Sabtu, 8 September 2012

BASUH KERETA STYLE BARU.. HANYA DI SELANGOR!!!

ni yang orang kata, basuh kereta sampai terpancut... keke.. agak-agak lesen siapa yang luluskan.. jom kita buat teka teki..

a. PKR
b. UMNO
c. PAS
e. DAP
f. ikut suka hang lah hea keke...

AGAK-AGAK PENTABSUB PAS NAK DEMO TAK DEPAN KEDAI CUCI KERETA NI..? KEKE.. BERANI KE.. KANG TERPANCUT KANG KAH KAH KAH... PUI

ps: betul-betul hoooo liaw oooooo...

Jumaat, 7 September 2012

SUSAH NAK CARI PEMIMPIN LAGU NI... TAPI BELIAU HARI-HARI DICACI..

erk...pemimpin pembangkang mesti nak buat camni gak.. kan.. ada ke mereka turun lihat masalah rakyat? ada tak mereka si ketua pembangkang turun dan tolong orang susah... agak-agak ada? selain dari ceramah seluruh Malaysia dan burukkan kerajaan.. caci maki pemimpin negara... menghina ds najib.. agak-agak bila dapat memerintah kejanya itu saja ka.. ek pakatan... caci dan maki.. satu hapak keja tak boleh nak buat...

ps: terbaik ds najib.. percayalah majoriti rakyat menyokong kamu.. percayalah..!!!

GILE HEBAT MR ANUAR IBRAHIM BEB...

dulu bas.. sekarang lori treler.. wah makin power abe non ye.. haha.. cayoklah bakal pm kita ni.. mudah-mudahan beliau bermimpi je lah ye.. haha.. lepas ni mungkin kapal terbang... mana tau.. almaklumlah oraang power.. hehe.. lantak kaulah hai nuaq brahim.. yang penting lepas pru13 nanti angkau bersara... so ayuh ramai-ramai pangkah bn ye... aje gile korang nak orang macam ni nak jadi pm... nak dekat pun takut wei... haha.. pui...


ps: ramai-ramai cakap WOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWWW!!!!

Khamis, 6 September 2012

APAAAAA... YB-YB BN AKAN LOMPAT KE PAKATAN MALAM NI.... 40 ORANG LAK TU... PANAS!!!!

berita tergempar ini aku amek dari blog rakan ku eXception.. kekeke.. ape kebebal mahkluk tersebet buat cerita konon gempar.. tetapi amat kemaluan tersembul kerana kebodohan sendiri.. keh keh... jom layan

GEMPAR...

AMACAM.. CUBA KITA LIHAT TARIKH BERITA INI DIGEMPARKAN.. WAKAKA... APA POYO LA LU MAMAT.. HAHAHA..

sumber eXception

Rabu, 5 September 2012

BILA MEREKA MENGKONARKAN APA YANG PATUT DIKONAR.. SO ITULAH TALIAN HAYAT PAKATUN.. KIKI

korang baca ini.. hehe.. nampak sangat tersedak.. eh terdesaknya mereka membuat cerita kononnya umno membuat propaganda untuk memenagi pru.. keke.. dei boddo.. kalau pakatun kata kerajaan menggunakan media.. habis yang pakatun guna harakukah, malaysia kini, tv selangor, kedaian daily.. bas anuar.. hehe.. tu semua apa.. itu nasib kerajaan bagi itu semua.. kalau zaman tun mahathir.. jangan harap la itu semua nak ada.. sebab pakatun ini pesen mereka memang nyata.. nak kuasa je.. merosakkan.. keje satu tak reti nak buat.. sembang kemain.. tapi makan gaji buta je pemimpin depa ni.. nak popler ye.. konon penyelamat rakyat.. kah kah kah... so korang fikirkan.. bagaimana orang yang dah terdesak... erm.. macam mr anuar brahimla kan.. hehe... ape pun tak boleh...
hehe.. itu je ayat power dari pakatun.. keh keh.. rakyat cerdik.. tapi ramai juga kena cong dengan depa.. so apa nak buat.. 

ps: pas main ikut je.. main hirup je.. sedangkan dengan bergabung dengan pakatan.. pas dah tak glemer, cuma terpaksa mengaku glemer.. so kita nak heran apa kan... keke..

