Sabtu, 15 September 2012

PROPAGANDA BN VS PROPAGANDA ANUAR BRAHIM

hehe.. modal lama berkumandang lagi.. jadi.. harap anda nilaikan.. apa betul pakatan ni boleh diharap.. atau hanya nak suruh mr anuar brahim jadi pm je kot.. keh keh.. pui

ps: jadi kesimpulannya pakatan hanya guna taktik lama yang dah lapuk ye haha.. apa pun tak boleh.. pui..

ANWAR BRAHIM MESTI KATA, GAMBAR INI EDIT... HEHE..

ps: yup ini edit.. oi ni serius edit lah.. Rumah Terbuka Aidilfitri Pergerakan Wanita, Pemuda dan Puteri UMNO Malaysia di Dewan Tun Razak 1, PWTC

bila rasa semangat ke laut.. dengan tetiba.. kemenangan akan hadir..



selalunya, orang baik selalu diuji... diberi cubaan berat.. dan segala apa terjadi tu.. memberi peluang untuk yang terima itu semua berfikir.. dan melakukan perubahan demi kebaikan semua.. ini terjadi kepada umno.. sikap lama itu susah dibuang.. jadi ds najib terapkan ubah dan perubahan ini demi kebaikan umno... sebabnya musuh umno semakin galak beb membelasah siang dan malam.. tetapi.. lesu je.. tidakkah kita ada satu strategi untuk meruntuhkan terus apa yang pr lakukan... tahukah anda.. blogger dan facebooker mereka dibayar untuk memburukkan umno... faham kan..

aku harap, pihak-pihak atasan lakukan propaganda terhebat untuk meranapkan terus pakatan dalam menjaja cerita buruk.. korek segala buruk muruk yang ada dalam pakatan.. buka semua najis yang dibuat pakatan terhadap rakyat.. cari rakyat teraniaya.. busukkan terus sampai ke usus pemimpin haramjadah mereka... ini baru betul.. harap ada isu paling panas sampai tak bernyawa seko-seko pakatan nak bangkit.. itu yang aku harap... jadi.. inilah masanya...

dalam peperangan general harus fikirkan.. dan tentera elit akan buat kerja dengan telus.. dan tentera biasa lakukan juga kerja secara satu unit.. dan unit unit ini akan menerjah pakatan sampai ke liang lahat... tetapi kita berpecah... pecah kerana perkara macam-macam... so berfikir.. dan bertindak!!!!

ps: dah masuk 1 tahun lebih lebih gua berblogger..tidak bertuan... sanjungan.. erm tidak gua bukan nak tu.. tapi gua nak ranapkan pakatan...

KALAU BEGINI JADINYA... KITA BUNGKUS...


rasanya..kekuatan dan strategi pakatan bermain persepsi bila masa datangnya pilihanraya makin hebat dan berjaya.. rasanya mereka dah tau turning point senang.. dalam pakatan orang-orang cina tetap menyokong dap dan orang cina tau dalam pakatan dap adalah abang besar, anuar ibrahim tu hanyalah boneka yang kerjanya rosakkan terus umno tu.. dan paling penting jahanamkan kuasa umno dengan bina kekuatan pas.. dan pas lah menjadi tunjang paling penting sebab dengan pas.. melayu pun termenggong ikut saja tanpa sedar lepas pru 13 nanti.. malaysia ini hanya tinggal nama melayu je... so tak mengapa.. kalau itu yang pihak orang Islam nakkan... kita redha jelah... mudah-mudahan didalam pas.. korang janganlah jadi balaci tahap tertinggi sehingga agama dan bangsamu dijual...

dalam umno dan bn... kekuatan tu hanya ada pada umno.. itu pun rasanya dalam 60%, mca aku percaya akan bungkus... dan mic mungkin berjaya sikit sebab kaum india dah memang terkena cukup-cukup dah dengan pakatan... jadi.. pada pandangan aku.. bn nak menang pilihanraya ini.... erm.. agak dasat juga rasanya... kecuali.. ada keajaiban yang akan muncul demi menyelamatkan orang Islam dan melayu pada pru 13 nanti...

bayangkan kekuatan pakatan... orang kuat anuar ibrahim dah blah tinggalkan dia, bukan sedikit... tapi puluhan orang... dan kita tengok pula hassan ali.. ditendang dalam pas.. kita mungkin rasa dengan begini membina lagi kekuatan bn.. tetapi kita silap beb.. pakatan makin hari makin gila jaja persepsi dan fitnah.. mereka makin licik dengan berita propaganda.. maksudnya strategi anuar... makin menjadi...demn.. (jadi pertubuhan tibai tu menjadi ke idak?)

bersatulah umat melayu... tanah ni je peninggalan nenek moyang kita.. bila dah semua kena jual.. malah kita nak bersuara pun tak boleh.. jadi masa tu kita menangis tak berlagu je lah ye... pui..

ps: sebab aku rasa.. ds najib pun semakin pening.. sebab apa jadi macam ni.. kita tak menyerang pakatan secara menyeluruh dan teratur.. sebab kita tak mainkan propaganda macam pakatan buat.. jadi sampai bila bn kena taji hari-hari..

