Sabtu, 9 Jun 2012

KHALID GAGAP KOMA SEMINIT KERANA ......

hehe inilah puncanya... apasal ramai beno yang dok kumpul di ICT shah alam hari ni kenapa.. apa sebabnya... hehe... maka totok semua mesti akan kata... ahhh... tak kisah pun... sambil mata mereka berair... (sebab mereka sendiri bercelaru otak sebab masih menyokong pakatam.. hehe).. khalid gagap.. masih memikirkan apa lagi nak jadi lepas ni.. haha... anuar ibrahim makin pening sebab semua isu lapuk yang dia cipta untuk mendajalkan ds najib semua sudah kantoi beralun-alun... cuma kes dia je kita tunggu ye.. serius akan out of shadowlah anuar dan kuncu-kuncunya... hehe...

jom ke sini klik banyak gambar terbaik....

MAMPOS BEB!! DI KATAKAN 50,000 HADIR CERAMAH PKR DI JOHOR!!! PUNOH KITA WEH...

ramai kan? perghh 50,000 beb.. korang jangan terperanjat beb... adui.. tu tengok kerusi tu.. ha depan tu.. kan ramai tu.. wakaka... pkr.. tak de siapa nak pedulikan parti bangsat ni... betul? perosak bangsa dan agama je...

Gambar diatas diambil di lokasi ceramah si sebuah dewan yang disampaikan oleh Pengerusi PKR Johor, si Chua Jui Meng.

JADI KESIMPULANNYA..... ANUARLAH DAN KONCU-KONCUNYA DAH MEMANG GERUN DENGAN PRU13 NANTI... PARTI MEREKA DAH SEMAKAIN PUNOH... SAYONARA PKR... PUI

sumber

Jumaat, 8 Jun 2012

KALI INI RAFIZI DAN ANUAR IBRAHIM PULAK OTAK JADI JEM.. WAKAKA..

ps: baru di bekukan mereka dah jem kepala otak.. dah-dah dengan nada sinis mereka menyokong pula ptpn.. so maknanya janji nak bagi pendidikan free hanya propa yang saja nak bagi popular lah ye.. keh keh.. woi rafizi angko sudah kantoi la... isu ni semua jibraun langau hijau senyap.. membisu... hahaha..kalau nak gelak silalah ye... tapi jangan lebih-lebih sebab nanti anuar ibrahim pulak jadi hulk kah kah kah... bila ketua penipu ajar orang menipu... ahh eloklah penipu dengan si jaja cerita penipu... kah kah kah.... adam adli jadi menkarung tak do tolo dengan isu pembekuan ptpn di unisel... pui

USTAZ AZHAR IDRUS.. DIA MUNGKIN TERSASUL... HEHE


ps: kalau tersasul.. harap perbetulkan..kalau ada dalil yang betul apa yang ustaz kata.. so berikan jelah.. sebab kang bila keliru.. siapa yang kena... dah dah dah... alah malas lah nak kobarkan... 

my massa

PENTOTOK AKAN KATA... KITA SALAHKAN UMNO JE LAH YE..!!!


ps: tahniah le ye buat mr anuar ibrahim dalam network keluarganya ada yang cengini.. harap dia tak de lah nak tuduh umno yang punca segalanya... dan realiti carca marbanya nerwork dalam talian darah keluarganya... so ape adehal dia pun cengitu... tak gitu... gitu.. gitu....

ALERT!!! PAKATEM DAH KONGKER PUTRAJAYA... INI BUKTI NYA.. HEHE..

aku ambil dari geng otai jawa bernam.. haha.. so jangan mara aa juak-juak kedahak.. biasalah nak gurau-gurau.. kalau gurau pun tak leh... tak trill lah ye wakakaka..

tajuk depan harakakakayu... pakatan dah berjaya menawan putrajaya... kata mereka lagi.. mereka hebat.. hebat yang tiada siapa sangkal lagi... wak lu.. hahaha...

ps: kemaruk kemaruk.. oh kemaruk dan kemaruk.. penangan putrajaya membuatkan juak-juak dah jadi jebon.. wakakaka...

