Sabtu, 30 Jun 2012

PAS BERBANGGA SEBAB RAMAI ARTIS NAK JOIN PARTI KULI BATAK DAP TU.. HEHE..

gua tak heran pun.. agenda senang.. if pas memang parti dominan dalam pakatan itu tak mengapa.... kalau benar pas dah di sokong majorit orang melayu... aku rasa no hallah kalau pas tu ganti umno.. tapi masalahnya.. pas.. mereka ni asik nak cari salah orang je.. salah mereka mereka diamkan aje.. konon maksum tahap tertinggi.. adui.. ni sekarang pas dok bangga dah ramai artis join pas.... ok le tu..
ps: dengar kata dah memang ramai gile dah nak beralih arah dan menyokong pas..erm.. baguslah.. akhir zaman.. biasalah.. yang baik diluaran mereka nampak la.. itu lah realiti.. punoh pemikiran macam ni wei.. dan kita patut rasakan perubahan penjualan maruah orang Islam dan melayu dah dimulakan oleh pas... so biarkan je.. sama-samalah kita kena jual nanti ye... bye bye.. mari kita menjadi keldai dap sepanjang zaman... kita jadi macam melayu singapura.. nak berdeham pun tak boleh.. itu yang pas mahukan... tak pe kita tunggu je masa tu.. tunggu...

GEGAR!!! PKR CABANG KUALA SELANGOR MENGUMPUL HAMPIR 10,000 ORANG... GASAK..

daku tidak mampu berkata apa lagi.. memang pakatun dah menunjukkan kuasa power mereka.. dan ini terbukti di kuala selangor.. cabang pkr sana memang meriah.. meriah yang serius seriau beb kita tengok.. harap.. kita telan je lah air liur dek kerana.. ramai tak hengat manusia yang datang bila cabang pkr buat perjumpaan ahli.. WAHHHHHHHHHHHHHH...

pening pening wei.. ades..
spender betullah pkr ni.. makin power lak depa.. pui
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
AMACAM BARU ANDA NAK PERCAYA.. KAN 10,000 ORANG TU.. AI TAKKAN TAK NAMPAK RAMAI GILA TU.. OI.. TAKKAN LAH KATA TAK RAMAI.. MANA LEH.. OI OI..

Rabu, 27 Jun 2012

GILA HARAM PANAS...!!! BENDERA PAS DI JADIKAN LAP KAKI...????

apaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa????????????????? gila maunya menurun nik aziz kang oi.. hehe.. tak pun tepuk tanah nanti pengikut tegar bila melihat gambar ini di sebarkan... masalah ni.. maunya jadi gurga kepala ungka nanti juak-juak paling tegar nanti.. panas panas.. hehe

ps: bendera je, bukan ape pun.. hehe.. jangan marah aa juak-juak nanti kena jual.. kikikiki

MEMANG MASAK!!!! GAMBAR ALTANTUYA DI PARIS.. SIAPA NAK JAWAB!!!

wahhhh!!! kemain suka kepala gurga malaun punya pakatun, ye la keluarnya gambar kononnya altantuya di paris.. malah anuar jebon tu pun senyum lebar.. sebab penafian polis perancis yang altantuya berada di perancis... dah kantoi.. kita kantoi woii.. kekeke.. alah.. jangan gugup rilek.. takkan korang tak kenal mainan persepsi pakatun ni.. apa yang mereka jaja.. korang ingat semua betul ke.. tu yang aku cakap.. dari bapa, anak sampai ke cucu kena temberang beb.. sampai orang mati pun boleh kena tipu... ini lah dia perangai spsis kepala mungkaq pakatun ni...

apa kata kita tebeliakkan mata... dan kata.... wahhhhhhhhhh gambar altantuya laaaaaaa... masak....
ps: masak, masak pm najib oiii.. gasak.... tapi untuk penerangan lanjut tentang fakenya ini gambar.. anda boleh ke sini klik dan anda boleh berfikir.. sebab mereka-mereka pakatun ini sebaik mungkin memikirkan macamana cerita persepsi ini menjadi cerita sensasi demi anuar ibrahim.. cis..

