Sabtu, 19 Mei 2012

KUTUK KERAJAAN BUKAN MAIN.. TAPI DURIAN RUNTUH FELDA KASI SAPU JUGA.... PODAHH!!!

biasa la, spisis kongkang pasir macam mereka ni mana ada malu, siang malam kutuk kerajaan BN macam-macam, di sebarkan segala buruk bagai demi memuaskan hati songsang mereka tu... tapi paling pelik dalam dok kutuk-kutuk tu, bedal juga habuan yang kerajaan bagi, alasan... kata mereka ni duit rakyat juga ni.. wei totok pakatan  yang gila.. ni ker korang dok sebarkan cerita sial yang katanya kerajaan sangat zalim... zalim ye..

aku kenal ramai spisis macam ni, tak reti bersyukur.. kadang-kadang dapat je bantuan kerajaan, dapat je apa yang kerajaan bagi, kita bersyukurlah kepada Allah sebab kerajaan tu kerajaan BN, kalaulah pakatan.. erm.. janji jelah.. janji dan janji.. perlaksanaan... erm.. nilaikan sendiri kerajaan pakatan ni ikhlas ke tak nak bantu rakyat... tak pun nak kuasa je kot... bila dah dapat kuasa... lantak koranglah apa nak jadi... pui... banyak bukti mereka memang macam tu bila berkuasa.... tapi tulah yang dok percaya tu yang agak heran tu.. main percaya bulat-bulat apa saja pakatan ni janji... bukalah minda kamu wahai pentotok....

Jumaat, 18 Mei 2012

PAKATAN JIBRAUN SEMUA.. UMNO GUNA TAKTIK INI TAU... HARAP ANDA PERCAYA LAH YE...

 semasa di bukit jalil minggu lepas.. puak-pauk pakatan kata... ahhh semua ni fake.. umno mana boleh tarik ramai croud macam ni.. dan mereka nak tau jawapan kenapa penuh gila stadium masa perhimpunan ulangtahun umno yang ke 66 minggu lepas... nak tau ke wahai pentotok jibraun.. semua..
sila ke bawah ye.. hehe...
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
kepada pakatan jibraun.. sebenarnya.. umno gunakan patung untuk penuhkan stadium.. la keke.. faham tak.. percaya la wei.. ek ala.. wei pakatan jibraun.. serius ramai patung siut masa perhimpunan hari tu.. hehe.. so sekarang pakatan jibraun mesti kata.. yelah.. betul.. keke.. boddo.. da...

gila ahh.. ratusan ribu rakyat selangor meraikan MB selangor yang gagap itu.. wahhh...

lokasi di putra perdana, puchong.. lalala...

daku tidak mampu nak berkata apa lagi... terlalu ramai yang datang... anda lihat sendiri.. dengan ramainya menyambut.. mb khalid gagap.. terer kan..pakatan.. dasat beb... hehe.. erm.. nyatanya ramai yang aku maksudkan adalah kerusi.. kekeke.. . akan ada yang beritahu.. majlis belum start la.. orang belum penuh lagi.. alah kalau majlis belum start pun..sekurang-kurangnya ramai.. ini ramainya mengalahkan fun fair je aku tengok... tandanya kerajaan pakatan sikit-sikit rakyat dah menolak... yelah.. beb.. tipu je kejenya.. mana nak popular.. kikiki next pilihanraya.. UNDI BN YE.. SAYANGI SELANGOR... AYUH..RUNTUHKAN KERAJAAN BONEKA DAP.. PEROSAK MELAYU ISLAM..

lagi gambar.. sumber.. klik

Khamis, 17 Mei 2012

ANUAR IBRAHIM NAMPAK MACAM SAKIT.. HUK HUK

pendapat aku.. insaflah.. dan bertaubatlah kembali lah kepangkal jalan wahai mr anuar ibrahim..sesungguhnya apa yang anda lakukan terhadap bangsa melayu amatlah perit bagi majoriti orang melayu dan Islam menerimanya.. bersara je dari dunia politik.. kalau nak jadi pm sekalipun.. rasanya lupakan jelah.. sepatutnya anda tak bagi muka kepada musuh Islam yang sekarang dah terlampau kurang ajar.(dap la tu beb)  bertaubatlah... insaflah... moga Allah memberi petunjuk kepadamu..

nik aziz punca perpecahan umat Islam..?