Rabu, 12 September 2012

MESTI PUAK BHAGAL PR KATA.. KHUTBAH KHATIB INI DIEDIT OLEH UMNO..!!! HIHIHI

ape gila.. ni dah kira sesat dah ni.. aku rasa dalam saf pas sendiri akan terkujat dengan apa yang dikatakan oleh khatib ini.. Ya Allah.. takkanlah kerana nak peluk cium dengan mr al juburi tu.. dan nak suruh al juburi tu kasi komisyen sampai nak gadai akidah beb.. gila babi.. pui..



ps: babi pun tak gila macam ni.. dasat do.. sesat lagi meyesatkan.. taksub tahap melampaui batas.. gelak anwar brahim sambil korek hidung bila dengar khatib ini up dia sampai begitu... eh eh.. khatib ni tak tengok lagi ke video besi aka bukti kukuh muka sebidik macam anwar brahim tu belasah china doll... keh keh keh... ai dunia-dunia.. gila iseng kerana anwar brahim.. pui..

BILA DAP RASIST DIPUJA-PUJA...

saja je gua post gambar lama ni.. bukan apa.. agak-agaklah pernah tak kita tengok kat mana-mana, ada orang melayu snap gambar depan tokong dan buat muka toya macam tak suka? dan bakar suratkhabar orang cina, malah pernah kita tengok ke orang melayu hina tulisan cina? so ape sebab taressa cock ni buat macam ni... apa sebab dalam dap sikap kiasu ultra rasist depa ni bukan main suka pak lebai parasit pas dan melayu tolol pkr dok jilat... boddo.. pui


ps: kiasu oh kiasu.. pui

Selasa, 11 September 2012

ABBY GILA HARAM POWER, SEKARANG UFB PULAK DIA BEDAL DA... KUI KUI...

dia ni bermasalah ke, atau twitter tu yang bermasalah.. haha... lepas ustaz fathul bari... agak-agak siapa dia nak sound.. ??? mufti negara lak kot.. nak cakap lebih pun.. satu je den nak kobarkan... ekau kawen lah... dah kawen sok.. elok la tu.. hari-hari ada senyum.. lama simpan *** tu... keke... lama-lama simpan sok dia melimpah.. bahaya tau abby.... lalalala...jangan mara aaaa... hehe..

ps: lantak kau lah mak jands.. hehe

klik

Isnin, 10 September 2012

SEKO PAK KULUP DARI PAS-DAP-PKR TAKKAN BERANI NAK JAWAB PUNYA.. KAH KAH KAH

WOI HARAMJADAH PAKATAN... KORANG SEMBANG BELAGAK MENGALAHKAN POWER RANGER.. HAH AMEK OBAT.. SETAKAT MEMERINTAH HANYA PANDAI CAKAP... TOKEY BUNDLE PUN BOLEH LA WOII... KEH KEH.. WOI KHALID GAGAP.. KATA HEBAT MENGURUS.. SEKARANG KANTUNG MENGURUS KAU DAH TERBUKA LUAS... NAK KOVER APA LAGI LAHABAU... KAH KAH... SI KELDAI-KELDAI PAKATAN TAK MAU JAWAB KE... TAK PUN JAWAPAN KORANG... ALAH... NFC RM280 JUTA TU APE CER.. KEH KEH.. ITU JE JAWAPAN BANGGANG KORANG... KEH KEH... BODDO PIANG PUNYA PAKATAN... SIALAN.. PUI...

mai baca lagi detail GAP

ANUAR IBRAHIM TEPUK MEJA BILA INI TERJADI... PAS DAN UMNO JADI GENG...

ai ni bukan khayalan ye.. ini betul-betul.. sebenarnya boleh je kita bersatu sebab kita satu kiblat.. dan cuma geng-beng parasit dan anwarisme serta dap je yang pantang kalau ini semua terjadi...

kan bagus.. kan kan kan... sedap je mata memandang... huhu Alhamdulillah...

sember klik

Ahad, 9 September 2012

POLITIK ERA BARU.. GUNA SENJATA API..

ps: dengan orang kampung nak tembak-tembak, apa gila bodyguard anuar ibrahim ni... bayangkan kalau pkr kalah.. dalam pru...(rasanya gerenti kalah punya)... mesti malaysia ni darurat.. sebab anjing-anjing depa ni akan lakukan apa saja demi bakal pm tu... tengok lah beb...

sumber klik