PUNYA ANGKUH GILA SI JAHANAM SEKO NI YE... PUI



dia memang berniat nak republikkan negara tercinta ini... dia memang berniat nak hancurkan umat melayu dan Islam dengan kehebatan nada suara dan auranya... erm.. sampai rakan-rakan baik dia pun dah cabut.. bukan sedikit.. tetapi ramai dah chalo beb disebabkan perangai dalaman dia yang orang terdekat dia saja tau... adakah dia ini kita nak angkat jadi perdana menteri???? aku nak tanya lah secara jujur kat korang la... adakah betul korang nak dia jadi perdana menteri.... adakan korang yakin dia ni akan membawa malaysia lagi hebat... tetapi nak tanya di selangor.. dia jadi penasihat ekonomi... berapa banyak pelaburan yang dia dah buat untuk menaikkan selangor dah memang kita tahu negeri maju... so fikir-fikirkan... jangan nanti anak cucu korang esok mati kelaparan, kehidupan kita kucar kacir... bila hari raya jangan kata ketupat.. rendang pun esok kita tak boleh nak hadap.... sebab mahkluk setan ini... pui... negara bangkrup kerana dia sok... percayalah.. bila dah negara kucar kacir.. korang ingat dia nak settlekan ke.. dia berambus la pergi negara luar hidup hidup senang lenang kat sana... aku bukan ahli nujum tetapi aku dapat bayangkan... sebab perihal yang dia dah buat banyak dah.. masalahnya pengikut dia terlalu bodoh.. tak sedar... moga Allah melindungi kita semua dari mahkluk dajjal ini... sekian...

ps: nak lawan baik lawan dari sekarang.. nak tunggu dia dah jadi pm.. kirim salam la wei...

BILA PENIAGA KECIL DITINDAS... ADAKAH DALAM PAS DAN PKR SENYAP SAJA...???



APABILA SUARA PENIAGA KECIL TIDAK DILAYAN OLEH KERAJAAN NEGERI P/PINANG

Seramai 20 peniaga kecil Padang Kota Lama berhimpun di hadapan pekarangan Balai Rakyat Jalan Patani di sini, yang menjadi lokasi sambutan majlis rumah terbuka Aidilfitri anjuran parti DAP Pulau Pinang.Wakil peniaga M. Balakrishnan, 54, berkata, perhimpunan itu adalah sebagai tanda protes terhadap kepimpinan kerajaan negeri yang didakwa gagal membela kebajikan peniaga kecil di Padang Kota Lama.Perhimpunan itu bagaimanapun bertukar kecoh apabila exco kerajaan negeri dikatakan enggan bertemu peniaga berkenaan untuk membincangkan masalah mereka.Tinjauan Bernama pada pukul 9.30 malam, mendapati beberapa buah kereta milik exco kerajaan negeri, mula meninggalkan lokasi walaupun majlis baru bermula pada pukul 8.30 malam.Para peniaga terbabit kelihatan menahan dan mengetuk cermin kereta dipercayai milik exco kerajaan negeri serta menunjukkan kasut sambil melaung-laungkan kata-kata kesat. REALITI PENINDASAN TERHADAP PENIAGA OLEH PR

PS: TAKKAN LAH SEKO PEMIMPIN PR TAK BUAT APA-APA KOT.. 

tolong support link ini.. iklan iklan... klik

BANJIR DI SERDANG... ADAKAH INI SALAH UMNO????

fikirkan.. sejak pakatan memerintah.. makin banyak hal-hal tak patut berlaku.. banjir di kajang... baru je lepas.. dah ni banjir di serdang.. sampai highway plus terpaksa di tutup.. apa masalahnya ek.. perparitan??.. hujan turun terlampau banyak.. atau ada tersirat yang suruh kita sebagai orang Islam fikirkan.... rumah urut berlambak di selangor.. rasuah.. erm kerajaan negeri kover baik punya... so banyak tersirat kita perlu fikirkan kenapa sejak kebelakangan ini macam-macam berlaku di selangor ini???? ANDA MAMPU MENGUBAHNYA...!!

ps: musibah melanda kerana kelalaian manusia.... dan bala dari Allah..