kerana umno.. orang pas terutama yang dah dibutakan hatinya akan kata umno kafir, umno korup, umno begini begitu.. dan macam-macam tohmahan... tetapi dari dulu semasa penubuhan pas pun atas dasar berdendam dengan umno... so kita fahami jelah.. cara ini yang mereka agungkan sampai dah berapa dekad dah.. benci.. hina caci.. dan pelbagai tohmahan paling dashyat dilemparkan mereka terhadap umno... jadi memang sangat tertarik dengan cerita panjang dari rbf tentang perpaduan umno dan pas... kalau nik aziz ada lagi memang jangan mimpi la...


dari blog RBF


Sebagai seorang yang beragama islam kita suka jika agama dan kaum kita kuat serta bersatu padu. Di Malaysia umat islam dah berpecah belah sejak tahun 1951. Puncanya kerana Ustaz Haji Ahmad Fuad  kalah menentang  Datuk Onn Jaafar bagi merebut jawatan YDP Umno.

Bertitik tolak dari situlah tertubuhnya Pas dan Pas mendapat sokongan yang baik dari penjajah kerana mereka tidak mahu melihat melayu bersatu padu dibawah Umno kerana boleh menyusahkan kerja mereka. Dengan adanya Pas maka melayu akan berpecah belah. baca seterusnya klik

ps: kalau pas tu memang nak ganti umno.. dari dulu lagi dah mentadbir pucuk pimpinan negara.. tetapi yang ada dalam pas terer ceramah je.. camne.. terer lain tak pasti.. hehe.. so sepatutunya gunakan politik tu kuatkan Islam... tetapi gunakan Islam demi survival politik debu mereka.. ades...

AZWAN ALI.. NAK INSAF.. CEH.. LUPAKAN..

azwan ni spisis meroyan macam orang pompuan.. sebab dia ada hormon pompuan.. hehe.. kalau orang lain di timpa musibah.. tak perlulah kita andaikan ini adalah bala.. doakan baik-baik saja kepada yang terlibat.. ini tidak.. kata ko pergi menunaikan umrah.. tapi hati macam tu juga.. ceh.. azwan-azwan.. tau dendam kesumat kat umno tu dah memang tak boleh lari dah.. patutlah ramai rakan artis naik jelek dengan sikap dia, mulut dia.. so kita sendiri tau dia memang golongan toit toit... so faham-faham jelah... mulut mesti longkang kan.. haha.. pui...

sumber AAKJ

Rabu, 16 Mei 2012

pentotok dah jagi gila.. buat fitnah lagi..

sumber klik
fitnah terbaru di fb-fb pentotok air liur hijau sekarang.. mengatakan ds najib dikehendaki interpol, wtf punya perangai beb.. !!!

aku tak taulah nak cakap apa lagi la beb.. pentotok penjilat anuar dah jadi gila kot.. dah buat macam-macam cara nak pedajal ds najib... tapi langsung tak jadi-jadi.. Allah melindungi pemimpin yang amanah dan pembela rakyat.. tapi pentotok anuar ibrahim ni mereka tak peduli asal boleh nak malukan ds najib, buat fitnah sebaik mungkin .. jahat mengalahkan syaitan.. walau iblis tu memang jahat.. tapi jahat mereka ni sama je macam iblis.. tahap tertinggi punya jahat beb.. aku senang, je buatlah apa saja.. buatlah onar apapun.. aku percaya.. rakyat dah semakin melihat temberang jubur lebar dari pakatan jibraun ni... buat kata orang jahat tu akan dibalas dengan kebaikan... so u decide kawan... pui...

DAP BAGI HADIAH 50K DEKAT TUNKU AZIZ SUPAYA KEMBALI... DEMN

dap akan kata mana ata lasuah.. itu luit haliah.. luit sedekah dari i tau.. umno je rasuah.. kata mangkuk ayun dap itu.. pas kata pulak takpe.. itu tandanya.. mereka menyayangi tunku aziz tu.. so duit tu harus.. dan bukan rasuah.. rasuah lain.. hehe... kalau umno buat macam tu baru rasuah.. kita sekapal dengan dap, no hal apa-apa pun tak kan orang tau itu rasuah.. sebab dap banyak baik hati... kata totok pas yang lain...

mampos cara politik songsang cara pakatan ni.... pui... RM50, 000 hadiah yang dap nak bagi dekat tungku aziz.. hehe.. senangnya leh dapat duit... tapi maruah bukan dengan nilai wang ringit.. betul.. so anda boleh nilai betapa demokratiknya dap kan.. so tu yang pas sayang giler..

NAJIB PM YANG SANGAT COOL....

provok lah macamana pun, memang pm kita ni tak makan provok.. di provok oleh kongkang kacuk babi cina baka komunih pulak tu.. najib memang pemimpin yang sangat cool bro.. kalaulah mr anuar tu yang jadi pm dan menghadapi situasi macam tu... agak-agak apa akan jadi?

