Sabtu, 22 September 2012

JANGAN KATA YAHUDI.. DIA PUNYA BONEKA KAT SINI PUN MARAH DENGAN IKLAN NI.. HEHE..

YAHUDI CUKUP MARAH DAN MELENTING KALAU UNGKAP SEJARAH PERANG DUNIA KE-2 DULU.. MEREKA CUKUP TERASA SAMPAI JADI ISENG KALAU IA DI JADIKAN BAHAN JENAKA.. SO BARU KAU TAU YE YAHUDI... SAKIT KAN HATI..

BAGAIMANA PULA PERASAAN UMAT ISLAM BILA DENGAN KURANG AJARNYA FILEM PENDEK YANG MENGHINA NABI KESAYANGAN KAMI... NABI MUHAMMAD S.A.W

JADI.. YAHUDI NI MEREKA ANGGAP MEREKA KAUM PILIHAN TUHAN.. NASIBLAH MASA TU NAZI TAK PUPUSKAN TERUS BANGSA BANGSAT NI... DIA TINGGALKAN SIKIT UNTUK KITA TAHU YAHUDI INI LAGI TINGGI SETANNYA DARI SETAN... PUI...

SUMBER KLIK

Selepas beberapa hari semenjak tersebarnya video yang dikatakan menghina Nabi Muhammad S.A.W ke seluruh dunia oleh puak-puak Yahudi ini, akhirnya mereka terpaksa berhadapan dengan apa yang umat Islam di dunia rasai selepas turut dihina dalam sebuah iklan oleh sebuah syarikat pembuat pil.

Gambar mengerikan mangsa kem tahanan rejim Nazi adalah mimpi buruk bagi sebahagian besar kaum Yahudi.

Namun, gambaran mengerikan itu justeru menjadi bahan jenaka sebuah surat kabar Estonia dengan menjadikannya sebuah iklan. Tidak hairanlah, iklan ini mengundang kemarahan banyak orang, terutama kaum Yahudi.

Iklan itu sendiri mempromosikan pil diet yang memaparkan sejumlah lelaki kelaparan dengan lokasi di kem mematikan terbesar di Jerman itu. Dalam iklan itu, terpampang tulisan,''Satu, Dua, Tiga, pil pelangsing Dr Mengele sangat berkesan untuk anda! Tak ada lagi orang gemuk di Buchenwald!"

Reaksi paling keras datang dari organisasi Yahudi. Mereka mengecam iklan di Eesti Ekspress yang diletakkan di bahagian jenaka surat khabar itu. ''Iklan ini amat mengelirukan dengan mengorbankan jutaan mangsa korban Nazi,'' ungkap Efraim Zuroff dari Pusat Simon Wiesenthal, Jerusalem.

Alla Jakobson, jurucakap komuniti Yahudi Estonia, berkata, insiden itu menunjukkan masyarakat Estonia mengalami masalah besar dalam moral dan nilai etika.


LAGI KELUAR UMNO.. MAMPUIH.. !!!! INI BETUL-BETUL BUKAN COBAAN!!!

gasak-gasak.. harap pentabsub lendir dap bergembiralah dengan realiti ini.. pas semakin diterima oleh melayu.. dan melayu sukakan dap sebab daplah yang membuli orang melayu sehingga menjilat jari... melayu pakatan jadi tonggong je.. hehe...

tapi realiti sebenar bukan masuk pas.. dan bukan keluar umno.... tetapi dikatakan...

diambil di FB amir hakimi

Insaf dengan nasib dan masa depan orang Melayu di Pulau Pinang, seramai 300 ahli Pas dari Kampung Bakau Tua dekat Penaga di sini mengambil keputusan keluar daripada parti itu dan menyertai UMNO hari ini. Tindakan itu diketuai Mohd. Subhie Yaakob, 50, yang turut digelar Mat Sabu Bakau Tua yang mengakui Pas kini terperangkap dengan permainan politik DAP yang ingin menguasai negara ini. Menurut Subhie, dia telah lama memikirkan mengenai nasib orang Melayu yang sering ditindas oleh pentadbiran DAP namun hanya kini dia memiliki kekuatan untuk keluar daripada Pas dan berjuang bersama-sama UMNO


ps: pentabsub gila babi dap akan cakap ini semua dibayar dan berlakon je.. dan kepanasan pungkoq pentabsub dap semakin parah dengan keluarnya stament-stament emosi kerana berita keluarnya orang pas dan menyertai umno... hihihi

Jumaat, 21 September 2012

GAMBAR HANSAP NGEH... WAKAKAKAKAKA...

walau apa pun bro gua salut ini hack punya gambar.. wakakakakakakaka... terbaik...

sumber dimensi
kah kah kah kah.. dap ingat orang melayu di malaysia ni macam orang melayu didalam pakatan jibraun ma.. lu langgar Islam.. lu kena lah akibatnya.. pui

DAP MEMANG ABANG BESAR DALAM PAKATAN!!!

kita nak bergabung atas nama satu ummah membantah filem yang menghina nabi junjungan kita wahai sahabat pas.. sedikit pun bukan kerana politik... kenapalah hal ini pun anda semua nak mempolitik kan juga.. Ya Allah... mana pemikiran cerdik kamu.. kenapa hati kamu semua dah hilang pertimbangan kerana kamu terlampau hormati dap sampai lupa diri kamu siapa... malangnya umat Islam ketika pas di hambakan cukup-cukup oleh dap.. huh..

ps:  adakah kesedaran itu muncul setelah depan mata kita, orang Islam melayu dihina dibiarkan merempat ketika mereka pakatan memerintah... masa tu kita semua pi cari pemimpin-pemimpin pas yang belagak hebat kononnya nak jaga kita semua dengan baik... konon lagi baik dari umno... BOLEH BEB..!!!