Khamis, 7 Jun 2012

UMNO YANG BELI SUARAM... BETUL?

kan gua dah kata.. bila si kaki penipu beli dan jaja cerita untuk menipu.. aaa eloklah.. kaki penipu dengan penjaja cerita penipu.. jadinya penipu dan si penipu... bestkan.. masalahnya yang suka kena tipu totok juga.. wah kemain best mereka beri dalil.. ds najib takut ke perancis lah.... bacullah sebab diam mebisu..... si anuar al juburi lagilah bai.. jaja cerita macam tak bersalah wahhal cerita yang dia jaja memang tipu je pun... cilaka kan.. totok-totok dan langau hijau suka ooo cerita dari si bangsat al juburi ni...

kenapa yang kena tipu dengan al juburi ni langsung tak sedar-sedar... dah la kena tipu.. makin syok pulak kena tipu hidup-hidup dengan dia.. apa lah nak jadi... pemimpin langau hijau kenapa tak berani keluar stament berkenaan cerita tipu ini... kenapa? takut ek.. alah.. pui.. jahanam lu langau hijau...


SKANDAL SCORPENE: SUARAM KANTOI MENIPU, SANGGUP GADAI NEGARA??

Pembelian aset tentera tidak pernah lagi dipolitikkan sebegini rupa sepertimana yang dilakukan oleh SUARAM terhadap kapal selam Scorpene. Kes kapal selam ini ‘timbul’ lagi di Bangkok baru-baru ini bila SUARAM membuat sidang media untuk memberi taklimat tentang perkembangan siasatan oleh pihak berkuasa di Perancis.

Mengakui bahawa ia berbunyi seperti filem aksi risikan Hollywood, SUARAM terus mendahului mahkamah menuduh kerajaan korup dan Perdana Menteri sebagai pembunuh! Menurut hakim, siasatan ini tidak akan selesai dalam masa 2-3 tahun.

Jadi, kenapakah SUARAM tidak boleh duduk diam sementara menunggu keputusan? Kenapa mesti ada kenyataan akhbar? Kenapa perlukan publisiti? Kenapa sekarang? Bercakap mengenai kes ini, seseorang itu harus mempunyai sedikit pengetahuan mengenai latarbelakang SUARAM.

Dengan Pilihanraya Umum semakin hampir, motif SUARAM ‘membangkitkan orang mati’ adalah jelas. SUARAM adalah NGO yang amat kritikal terhadap kerajaan. Ini kita faham kerana ia ditubuhkan oleh keluarga bekas tahanan ISA.

Dalam ertikata lain, ia ditubuhkan berasaskan dendam kesumat serta hidup atas keinginan untuk membalas dendam terhadap kerajaan. Dan bekerjasama dengan pembangkang adalah cara terbaik untuk melakukannya.

Sebagai sebuah organisasi yang bertanggungjawab, tanpa agenda jahat atau tersembunyi, seharusnya SUARAM membiarkan saja kes ini berlangsung dengan ‘aman’ di mahkamah. Tetapi SUARAM tidak boleh duduk diam.

Mereka perlu merosakkan imej kerajaan dan mencemarkan nama baik Perdana Menteri untuk membantu pembangkang mendapat sedikit keuntungan politik sehingga pilihanraya. Jika penipuan mereka terdedah selepas pilihanraya, biarkanlah.

Tetapi buat masa ini, SUARAM berazam untuk terus menipu kononnya PM dan isteri telah membunuh Altantuya, seorang model dari Mongolia yang didakwa sebagai seorang penterjemah dan dibunuh atas alasan meminta bahagiannya dalam komisen pembelian kapal selam Scorpene.

Tetapi penipuan mereka telah pun terdedah. Skrip asal filem risikan Hollywood telah dimusnahkan oleh penulisnya sendiri iaitu Raja Petra Kamaruddin (RPK). Di dalam satu wawancara, RPK telah mendedahkan bagaimana dia mereka-reka keseluruhan cerita berkenaan ‘dengar cakap’ setelah diarahkan oleh orang-orang tertentu dalam pembangkang. Skrip ini juga terlalu dramatik sehingga tidak selari dengan fakta.

