Sabtu, 14 Julai 2012

WAH RAMAINYA KULI BATAK DAP.. CAYOK-CAYOK..

keh keh.. kumpul-kumpul satu malaya pun hampir 5k-7k je datang ke ek eleh.. kata nak kumpul 100k orang sampai mengigil najib katanya.. wakaka.. eleh.. kalau nak selamatkan felda.. sila berambus la dalam felda boleh tak?? kalau dah benci beno kat felda.... orang felda rilek je.. yang jadi masalahnya langau hijau ni.. bodoh.. sengal dan bhagal.. keke.. tak sedar-sedar.. ahh lantak pilah hea.. kalau mereka bangga nak tunjuk mereka kuat.. kita tunggu jelah pru13 nanti dan kita lihatlah sendiri majoriti memang nak pas jadi kuli batak dap atau umno terus menerajui bumi malaysia ini...

ps: yang ramai bukan peneroka felda tu.. ramai dari langau hijau.. hehe.. masyukla tokey baju oren tu.. cina juga ata sinyum.. haha.. mesti dalam harukaka dan keldaian daily akan keluar muka depan cerita propa mereka, 300 ribu warga felda menyerbu jalan duta.. tak pun hampir 2 juta manusia berkumpul bagi najib gentar... tak pun 2 juta manusia di seluruh dunia membantah felda.. kikiki.. mengetuih..pui

Jumaat, 13 Julai 2012

SIAPA PUNYA KERJA NI.. RUKUN NEGARA PUN MAIN TUKAR-TUKAR!!! CIS..


ps: aku tak tau nak komen apa beb, kalau ada tangan ghaib dok main kasar macam ni.. ceh.. baca perenggan akhir tu.. KESOPANAN DAN KESUSIALAN.. KESUSIALAN????. NAK TAU CERITA SELANJUTNYA....
/
/
my massa

INI SEMUA SALAH UMNO.. ADA FAHAM..

ps: ada aku kisah, kalau aku tak kisah ingat semua pak jangoat nak kisah.. lagi lah tak kisah.. ketua kampung  kat sana pun tak kisah lagilah yang duk kl.. hehe.. tido lagi lah best sebab dengan tido.. semua selesai.. betul.. alah puak-puak pr memang terer apa.. mereka hebat semua serbi..ingat semua orang pr nak heran ke walau di rompak bagai emas tu.. haha... jual Islam pun rilek je.. jual melayu ikut kati.. tunggu je pru13 nanti bila semua kena jual bukan kati malah jual ikut kilo.. dengan puak-puak ni.. kita gelak depan cermin ye.. hehe.. cit...k bye

BILA DAH TAKSUB TAHAP TERTINGGI TERHADAP PAK KULUP SENGET!!!

ini lah jadinya.. otak kalau dah di tanam otak samdol dan mereng inilah jadinya.. so apa kita nak heran beribu manusia yang dah di merengkan oleh kekotoran politik sempit.. masalahnya kalau di biarkan jadi macam ni.. adalah yang pandai-pandai menentang kerajaan kononnya zalim... sedangkan dia mentedhagah nasi sepiuk hari-hari tanpa gagal.. dan mereka kata kerajaan zalim.. dan dek kerana zalim lah mereka buat ceramah caci maki dan lepas tu kutip derma seguni dan duit tu thah kemana thah lepas kutip.... ceh..

ps: jadi penganut ajaran tak elok cam ni nak kita biarkan mereka memerintah negara.. aje gile...

pak kulop pas kena tibai, tersedak sup selipar brader... wakaka..



ps: kali ini posting-posting gua terpaksa menganas menaji pak kulup pas, sebab apa.. hassan ali sendiri kata dalam pas sekarang hanyalah ada parasit yang jahat.. so apa salahnya kita membalun dan menyedarkan semua siapa pas sebenar sekarang.. mereka ini adalah kuli batak dap paling terhormat dalam pakatan.. mereka memecah belahkan melayu demi dap semata-mata.. jadi balun tetap balun.. hehe.. pemimpin-pemimpin dayus mereka hanya nak mempergunakan umat Islam demi kalung kuasa mereka.. kenyataannya.. mereka tetap menjadi kuli batak.. ingat kuli batak dap...

