Sabtu, 4 Ogos 2012

DAH SAMY VELLU PULAK KENA - JANJI DICAPATI

mungkin kerana isu logo merdeka sampai dah tak da modal kot.. erm.. kalau tak kerana pak menteri tu ambil pusing hal ni dulu rasanya takkan jadi macam ni.. dan sekarang puak-puak sana gunakanlah cukup-cukup bahan ini untuk modal suka-suki mereka mwmfitnah... ceh..

samy vellu pun perli slogan janji di tepati.. dah jadi janji dicapati...


isunya puak-puak pakatun belasah main fitnah untuk kenakan dato seri samy vellu ni... ceh.. dah tak de keje kot..

isunya klik my massa

Jumaat, 3 Ogos 2012

MASA NAK RELEASE LOGO NI TAK BERINGAT.. AI PAK MENTERI.. SEKARANG DAH JADI MAINAN LAWAK DAH.. HAHA

aku cuma malas nak cakap apa.. tapi jadi lawak la pulak bila idea logo ini di buat berkenaan raya.. hahaha..

janji diketupati.. haha.. tak pun janji dilomangi, tak pun janji direndagi.. haha.. lain kali pak menteri sila jangan syok sendiri ye.. memalukan beb.. sok dah tiada makna kalau buat sesuatu perkara ikut kepala hotak main sedap je... kesian pm najib dia dah buat yang terbaik untuk menarik kembali sokongan rakyat... tetapi kerana spisis pak menteri yang expired ni lah yang akan jadi masalah untuk bn... ubah la ye.. sebelum kita di ubah.. masak.. kena jual orang melayu sok..!!!!

ps: pepun lawak pulak ayat janji diketupati ni ek hahaha.. siut...

Khamis, 2 Ogos 2012

PUAK-PUAK KULI BATAK DAP.. KATA GAMBAR INI EDIT.. HAHAHA..

aku tak pasti, adakah yang kata gambar ini edit sebab dap suruh atau memang si kuli batak dap ini spisis pekak bisu dan buta.. hahaha... apa nak buat kan.. harap korang jangan lah gelak lebih-lebih ye.. keh keh...

isu sebenar klik sini

ps: orang yang lalu di situ memang perasan la replika arak tu.. haha.. ada ke si kuli batak dap ini kata gambar ini semua edit.. wakakaka...demn.. nampak sangat dah tak de modal.. hehe..

SAMPAI AKHIRAT PUN MEREKA LIBATKAN NAJIB DAN POK NIK.. GILA..



ps: bila taksub melampau.. maka apa nak heran kalau golongan ini memperalatkan agama.. bukalah mata.. segarkan minda... anda tahu apa yang tak betulnya perjuangan pas sekarang berbanding dahulu... lagi mau ikutka keke..

Rabu, 1 Ogos 2012

LAHIRNYA SPISIS AJARAN DAP.. DASHYAT.. ANDA NAK KATA APA?

menjadi semakin gila.. adakah ini spisis terbaru ajaran dap.. perghh.. melayu melayu.. mudah lupa..  bila di mandrem minda ini lah masalahnya.. habis dia lunyai ikut sedap mulut.. kalaulah budak ini hidup di zaman kesultanan melayu dahulu.. gasak le ko kena sula.. pertualang.. pui..

ps: berapalah budak ini dapat upah ek.. ceh

Selasa, 31 Julai 2012

CAYALAH DAP..!!! REPLIKA ARAK DI PULAU PINANG!!! KORANG BANGUN DAN TEPUK TANGAN TAU... CLAP CLAP... HEHE..



Orang ramai terutama umat Islam yang melalui kawasan pusat membeli-belah di Pusat Bandar George Town akan terkejut melihat replika susunan botol arak gergasi yang dipamerkan.

Persatuan Pengguna Pulau Pinang (CAP) mengecam tindakan pengurusan sebuah pusat beli-belah terkenal di bandar raya Georgetown yang mempromosikan minuman keras sempena sambutan Aidilfitri.