Fakta kekal merekodkan bahawa pada masa kejadian, PM sedang menghadiri program berbuka puasa di Kedah dan isterinya, Datin Seri Rosmah menghadiri program yang sama bersama anak-anak yatim di Bangunan Tabung Haji, Kuala Lumpur.

Terdapat video, gambar dan juga alibi yang mengesahkan bahawa Datin Seri Rosmah tidak berada di tempat kejadian sepertimana yang ditulis dalam skrip asal RPK. PM tidak mengenali Altantuya, dan itu juga adalah fakta.

Gambar superimpose lemah yang disebarkan oleh Tian Chua, Naib Presiden PKR yang menunjukkan mereka bersama adalah dengan sendirinya bukti bahawa pembangkang adalah penipu. Bagi menegaskan bahawa beliau tidak mengenali wanita itu, PM lebih dari bersedia untuk bersumpah atas nama Allah mengikut hukum Islam, dan beliau melakukannya bukan sekali, tetapi 4 kali.

Tiada seorang Islam yang waras yang berani bersumpah atas nama Allah jika mereka benar-benar bersalah. Mahkamah Malaysia bukan sahaja tidak dapat menjumpai apa-apa untuk mengaitkan PM atau isteri dengan pembunuhan itu tetapi juga tidak menyebut langsung mengenai komisen atau kewujudan seorang penterjemah dalam perbicaraan.

Ini kerana, Altantuya bukan seorang penterjemah dan tiada penterjemah diperlukan dalam transaksi Scorpene memandangkan semua perbualan dan dokumentasi dilakukan dalam bahasa Inggeris.

Justeru, melihat dari semua ini, tidak syak lagi bahawa Scorpene dan nyawa Altantuya hanyalah permainan politik bagi pembangkang…dan juga SUARAM. SUARAM menyatakan bahawa mereka telah mendapat capaian penuh kepada 153 kertas siasatan dari pejabat pendakwaraya dan kini memberi taklimat secara terpilih dari senarai tersebut.

Jelas bahawa SUARAM cuba membayangkan pertubuhannya sebagai bebas dan punya kuasa untuk menentukan keadilan. Di mana, dalam kes ini, SUARAM hanyalah plaintif atau pengadu yang tiada hak untuk membuat keputusan sama ada korupsi berlaku atau tidak, apa lagi mengaitkannya dengan pembunuhan.

Walaubagaimanapun, SUARAM mengakui bahawa mereka tidak dapat membawa keluar bukti dari Perancis dan taklimat tersebut adalah berdasarkan kata-kata mereka semata-mata. Kita telah mendengar kata-kata SUARAM dan semakin banyak kita dengar, semakin pelik bunyinya.

Bagaimana kita memegang kata-kata keluarga orang-orang yang ditangkap di bawah ISA – iaitu orang-orang yang berpotensi membahayakan keselamatan negara? Bagaimana kita hendak memegang kata-kata manusia yang penuh dengan dendam kesumat? Bagaimana kita HENDAK memegang kata-kata mereka yang telah terbukti menipu rakyat Malaysia?

Dalam menghalusi motif SUARAM, kita harus bersetuju bahawa dendam sahaja tidak akan menjana wang. Jadi, di mana agaknya SUARAM mendapat wang untuk mengupah peguam Perancis yang mahal, antaranya, Joseph Breham dan William Bourdon untuk mewakili mereka?.

Apakah mereka dibayar mengikut jam sepertimana kebanyakan peguam barat dan Eropah? Ambil maklum bahawa peguam-peguam ini dibawa ke Malaysia dan Bangkok untuk tujuan publisiti. Dan berapa ramai pula pegawai SUARAM di Perancis yang memantau kes ini? dan untuk berapa lama?

Siapakah yang menanggung kos penginapan, pengangkutan, perjalanan, makan-minum, dokumentasi dan segala-galanya?...dan berapakah jumlahnya? Kita tahu bahawa SUARAM adalah sebuah pertubuhan yang kecil, hampir tidak dikenali langsung di kalangan rakyat biasa di Malaysia.