Selasa, 26 Jun 2012

EDISI PENGSAN!! KELUAR BERAMAI-RAMAI UMNO... DEMN

se se siapa pu pun.. tak leh nak nak ja ja ja wab ni... ma ma kin pe pening ke ke pala nak kobarkan.. harap-harap sem semua bertenang ye.. ehek.. hehe.. tergagap sudah.. ye.. keke.. tapi yang akan tergagap..bukan umno tapi pakatun.. keke.. terutama pas..


ini le sebabnya


Punca Kegagalan kerajaan Pas menunaikan janji yang dibuat selepas 22 tahun memerintah telah membuka mata sekumpulan 137 ahli dan penyokong Pas dari kawasan Manal 1 di sini bertindak menyertai UMNO.

Borang penyertaan sebagai ahli UMNO diserahkan bekas ketua cawangan Pas Manal 1, Joni Yaakob kepada Ketua UMNO Bahagian Tanah Merah, Datuk Ikmal Hisham Abdul Aziz pada majlis Selamat Tinggal Pas, di sini malam tadi.

Majlis yang diadakan di pekarangan rumah Joni itu, turut dihadiri Pegawai Khas Agama Menteri Besar Terengganu, Kamal Kamarudin Omar yang meluangkan masa menyampaikan ceramah dihadiri kira-kira 2,000 orang..

Joni berkata, beliau meninggalkan Pas kerana sudah tidak percaya dengan perjuangan parti tersebut dalam membela kepentingan Islam di negara ini.

Katanya, Pas kini hanya mementingkan politik semata-semata dan dalam masa yang sama kebajikan rakyat khususnya di kawasan itu langsung tidak pernah dibela.

"Saya berasa sangat kecewa dengan Pas, sepanjang 35 tahun berada di dalam parti itu, Pas langsung tidak pernah berbakti untuk penduduk kawasan ini.

"Apa yang Pas tahu, mengadakan ceramah seterusnya menyerang UMNO dengan pelbagai tohmahan. Adakah itu parti Islam yang boleh kita harapkan," katanya.

Beliau melihat UMNO lebih bertanggungjawab dan sering membela nasib rakyat..!!!

ps: langau hijau mesti akan cakap.. eleh.. biasa je.. tak de rasa gerun pun.. wahhal.. makin ramai dah dok tinggalkan perjuangan parasit mereka tu.. so apa kata yang dok tegar-tager tu silalah fikir demi masa depan orang Islam dan melayu ye.. pas.. erms.. mereka ini keldai tersohor untuk dap.. ada faham..

APA PAS BUAT SEMUA BETUL DAH...!!! TAHNIAH!!!!

KROIH KROIH... TU PASAL MEREKA BUAT DERK JE APA HJ HADI BUAT.. !!!

inilah dia spisis pengampu dap yang paling hebat dalam sejarah.. apa nak buat.. main sedap suka hati rasa dia je nak main tukar-tukar.. yang menjadi pelik perangai ini tidak pulak di kritik lantang oleh pejuang-pejuang mereka yang dari dulu dok ligan umno macam-macam... ini semua kerana dap.. dap sangat hebat bagi pemimpin pas dan pengikut fanatik mereka jadi ngok ngek kepala kemek.. tu lah dia.. rosak-rosak.. pui

t kasih GAP

Isnin, 25 Jun 2012

RUPA-RUPANYA KITA SEMUA KENA TIPU DA... DARI BAPAK SAMPAI KE CUCU KENA AUTA.. KIKIKI

ohh begitu rupaya.. wakaka... kena tipu hidup-hidup..

baca stament polis perancis... wahai juak-juak ketepet jenglot kungtaq.. haha..
Siasatan polis Perancis mendapati Altatunya tidak pernah berada dinegara itu dan tidak pernah memasuki negara tersebut...SAH Pakatan Haram diketuai Anwar dan Tian chua menipu rakyat hidup2 tentang Altatunya dan isu Scorpene.

