Jumaat, 6 Julai 2012

GERAM I DENGAN ABBY TAU...

gambar menceritakan seribu drama.. ahaha.. kemain gatai pak lobai pas ye... hahaha..
ps: main urut-urut janggut masa abby dok sembang manja.. dalam hati thah apa la dia dok kata.... dah nama lelaki kan.. hehe... yum yum.. geram i.. huh

Khamis, 5 Julai 2012

ANDA NAK KATA APA DENGAN PROMOSI INI BEB!!

ps: ada rakan kata ini edit.. so harap boleh cari kesahihannya kalau ia edit.. dan kalau betul sepatutnya kita patut ajar keparat yang buat macam ni.. kurang ajar yang memang kurang ajar.. adakah kita akan diam dan diam.. ????????????????????

DI KAPIORKAN AC MIZAL.. APE KEBENDE BOBBY LOKMAN NI.. CIT..!!!

ps: biasa la dah nama penganut agama pas.. mereka tau ma syurga.. neraka..dan mereka maksum oo.. jangan main-main.. thah la geng.. pikior le sendiri ye spisis macam ni.. cit..

Rabu, 4 Julai 2012

NI LAGI DASAT.. HAIRIE OTHMAN GILA HARAM BELAGAK!!!


ps: wah manyak power lah ini pelakon.. lia sula banyak belubah.. almaklumlah lia mau jadi yb ma.. haiiya.. manyak power la.. power supply juga lor... chilakahai punya malaun.. cakap kemain angkuh ye ko.. pui..!!!

GILE BABI PUNYA!!! CINA DAP HINA KAW-KAW DEKAT MELAYU... CIS

mai baca betapa rasist tahap babi gunung dari penganut komunis alaf baru ini.. yang lagi heran bin ajaib.. langau hijau boleh kata dap ini baik giler dekat orang melayu... oi bodoh.. kalau nak sangat kuasa.. jangan lah jadi kuli batak dap bai.. agak-agaklah.. sampai langau hijau biarkan saja baka-baka komunih ni main hina bagai orang melayu... kalau dah nama melayu dah tentu lah kita Islam.. bangun la oii langau hijau.. sedar-sedarlah... pui

ps: bila kita orang melayu diamkan aje.. dan biarkan.. dan kita kata.. ahh takpe.. mereka berani dalam fb je.. pesan aku.. hati-hatilah.. mereka si mata sepet komunis akan pasang strategi sangat licik dengan bantuan yahudi demi kuasa di tanah melayu ini... nak diamkan saja ke? good... 

Selasa, 3 Julai 2012

Isnin, 2 Julai 2012

PALING HOT!!! BERDUYUN-DUYUN MANUSIA SERBU CERAMAH PKR DI FELDA MEMPAGA... ADEH!!!

ini bukan main-main tapi betul-betul wei.. jangan kita ambil pusing dengan kepoweran parti kencing rakyat ni.. almaklumlah.. bakal pm kita nanti tu adalah insan paling mulia kerana dia banyak skandal.. hehe.. tapi apa nak buat brader.. itulah pilihan rakyat...

semua percaya ma apa ini worang sembang.. tu yang power tu... perghhh!!!!
nak tengok gila haram ramai orang beb datang ceramah pkr di felda mempaga.. ades..
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
apamacam ramai.. tu nampak orang berasak-asak tu wei.. korang jangan tak nampak pulak.. pui hehe

hehe.. tapi kalau yang buta bisu dan tuli menyokong penuh apa yang si mr aljuburi tu cakap.. dan percaya bulat-bulat mereka dikatakan mengalami masalah minda low klass haha.. betul apa.. cakap dia bukan betul pun tapi yang suka percaya orang kita juga... itu yang malas nak sembang dengan orang kita ni... hehe...

tapi kenyataannya sekarang mungkin ramai dah sedo.. dan mula berfikir.. kalaulah di benarkan pkr aka pakatan ini menjadi tunjang pemerintahan negara... jahanam rasanya... sama je macam pas.. cakap je.. dap je yang bersungguh-sungguh nak kan tanah keramat ni sebab nak kan kuasa dan melayu jadi kuli batak.. itu kemahuan pakatan... sedar-sedarlah ye... pui..

GAMBAR ALTANTUYA DI PERANCIS DI SAHKAN BENAR!!! JAHANE WEI..!!!

adui adui.. bior betul.. oi langau hijau start malam ni anda di nasihatkan melalak sampai pagi tau dengan pembongkaran ini.. malah ramai di kalangan blogger bn dah pening macamana nak bagi tau kat semua orang yang gambar ini adalah tipu.. tapi dek kerana kepintaran jibraun dari blogger cuci taik dap tu.. maka kekagumanku terhadap mereka memang terserlah.. haha... kagum sebab bodoh.. tu pasal aku kagum.. asik-asik nak tipu mesti kantoi.... wakaka.. pui..

mari kita lihat kebenarannya.... hek hek
ps: percaya je lah cerita kelentong mr penipu tu langau hijau oii... ades..

Ahad, 1 Julai 2012

MEMANG JAHANAM BEB!! HAMPIR 10,000 LAUTAN MANUSIA SERBU PEMIMPIN PAS.. :(

ades.. ades.. aku tersedak bila mengatahui cerita ini.. aku menjadi tak keruan dengan situasi ini.. pas.. tahniah.. pas.. aku salute.. dan aku rasakan kuli batak dap ini memang dah semakin hebat... dasat tu.. ehehe... tapi tu lah kang aku puji lebih-lebih mau si langau hijau tersedak air sup selipar pemimpin mereka kang... hehe.. jadi kita senyum jelah ye.... suke lah tu si langau hijau.. kikiki..

beribu beb yang datang menyambut kedatangan azizan razak.. dan mahput omar.. di pucong... dasat.. hek hek..

 tengok lah sendiri.. berhimpit-himpit orang tu beb... hah.. tengok tu.. wahh.. ramai giler..

korang tak caya lagi.. cuba tengok... perghhh ramai kan.. dasat giler beb.. berhimpit-himpit orang wei.. ai takkan korang nak nafikan pulak.. cuba korang tengok kerusi tu... hah.. kan perghhh ramai siul... wahhhh..

ps: hanya mampu tersenyum da... kikikiki...

WAH, MALAUN PAS KATA.. PAS MEMANG TERER BUAT LEBUHRAYA LA.. WAHHHH!!!!

DASAT LA WEI... HEBAT TAHAP CIPAN BEB DEPA PUNYA JANJI... WAHHHHH.... DASAT-DASAT... HIK HIK...

ps: lu pikior le sendiri.... 

PAS KONO JAWAB NI... KOHILAL OPO CERITO??? OII LANGAU HIJAU.. APASAL SENYAP!!!

hehe.. kemain hebat.. dok canang bn tak betul.. dok canang bn begini, umno tak telus..ai macam-macamlah..  ni siapa nak jawab isu kohilal oi pak lebai pas ngok ngek.. kepala malaun punya keparat parti balaci dap.. cakap kemain ko ye.. parti sendiri dah nak mapuh.. chirakak.. macam hebat.. tapi habuk... sampai lani tiada sumbangan sebenarnya apa yang pas bagi dekat umat Islam di malaysia ni... cakap je.. pui...

INI APA CERITA KOHILAL... LANGAU HIJAU WOI!!!!

ps: lahabau is lahabau pas ni brader.. khak pui...