Presidennya S M Mohamed Idris berkata pihaknya kesal dengan pihak pengurusan pusat-beli belah itu kerana mempamerkan kira-kira 480 botol bir kosong di bawah kain rentang tertera "Syawal Ceria"."Perkara ini jelas menunjukkan sikap tidak peka pihak tertentu yang tidak menghormati bulan Ramadan dan umat Islam yang sedang menjalani ibadah puasa.

Umum mengetahui bahawa Islam mengharamkan minuman keras."Kita tidak tahu apakah niat sebenar mereka mengadakan promosi minuman keras pada bulan mulia ini," katanya dalam kenyataan kepada Bernama di Georgetown, hari ini.Mohamed Idris menggesa pihak berkuasa terutama Majlis Perbandaran Pulau Pinang agar menyiasat perkara itu dan mengambil tindakan tegas terhadap pihak yang melanggar syarat perlesenan penjualan minuman keras.

Sementara itu, Pengerusi Jawatankuasa Agama, Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna negeri, Abdul Malik Kassim gagal dihubungi Bernama bagi mendapatkan maklum balas mengenai isu berkenaan.- Bernama

ps: pas mana? keke.. bukan ke mereka power ke dalam pakatan... kita tengok jelah drama dari pakatun tu ek.. adakah nik aziz akan defend dap berkenaan isu ini? haha.. tak pun mereka akan salahkan alah takkan korang tak tau... asik-asik ohh ini umno sabotaj.. lhak pui

DAH TERBUKTI SUDAH... TAPI SEMUA MENTIKUS DIAM..

jadi dok sembang kedahak kononnya mereka memperjuangkan Islam.. mencari salah orang konon tak Islamik kononnya mereka serba tau dan hebat dan Allah komferm bagi mereka syurga... inilah dia sikap paling dashyat yang di alami orang Islam di bumi Malaysia ini bila di bawa oleh pas..

PAS.. MEREKA INI MODAL MEREKA UMNO KAFIR.. UMNO TAK BETUL.. UMNO TAK RETI BACA AL-QURAN.. UMNO SEKULAR.. DAN BERMACAM-MACAM TOHMAHAN MEREKA LEMPARKAN... TETAPI MEREKA TAK SEDAR... MEREKA HANYALAH JADI LAP KAKI UNTUK DAP DAN PKR JE... BETUL...

aku harap ada kesedaran umat Islam di bumi Malaysia ini.. betul ke pas akan membantu menegakkan Islam sikiranya mereka dapat memerintah bersama dap dan pkr.. sila la jawab.. aku percaya jawapan mereka.. tak kan lekang dari jawapan umno memang bla bla bla... dah la udah la temberang kau pas.. aku lama-lama dah naik menyampah dah... aku harap moga Allah laknatilah mereka yang berniat nak runtuhkan kuasa Islam itu sendiri kerana nafsu dendam mereka... pui...

ps: memang punoh sikap jibraun pemimpin pas sekarang PARASITE.. PUI

ROSMAH KENA LAGI!!!!

KITA NAK NASIHAT ORANG TAK PERLU CACI MAKI.. TAK PERLU HINA MENGHINA.. SETIAP PERUBAHAN DALAM DIRI MANUSIA ITU AKAN DATANG JUA APABILA HATINYA IKHLAS NAK BERUBAH... KITA PULAK DIRI SENDIRI MACAMANA.. SEMPURNA SANGAT????

tapi setahu aku orang yang penuh ilmu di dada mereka tidak sama sekali mengajar orang menghina sesama Islam.. tetapi cara logo bulat putih tu mengajar anak buah mereka apa saja yang patut.. hina dan caci itu perlu dalam mengajar orang... ohhh macam tu...

ps: dap yang terang mencari pasal dengan logo bulat putih tu tak pula depa tarbi ek.. mentikus je.. 