KALAU ANDA NAK GELAK SILAKAN TAPI JANGAN LEBIH-LEBIH GELAK TU YE.. NANTI AKAN BUATKAN OTAK JADI HANK.. KAH KAH KAH KAH...


ps: bagusla bila kena tipu.. tapi bila kena tipu rasa nak di tipu lagi aaa silalah bagi ketua penipu tu jadi pm sok.. maunya hari-hari kita kena tadah air kencing sok ye.. wakaka.. pui

PANAS GILA!!! KELUAR UMNO LAGI.. ADUI.. MAKIN SERABUT...!!! PENING-PENING..!!!

mesti puak-puak langau hijau akan kata... mereka semua tu dah kena beli.. kekeke... alasan biasa bila orang dah malas dah nak menyokong perjuangan pembohong dari langau hijau.. kita yang waras boleh tau macamana sikap pemimpin dayus pas ni bila dah dapat kuasa... rakyat kemana apa kemana.. nak tolong jauh sekali.. tapi menipu je kejanya.. pui la woi... tapi takpe yang masuk pas sekarang artis-artis yang job dah kongsoi.. lepas masuk pas mereka secara automatik akan jadi maksum... boleh tibai maki orang... tak gitu.. ehek...


BUJANG - Abdul Mutalib Jaafar, 55 bersama isteri Mariam Bakar 58, hari ini menyertai kira-kira 30 ahli Pas dari sekitar kampung Jilid 8, Kampung Gelam dan Kampung Teluk Che Lela menyerahkan borang keahlian UMNO kepada Ketua UMNO Bahagian Merbok, Dato' Hj. Tajul Urus Mat Zain di Dewan UMNO Kampung Teluk Che Lela disini.
Beliau yang telah menjadi ahli dan mengundi Pas sejak hampir 20 tahun berkata, keputusan itu dibuat kerana merasakan hanya UMNO yang mampu menjaga kebajikan rakyat memandangkan wakil rakyat dari Pas yang sepatutnya menjaga mereka gagal berbuat demikian selain faktor Pas yang kini dilihat lebih gilakan kuasa berbanding menegakkan Islam.
"Walau apa pun masalah yang dihadapi penduduk, mereka tidak pernah cuba untuk selesaikan walaupun masalah itu kecil",
"Malah mereka langsung tidak mencuba dan menyerahkan bulat-bulat untuk diselesaikan oleh wakil UMNO yang banyak membantu kami", katanya.

Sementara itu, Dato' Hj. Tajul Urus berkata, Pas telah banyak berubah dan lari dari perjuangan asal kerana taksub untuk berkuasa dan mengalahkan UMNO sehingga sanggup bekerjasama dengan DAP yang jelas anti Islam dan melayu.
Tambahnya, Pas juga tidak segan silu untuk menyokong Anwar Ibrahim sebagai Perdana menteri meskipun menyedari bahawa Anwar terpalit dengan begitu banyak masalah yang tidak melayakannya untuk menjawat jawatan tersebut.
Beliau berharap penyokong Pas menyedari bahawa Pas kini lebih banyak membawa kesesatan apabila sanggup membuat hukum berdasarkan kehendak DAP dan Anwar Ibrahim.

KONON NAIK KAPCAI... PEMIMPIN BERJIWA RAKYAT KE BERJIWA KOMUNIS....!!!

ps: kekadang dah rasa macam jibraun pun ada ini nijar komunih.. cit

Ahad, 24 Jun 2012

GAMBAR TERBARU NIK AZIZ... PAKATUN KATA UMNO AKAN TERKEDU...!!!!

APA KATA KITA JADI TERKEDU SEKEJAP LEH... URPPPPPPPPP......ERKKKK..... HEHE.. SEBAB BLOGGER PAKATUN KATA DENGAN TERSEBARNYA GAMBAR TERBARU DARI NIK AZIZ INI... SEMUA ORANG UMNO AKAN TERKEDU.... WAHHHHH TERKEDU NYA.. KEDU KEDU... hehe

kesian nik aziz.. dia nak beli air orang snap gambo dia dijadikan modal politik.. kononnya inilah cara menarik orang dari menyokong pas.. ek ala.. dah jadi model tak berbaya dah ye.. hehe.. kesian... tok.. cucu harap atok bersaralah dari politik.. kesian atuk.. sebab mereka-mereka dalam parasit pas dok guna atuk cukup-cukup.... harap atuk mengerti apa yang saya nak kobarkan ini...

sumber klik