Sabtu, 25 Ogos 2012

ALAMAK TOK!!.. ATOK BACA UTUSAN.. BIOR BETUL!!

kang marah pengikut taksub atok kang.. mau mereka akan cakap ini semua konspirasi umno dengan mengedit gambar ini untuk memalukan pas.. hehehe... rehat-rehatkan lah diri tu ye tok.. atok dah semakin uzur.. cucu faham atok dah tak larat dah nak jadi menteri besar lagi.. tetapi pengikut kahak hijau atok gunakan atok cukup-cukup.. sebab atok ikon untuk pas katanya... ehek.. erm.. mudah-mudahan pas keluarlah dari pakatan ye... teruk dah di buli, di lap kaki... ai takkan lah kepimpinan atasan pas langsung menikus je tok oi... bacul namanya... hehe.. peace!!!!

ps: kadang-kadang keajaiban sesuatu perkara kita tak tau.. mana tau.. dengan kuasa Allah pas dan umno memang nyata bergabung, mau terkoyak spender anuar ibrahim.... haha..

Jumaat, 24 Ogos 2012

MEREKA MENDEWATARAYAKAN ATUK TU.. SO KITA NAK CAKAP APA BEB!!!!

ps: zuhud lagi sultan kelantan.. sultan yang paling best.. tapi menteri besar kelantan.. cucu pesan.. dah-dahle tok.. bersaralah.. sebab atok dah tak larat nampak tu.. kesian cucu melihatnya... masalahnya pengikut atuk terlampau mengagungkan atuk sampai ke langit.. tu yang jadi masalahnya... huh...

PAS.. APA DAP BUAT DIA IKUT JE.. WALAU MELAYU DI PIJAK..!! F**K *F

ini lah perangai hotak berjambul yang ada dalam kepimpinan pas.. semuanya kuasa.. dan kuasa.. menda lain tolak ketepi dulu walau kepentingan Islam dan Melayu di libas.. adakah pas pilihan anda...? udah-udah le tu ye yeop... percayalah bukan Islam yang mereka nak perjuangkan.. tetapi kerana kuasa yang mereka idamkan walau dijadikan alas lap kaki oleh dap dan anuar ibrahim pun tak pe... asal  kuasa... khak pui lu hadi..


ps: kadang-kadang perangai tak semenggah pemimpin pas yang buat orang melayu naik menyampah.. ego.. angkuh.. belagak.. konon pas semua betul.. tunggu lah sok.. orang melayu akan ajar satu persatu pasngok bila tibanya pru13 nanti... pentabsub mereka pulak ayat-ayat biasa.. sana sini umno.. itu je mereka belajar...hal-hal kepentingan Islam dan Melayu mereka pijakkan sahaja.. yang mereka tau umno umno... shiyal.. pui

Khamis, 23 Ogos 2012

TERKINI - PEMUDA YANG MEMBAKO AWEKNYA DAH PUN DAPAT DIBERKAS...!!!! MENJAWAB LE KAMU!!!!



Terkini : Suspek bakar teman wanita ditahan...!!

SHAH ALAM - Polis menahan suspek kes bakar teman wanitanya, Nurul Firzanah Mat Zaki,16, sehingga menyebabkan mangsa koma dalam kejadian di kawasan semak berhampiran Seksyen 1, Wangsa Maju, Kuala Lumpur pada 14 Ogos lalu.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur, Datuk Ku Chin Wah berkata, suspek lelaki berusia 18 tahun itu ditahan bersama seorang rakan wanita di Rumah Panjang Setapak Jaya, awal pagi semalam.

"Kedua-dua mereka berjaya ditahan hasil maklumat yang disalurkan oleh orang awam.

"Mereka direman selama lima hari bermula tangkapan sehingga 27 Ogos ini bagi membantu siasatan," katanya dipetik menerusi laman facebook miliknya, semalam.

Sebelum ini, polis meminta bantuan orang ramai untuk mengesan seorang remaja lelaki, Mohd Amir Mohd Anuar, 18, bagi membantu siasatan kes bakar teman wanitanya

ps; ikutkan panas baran.. kau bako awek ye.. dengan perempuan berani la.. siapla kau wahai pemuda.. menjawab kau sampai terkincing nanti... siapa suruh ikut nafsu amarah kau sial.. pui

BUANG POLITIK SAT.... LAYAN LAGU PUNK... MAI MAI.. HAHA..

asik-asik membelasah je.. nak juga hiburan.. so siapa yang minat lagu rock.. meh layan lagu punk rock ni.. buka sound besar-besar ye.... yihaaa...



ps: lompat!!!!