IKLAN BOGEL UNTUK BANTU RAKAN???

kepada rakan-rakan yang meminati taktikal pasif income boleh bersama untuk merealisasikan projek r350 ini.. sekian..

boleh ke page fb untuk keterangan lanjut.. :) http://www.facebook.com/XfNetwork

PS: BANTU KAWAN BAGI IKLAN FREE JE.. HAHA...

Isnin, 30 Julai 2012

SINIS YANG CUKUP PEDIH... USTAZ KAZIM ELIAS MEMBELASAH SIAPA?

ps: mesti mereka kata ustaz kazim dah di beli berjuta-juta.. kan.. modal biasa mereka tu hehe..

KEMAIN MEGAH ANUAR BRAHIM YE.. KEKE..

punya bergembira pencacai pr bila anuar berjaya dengan impiannya menakel yb bn untuk keluar parti dan bersama pkr.. keke.. tak ngape.. bagus kalau parasit keluar dan ikut ulat busuk.. baguslah..

aku hebat.. aku hebat.. kata beliau.. keke.. aku bakal pm.. chantek lah... 
tapi anuar lupa.. yang rakan-rakan lama seperjuangan dengan dia dahulu majoriti dah blah cuma yang tinggal kumpulan cap ayam je dalam pkr tu.. hehe 

ps: orang pakatan mesti kata alah mereka ni semua umno beli.. tak habis-habis ayat cap ayam mereka ek.. kekeke

RUMAH URUT BERLAMBAK... PR SALAHKAN UMNO...

dah memang terang lagi bersuluh maksiat memang dah menjadi industri di selangor.. pemimpin pas tau perkara ini.. tetapi kerana jawatan beb.. kang bersuara lebih kang kena pelangkung dengan abang besar dap dan pkr,  ini adalah industri paling senang nak jana $$$$ beb... JUAL KARIPAP BERAIR JE... khak pui..

AKU NAK TANYA KEPADA PEJUANG PAS LAH YE... ADAKAH INI SALAH UMNO... RUMAH URUT DAN PELACURAN GILA HARAM TUMBUH MACAM CENDAWAN... AGAK-AGAKLAH KORANG NI MANUSIA JENIS APA YANG HANYA TENGOK KESALAHAN.... OHHH INI UMNO LAH PUNYA PASAL... KORANG PI TANYA KETUA-KETUA DAP LAKNAT TU... MAKA TERBUKTILAH PAS MEMANG HANYA MAMPU MENJADI TUKANG BASUH BERAK ABANG BESAR MEREKA DAP... maaf la aku betul-betul kecewa dengan pas yang menonong sembang mereka kuat... wei kalau nak sembang pas tu kuat.. takde de industri ini menjadi hot kat selangor bebal...



ps: asik asik umno.. bodoh betul langai hijau ni.. aka parasit hijau...

Ahad, 29 Julai 2012

BERDARAH HIDUNG PAKATUN BILA RAHSIA MEREKA DAH TERBONGKAR.. MAPUH!!!

mereka bermain politik demi keuntungan kuasa mereka je.. perangai yang sungguh kelepet tak habis-habis.. pui... !!

ps: kalau rakyat selangor masih tak mengerti lagi isu ini.. baik ludah je mb gagapin tu.. pembohong je kejanya..

SYIAH DAH SEBATI DENGAN PAS.. INI BUKTIKANYA...

ps: apa semua ini? sedarkah kita betapa sesatnya syiah.. kenapa di biarkan syiah bermaharajalela di dalam pas wei.. kenapa.. adakah nak mensyiahkan malaysia.. dan tauladan di syria.. adakah kita izinkan pemerintah negara adalah dikalangan syiah.. aku rasa kita akan di sembelih seperti ahli sunnah macam di iraq, iran dan syria.. ada berkemungkinan.. kita jangan jadi bodo bahlul samdol yang menyokong membuta tuli...

yang nyata pas semakin syiah beb... maulidur rasul tak boleh sambut... tetapi sambutan maulid zainab qubro boleh pulak.. Ya Allah kau lindungi kami semua dari kejahatan syiah... amin