Khamis, 12 Julai 2012

BOLEH TAK GUA KATA PAS NI SIAL DAN SETAN???

sebab apa gua kata camtu.. mereka tau.. majoriti orang felda tak memihak dekat mereka.. dan mereka kena fikirkan macamana nak tarik orang datang dan ngangga dengan perhimpunan oren pada sabtu ni.. cilaka kan guna nama pemimpin umno untuk tarik orang ramai.. sial kan.. tu pasal gua memang akan caci maki  je pas ni.. sebab pundek sangat perangai nya dari peminpin sampai yang taksub tu... yang tak taksub ok lagi mereka boleh di ajak berkawan lagi.. ni yang totok ni..  gila sial..

ps: sesuka hati guna nama pemimpin umno.. cibai lu pas.. asal dah tak de keje ke nak buat.. dek kerana menyampah dah orang ramai dengan perangai jibraun korang.. pui..

dek kerana taksub gila khinzir... isteri diceraikan sebab datang ceramah hassan ali.. gila

ps: mace-mace penganut pas ni ye.. gila.. buat hukum sendiri.. semuanya kerana politik.. ceh..

PAS DAN KENYATAAN DALAM PAKATUN!!!

PS: ANDA SEDAR KAN PERMAINAN INI.. JADI.. ANDA PERCAYA KAN MEMANG INI AKAN TERJADI DALAM PAKATAN.. DAN KENYATAAN DALAM PAKATAN SEKARANG PUN PAS HANYA UNTUK ALAS KAKI JE.. TU PASAL HASSAN ALI FIGHT BACK DENGAN KEBODOHAN PARASIT DALAM PAS.. TAPI YANG JADI MASALAHNYA... PEMIMPIN DAYUS MEREKA NI... THAH.. GILA YANG TAK SEDAR-SEDAR MEMANG MEREKA GILA..

OTAK BILA DAH JADI GILA.. VAVI PUN MEREKA KATA AYAM.. TAIK PUN MEREKA KATA AISKRIM... CIS.. MEREKA SEDAR.. PAS OH PAS.. PARTI ANGGUK SAJA... PUI

Rabu, 11 Julai 2012

TARIAN TUNJUK TETEK DI KEDAH..!!! GILER TUL..

alasan pak gundu pas.. bukan ke dekat kl banyak kelab malam ke.. lagi lah.. dari dulu.. kih kih.. woi.. masalahnya zaman bn mana ada tarian-tarian camni kat kedah bahlol.. wah syoklah kalau datang disko ni..terjojol biji mata der.. panjang sikit wow... woooooooooowwwwwwwwwwwwww!!!


ps: kerusi pas lagi banyak dari dap di kedah.. tapi dap lek je kasi china dol kat pak lobai kulup pas.. korang pikirlah depa ni penipu besar dalam dok sembang mereka Islamik lah ini lah.. sampai mereka keluar fatwa umno sekular lah.. kepala bana.. zaman bn aku rasa tak pernah ada macam ni... pepun tahniah pas.. cakap je ye.. hak puih..!!!

KAN GUA DAH KATA.. INI NAK JADIKAN MODAL MEREKA.. BODO SUNGGUH!!!

ps: ini mangkuk bukan nak teliti apa terjadi dekat jpn tempohari.. yang dia tau pihak polis tak betul.. oi bodoh.. kalau orang mengamuk.. lepas tu takkan lah polis nak kata.. tolong letakkan pedang samurai anda kalau tak kami akan lari... takpun polis akan cakap sila letakkan pedang samurai anda nanti kami bagi tau mak kami sebab kamu ganas... bodoh... dah tugas polis nak jaga keselamatan.. ini lah dia pemimpin banggang dari pakatan yang tak tau mende sesuka hati dok sorbu tuduh polis... kalau ada kena libas putus kepala rasanya dia siul je.. bangkai lu jui....