Bagaimana mereka mampu membiayai semua ini? Penulis percaya, ramai yang akan bersetuju bahawa nampaknya SUARAMlah yang perlu disiasat dan dibicarakan oleh rakyat yang inginkan kebenaran, bukannya kerajaan.

aku amek dekat sini klik

GEMPAR... 100 PLUS LETAK GAMBAR ANUAR DI TIN MINUMAN... ERK...

power siut... kira pentotok anuar terus beli selori air tin 100 plus sebab ketua penipu mereka di angkat sebegitu rupa... ui power tu.. tepuk wei.. dasat ni.. hahaha... 100 plus beb.. asal ada orang beli ada muka anuar ibrahim... power kan... haha...

WOW... dasat...

amacam pentotok..dah cari dah air tin 100 plus... jangan lupa beli selori tau... bagi dekat geng-geng pentotok yang lain mesti sayang nak buang tin ni bila dah habis minum... keh keh keh.... erm..


kenyataannya... 100 plus melekatkan gambar pm kita ds najib di air tin 100 plus tu.. hehe... aje gile nak letak gambo mr anuar ibrahim tu ye... mau nyer pening kepala nanti.. bak kata mpp online air tonik anuar namanya...Minuman Tenaga Berkunyit Bang Nuar Al Juburiiiii. hahahaha macam haram...

sumber mpp online..

KITA LIHAT BOLEH KE KERAJAAN PR BAGI PENDIDIKAN FREE?

isu ptpn mereka lah jaguh kan... merekalah hebat.. kerajaan bn tak bagus... tak guna.. zalim.. dan macam-macam lagi tuduhan demi menarikkan story propa mereka... biasalah pakatan songsang ni mereka nak popular sahaja... rafizi mana rafizi... kepada pelajar-pelajar unisel yang tak dapat pinjaman ptpn di harap jumpa rafizi... kita tengok apa spin yang mereka nak buat pulak.. haha... tu la.. cakap semua boleh... dan sekarang silalah bagi pendidikan percuma kepada hampir 1000 pelajar unisel tu ye... aih jangan sembang je... tunaikan... please...

khalid gagap telah bersuara...

kerajaan persekutuan atau Kementerian Pengajian Tinggi (KPT) tidak berhak menghentikan pinjaman Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN) kepada pelajar baru Universiti Selangor (Unisel) - MB Selangor Tan Sri Khalid Ibrahim

sedangkang mereka dulu membincangkan nak bagi pendidikan percuma ai... takkan dah weng kot otak tu.. ceh..


ps: kata ada simpanan 2 billion, di harap gunakanlah duit tu untuk pelajar-pelajar tu.. ai takkan dana hanya untuk dap sahaja kot... khak puih mu khalid gagap.. mb paling buduh penah di lahirkan di selangor... pui..

Rabu, 6 Jun 2012

KORANG INGAT ORANG PAS PEDULI KE.. HAL NI... PTUIH..

bila mereka agungkan dendam bersama umno... pak jangoat pas langsung tak pedulikan apa yang dap rancang.. apa yang dap nak buat ke atas orang melayu... pas dengan style bangkai depa lah.. asik-asik umno.. sedangkan umno sama akidah dengan mereka... fikir la sejenak.. takkan langsung tak boleh fikir dap yang rasist tahap baboon ni... sial...


Inilah kata-kata yang pernah dikeluarkan oleh  Mohd Razali Abd Rahman yang merupakan bekas Pegawai Khas kepada Jeff Oii, DAP Pulau Pinang jika Pakatan Rakyat berjaya mengambil alih Puatrajaya


1) kristian agama rasmi
2) bukan melayu perdana menteri  
3) TYT pulau pinang bukan melayu
4) Bahasa Inggeris Bahasa Rasmi 
5) Institusi Kesultanan Melayu Dihapuskan
6) Malaysia Di Jadikan Republik
7) Ramd Dibubarkan
8) Ketua Jabatan Atm Dan Pdrm Bukan Melayu 
9) Port Dickson Dijadikan Pangkalan Tentera Israel
10) Kedutaan Israel Di Buka Di Malaysia
11) Mahkamah Syariah Dibubarkan Diganti Mahkamah Sivil 
12) Majlis Agama Islam Diganti Dengan Majlis Antara Agama 
13) Menteri Agama Dan Timb Menteri Adalah Bukan Islam 
14) Bendera Dan Lagu Negaraku Ditukar 
15) Wang Zakat Boleh Diberi Kepada Bukan Islam
16) Parti Berasaskan Agama Seperti Pas Dihapuskan 
17) Perkasa Dan Pekida Diiktiraf Pertubuhan Pengganas 
18) Mara Dihapuskan
19) Dasar Ekonomi Baru Ditamatkan Sumber: Mohd Razali Abd Rahman: Bekas Pegawai Khas Jeff Oii 


