sekadar untuk meraih undi bukanlah satu sikap yang bertanggungjawab sebagai pemimpin malah memungkiri janji isu sendiri adalah sifat munafik.
Terima kasih, Sayangi Selangor ; Yakini BN

Dato’ Sri Mohd Zin Mohamed
Koordinator BN Selangor
23 April 2012

tq GAP

pas yang gila undi...

ps: baju berlogo pas di keranda orang bukan Islam.. erk.. adakah mereka juga nak ke syurga dambaan pas.. aje giler dunia.. pas pas.. rosak dah wei.. pui..!!!

baca seterusnya... klik

Isnin, 23 April 2012

majlis untuk anak kelantan... mak aih ramai oii datang.. nik ajiz pun ada... dasat..

erm.. dikatakan sambutan agak hambar bila di majlis anak kelantan bersama nik aziz.. di puchong.. apa maknanya.kawan..? adakah rakyat kelantan yang diperantauan sudah bosan dengan retorik pas.. asik-asik nak gunakan nik ajiz.. kesian dia.. dia dah wajin letak jawatan dah.. 22 tahun tengok jelah apa jadi kat kelantan tu.. hehe.. tapi yang paling orang kelantan sakit hati.. pas memang di kudakan oleh dap.. so apa lagi nak cakap... makin lama barah dalaman makin membusuk.. so pikiorle sendiri.. demi agama bangsa dan negara..

jom baca selanjutnya dengan realiti sebenar rakyat menolak pas...PH

ps: aku senang je.. kalau betul pas ni memperjuangkan kehebatan Islam dan tidak memecah belahkan umat Islam di Malaysia ini.. aku percaya dari start penubuhan pas dan sekarang pas kuat.. gerenti dah mengantikan UMNO.. tapi.. tulah perancangan Allah lagi sempurna.. bukanlah aku nak katakan UMNO tu baik semuanya.. ada juga kekurangannya.. tapi kekurangan itu cuba di perbaiki... pas..yang aku heran.. tetap dengan ego, angkuh.. ape celop la pas oi.. huh...

bila mat sabu kata- pejuang kemerdekaan adalah komunih.. hehe..

ps: jangan mara aaa nanti kena jual.. hehehe

BILA BAKAL PM KITA MENCARUT..!!! APA KATA ANDA..??

sumber fb

ps: lu pikior le sindiri beb..emosi tak terkawal tu.. hati pedih.. tu pasal termencarut.. haha.. apa punya bakal pm da.. pui.. sok kalau ada masalah negara.. slumber mencarut depan tv.. aje gile.. brader.. hehehe

menibai anuar ibrahim.. wajib bagi rakyat malaysia.. TIBAI!!

TIBAI JANGAN TAK TIBAI.. TIBAI SAMPAI JADI LONGLAI... adakah kita sanggup bakal pm kita biseksual.. tak ke pekior korang semua, yang fight back dengan insan anuagerah Tuhan ini adalah rakan-rakan yang rapat dengan dia dulu... udah-udahle tu ayat ni umno sana umno.. apa makna kalau anak kapal sendiri membalun kepten dia woi.. apa maknanya... itu pasal.. aku memang kakikan perjuangan pas yang totok-totok dia sanggup buat apa saja demi anuar ibrahim ni... jom TIBAI ramai-ramai... FIGHTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!

Kelab menentang Anwar Ibrahim,yang dinamakan sebagai Tolak Individu Bernama Anwar Ibrahim atau ringkasnya Tibai,dilancarkan secara rasmi hari Semalam dengan pemimpinnya bertekad mahu mencabar Ketua Pembangkang itu pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).Kelab itu dirasmikan oleh Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), Datuk Ibrahim Ali.Dalam ucapan pendahuluannya,Mursyidul Am Tibai,Muhammad Zahid Md Arip berkata,beliau tidak gentar untuk berdepan dengan penyokong Anwar,Ketua Umum PKR, dengan tertubuhnya Tibai,yang membawa maksud gasak,hentam atau bantai.

"Saya tidak gentar dengan ugutan dan hentaman oleh penyokong Anwar walaupun menerima kecaman dan hentaman di Facebook dan Twitter," katanya.