BACA NI BEB RBF ONLINE

Khamis, 20 September 2012

PERNAH ADA TAK ANUAR IBRAHIM BUAT KERJA MACAM NI?

perdana menteri kita memang terbaik.. pasal dia terbaik.. puak-puak pakatan bangkai ayam cukup sakit hati dengan dia.. sebab dia ni buat kerja dengan amanah.. dia pergi keceruk rakyat susah.. bertanya.. ada tak gambar anuar pi tempat-tempat camni beb.. apa sumbangan anuar ibrahim tu walau sezarah... ada tak... selain video tu lah... aku doakan moga ds najib sentiasa sihat dan jadi pemimpin yang hebat...

ps: walau mereka mencaci beliau setiap minit.. beliau cool.. jalankan amanah beliau sebagai perdana menteri untuk rakyat...

KLIK SINI UNTUK POST IKLAN.. :)

Rabu, 19 September 2012

POST INI UNTUK IKLAN BERBAYAR... BAIK PUNYA BRO...


KAMI DI XF NETWORK

SECARA SERIUS MENJEMPUT RAKAN DI LUAR SANA CUBA PRODUK HEBAT INI SEBAB, DENGAN HANYA MINUM SEBOTOL SETIAP BULAN.. TAK PERLU CARI-CARI.. HANYA MENJADI PENGGUNA.. INGINKAH ANDA PENDAPATAN PART TIME ANDA SELAMA 6 BULAN DARI SEKARANG BERMULA DENGAN RM2000 SEMINGGU?

MUDAH BUKAN... ANDA PERLU SET TIME.. BERJUMPA DENGAN KAMI.. KAMI SHAREKAN SATU TEKNIK MUDAH GILE... MINUM AJER SEBOTAL EX FUZE SEVEN INI SEBOTOL... DAN ANDA AKAN TAHU PERKARA HILANG AKAL BERLAKU 6 HINGGA SETAHUN DARI SEKARANG...

hubungi kami untuk keterangan lanjut

Khairul ~ +60166233610 (Damansara/Sg Buloh)
Atih ~ +60132778625 (Kepong/Gombak/Cheras/Rawang)
Ady ~ +60174047097 (Sg Petani/Alor Setar/K.Batas,Penang
Nizam ~ +60193895516 (Bangi, kajang, cheras, nilai)
Roslan ~ +60196062497 (Klang/Banting/Kuala Selangor)
Adam ~ +60123131985 (Shah Alam)
Ann Harison ~ +60192071970 (Petaling Jaya/Kelana Jaya)
Suria Sulaiman ~ +60126562530 (Kinrara / Puchong)





LAGI KAFIR MENGHINA PM KITA.. anuar ibrahim cukup suka ni.. pui

APABILA GAMBAR DS NAJIB DI PIJAK LAGI.. MALAH DIHINA OLEH CINA KIASU INI... APA KATA ANDA?????
SUMBER FB KLIK

KOSMO ONLINE OH KOSMO ONLINE... GAMBAR TETEK TAK SENSORED LA WEI..


prihatinlah dalam mengupload gambar walau itu memang berita.. wei.. ini akan dijadikan modal macam biasa puak-puak sana kata malaysia bla bla.. surat khabar malaysia ikut cakap najib lah.. korang tengoklah nanti.. pui..

ps: post ni disiarkan pagi.. dan mungkin terperasan.. kosmo dah padamkan gambar diatas.. erm.. len kali hati-hati ye.. :)

ADA JUGA MANGKUK AYUN DOK COVER UP SI NGEH NI YE.. PUI

ada pencacai jibraun kata.. aku tak nampak pun ngeh ni menghina... itu pendapat peribadi dia.. kita kena hormati... what the f**k la jibraun... masalahnya dia berani buka mulut bila mana nabi junjungan kita dihina... tapi tulah orang Islam didalam pakatan mengagungkan dap sampai ke tahap dewa...

masih dikalangan orang Islam didalam pakatan masih anggap ngeh ni hanya meluahkan apa yang dia nak terangkan.. itu hak dia... wei wei.. agak-agakla.. kalaulah ngeh ini orang mca... aku rasa yang akan menjadi gila iseng siapa? jangan la double standard beb.. kalau umat Islam nak bersatu membantah kerana filem jahanam yang mengina nabi kita... apakah itu menjadi masalah kepada pemimpin dap.. agak-agaklah...

ps: bagi aku.. senang je.. si ngeh ni selamba memperlekeh sebab dap adalah abang besar ma dalam pakatan.. apa nak takut... beranilah sound.. ini malaya bakal wa kongker ma.. ada faham melayu...