Pernah satu ketika Lim Guang Eng dalam ucapannya semasa di Singapura mengatakan kaum yang paling bodoh adalah kaum Melayu. "Jika Melayu di Singapura boleh dibeli dan diperdaya, dengan begitu mudah, apatah lagi Melayu di Malaysia, sudah pasti ada cara untuk memperdaya 'MEREKA'". 


Kata-kata ini pernah mengundang rasa marah Melayu Singapura terhadap Lim Guang Eng tetapi apakan daya kuasa Melayu ketika itu sudah hilang dan yang berkuasa adalah anak didik DAP di Singapura.

ps: aku tetap tak puas hati dengan cara poltik pas yang bangsat suka nak jatuhkan kaumnya sendiri... demn... pui.. hati syaitan ke apa... ek..

DAP NAKKAN TANAH MELAYU JE... ITU PUN PAK LOBAI PAS TAK SEDO-SEDO..

kenyataan yang semua tau.. orang melayu sepatutnya sedar permainan dap ini.. impian mereka nakkan tanah melayu ni je.. tetapi kebodohan pak lebai pas tak sedar-sedar dengan hal ini... mereka ikut kan aje.. tak sedarkah mereka kalau siang malam mereka dok sembang pas memperjuangkan Islam, tetapi yang mengkontrol mereka ada kafir... ramai macamana pun langau hijau tidak mengentarkan dap... mereka dah beli semua pemimpin pas... tu pasal seko-seko diam membisu bila hal-hal melayu di kotak katikkan... sedarlah permainan dap laknatullah ini... bila mereka dah dapat kuasa mutlak di malaysia ini... pada masa tu masing-masing baru nak sedar... aku tak pasti apa akan jadi... kita jadi mentikus mondok saja... ramai melayu jadi talibarut kafir ni... tak kisah dia tu hebat ilmu agamanya... asalkan dia dan keluarganya hidup senang... pas pas..

DAP YANG BANGSAT.... JOM BACA SEMUA... INI FAKTA, KLIK PAPAGOMO

Selasa, 5 Jun 2012

ISU K POP PAKATAN... MEREKA KATA DI SABOTAJ... NAK GELAK SILAKAN... WAKAKA..

dah macam haram dah mereka nak cover kemaluan... tu la labu yang dok kutuk bagai bn masa perhimpunan hari belia tempoh hari... dan sekarang terpalit kena batang idung sendiri.. so mana nak letak muka... ayat-ayat biasa di dengar kerana nak cover kemaluan... macam biasa la kawan... umno yang hantar artis seksi ala k pop ke majlis ini.. wakakakakaka... ada betul... so korang nak gelak silakan.. tapi jangan lebih lebih ye.. nanti pak lobai pas jadi hulk.. keh keh keh keh keh ..... ades..

ps: ustaz azhar idrus tak nak komen ke.. kalau dengan bn kemain... aku dah mula jelek ustaz fb ni... yang baik aku amek lah dari dia.. tapi realiti dia nak ganti nik aziz.. dia sendiri bagi umat Islam berbalah... cakap saja tera... huh...