BILA DAH SEPET KIASU.. BIASA LA... TONYOKLA MEREKA PALING SUKA..

anda fikirkan spisis kiasu sepet gilakan tanah melayu ini anda nakkan mereka berkuasa... wooi... biar betul... pui...
ps: mampuih orang melayu.... suka betul kiasu dap ni mengkeldaikan pak lobai pas.. chait.. sampai pak lobai pas dah tak tau mana betui mana tak betui....!!!!!

Rabu, 22 Ogos 2012

BERITA SANGAT BAIK - PANAS!!!! PANAS!!!!!!


BERITA SANGAT SERIUS!!

Buku panduan khas untuk anda yang menjadi rakan niaga xf network ..
Buku wajib ada dan baca untuk semua rakan niaga yang serius nak bersara dari dunia pekerjaan sekurang kurangnya 12 bulan dari sekarang!!!

Hubungi wakil kami untuk pertanyaan bagaimana untuk menjadi rakan niaga kami..

Khairul ~ +60166233610 (Kaw Damansara/Sg Buloh/S.Alam)
Atih ~ +60132778625 (Kaw Kepong/Gombak/Cheras/Rawang)
Ady ~ +60174047097 (Kaw Sg Petani/Alor Setar/K.Batas,Penang
Nizam ~ +60193895516 (kaw bangi, kajang, cheras, nilai)
Roslan ~ +60196062497 ( Kaw Klang/Banting/Kuala Selangor)

"Anda serius untuk berjaya?? Kami bantu anda sampai berjaya...
Ini janji kami....anda beri peluang untuk diri anda berubah,kami
bagi ruang untuk perubahan...."

informasi klik sini
http://www.facebook.com/XfNetwork

ps: iklan ini di bayar.. dan kepada berminat silalah ke hubungi dan sms di numbor2 yang berkaitan.. dan paling penting lepas raya ni semua fikirkan $$$ so tak salah mencuba... :)

Selasa, 21 Ogos 2012

RACUN-RACUN SYIAH DAH MERESAP KEPADA UMAT MELAYU... KITA NAK DIAMKAN???

WAHAI SEKALIAN UMAT ISLAM SUNNAH DI MALAYSIA... JARUM-JARUM SYIAH DAH MENULAR DAH DI KALANGAN ORANG MELAYU... DAN BILA SYIAH INI BERKUASA... KITA LIHAT DI SYRIA CUKUP... IRAQ... APA JADI UMAT ISLAM SUNNAH DI SANA... DAN AKU NAK TANYA KALIAN... KITA NAK DIAMKAN SAHAJA AGAMA SYIAH INI MENJADI AGAMA RASMI NANTI... BAHAYA BAI SYIAH NI.. AGAMA MEREKA MENGHALALKAN DARAH ORANG SUNNAH...


Kejadian berlaku pada Jumaat terakhir bulan ramadhan iaitu Hari Al-Quds sedunia.
Gambar menunjukkan ramai orang melayu yang memeluk agama syiah

sumber fb

Isnin, 20 Ogos 2012

ZAKAT PUN NAK SEBAT KE.. APE KE DURJANA SUNGGUH NI...

palsu atau tidak itu bukan ceritanya.. tapi ada juga yang sanggup buat macam ni demi $$$$ gila ke..bahlul ke mereng ke... tu yang pelik bin ajaib... khak pui...


ps: apa lah nak jadi... pui

GAMBAR PANAS NAJIB DAN PEMIMPIN DAP... GASAK LE!!!

ps: ayuk.. ayuk.. kang nik ajiz, anuar ibrahim dan geng-geng parasit akan gelarkan lim guan eng dengan taressa kok ni ape pulak.. kekekekeke... ayuk... ayuk...

lokasi gambar ini di ambil masa rumah terbuka perdana menteri semalam... ustaz nasha dah puas mereka caci.. hah yang ni apa pulak... kalau korang nak tau lim guan eng nak join bn (gurau je) hahaha....

sumber
dr mim

Ahad, 19 Ogos 2012

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN

ps: maaf di pinta buat kalian pembaca blog headbomb ini.. sekiranya ada yang terguris hati.. dan terasa hati.. tapi perjuangan harus diteruskan demi AGAMA, BANGSA DAN NEGARA...!!!!... :)