Selasa, 10 Julai 2012

PAK KULUP PAS MENTIKUS LAGI... POWER SIUT DAP.. KEH KEH

pas mesti tunduk bercakap dengan bos mereka... yess bos ku dap.. daku mengikut saja apa sahaja yang bos dap buat... jadi macam ni nak ganti umno.. wakakaka... kasi tonggeng tengok..kah kah.. cakap berdegar-degar sound direct umno semua tak betullah.. ni lah.. macam-macamlah perangai jibraun lebai pas ni.. tapi dap buat keputusan.. dap sound diam mentikus.. cis.. bacul.. kasi ludah sikit diorang ni.. pui..

Isnin, 9 Julai 2012

SERANGAN PENGGANAS ALA-ALA KAMIKAZE DAH ADA DI BUMI BERTUAH INI...

menjadi tanda tanya juga.. ape sebab pelaku leh jadi macam tu.. apa niat dia ek.. kadang-kadang bahaya di buatnya kalau jadi macam ni ooo.. korang bayangkan orang tak betul macam ni boleh mencipta bom berani dan dililit kat badan dia,  macam kat iraq or afghanistan ke... tak ke haru... teruk jadinya.. harap menteri kdn pantaulah betul-betul keselamatan rakyat malaysia ni.. ni baru sikit.. kalaulah terjadi macam suicide bombing ke.. jahanam weh.. rasanya ada unit kepala otak tak betul segelintir rakyat yang taksub melampau sampai niat nak gulingkan kerajaan sampai begini jadinya... gila.. gila... dah makin mengarut pengganas-pengganas ciptaan politik ni.. fuck..!!!

ps: jiwa kacau pun.. takkan lah sampai macam ni jadinya.. teruk beno.. pui

HAIRIE OTHMAN DAH PALU SEMBOYAN PERANG GENG!!! BELASAH!!!

kemain kepala gurga lu ek.. setakat lu punya job dah semakin lunyai.. laku dah tahap tapak kasut.. so lu nak menyalak tahap ungka bukit ye hairie.. pui.. oi oi.. ape cer lu punya kes maksiat di langkawi brader.. dah settle ker dosa tu.. haha.. cilakak berdekah-dekah lu punya sembang macam hebat gile.. ahh lantak ko lah jibraun.. jadi penjilat tegar paling hebat ye.. pui

ps: kasi ludah la ini orang

sumber my massa

CERAMAH ANUAR.. SEMAKIN LAMA SEMAKIN DI CINTAI RAMAI?????

ps: mana leh, selalunya kalau dia buat apa-apa ceramah.. ramai doo orang.. tapi kenapa.. kenapa ini boleh berlaku? sebab apa.. adakah pentabsub tak respek langsung dengan bakal pm kita ni... agak-agakla pentabsub.. korang sampai hati buat dia lagu ni... tapi jangan pulak kata belum start la.. ini lah.. kadang-kadang kita boleh lihat dengan mata kepala hangguk kita sendiri.. yang perbezaan kalau kerajaan bn buat event atau perhimpunan besar.. bukan sedikit orang datang... dan.. pakatun dah semakin lesu dah sambutan rakyat kepada pemimpin kuli batak dap tu.. so harap orang melayu sedar-sedarlah.. udah-udah le tu jadi penjilat tegar perosak bangsa ni.. dengar kata pilihanraya nanti pakatun dah terang-terang bagi kerusi banyak kepada kiasu dap.. dan pas dan pkr jadi kuli batak paling tertinggi untuk cina-cina kiasu tu.. so ape de hal.. seko tak sedar.. cit..

Ahad, 8 Julai 2012

ceramah pas mengumpul hampir 5000 orang di taman cempaka, ampang

dasat kan.. kalau macam ni gegar kepala lutuit oo. hehe.. jadi soalan.. adakah betul pakatun di sukai ramai? atau di benci ramai... anda sendirilah boleh memberi jawapan ye...
ps: ramai kan? hik hik.. rakyat dah bosan dengan pas? dan paling ketara pemimpin khak pui mereka yang konon glamour pun tak laku.. kikiki...