TAHNIAH YANG HADIR PADA SIANG TADI DI POLITEKNIK

Tahniah kepada pejuang alam maya selangor yang hadir KONVENSYEN MEDIA SOSIAL 1MALAYSIA PERINGKAT NEGERI SELANGOR, dari 8 pagi hingga ke jam 2 petang untuk bersama-sama pemimpin barisan nasional dalam merangka strategi perang alam maya... dan paling best.. boleh jumpa rakan-rakan seperjuangan yang sebelum ini berjumpa di fb dan twitter sahaja... jadi... inilah masanya untuk kita menyerang balas kebangsatan pakatan jibraun yang ternyata nak kan putrajaya walau apa sekalipun... so kepada pejuang maya.. we stand n fight....

ps: pakatan mesti kata.. ahh.. pejuang kami lagi hebat.. hehe.. tapi ada gua kisah.... senang cerita.. mereka dah semakin pening dengan kebangkitan rakyat selangor untuk menempeleng pemimpin gila vavi yang rakus menjahanamkan selangor ini... jom belasah pakatan... ayuh!!!!

agak-agak pak lobai pas nak cakap apa... k pop versi pkr.. hahaha

ps: mesti pak lobai pas.. cakap tak pe kalau umno ok kita bantai... hehe.... anuar ibrahim suka oooo ni... hahaha... perangai jebon pas takkan korang tak tau.. kebangsatan kalau di buat dalam pakatan mereka senyap.. tapi kalau kalau ada sikit tak kena dengan umno korang tengok cara mereka taji.. itu yang aku cukup meyampah perangai langau hijau ni... cakap kemain.. ni harap ustad-ustad yang hebat dalam pas boleh tarbiah sikit geng-geng kamu di dalam pkr ye... jangan double standart... pui

Isnin, 4 Jun 2012

SEMUA SALAH UMNO... ayat biasa dari ketua mereka... pui


Jangan Asyik Tuduh UMNO Bila Diri Sendiri Buat Onar – Tengku Adnan

Oleh : Ropikah Ahmad
KUALA LUMPUR, 4 Jun – Setiausaha Agung UMNO, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor membidas mana-mana pihak yang seringkali menuduh UMNO atas apa saja kesalahan atau kesulitan yang berlaku termasuklah pelbagai insiden yang berkait dengan pakatan pembangkang.

Tegasnya, UMNO adalah parti yang mempunyai landasan jelas dari dulu, kini dan selamanya dan tidak akan melakukan pelbagai perkara sebagaimana tuduhan daripada mereka.

“Persoalannya kenapa mesti UMNO yang dipersalahkan sedangkan jika dinilai dan difahami perjuangan parti inilah yang telah membawa semangat nasionalisme kebangsaan Melayu untuk bersatu dan seterusnya membebaskan Tanah Melayu dari cengkaman penjajah, kemudiannya keluar dari kepompong kemiskinan sehinggalah ke hari ini Malaysia tersohor di persada antarabangsa,” katanya kepada UMNO-Online.

Beliau berkata demikian ekoran wujudnya beberapa pihak gemar menuding jari kepada UMNO yang ada di antaranya bertanya secara langsung kepada beliau dan melemparkan tuduhan kononnya UMNO adalah punca pelbagai masalah.

“Saya amat sedih apabila parti yang selama ini telah banyak berjasa dan menjadi payung kepada seluruh rakyat Malaysia dicerca, dihina dan diperkecilkan seolah-olah parti ini adalah parti jalanan yang tidak bermaruah sedangkan jasa dan pengorbanan UMNO bukan sedikit nilainya tetapi telah mencakupi semua ruang kehidupan yang dirasai oleh setiap warga Malaysia.

“Apa yang lebih menyedihkan ialah apabila ada di antara orang yang dangkal menghina UMNO ini adalah dikalangan bangsa Melayu sendiri malah ada di antaranya pernah menyandang kedudukan atau jawatan tinggi sama ada dalam parti atau dalam kerajaan tetapi lantaran ketidakpuasan hati, ada rasa kecewa atau barangkali ada tuntutannya yang tidak dipenuhi maka UMNOlah yang dipersalahkan,” katanya.

Tegasnya lagi, setiap individu sama ada di dalam UMNO atau di luar parti, individu yang bergelar pemimpin termasuklah mereka yang ada di kalangan pakatan pembangkang sewajarnya memikirkan kembali siapakah mereka dahulu dan bagaimana perjalanan hidup mereka?

“Cuba renungkan siapakah para pemimpin dan ahli-ahli dalam pakatan pembangkang sebelum ini kerana ada diantaranya adalah ahli UMNO yang berjawatan dalam parti tetapi keluar dari UMNO kerana kerenah atau tindakan mereka sendiri, lantas bertindak memaki UMNO dari luar walhal perjuangan parti ini tidak pernah ada muslihat atau sandiwaranya.