Selasa, 4 September 2012

PAKATAN MEMANG AJAR RAKYAT SUPAYA KURANG AJAR.. SO APA NAK HERAN!!!

kalau kita perhatikan... sikap ini memang dah biasa dalam pakatan ma.. benci membenci.. hasut supaya memberontak.. kata kerajaan zalim, kerajaan tak adil.. kerajaan menindas.. kerajaan macam-macam tohmahan mereka.. sedangkan mereka ini nak pergi mana pun tak kena bom pun dengan kerajaan.. nak mentedaghah makan minum dekat mamak sampai lewat subuh tak de siapa nak marah pun.. malah kerajaan tak pernah tangkap pun depa ni bila mereka buat ceramah membabi buta.. bila diberi muka maka pencacai-pencacai ini memang kejanya memporak perandakan keamanan kat malaysia ini.. jadi kita yang cintakan keamanan HARUS TOLAK PAKATAN RAKYAT INI.. SEBAB NYATA MEREKA NAKKAN KEKACAUAN SAJA... sok korang nak makan pun payah tau la.. bukan boleh caya pesen pakatan sekarang ni.. dah dah mastermind dia adalah proksi yahudi.. siapa lagi beb...




HARAKAH MEMANG BABI.. ITU JE.. PUI

rosmah di fitnah lagi.. apa lah nak jadi dengan harakah ini.. agak-agaknya ini lah permainan bangsat yang dijaja pembangkang demi modal air liur untuk ke putrajaya mungkin... jahat tahap setan..

dalam harakah headline dia

budak enggan bersalam dengan rosmah terhangat....

siap tunjuk gambar lagi... dan sentimen ini berjaya membuatkan para pancacai taik keras depa ni semakin seronok dalam mencaci rosmah.. memang dah tak de keje lain dah depa ni.. pui..

belum apa-apa harakah dah kantoi.. gila haram dosa fitnah orang-orang harakah ni.. pui.. 

jom kita baca betapa jahatnya pakatan... KLIK GAP

Isnin, 3 September 2012

BLOGGER RBF DI BELASAH!!! PERGHHH...

bahaya ni.. perghhh.. tetapi lagi bahaya kalau kita tidak mengatahui jalan ceritanya... AYUH BACA DISINI..KLIK


PS: BERITA INI MEMBUATKAN KITA PERLU LEBIH SERIUS DENGAN KEADAAN POLITIK SEKARANG!!!!

Ahad, 2 September 2012

GAMBAR YANG DIBAYAR OLEH NAJIB... HEHE :)

agak-agak yang hulur tangan tu kan mereka semua pelakon yang dibayar ke ek.. kah kah...kan kan ala panas hati wei anuar ibrahim tengok gambar ni beb.. keh keh keh...

ps: hehe.. itulah kehebatan pm kita.. disenangi rakyat tetapi dibenci oleh pentabsub-pentabsub pakatan... jadi kita nak percaya yang majoriti berkata atau minoriti yang cakap hanya nak sedapkan keadaan.... ce citer... ce citer.. hahaha

OHO INI DIA BUDAK HEBAT TUNJUK JOBO KAT GAMBAR NAJIB YE.. SIAL PUNYA BUDAK...!!!!

akhirnya malaun kurang ajar yang tunjuk jubo dekat gambar pm kita masa malam merdeka dah di kantoikan.. gasak la lu bodoh.. lu ni nak tunjuk hebat ye.. konon underground la.. nak belajar hansap.. sialan.. siap la lu.. menjawab.. muda-muda lu ni dah belajar otak sempit lagi bangsat.. malu mak bapak lu der... pui...


Nama : Ammar
Facebook : Alice Sakai
Asal : Johor

buat tak guna akai.. konon underground le tu.. rock-rock juga tapi ikut tengok perangai dah macam sakai...binawe.. pui

KHAKKKK PUIH.. 

BACA SINI PANAS PANAS....KLIK

LADANG RAKYAT - AGAK PAK LOBAI PAS NAK JAWAB KE ISU PANAS TU.. KIKIKI

????????????? tak kan di jawab de isu ini si lebai kulup pas tu... biasalah gunakan agama untuk kepentingan survival politik jer.. tu lah masalahnya pesen pak lobai-lobai pas apa nak heran kau.. hehe