IBARAT LANGIT DAN BUMI.. DAN PERSETANKAN SIKAP SIAMANG BABI YANG MEMBUAT ONAR SEBAB MEREKA DAH MEMALUKAN DIRI SENDIRI DAN KETUA MEREKA JUGA.. DAP DAN ANUAR IBRAHIM MESTI AKAN CAKAP.. DEMN.. TAK MENGENA LAGI... PUI...

baca seterusnya klik

Selasa, 15 Mei 2012

2 EKOR ANAK CINA SHIYAL.. BUAT KECOH DI LONDON...


ps: orang pas mesti gelak besar sebab 2 ekor cina komunis ni berani buat onar bila najib nak berucap.. dan semasa berucap.. orang pas ngok mesti kata kita patut bagi anugerah kepada 2 ekor cina komunis ni kerana berani membuat najib terkedu.. terkedu opah kau.. dia ingat dengan jeritan ala-ala kongkang bukit tu dapat membangkitkan semangat orang lain supaya ikut sama macam dia... dei cina kiasu sohai.. lu ingat lu punya cara ni orang mau ikut ka.. lu bagi malu sama dap la sial...ingat semua muka-muak cilaka ni.. sebab kalau jumpa baling telo tepat tang dahi... nasib tak jadi macam situasi kfc yang anak cina kena balun dengan budak melayu yang tau maruah diri... huh.. f***k off la kiasu...

klik RBF... untuk tau ceritanya...

punya mangkuk ayun la pencacai ambiga ni wakakaka...


































ps; kalau korang nak gelak silakan.. bodoh kira bertingkat-tingkat tul pencacai ambiga seko ni wakakaka... apekejadahnya hal menjual burger daging menjadi isu.. isunya membuka gerai.. la bodo.. dah nama pencacai banggang so akan jadi banggang yang akan melantun-lantun la gamaknya wakakakakaka... ades.. budus.. siul haha..

NASIHAT ASKAR VETERAN ZAMAN DARURAT...

DIA KATA APA..

ORANG CINA YANG BERKIBLATKAN KOMUNIS NI DENDAM DIA TAKKAN HABIS DENGAN ORANG MELAYU WALAU MEREKA KATA NAK BERKERJASAMA DENGAN MELAYU... MEREKA NI SEMEMANGNYA TAK BOLEH DI BAWA KAWAN SEBANTAL.. JAHANAM ORANG MELAYU..

ZAMAN DARURAT DULU ASKAR-ASKAR MELAYU RAMAI TERBUNUH DENGAN KEPARATNYA KOMUNIS NI.. BELUM KIRA YANG CEDERA.. CACAT.. SEBAB MEREKA NI PANDAI BERLAKON BAIK.. PERGI SURAU... PERGI KENDURI ORANG-ORANG MELAYU... SEMUA TU NAK TAU STRATEGI SUPAYA ORANG MELAYU NI MACAMANA...

SEMANGAT ORANG MELAYU CU JANGAN KAU BUAT MAIN.. IBARAT HARIMAU TERLUKA.. DALAM SATU MASA SEBATALION PENGANAS KOMUNIS KAMI JAHANAMKAN... SEDANGKAN MEREKA RAMAI... ITULAH SEMANGAT JITU ASKAR-ASKAR DULU...

LEPAS TU PENGINTIP KOMUNIS NI SUKA BENAR DAPATKAN BEKALAN MAKANAN DAN UBATAN DEKAT PENDUDUK CINA.. SAMPAI SATU TAHAP ADA ORANG CINA YANG TAK TAHAN DENGAN CARA KOMUNIS MEMERAH UGUT MEREKA.. ADA YANG MENYOROK DI RUMAH ORANG MELAYU... TENGOKLAH BETAPA BAIK BUDINYA ORANG MELAYU MENJAGA TOLERANSI..

CU SEDARLAH.. TANAH NI SAHAJALAH KITA ADA... TANAH NI SAHAJALAH KITA TINGGALKAN DEKAT ANAK CUCU KITA... GENERASI KITA... BAK KATA SAYA TADI.. MEREKA NI DENDAMNYA TAKKAN HABIS... SEKARANG PUN KITA BOLEH LIHAT.. DAN SAKSIKAN...

*walau tak sembang panjang.. tapi nasihat dia satu je.. jangan kau percaya dengan cina komunis ni... FAHAM......

ps: dap bakal  penjahanam umat melayu sebab mereka adalah generasi komunis moden yang dendamnya takkan habis... FIKIR-FIKIRKAN...