Muhammad Zahid berkata,matlamat kelab ini untuk membangkitkan kesedaran maksimum di kalangan rakyat untuk terus menolak Anwar dan sekutunya pada PRU13 akan tetap diteruskan.Sehubungan itu,beliau turut menyatakan kesediaan untuk bertanding melawan Anwar di kerusi Permatang Pauh pada PRU13.Anwar memenangi semula kerusi itu pada pilihan raya kecil Ogos 2008.

"Jika Perdana Menteri memberikan peluang untuk saya bertanding di sana, saya sedia untuk berdepan dengan Anwar," katanya yang disambut tepukan gemuruh penyokong yang hadir.

Muhammad Zahid juga memberi jaminan Tibai akan turun pada PRU13 untuk memberi sokongan kepada Umno dan Barisan Nasional (BN).Majlis pelancaran Tibai di Kelab Sultan Sulaiman,Kampung Baru,dihadiri kira-kira 3,000 penyokong dan 28 Ahli Majlis Syura Tibai.Bagaimanapun,Ahli Parlimen Kulim Bandar Baharu,Datuk Zulkifli Noordin dan Senator Mohd Ezam Mohd Noor tidak dapat turut serta.

Pada majlis tersebut,beberapa bekas pemimpin PKR diberikan peluang untuk berucap sebelum majlis perasmian disempurnakan oleh Ibrahim, yang juga Ahli Parlimen Pasir Mas.Kata Muhammad Zahid,walaupun Tibai menyokong Umno,mereka bertindak menubuhkan kelab ini tanpa pengaruh sesiapa kecuali atas kesedaran menyelamatkan negara daripada Anwar.

"Kita akan turun secara maksimum di kawasan-kawasan yang ditandingi PKR bagi mendedahkan siapa Anwar sebenarnya.Kita akan guna apa jua cara untuk halang Anwar," katanya.

Pada sidang media mengumumkan penubuhan kelab itu pada 18 April lalu,Tibai yang disertai oleh bekas pemimpin tertinggi PKR ditubuhkan khusus untuk berjuang habis-habisan menolak Ketua Pembangkang itu daripada arus politik perdana.Tibai akan memfokus empat negeri iaitu di Wilayah Persekutuan,Selangor,Pulau Pinang dan Kedah.Antara lain,Tibai juga disertai Senator Datuk S Nalakaruppan,Ahli Parlimen Wangsa Maju,Wee Choo Keong,bekas Setiausaha Sulit Anwar, Anuar Shaari,bekas pengasas PKR,Ng Lum Yong,Ketua Penerangan Perkasa,Ruslan Kassim,bekas Ketua Wanita PKR Pulau Pinang,Aminah Abdullah,Pengerusi Gagasan Anti Penyelewengan Selangor,Hamidzun Khairuddin dan bekas pembantu Anwar,Rahimi Osman

PS: WE STAND AND FIGHT

Ahad, 22 April 2012

BAK KUT TEH HALAL.. AYARKKK

aje giler sekarang... pihak berwajib silalah pantau.. ahhh ini dap punya keje... hahaha... bayangkan kalau ada kanak-kanak pi beli.. balik rumah masak.. lepas makan baru tau ba kut teh ni... adalah... puii....sebar-sebarkanlah ye..


PADERI NI PUN SUPPORT BAIK PUNYA DI DATARAN MERDEKA....


siapa nak jawab ni... nampaknya gerakan kristianisasi dah menular dengan slumber badak untuk menyesatkan umat Islam... tapi pas parasit kata alah .. umno tu yang kafir.. cilahanat punya otak kan.. tu pasal hassan ali menyerang habis-habisan parasit yang merosakkan umat Islam, di dalam pas penuh parasit.. sampai nik ajiz pun diam menikus.. haji hadi nama je haji.. tapi kepala otak takut dengan anuar ibrahim.. yang dia tau umno sini sana umno... ek ala..

bukalah mata korang wahai puak-puak pas... kembalilah kepangkal jalan...

ps: kalau memperjuangkan akidah Islam pun puak parsit pas kata umno punya jerat.. apalah nak jadi dengan tanah bertuah ini sekiranya mereka memerintah... setiap undi pas ibarat memenangkan dap.. ingat tu...

BETUL JUGA...

ps: tersurat.. memang tak dinafikan tiada siapa peduli apa terjadi dengan negara Islam yang bergolak.. huhu.. macam kat malaysia ni juak-juak pakatan tak peduli kalau bakal pm adalah biseksual.. hehehe