“Benar bahawa UMNO bukanlah parti yang sempurna dan ada juga kecacatan atau kesilapannya tetapi ia boleh diperbetulkan dan diperbaiki sebagaimana transformasi dan perubahan dilakukan sebaliknya, tindakan menghina, memburuk-burukkan dan mencerca parti yang telah 54 tahun melindungi agama, bangsa dan negara ini adalah ibarat menggigit tangan yang telah memberi makan. Adakah ini budaya kita?”

Tambahnya lagi, tindakan segelintir pihak yang lebih suka mencanang dan memburuk-burukkan UMNO melalui ceramah dan roadshow adalah sesuatu yang memalukan diri sendiri.

“Ada diantara mereka yang sanggup melupakan perjuangan UMNO, mencerca parti yang telah memberi kehidupan kepada mereka sedangkan semasa mereka diberi amanah dan tanggungjawab sama ada dalam UMNO atau kerajaan malangnya mereka ini gagal dan bertindak curang kepada parti.

“Lihatlah bagaimana tingkah pemimpin pembangkang yang hanya pandai berjanji sebagaimana di Selangor…  apa jadi, ingat janji di Pulau Pinang…  apa jadi, ingat janji di Kedah… apa jadi, ingat janji di Kelantan… apa jadi, ingat bila pembangkang memerintah Terengganu tahun 1999…  apa jadi, ingat bila mereka ini memerintah Perak sekejap…  apa jadi, ingat janji 16 September…  apa jadi, semuanya janji manis, tipu rakyat dan pembohong seperti tiada ada tuhan lagi.”

Sehubungan itu, beliau menyeru masyarakat khususnya bangsa Melayu agar sedar dengan agenda dan permainan pembangkang agar tidak mudah terpedaya kerana apabila nasi sudah menjadi bubur maka semuanya sudah terlambat.

“Jangan bila dah terhantuk baru hendak sedar, jangan selepas kita ditungang dan dibuang baru mahu menyesal kerana semuanya akan terlambat biarpun menangis air mata darah sekalipun, sudah tidak berguna.”

Dalam hal ini beliau turut menyebut beberapa insiden yang dikaitkan dengan dengan UMNO antaranya perhimpunan protes yang dilakukan oleh NGO di depan rumah Pengerusi Bersih, S.Ambiga, wawancara ibu Azmin dengan media dituduh plot cerita yang direka oleh UMNO untuk menyerang Azmin, Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng melemparkan tuduhan ke atas UMNO ekoran berlakunya kekacauan semasa Perhimpunan Hijau 2.0 di Padang Kota Lama, Pulau Pinang mempunyai penyokong seharusnya menunjukkan teladan yang baik, ceramah pembangkang di Sembrong gagal pun tuduh UMNO, malah pemimpin PKR Badrul Amin ditangkap khalwat pun UMNO juga dipersalahkan. – MediaUMNO

PENGANUT PAS.. TERTANJAT BOBOI DENGAN KENYATAAN NIZAR!!!


ps: bukan kita je rasa nizar ni sakit.. tapi penganut pas pun sama.. haha... mesti dalam hati kata.. aje gile dah si nizar ni.. 

Ahad, 3 Jun 2012

bila pengikut suka dikambingkan.. alah biasalah..

bila dalam bercakap siapa terer.. pas la bang.. dalam menghukum orang siapa terer bang.. pas la.. depa saja yang betul.. orang lain mana ada betul.. dari serba serbi orang pas ni kalau bercakap... sampai syurga neraka pun mereka leh tau.. korang jangan main-main..

realiti.. pemimpin pas yang dayus ni.. mereka cakap saja.. cakap saja terer.. lihat saja pengikut mereka.. ikut menonong ajer... so apa de hal...
ps: bila si minoriti angkuh meraban mengalahkan jebon bukit.. kita layankan jelah..

KELUAR BERAMAI-RAMAI UMNO... DI LARUT.. GASAK...



ps: naper tak percaya ker.. ni mesti penganut lalat hijau kata edit.. hahahahaha