AMBIGA TERMENCARUT LAGI... PEMANDANGAN PUNGGUNG DI HADAPAN RUMAHNYA..

ambiga mungkin termencarut lagi panjang rasanya pada pagi-pagi ni keke.. sebabnya dahlah baru-baru ni orang dok jual burger depan rumah dia.. mencarut bahasa tamil dia time tu keke.. hari ni pulak.. baru nak keluar rumah.. tersemburlah segala sarapan pagi  dan carutan bahasa tamil+bahasa urdu+serta bahasa inggeris... mana taknya sekumpulan veteran tentera mengadakan acara senaman punggung khas untuk ambiga tersayang.. kikiki


kah kah kah kah kah kah... apa kau rasa ambiga... ada sakit hati ka.. keke.. tula.. jangan angkuh nak lawan undang-undang negara beb.. keke..padan nan muka kau.. so apa nak dikatakan lagi... sendiri mau ingat...



Sekumpulan bekas tentera mengadakan acara 'senaman punggung' di hadapan kediaman Pengerusi bersama BERSIH, Datuk S Ambiga di Bukit Damansara pagi ini.

Disertai kira-kira 15 orang yang mengaku sebagai bekas tentera dari Persatuan Veteran Tentera Melayu (PVTM), acara itu diadakan untuk menyampaikan bantahan terhadap pengerusi BERSIH, Ambiga, yang dianggap 'musuh negara yang cuba merosakkan nama negara.

Sebagai rakyat Malaysia, veteran tentera juga berhak untuk membuat bantahan terhadap musuh yang cuba merosakkan nama negara.

Pada 1 Mei lalu juga, PVTM bersama NGO Suara Anak Muda 1Malaysia dan Kelab Mahasiswa 1Malaysia turut membuat laporan polis di balai IPD Dang Wangi menuntut kerajaan mengambil tindakan ke atas Ambiga dan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim kerana mengetuai himpunan BERSIH.

ps: puak-puak pencacai mesti kata.. hantu raya tul kacau buah hati berulam jantung kami semua.. tak guna kekeke...

Isnin, 14 Mei 2012

di pasir puteh.. hassan ali vs mat sabu...


gambar-gambar edit di atas semasa ceramah datuk hassan ali pada 12 mei 2012 yang lepas..memang ternyata kalau nak di bandingkan gambar sebenar semasa ceramah mat sabu di pasir putih.. memang jauh berbeza tu.. hehe.. mat sabu mesti senyum sebab.. dia dah berjaya membawa croud seramai yang boleh dari apa yang datuk hassan ali lakukan.. hehe.. so anda silalah ke bawah untuk melihat buktinya... tahniah mat sabu.. hehe..
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/

hurm.. sendiri pikir lah ye.. adakah pas masih releven? kalau orang di kelantan pun suam-suam kuku dah.. apatah lagi di seluruh malaysia.. kan.. ceramah mat sabu pada 29 mac 2012 yang lalu.. so kita boleh berfikir.. siapa yang nak death sekarang.. hehe.. 

mai baca seterusnya klik

EZAM BUKA RAHSIA... SERIUS SERIAU WOOO.. HAHA..

ps: puak-puak pakatan mesti kata... biar betul beb.. haha.. ada hati lagi rupanya dengan umno.. keke.. ohh.. macam tu .. hehe.. lu pikirlah sendiri kalu..

Ahad, 13 Mei 2012

PENCACAI KANTOI MENGEDIT LAGI.. CEH.. LOSER..

KERANA TELO MELECET DEK RAMAI GILA ORANG DATANG DI MASA PERHIMPUNAN ULANGTAHUN UMNO YANG KE 66 JUMAAT LEPAS... SO PENTOTOK CARILAH MODAL NAK MEMFITNAH.. TAK KE BEBAL BANGGANG NAMANYA... ASIK KANTOI JE.. DEPA.. NI... RASA NAK BAGI PENYEPAK PUN ADA SIAPA YANG BUAT EDIT NI..... JAHAT GILE.. SIAL...

PENTOTOK PAS ANTI DENGAN UTUSAN.. TAPI NIK AZIZ BELI UTUSAN.. HEHE..

ps: dalam hati nik aziz sebenarnya, sayang umno kot kikiki... lalalalalalalalalala..... dek kerana politik.. terpaksa buat ini semua musuh musuh.... tapi dalam hati.. kawe saye umno sebenarnya... hehe... mana tau kan... betul tak..