Selasa, 18 September 2012

AGENDA CINA-CINA MEMPERALATKAN MELAYU BODOH DIDALAM PAKATAN..

agenda mereka senang.. tanah disini sangat berharga... melayu.. alah kasi pijak cara halus saja ma.. apa mau heran, pas dan pkr ada melayu lumbu... tapi agak-agak korang nak heran dengan melayu bahlul yang ada dalam pakatan... sebab apa aku kata macam tu.. mereka ini agen syaitan yang setelah cina-cina kiasu berkuasa... mereka hanya ikut rentak saja.. tengoklah masa tu melayu dijual kati... f**k.. masih tak sedar-sedar lagi melayu-melayu pertualang ni... pakai lebai saja lebih... pui..

apakah agenda ini kita sebagai melayu... ahhhh ini hanya propaganda umno.. beb sampai bila dalam kepala otak tu... asik-asik umno.. ape bebal sangat dalam kepala otak sampai apa perkara pun umno... umno... kita patut fikirkan... kuasa melayu yang akan dihancurkan bila pakatan berkuasa... alah banyak dah contoh.. tapi masing-masing buat boddo piang.. cis..

mai baca pelan-pelan...

sumber klik
ps: kesedaran tu akan muncul bila masing-masing menangis kerana melayu hanya tinggal nama... tak guna dah masa tu wei.. tak guna dah...

Isnin, 17 September 2012

KALAULAH GAMBAR INI DIMUKA DEPAN HARAKAH, SURE.. MELETOP..

siapa ni.. ehe kenapa ni.. awatnya.. sebab apa.. ye lah kan.. dulu masa lim guan eng naik flight kelas ekonomi.. bukan main pak dongkoi ketepet menyanjung sampai meleleh air liur.. hehe.. tapi gambar tok pa ni.. erm mereka akan kata.. ahhh fake.. belakon.. dan sebagainya.. bodoh punya pakatan.. hehe..

sumber klik

MELAYU BOGEL.. !!!!! TAJUK SAJA WOW!!!!

jaga orang melayu? bior betui.. sejak bila pas nak sokong orang melayu ma.. kalau betul pas menjaga orang melayu dah lama mereka jaga elok-elok dan mungkin lebih baik dari umno.. sampai sekarang tumpo yop.. mana ada.. korang tengok kat pulau pinang sana tu.. apa pas dah buat... tu kat kedah tu jaga melayu konon.. apa mereka buat kat sana... senang kira kelantan yop.. kalau betul nak jaga melayu, tak de de ramai merantau ke negeri lain mencari rezeki woi.. sediakan lah infrastruktur terbaik untuk orang Islam dan tarik pelaburan... ni sembang je lebih.. cakap je pandai.. bagi janji je lebih... sampai air bersih pun tak mampu nak urus.. kerajaan pusat dah salurkan berjuta ringgit untuk pas.. tetapi habuk pun tak dop... yang mereka tau.. janji dan janji... contoh terbaik.. dulu janji nak bina stadium paling gempak, apa jadi? lepas tu berjanji pulok nak buat lebuhraya.. siap kata umno akan menangis bila pas bakal membinannya wakaka... sampai sekarang hanyut.... terbaru... mereka menjanjikan membina bullet train... hahahahaha.... bukan nak gelakkan... tolonglah pas.. jangan jadi manusia munafik woi... haha... sembang berapi... pui....

ps: yang garu kepala rakyat je.. bukan melayu.. malah cina, india, siam dan bangsa lain sentap hati mak nak dengan cara pas woi... pui...

Ahad, 16 September 2012

GILE HARAM HEBAT!!! MEREKA NAK BUAT STESEN ANGKASA LEPAS... WAKAKA

hehe.. pecah perut gua membacanya.. haha..mula-mula highway, puak endorgan pas mengula-gulakan rakyat kelate dengan highwaynya..lepas tu mereka cadangkan bakal buat keretapi laju... erk erk.. saudara.. air di sana dah ok ke belum? hahahaha... aku betul-betul kelakar tahap haramjadah kalau pentabsub percaya bulat-bulat dan menjaja berita hebat yang dicanang oleh pas parasit.. cukup-cukupla wei.. wakaka.. asyik nak tipu dan tipu... sampai bila woi..!!!!


jom baca ni tajuk dia pun aku dah gelak kaw-kaw.. hahahahahahhahaha pui

KELANTAN BINA STESEN ANGKASA LEPAS

anuar ibrahim mengangkat sumpah sebagai perdana menteri, gambar sebagai bukti..

tahniah anuar ibrahim, dikau menjadi sanjungan kepada penjilat tegar mu itu.. kekeke... dah jadi dah perdana menteri..kah kah kah... bila si penipu menipu, maka yang kena tipu makin suka ditipu...



ini bukti video mengapa anuar ibrahim sah jadi perdana menteri... hayatinya.. wakakaka...